Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 992
ХуЛитери: 3
Всичко: 995

Онлайн сега:
:: ivliter
:: Marisiema
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаххх
раздел: Разкази
автор: homo_ludens

Все си губех ключовете. Ключарят като ме видеше и ми се смееше. Пак ли младеж? От същото, а? Веднъж се бяхме засекли в една кръчмица.
Все си губех ключовете. Ключарят като ме видеше и ми се смееще. Пак ли младеж? От същото, а? Веднъж се бяхме засекли в една кръчмица. Да си ключар било много специална работа. "Аз правя ключовете, с които хората започват нов живот." Ей такива неща ми разправя. "Ами аз, всеки път като си загубя ключовете нов живот ли започвам?" "Разбира се", казва хем си вярва. "Ами, че аз тогава трябваше да съм като котките, с девет живота". Обаче той - не, все неговото си знае. Не му казах, че си придава излишна важност, ама той разбра, че така си мисля. Казва: "не ги разбираш тия работи! Така е устроена вселената." Това всичкото вече на втора бутилка мента и не знам колко бири. Личеше си, че нямаше да заговори за това, ако не беше "so, so drunk". "Ако си загубиш ключовете това е знак. Ако намериш ключ, не е ли знак?" И ме гледа така все едно е много ясно, че е знак. "Значи, като си загубиш ключа трябва нещо да промениш, да започнеш или да приключиш. И още докато се чудиш какво трябва да направиш и кой виждаш първо? Мен - ключаря."Аз мръщя вежди. Не се чудя как да променя живота си, когато ходя да си вадя ключ. Обаче нищо не му казах. Нека си мисли, че е важен. Той разбра, че пак не му се връзвам и продължи(много му се искаше да ме убеди, че е важен). "Виж сега, цялата вселена е енергия и вибрации." Тук вече изпих "на екс" туко що налятата си чаша. "Едното повлича другото и така си взаимодайстват вибрациите, че се отразява дори в най-дребните неща." Вибрациите си бяха взаимодействали с главата му. Много се беше напил. Трудно му се разбираше. Аз се ядосах, не на него, а на себе си. Все се поставям в такива ситуации. Надигнах се рязко и му пожелах лека нощ. Той се скофти, но се разделихме като приятели. Живеех съвсем наблизо. С бързи крачки за седем, осем минути се прибирах. Бях се напил, но се справях добре. Изкачих шестте етажа на блока и застанах пред врата. Бъркам за ключове, ама не - пак ги бях затрил някъде. Започнах да мисля. Тогава се сетих. Докато Антон (така се казваше ключаря) ми разправяше за вибрациите, аз си играех с ключовете, а после набързо си тръгнах. Явно ги бях забравил там. Стана ми много тъпо. Изобщо не исках да се връщам, като се има пред вид начина, по който си тръгнах. Освен другото, трябваше да изтърпя и подмятанията на Антон. Охо младеж, пак от същото, а? Хе-хе, аз като ти разправям! Просто го виждах. Прерових пак всички джобове и тръгнах. Нищо друго не ми оставаше. По пътя се настроих да понеса всичко безизразно и дори да обърна нещата в своя полза: и какво стана като си забравих ключовете? видя ли, че нищо кой знае какво не стана. Още като наближих видях светлините на линейката. Някакво гадно, лепкаво чувство пропълзя през стомаха ми и ме удари в гърлото. Затичах се. Тъкмо вкарваха Антон в линайката. Качих се с него. Разпитвах наляво и надясно какво му е станало. Чух думата "удар", но никой не ми даде ясно обяснение. После разбрах, че ударът е бил сърдечен. В болницата не мигнах цяла нощ. Стабилизираха го. Ходих му на свиждане. Засякох се с жена му и дъщеря му. Той се оправи. Размина се с диета, препоръки и една торба лекарства. Повече не се видяхме. Останах с впечатлението, че съм му станал неприятен. Не беше нещо лично. Просто бях донесъл лоша вест на вестоносеца или нещо такова.
Така и не се върнах да си взема ключовете. С един ритник разбих врата (естествено не беше от дъбово дърво) и смених бравата. А скоро след това напуснах и квартирата. Беше на шестия етаж, а нямаше асансьор.


Публикувано от BlackCat на 20.05.2006 @ 07:36:21 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   homo_ludens

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 08:07:13 часа

добави твой текст
"ххх" | Вход | 6 коментара (13 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: ххх
от Jiva на 20.05.2006 @ 09:38:19
(Профил | Изпрати бележка)
нали помниш ключа от Матрицата? - за излизане (влизане) от(в) нея?...е, не всеки издържа на предизвикателството, но ми се струва, че за твоя герой примирението е временно - до следващата загуба (намиране)?...

:)))

  • Re: ххх от homo_ludens на 21.05.2006 @ 13:44:20
    • Re: ххх от Jiva на 21.05.2006 @ 14:15:50
      • Re: ххх от homo_ludens на 21.05.2006 @ 22:34:39

Re: ххх
от wert на 20.05.2006 @ 14:20:48
(Профил | Изпрати бележка)
абе всеки - от собствената камбанария:))
естествено, че ще си мотивира професията с нещо много специално! ми че то всеки го прави, ако питаш филолозите, например, "в началото бе словото"
:))))

  • Re: ххх от homo_ludens на 21.05.2006 @ 13:47:29
  • Re: ххх от homo_ludens на 21.05.2006 @ 13:50:59

Re: ххх
от horror_vacui на 22.05.2006 @ 02:59:40
(Профил | Изпрати бележка)
"Ами, че аз тогава трябваше да съм като котките, с девет живота".


kolko pyti si si gubil kliu4ovete?

kolko ti ostavat?


Re: ххх
от horror_vacui на 22.05.2006 @ 03:00:29
(Профил | Изпрати бележка)
"Ами, че аз тогава трябваше да съм като котките, с девет живота".


kolko pyti si si gubil kliu4ovete?

kolko ti ostavat?


Re: ххх
от horror_vacui на 22.05.2006 @ 03:01:09
(Профил | Изпрати бележка)
"Ами, че аз тогава трябваше да съм като котките, с девет живота".


kolko pyti si si gubil kliu4ovete?

kolko ti ostavat?

  • Re: ххх от homo_ludens на 23.05.2006 @ 21:45:59

Re: ххх
от OxyTanK (oxytank@abv.bg) на 13.06.2006 @ 09:22:49
(Профил | Изпрати бележка) http://www.belabenova.com
Просто бях донесъл лоша вест на вестоносеца
!!!!