Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 761
ХуЛитери: 0
Всичко: 761

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПриятелството в Коньовица
раздел: Разкази
автор: borimirf

Отпаднало от книгата "Коньовица квартал по поръчка"

Приятелство в Коньовица
Боримир Фурнаджиев-Бари

... щото тогава приятелството беше здраво като камък.Имаше ли нужда, за приятеля се правеше всичко.
Поредната вечер се бяхме събрали повече от 5-6 души.
Понеже се изпи много ракия вече не сe помни кои бяха, но ясно се знае , че Любо, Спас и доктора бяха там. Тогава тая кръчма се наричаше "Септември" на "Пиротска", срещу черквата "Св. Никола". Доктора беше пристигнал последен, задъхан и това му позволи да изпие първата си бирата на екс.
След това Спас веднага му отвори втора и му наля чашата. Ние се спогледахме защото; първо Спас, беше стиснат и не черпеше лесно и второ ,беше едър, силен и в добрите години на редовни побой в махалата, някак естествено беше свикнал, него да черпят.А и си го черпеха щото и сега защитаваше другите само с вида си.
Когато имаше някой от нас проблем, просто викаше Спас и на срещата другите, незнайно защо ставаха сговорчиви.
Ние знаехме, че доктора нещо е свършил на Спас и чакахме да си изпие полагащите му се 3 бири и да каже.
Историята се оказа стандартна за махалата тоест за х Коньвица,перлата на столицата.
Спас бил закъсал. Бил закъсал в оная час дето мъжа най го е страх и направо се посира от шубе.
На късо след една командировка до Боровец беше хванал нещо долу. А, бе направо си било катар, почти трипер и казано на коньовичарски-"Мамата си трака!.
Бил там да поправят някакъв снегорин-той беше добър по двигателите и от дума на дума беше артисал с една сервитьорка от хотела. В смисъл, че тя му се видяла тъжна и самотна, него следобед и нашия нали е кавалер се завъртял на обед край нея. Обядвали фрикасе и следобеда пили кафе и бира.
Спас акцентира на фрикасето, защото час по-късно, него го отлабило и се почувствал, меко казано разстроен. В смисъл, че се посрал. Свил го корема и час по час притичвал до клозета.
Сервитьорката Мими, така се казвала, се притеснила и признала, че фрикасето е от два дни, но щото да не иде зян го предложила.
И много се извинявала и дори казала на управителя, че ето на, момчето се разхлабило и да останело да преспи за сметка на хотела и утре да оправел снегорина.
Картината след това беше станала ясна.Вечерта след дванайсет, Мимето се отзовала в стаята на нашия.
Историята щеше да завърши приятелски ако след два дни Спас не усетил онези симптоми, които са известни на поне половината мъжко човечество. В същият ден и жена му намекнала, че вечерта след фризьора ще си била в къщи, та де се приберял за вечеря.
Те били женени повече от 15 години и си имали иширети за какво става дума. На Спас му станало доста напечено в главата а неговата горната глава не му беше най-силното място. Първият за който се сетил бил доктора. Вярно, че нашият беше уши-нос-гърло, но все щял да измисли нещо.
-А,бе жена- казал- я ела да идем до поликлиниката, че нещо не мога да дишам. Нещо ме души да ме види нашия доктор.
Жената, какво да прави, дори се изплашила и набързо се намерили при приятеля в кабинета.
"Такта и така, спасявай", че съм на пожар примолил се Спас и му разказал всичко. Жена му останала от вънка да чака.
"Е к`во да мислим"- казал доктора, то е ясно десет дни инжекции в дупето и си готов. Да ти уври главата, да не бараш чуждо без кондом.Така се изразил,научному - кондом. "Аз като приятел ще ти ги бия три пъти на ден, да не ходиш при кожния, че както те знаят, ще се разчуе".
-А жената? попитал Спас.
-К`во, жената ? доктора се учудил- няма да я закачаш десет дена. Да не искаш и на нея да и лепнеш нещо,че после иди се оправяй. Жена ти не е глупава и усети ли те, както си присаден зет в Коньовица, нали се сещаш.
Спас се сещал и затова го втресло. Ударил го на молба. Доктора да помага, да спасява, да замазва, че мамата ептем се е разтракала .
"Моля ти се Док, спасявай, като брат си ми. Чак го нарекъл Док, по американски, да го изчетка. И ще черпя и съм зад теб по всяко време само измисли нещо.
Доктора се замислил издълбоко.
Спас бил един от махалата, не може да не се помогне. Иначе се нарушавал първият закон на Коньовица- помощ на приятел при всякакви ситуации. Мислил, чесал се по брадата, чак цигара запалил. Добре, че нямало пациенти пред вратата оня следобед. Бил Уши-нос-гърло доктор, нещо не се връзвало.
-А`бе я викни жена ти , казал по едно време и на Спас му светнало.Бил избледнял ама вярвал на доктора, макар, че бая се бил изпотил.
Жена му влезнала и доктора я поздравил любезно,така и така, здравей по име, се обърнал, нали джанъм я познавал.
„Е, извинявай, рекъл, за интимния въпрос,ама да те питам нещо-вие като правите секс , Спас вика ли ? Така, да стене нещо , да диша ?
Жената се стъписала от тоя въпрос, явно не го очаквала, щото все пак ушен доктор е, замислила се по-дълго, явно от притеснение .
Ми, казала- някой път и мучи да извинявате ,че сте мъже, а някой път се киска, като там привършва. Чак се изчервила милата. Ама защо питате?
-Защото- Спас посочил го доктора, има много силно възпаление на гласните връзки. И е опасно, ако нещо се задиша или застане, замучи де, да не скъса гласна връзка. Щото после пет месеца няма да може да говори, дума няма да обелва и ако мучи или скимти за нещо, става страшно.
Та ви предлагам седем- осем дена да не правите секс.Да се не скъса нещо, че после не отговарям. А аз всеки ден тук ще му пръскам в устата едни билки да му мине.
Жената пак се замислила, замълчала от така поставената страшна прогноза но казала:
-Е щом трябва, няма да правим нищо. И така, навела глава, че чак на доктора му станало нещо чоглаво .Ама приятелството позволявало такива ходове в махалата.
* * *
Сега стана ясно защо доктора се ползваше с благоволението на Спас.
* * *
Няколко дени по-късно доктора на поредната ни среща в кръчмата на бира, но Спас го нямаше, след третата бира нещо промърмори.
К`во, к`во ,попита го Любо Графа.
А` бе мисля си,продължи доктора, тая хубава жена на Спас, първо нещо много се замисли, когато я попитах дали нашия стене. Дали пък не прехвърли на ум няколко мъже? И второ, много бързо се съгласи на тая сексуална почивка и то от близо десет дни. Хич и не попита за нещо алтернативно да правят, нали така. Дали пък нещо няма и тя на страна...?
Тогава се разгоряха други разговори, за заместването при тая работа и ролята на ръцете и други органи на хората, но това е друга история.
Всички обаче се съгласихме, че пред Спас ще се правим, на забравили тази история разказана ни в името на махалата и приятелството вътре.

/ Отпаднала част от „Коньовица квартал по поръчка" /


Публикувано от BlackCat на 13.05.2006 @ 20:47:56 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   borimirf

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 04:25:35 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Приятелството в Коньовица" | Вход | 2 коментара (2 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Приятелството в Коньовица
от copie на 13.05.2006 @ 23:32:03
(Профил | Изпрати бележка)
Ей, четох ги в сайта и се кефих! :)))
Браво за книгата!


Re: Приятелството в Коньовица
от RumyRayk на 14.05.2006 @ 01:19:38
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/showauthor.php3?ID=463&LangID=1
ее, радвам се да те видя пак! ....В Коньовица се раждат най-готините мъже!

поздрави!