Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 805
ХуЛитери: 3
Всичко: 808

Онлайн сега:
:: LioCasablanca
:: pinkmousy
:: malovo3

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКлониране
раздел: Други ...
автор: marvindeep

***родителско априори***

Има няколко различни начина, по които може да се разглежда създаването на поколение. Една невъобразимо голяма част от хората го правят просто защото така трябва или така се е случило, или просто по инстинкт. Като се замисля, в нашето настояще, май всички сме създадени именно така - като продукт на пропаганда от страна на църква, държава, общност или семейство. И то не толкова с цел да продължим човешкия род, колкото да попълним редиците на вярващите, гражданите, братята или членовете. Много рядко някой успява да пребори влиянието на "спонсориращия" морално или финансово пръкването му на този свят и да успее да усвои различни гледни точки, виждайки света в който живеем такъв, какъвто е и би могъл да бъде. И остава неприятно изненадан. Недоволен и неразбран, той се скита почти винаги сам. Евентуално, някой ден, на ръба на отчаянието, той среща нея, която се намира в същото пост-революционно личностно униние. Пламва, неизбежно, единствената искра, която успява да осмисли остатъка на тези два живота.
Съзнавайки невъзможността и безсилието си да променят околните, да им помогнат да се отърват от дребните и огромни заблуди, с които е пълно жалкото подобие на живот, което водят, те застават пред дилемата дали да създадат още едно същество, което да бъде родено в един свят, населен с нещастни хора, които дори не осъзнават идиотизма на собственото си състояние.
Как ми се иска тези толкова трудно запалени огънчета надежда да не бъдат изгасени от бесния прилив на фалшивата действителност. Какъв ли би бил най-ценния плод на една чиста любов между хора, осъзнали стойността на истински ценните неща? Не е ли това един от малкото начини да направим тази миризлива планета едно по-добро място за живеене, като я населим с едни по-добри хора? Може да не засадите дърво, да не си построите дом, да не спасите делфините или озоновия слой, но в името на всичко, за което си заслужава да се живее - създайте един добър човек! Той, ако не друго, би могъл да направи това, за което вие винаги сте мечтали.
А колкото до родителите тип "готова конфекция " , неосъзнаващи отговорността, която носят спрямо цялото човечество, позволявайки едно чисто детско съзнание по-скоро да развива животински инстинкти, като следва урбанистичния закон на джунглата, вместо да бъде обградено с любов и нежност и да се развива като мислещо, чустващо и пълноценно човешко същество без комплекси и без заблуди- ако разбирате колко отвратително тъпи и малоумни сте, щяхте сами да се ритнете отзад. Със засилка.


Публикувано от BlackCat на 06.05.2006 @ 08:30:34 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   marvindeep

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
391 четения | оценка 5

показвания 46383
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Клониране" | Вход | 4 коментара (16 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Клониране
от liastovicata (liastovica@abv.bg) на 06.05.2006 @ 10:37:36
(Профил | Изпрати бележка) http://pavlinabg-dream.blogspot.com/
"Може да не засадите дърво, да не си построите дом, да не спасите делфините или озоновия слой, но в името на всичко, за което си заслужава да се живее – създайте един добър човек!"
!!!
Поздрав Марвин и едно голямо Браво!
Създайте човек с любов, нежност, отговорно , научете го да мисли, да чувства, да обича и уважава хората и живота!
Честит празник:)))


Re: Клониране
от marvindeep (marvindeep@abv.bg) на 06.05.2006 @ 10:45:06
(Профил | Изпрати бележка)
Тъй, тъй... това е една от малкото теми, към които се отнасям изключително сериозно.

]


Re: Клониране
от libra на 06.05.2006 @ 11:18:08
(Профил | Изпрати бележка)
марвин съкровище, сложно нещо са човешките съдби, аз не бих се наела да давам съвет кой какво да прави през съзнателния си живот
най малкото защото няма готови рецепти за нищо
а сега се засили и се ритни веднъж от мен за този текст
за хорските взаимоотношения са създали, пак хората цяла наука, тя е класифицирала всичко включително и рецидивите..
ми що тогава хората не са съвършени бре, щото не са ти прочели текста ли
малей колко още мога да пиша, но ще ти го спестя тук


Re: Клониране
от marvindeep (marvindeep@abv.bg) на 06.05.2006 @ 12:08:27
(Профил | Изпрати бележка)
Либре, кукло, напълно съм наясно за наличието на безграничната идиотщина създадена от и съпътстваща людете. Разбирам, че ти не се наемаш да извършваш подобни простъпки и най-вероятно по тази причина не го и правиш. Тва със замислянето и ритането е съвет, който дори и да не ти се е искало да даваш, аз бих послушал с удоволствие. :) А туй, че за взаимоотношенията има създадена наука, класифицирала нормата барабар с рецидива хич даже не носи полза, освен за "учените", практикуващи професията на душеприказчик (или социолог... тва е по-безумно и от гумен чук)... Винаги съм бил с претенции (големи), но никога не съм прокламирал съвършенството, даже напротив. За мене ще е щастие някой да се почуства ритнат, защото евентуално ще последва твойту съвет и ще земе да се замисли (което е и единственото послание, което изобщо отправям- да се мисли по дяволите). И за финал ще ти кажа една поговорка която приблизително гласи: кат жалиш пръчката, разваляш детето... та ти на мен що ми спестяваш, ше зема да се разваля :)

]


Re: Клониране
от libra на 06.05.2006 @ 13:28:23
(Профил | Изпрати бележка)
себевъзпроизводството с цел себеизразяване в отрочето не прави света населен с добри същества марвин..
аз съм лоша майка..
жив и здрав, ако дадеш някакви координати, ше дойда аз да те ритна - с удоволствие при това ..
и нема да ми викаш либре, либре може само vui4o да ме нарича )

]


Re: Клониране
от marvindeep (marvindeep@abv.bg) на 06.05.2006 @ 15:03:37
(Профил | Изпрати бележка)
Не мисля, че лошите майки някога си признават... така че явно ти не си от тях, пък и доколкото съм ти чел нещата, лошо е последното нещо, което бих могъл да кажа за теб. Нямаш проблеми да ме ритнеш, но едва ли от това ще ти стане по-леко. Не съм целял да те обидя, напротив, обаче ако направиш една малка ретроспекцийка ще забележиш, че ти от доста време ме украсяваш с някой бляскав етикет... Реших, че понеже си позитивно настроена, сигурно си мислиш, че ми е кеф да ме наричат съкровище, та затуй и мойта волност да ти върна жеста... (все ми е тая как ме наричат иначе)


:)

да каеш на вуйчо да не ти вика, ами да ти говори нормално :P относно темата- нито ще се съглася с това, което казваш, нито ще го оспоря. Аз изобщо не претендирам, че знам как да си отглеждат хората децата. Претендирам, че знам как не трябва да го правят :)

]


Re: Клониране
от libra на 06.05.2006 @ 20:12:51
(Профил | Изпрати бележка)
"съкровище" в случая имаше леко палав нюанс на звучене с елемент на съскане издадено от игрив език като това което издават некои видове студенокръвни преди да..
обикновено и така започвам когато следва да кажа нещо неприятно като коментар, особено на същество от мъжки пол )
а vui4o може да ми вика както и колкото си иска, щото си е vui4o и щото, няма да кажа защо пък )

благодаря ти, че си поговори с мен марвин.

]


Re: Клониране
от marvindeep (marvindeep@abv.bg) на 06.05.2006 @ 22:56:25
(Профил | Изпрати бележка)
Удоволствието винаги е мое в диалозите които сме водили, така че аз трябва да кажа благодаря. И наистина го казвам и го мисля (както и всяко нещо, което пиша)...

Поздрав libra
Мърв

]


Re: Клониране
от libra на 07.05.2006 @ 22:47:40
(Профил | Изпрати бележка)
да марвин и аз в знак на благодарност, ти пратих една мп 3-ка на адреса който видях в профила ти, поради невъзможност тук да я оставя като комент )

лека нощ

]


Re: Клониране
от wert на 09.05.2006 @ 16:10:35
(Профил | Изпрати бележка)
libra, otivam da izpu6a edna cigara v tvoq 4est, mnogo me nakefi!:))

]


Re: Клониране
от marvindeep (marvindeep@abv.bg) на 10.05.2006 @ 20:10:05
(Профил | Изпрати бележка)
Получих mp3-to... Благодаря :)

]


Re: Клониране
от libra на 10.05.2006 @ 20:18:10
(Профил | Изпрати бележка)
любима ми е, въпреки че тях не ги слушам..
заради текста най вече ти я изпратих..
някой ден ще ти разкажа историята на тази мп 3..
някой ден може и да я напиша
марвин )

]


Re: Клониране
от jel на 06.05.2006 @ 12:28:52
(Профил | Изпрати бележка)
Чудесно.


Re: Клониране
от marvindeep (marvindeep@abv.bg) на 06.05.2006 @ 12:35:51
(Профил | Изпрати бележка)
Мерси :)

]


Re: Клониране
от mariq-desislava на 26.01.2010 @ 20:01:34
(Профил | Изпрати бележка)
даааааа, това, което ми се чете точно сега винаги ме намира:)