Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 789
ХуЛитери: 1
Всичко: 790

Онлайн сега:
:: Mitko19

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаОдих и селски торизам
раздел: Хумор и сатира
автор: Gligor

Тиа денове с Глигорица сме се размислиле, че таа годин беше лоша с теа потопе, апа се очекват и повишениа на жевота също тека, та требва да си подигнеме парите. Та язе се сетих, че Петърчо Пъпката като беше одил да праща боркани с пецкана торшиа на щеркатаси у градо по рейса, и беше намерил на пейката до спирката един друк весник и у него пишело, че грацките ора почнале биле да аресват селскио торизам.

И викам на Глигорица язе, що па да не пущиме и ние таков биснес, и она се сагласи ебаси. Зема та вароса две одаи, апа язе земах от тоя ония неколко кревате у заем (фанаха се по четри у одая), истръскаме сламениците, а Глигорица изпра чаршафете, после оши пердета от тензух, и тури на прозорците саксии с мушкати, апа язе истарках даските и ги намазах със свинска мас и они ласнаа като чисто нови ебаси. У сека одая туриме за очи лиген и кана за поливане, както и по ена кофа за кой го мързи да оди на повънка до нужнико, а близко да лигена забих пирон и окачихме пешкирче. Глигорица кoпи тоалетна артия та окачихме на тел у нужнико да има, що ние не опотребяваме, а като поседиме повечко и оно гъзо си изсъне силно добре.
Убаво стана и е тека да си ги гледаш работите само.

Засега още не е олезнал у назе савсем. Селскио торизам де. Ванко Русняка и Жеко Паландзата каточели се гласат и они даго вавеждат маймай. Що гледам, че се си шошукат нещо у хоремага, апа и двамата еновремено зеха да си мажат къщята те тека от нищо зор. Апа Велчо Заверата ониа ден ми рече под сикрет, че са се записале и у некво оде, ама квое тва незнам баш. Видели отнекаде они и решиле биле да пренасат тористе. Ванко и Жеко, а не Велчо и некой друк. Абе дати кажем чесно у Добролево трудно че намериш некой човек да пренаса чожденци ебаси. Как даваха по телевизоро един каде пренасаше през барата чождестранови тористе, па не е и за пари да речеш, а за некви еврота ебаси. Апа даже Паландзата и Русняка и да се фанат да онождат селскио торизам, они нема да носат сас сигорнос. Че си фанат друк да носи оно си е ясно.
Ама язе сметам да ги натпреварим оспешно.

За секи случей Глигорица отиде при Ружа Гледачката и она рекла, че щело да потръгне как сме го намислиле одихат и торизмат. За да нема хърмър и недовижданици разни, язе съм решил да дадем на Къци Ходожнико да напише с убави букви на неколко листове ценораспис и да го забодем с кабари отватре на вратата на одаите и на нужника, та на клиенто да му е ясно закво плаща толко, като напрайме сметка накрая ебаси.

Ама ценорасписо че го пущим оделно.
Та ако на тебе ти се прище, да земеш да си го прекопирваш и да го даваш на дрогаре, апа като дойдеш на одих и торизам у назе, язе че ти напрайм остъпка по десет стотинки на секо нещо с гаранциа.


Публикувано от aurora на 03.05.2006 @ 15:24:32 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   Gligor

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.83
Оценки: 6


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 02:29:28 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Одих и селски торизам" | Вход | 6 коментара (6 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Одих и селски торизам
от kamik на 03.05.2006 @ 19:10:37
(Профил | Изпрати бележка)
Пущи ценорасписо, ама в пари, а не в некви еврота, ебаси - заплюам си сламеник!
П.П. ти си направо оздравителна програма след всякакви ядосани дни - здравната каса трябва да ти плаща - вземи мерки! Поздрави!


Re: Одих и селски торизам
от libra на 03.05.2006 @ 21:15:52
(Профил | Изпрати бележка)
)))))))))))))
Глигоре, Глигореее, добре че си ти да се усмихна и аз.. )))
особено за нужника и там дето не използвате тоалетна хартия щото като постоите и..))))


Re: Одих и селски торизам
от copie на 04.05.2006 @ 01:42:27
(Профил | Изпрати бележка)
Епа парите ще са повдигнат с тоа бизнес-план ебаси! Нема начин, кат натпреварите сички и онодите селскио торизам ебаси! :)))
Радост за очите ми, хахаха! :))))))))))))))


Re: Одих и селски торизам
от rajsun на 04.05.2006 @ 12:06:13
(Профил | Изпрати бележка)
)))))
Ееее, първо най-напред и после след това)))
Давай!)))


Re: Одих и селски торизам
от fightingone на 04.05.2006 @ 15:12:19
(Профил | Изпрати бележка) http://vivian.blog.bg
Майчице, и това си е страхотия, нямам думи!


Re: Одих и селски торизам
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 04.05.2006 @ 15:20:34
(Профил | Изпрати бележка)
Епа драсте!
Да те поздрАвим за теа думи! Пъ ка сал си ги подрЕдил! дигнА ми градусите, ебаси!

аи, сполай!