Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 1018
ХуЛитери: 2
Всичко: 1020

Онлайн сега:
:: ivliter
:: rady

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЛеле жипитката сбарка
раздел: Хумор и сатира
автор: Gligor

На Величко Тихото му се поду коремената облас савсем фнезапно. Апа ние му викаме тека (на Величко, а не на областа) що он ретко че земе думата по неко вапрос и се си трае. Даже кога му иде да напцува неко човек, никогиш нема да го напрай гласно да ти кажем. Че земе да му напише на белешка пцувнята и че му е подаде толко е срамлив.

И започнало полеколеко да го боли шкимбето, ама он си трае и тарпи, що си мислел, че го е зафанало ретко исхождане, ама небило текова нещо. Добре ама като станало силно вече и зел та отишел при жипитката на прегледи ебаси. А она го попипала тукатам, премерила му кръвното, па рекла че ти напишем белешка и бегай веднъга у градо на операциа, що ми прелича на апандицит твойто, ама спукан каточели. Тихото се почудил почудил, ама като го пререзва кво да прай, прегне каруцата та у градо. Там като се повартел докаде намери каде оперирват, що го е срам да пита и оно му дало още зор, ама найнакрая оцелил тамошната лечебница и баш като олезнал вътре, вече силно го пререзало и он земе па се испущи, та се испардел мошно. И изведнаж силно му олекнало ебаси. Он се осети, та земе и завърне наназад, поседи поседи у каруцата и гледа че болки нема савсем никакви. Зел та си попардел за секи случей още единдва пати тайно и нищо. Ни болешки, ни гащите омазал, ни нищо и айре обратно закъмто накаде Добролево. За едното нищо да го срежат ебаси.

Та сега сички ора от село се чудиме, дали да се не отписваме от жипитката. Що преставашли си да земе да ни испонаоперира сичките те тека за нищо и никви газове ебаси. Добре ама като незнаеме законово ли е да се отпишеш и сума време расаждаваме по вапросо у хоремаго и обороти навартеме на Витка Кръчмарката толко, колко не моеме да ги исбройме ваопще изопщо. Що ако има закон, оно подобре да си одиш оперирван, отколко да лежиш по затворете нели.

Замислиме се силно да си одиме при фелшеро, ама оно он па се пропи ебаси, та вазникват самнениа да ни не отрови. Апа оно подобре оперирван да оди човек, отколко отровен нели. Що като му се поеви конкоренциа у лицето (па и у задницата също тека) на жипитката, и он Ефтим зе та се пропи от мака не от друго нещо. Ретко можеше човек да го фане трезвен и порано, апа сега как пие лелемале. Що жипитката нели оспешно се фнедри у Добролево и сега Ефтим Фелшеро още малко му остава и че го прекръстиме на Ефтим Сюнгера като нищо. Що се по трудно може да го пресрешне човек трезвен вече горкиа. Напримерно ониа ден го викнаме да одари инджекциа на шопаро, че нещо подшмръкаше, и е одари накриво ебаси, та ониа шопар бреца некаде накамто четрипет часове, откак Ефтим си тръгна закамто накаде тех.

На кой да му се довериме слет тоа случей, а ти кажи, ако имаш нещо наум ебаси.


Публикувано от BlackCat на 24.04.2006 @ 18:55:33 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   Gligor

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 6


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 22:44:46 часа

добави твой текст
"Леле жипитката сбарка" | Вход | 8 коментара (12 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Леле жипитката сбарка
от libra на 24.04.2006 @ 19:03:33
(Профил | Изпрати бележка)
:))))))))))))
пак с глас ))))))
така е то с младите джи пит - ки, ше се научи тя ама докато се научи...се некой от вас ше стане жертва в името на науката )


Re: Леле жипитката сбарка
от kamik на 24.04.2006 @ 19:05:03
(Профил | Изпрати бележка)
Оперирването - в кърпа вързано, отвсякъде! посмях се,благодаря!


Re: Леле жипитката сбарка
от radi_radev19441944 на 24.04.2006 @ 19:15:32
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Докторката ви е малко аджамия. При друг такъв случай ще и кажете да седне на корема на пациента и да се подруса. Много помагало.


Re: Леле жипитката сбарка
от copie на 24.04.2006 @ 19:38:12
(Профил | Изпрати бележка)
:))) и пцува на белешка! :)))))))))))))))0

Глигоре, ного сте го закасале! Ништо неам наум ебаси :(

:)))))))))))))))))))))))))))



Re: Леле жипитката сбарка
от mojsei на 24.04.2006 @ 20:20:05
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php



Глигор от Добролево


По Великден, по никое време, ми се обадиха от Добролево. Трябвало спешно да отида, че Глигор берял душа – натровил се бил, да го Ева…А с него се знаем от казармата. Навик си му остана да псува и ако го засекат, се разболява, защото го удря на ядене и пиене…Зная си го аз…
Влизам в къщата му – чиста, спретната, а насреща ми самата Ева – съпругата му, напращяла като него. Още бях на вратата и Глигор надигна глас:
-Хайде бе, Мо, че ще хвърля топа, да го Ева! Бързо ме оперирай, че по-добре опериран, отколкото отровен. Моята направо ме е отровила, да го Ева.
Оглеждам се, а веществените доказателства налице - масата с агнето още стои нераздигната, но от агнето останало калкото да го опитам, а под масата се търкалят две празни дамаджани…А Глигор от време на време се оригва тежко-тежко.
Гледам моя приятел от казармата строго и го питам с леден глас:
-Ти приятелю Глигоре, да не си онзи Глигор, който си е поставил за цел да отрови човечеството с разказите си в Интернет, да го Ева?
Очите на Глигор светнаха и едно безцеремонно оригване показа, че ме е познал и вече отново сме близки.
-Същият Мо! Мислех си, че може да си ти, че те гледам в Сайта на Интернет, но толкова насериозно се взимаш там, че риших, че се препознавам. Вече съм по-спокоен, че ще ме оправиш…- казва Глигор, а очите му светят от предвкусвано щастие.
-Добре, приятелю! – казвам тихо.-Бързо ще те оправя, но си сериозно болен и още време ще трябва да те полекувам….Ще обясня лечението ти на Ева и на съседа ти Величко Тихото. Операцията е по метода на празия лук. Я, Ева да донесе един стрък и да извика Величко.
Когато Ева дойде с празия лук – почистен щателно и с Величко, примигващ на парцали, аз вече бях опитал от агнето и от домашните специалитети на Глигор. Бива си я тази домакиня, да го Ева.
На Величко му обясних процедурата, а той не обелва ни дума. Само някакво пламъче просветна в окото му, но аз реших, че така ми се е сторило и ги оставих с Глигор, убеден в ефективността на лечението, а с Ева отидохме в другата стая, за да й обясня как да продължи процедурата по лечението. Лекото простенване на Глигор показваше, че лечението му върви успешно, а Ева усвояваше всичко много настървено. Явно много си обича съпруга. Пожела да повторя процедурата, за да я запомнела по-добре…Велик ден! Какво да правя? Послушах я….Излизаме, а Глигор вече на крака и се готви да продължи замезването с Величко.
-Е, как е? – питам аз и се подготвям да си тръгвам.
-Докторе – казва Глигор.-Ти си моят спасител. Направо възкръснах. Седни при нас…Не ни обиждай! И какво дължим за лечението…
Оправихме сметките и аз си затръгвах, когато Глигор ми направи знак, че иска да говори нещо с мен и взе да ме изпраща.
-Слушай, Мо! – започна той.-Искам Ева да прави тази процедура…Някак си е неудобно да викаме съседа…Ева му е джипи, а той нещо й е ядосан и като идва у нас все си мълчи…А аз не й се доверявам да ме лекува. Може и аз да й кажа как да го прави, но ти си още тук…
-Добре – казвам аз и решавам да се върна, когато Глигор пребледня нещо.
-Чакай! – каза тихо той.-Величко ме натисна за главата с едната ръка, а с другата ми натисна корема…Но как е успял тогава с празия? – облещи очи Глигор и бе готов да изрече крилатата си фраза, но я преглътна и му олекна…Почувствах го.


Re: Леле жипитката сбарка
от glishev (glishev@abv.bg) на 24.04.2006 @ 20:47:32
(Профил | Изпрати бележка) http://mglishev.blog.bg/
Уеуе, ся ш`сануам кушмари, баси! Ма но`о буаго расказуето, та евауа, баце.


Re: Леле жипитката сбарка
от Ranobudniche (ranobudniche@dir.bg) на 25.04.2006 @ 01:07:04
(Профил | Изпрати бележка) http://slovo.bg/ranobudniche
друго си е човек да има избор, ебаси.

измъчи ме с това псуване на белешка : )))


Re: Леле жипитката сбарка
от Ufff на 25.04.2006 @ 03:56:51
(Профил | Изпрати бележка)
Глигоре, що ми създаваш размисли откъмто доверителни работи. Ваопще изопщо тежак случей! Дано не додат и екстрасенци. Много баби-хилаво дете. Продължайте си на шльокавица как си знайте!