Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 509
ХуЛитери: 2
Всичко: 511

Онлайн сега:
:: pc_indi
:: diogen

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИсторийка една
раздел: Приказки
автор: mishle

Имало едно време на запад, двама ама адски тъпи каубои. Те били известни с тъпоумието си, с тях имало и две кранти (имам предвид коне), които форсирали на магистрала, по бързо от заспали костенурки. Но един ден едната кранта спукала подкова и собственика й се чудел какво да прави, решил да пита своя колега - Колега...как е...а?Що да правим с туй муле-
той му отвърнал - Ми... незнам, на около да има крантосервиз, за да и вземеш нова подкова?Питай ги тия...туземците...
Туземците, които били всъщност индианци обаче нямали електрожен и му казали да отиде в гората. Мечките там имали припой...
Тръгнали каубоите за мечите гори, а след тях коцукала и крантата, вързана за здравата кранта на влекач...По пътя, те срещнали един заек и го помолили да ги упъти, взамяна те щели да му дадат своята крива пушка, с която да гърми ловджиите при завоя. Заека се съгласил да даде картата си срещу пушката, но той бил глуповат, застанал от едната им страна и те под ъгал (все едно на завой) го гръмнали и му взели картата. Продължили си пътя по карта...
Вървели вървели...и по пътя срещнали една костенурка...и понеже били изгладнели...решили да хапнат в "При баба костенурка"...понеже нямали пари решили да платят в натура...За обяд им сервирали пиле по магарешки.Било им много тъжно, че си дали пилето, но пък после се оказало, че то било много, ама много вкусно, чак си облизали пръстите...станали ...и прадължили по пътя си...На излизане срещнали пилешката милиция разследваща убийството на пилето...Седнали на разпит и краварчетата (каубоите) им бутнали няколко великденски яйца, като подкуп, да им се родят шарени пиленца. Пилешката полиция си тръгнала и ги оставила намира, но имала едно на ум...
Те тръгнали доволни, че са отървали кожите. По вървели малко, но им се доспало.Решили да отседнат "При Лиса", но нямали пари и предложили на Лиса заешко краче за късмет, тя много се зарадвала...и... Тя ги настанила в една скътана хралупка, а крантите им казала, че ще са в задния двор. Минала вечерта и каубоите се събудили. Потърсили Лиса, но нея я намало. Направили си по едно кафенце, гаврътнали го и излезли при крантите си, но нали било зима, а през ноща валяло и на сутринта се образувал лед.Единият от каубоите излязъл и се подхлъзнал...паднал по дупе...Охххх!!!казал той...Другия каубой също се лъзнал и се пльоснал върху първия. Като станали и се изтупали от снега видяли, че крантите ги няма...
-Тюх- казал единия - сега де ще дирим тези тъпи животни...
Втория погледнал снега и казал - виж следи...ай след тях...
другия се огледал и видял бележка, забита на вратата с нож...
- Кво е тва, бре?- рекъл той
и я прочел... Лиса искала откуп за животните, иначе щели да станат на луканка... ами сега...зачудили се те...
Помислили, помислили и най-накрая измислили. Няма ли пари те, а били гладни, коне на запад по това време - бол. Решили да намерят лисицата, да изядат луканката от и без туй крантите без резервни подкови и да си направят палта от лъжливката. Тръгнали те и взели картата...за орентация...маскирали се...и тръгнали по следите...вървели бавно...вървели...и по пътя си те срещнали Кумчо Вълчо. Той ги запитал - Накъде така? Те му разказали как седят нещата...И тъй както и той имал зъб на Лиса им предложил..." Глейте са, пичове, тая гад Лисана ми взе зъба и са й имам зъб. Искам да си го върна и ще ви помогна както мога, ама искам да я видя как вечеря с рибите". Съгласили се каубоите, маскирали вълка като хипопотам и тръгнали...Вървели...вървели...и по пътя си срещнали един хипопил...учудили се те, що за създание е...Решили да се запознаят с него. Хипопила имал криле и човка на малко пате, перушина, крака на хипопотам (хипопотук) и упашле на хипо. Като се доближили до него и му казали здрасти, той се усмихнал мълчаливо и хвръкнал между дърветата с весел смях.
- хи-хи-хи...
Единият от каубоите се усмихнал и казъл- Брей, странно животно е т'ва...
вълкът му отвърнал че навлизат в приказната част на гората и скоро ще видят много подобни странни същества...те се огледали...и..продължили бавно да се промъкват по навътре в гората,следвайки следите по снега...неочаквано на пътя им се изправил един едър мечок. Мечока казал "Кой има тапа сега, аааа!?". Спогледали се каубоите и вълкът и казали, че нямат тапа. Тогава мечока скочил и..., извадил една бутилка с изветряло вино. Тръгнал си по пътя сърдит и мърморещ. Тръгнали тримата по пътя и си казали"тюххх....отървахме се"...избърсали челата си и продължили...по пътя срещнали Катеричка Рунтавелка...помолили я да ги упъти...Тя била напълнила бузи с лещници за зимнина (малко закъсняла) и не можела да говори. Почнала да се върти и да им сочи, но каубоите не я разбирали. В крайна сметка вълка скочил и я изгризал..., все пак бил гладен. Нахокали го за дето им изял ориентира и тръгнали, на където видят. По пътя едно мааалко, сладко пиленце кацнало на рамото на вълка - хипопотам и му подшушнало къде се била скрила Лиса...въползвали са те от ценната информация...и отишли на точното място в точното време...те заварили Лиса и двете кранти да играят белот...страшно очудени те...
Лиса била само по опашка, а крантите коя с оранжеви крайници, коя с оранжево тяло я обрали и съблекли цялата..., направо я смазали на белот. Като ги видяла Лиса и се метнала в краката на каубоите с жални думи...
"Оххх..моля ви се...вземете ги тез противни животни...махнете ги от очите ми....съсипаха ми здравето..."каубойте се усмихнали и казали"ха-ха-ха...така ти се пада кат бараш дет не трябва..."вълкът се обадил" и дет се държиш гадно...и хитруваш...и мамиш всички ни с твойте подли преструвки..."Лиса се разплакала и гола голеничка само по прашки хукнала да бяга викайки"аз ще ви го върнааааа..."
всички се спогледали и се засмели при гледката на Лиса... После започнали да мислят какво да правят сега с крантите...те покрай Лиса се отракали и не се подчинявали на заповедите на каубите...те страшно се ядосали...и...казали"щом ще е тъй..."
двамата запретнали ръкави, взели по едно ласо и ги метнали по тях, но кобилите ги прегризали. След още няколко други неуспешни опита, каубоите се отчаяли и почнали да подбутват кобилите, да ги подритват и да им говорят глупости. Това вбесило всички зайци в гората, но не знаели дали ако се намесят, вълка няма да ги изяде. И така, кобилките станали и тръгнали след каубоите покорно, за да не им се качват на главата повече. После решили да отпразнуват цялата история. Отишли в "Горският бар", поръчали си по едно и се натряскали... А Лиса била се скрила зад тезгяха и ги причаквала...Когато били вече мъртво пияни, те взела едно въже и ги завързала, взела си кожухчето и си тръгнала с гордост, наперена както обикновено. Казвайки им " Сега ще видите сутринта, как ще ви цепи главата - хи, хи, хи.." - с усмивка излязла. На сутринта Червената шапчица им плиснала в лицата един лиген с вода,а те казали-к'во стааа тук бреее!
тя ги развързала им рекла- Де да знам бре пичове-Те станали...подсушили се...пили по една бира за добро утро...и...килкайки се излезли от бара...


Публикувано от BlackCat на 11.04.2006 @ 09:48:09 



Сродни връзки

» Повече за
   Приказки

» Материали от
   mishle

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

17.04.2024 год. / 02:59:23 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Историйка една" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Историйка една
от jonkata (fidel12@abv.bg) на 11.04.2006 @ 10:18:15
(Профил | Изпрати бележка) http://littlejody.wordpress.com/
Браво, Мешле, стршно се веселих, за което ти благодаря. Защо бързаш да го свършиш? Задъха ме, темпото ми идва бързичко и все пак, много е свежо.