Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 805
ХуЛитери: 2
Всичко: 807

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЯсновидецът - глава 15
раздел: Романи
автор: lady_dreamer

Трябваше ми подслон, трябваше ми източник на доходи. Трудно, почти невъзможно е за външен човек да се устрои бързо в малко градче като това. Тук хората се познават и веднага откриват новодошлите, чуждите, различните. Трудност беше и
липсата на работа, и ниското заплащане при наличието на такава. Посетих бизнесцентъра, както и интернет клуба в града. В кметството не отидох, административната работа би ме направила твърде лесно откриваем. Кръстосвах по магазинчетата, ослушвах се дали някой не търси случайно работници. Имаше магазини, които очевидно бяха в ремонт и щяха тепърва да започват работа. Накрая намерих нещо. Продавач в магазин за строителни материали, ВиК части, железария и ел материали. Предлагаха доста широка гама от продукти. Магазинът беше разположен на голяма площ, луксозно построен. Всъщност сградата, в която се помещаваше, беше прекроена за целите на магазина. Функционирала в миналото като обща градска баня, тази солидна сграда със стърчащ огромен комин пустеела дълго време. По какво стечение на обстоятелствата настоящите й собственици се бяха сдобили с нея, не знам. Важното е, че те бяха съумели да оползотворят това място и да го превърнат в източник на много добре печеливш бизнес.
Тази работа ми осигуряваше някакъв минимален доход. Намерих си и евтина квартира, мизерна, но задоволителна, поне имах покрив над главата си. Имах нужда от по-солидни доходи, които да ми позволят лукса да напускам работата и града, в който съм се установил, внезапно и без предупреждение, когато нуждата го наложеше. Усещах тази нужда все по-осезателно. Не беше трудно да намеря изход. Знаех много добре, че лесно мога да намеря начин да приложа знанията си. Но не знаех каквото трябва.
Започнах да чета интензивно за икономиката, прочетох много за различните икономически теории, за видовете пазари, за икономическите закони и накрая се съсредоточих върху финансовите пазари. Изучих подробно системите на фондовите борси по света, логиката, правилата и начина им на работа. Около година следих борсовите индекси и цените на акциите на голями компании, като успоредно с това проучвах внимателно историческото им развитие. Не беше трудно, можех да ползвам интернет както в бизнесцентъра, така и в интернет клуба. Започнах да се упражнявам в прогнозирането на движението на курсовете на акциите. Не ми отне много време да се усъвършенствам, постигах добри резултати. Време беше те да станат реални.
Изтеглих банков заем, като гарантирах изплащането му с постоянния си договор в магазина. С този кредит закупих по интернет известно количество акции на големи и печеливши компании. Започнах да търгувам пряко по интернет на световните фондови борси. Не след дълго спечелих достатъчно, за да върна целия заем с лихвите, като ми оставаха достатъчно средства, за да продължа търговията. Закупих си лаптоп, прекарах си интернет и вече можех да търгувам от квртирата си. Имах достатъчно средства, можех по всяко време да взема лаптопа си и да изчезна. Задържаше ме само сигурността. Нямах намерение да бягам докато никой не ме гонеше. Държах в тайна търговията си, лаптопа не изнасях от квартирата. Разполагах със заплатата си от магазина и харчех само нея на ръка. Не исках да създавам подозрения или да подклаждам любопитството на хората с излишен лукс и по-добра квартира - нещо, което не би отговаряло на доходите, които бе известно, че получавам от работата си. Усещането, че съм свободен и че не се налага да бягам напълно ме задоволяваше.


Публикувано от mmm на 06.04.2006 @ 18:33:58 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   lady_dreamer

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 15:24:21 часа

добави твой текст
"Ясновидецът - глава 15" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.