Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 794
ХуЛитери: 4
Всичко: 798

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: Albatros
:: LeoBedrosian
:: rajsun

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЛюбовта те кара да забравиш кой си
раздел: Есета, пътеписи
автор: sincerityg

Почудих се с какво да сравня любовта. Любовта, която изпитах към Него. Може би с наркотик, във всякаквите му форми, дози, състояния...
Тя, Любовта ме сполетя изведнъж (но Тя нали винаги прави така). Сполетя Мен. Аз, която толкова дълго време лекувах наранената си душа, сглобявах парченцата от разкъсаното ми сърце, изграждах стена срещу мъжете, превръщах чувствата си в ледени блокове. Кой да предположи, че ще се намери човек, способен да пребори и разтопи тези препятствия, стигайки до онази позобравена част от мен. Влюбих се... и в миг всичко, което бях изградила - изчезна. Пренебрегнах хора, събития, пренебрегнах себе си. Съществуваше само Той. Забравих коя съм, за какво мечтаех. Позволих си да се променя. На моменти дори се унижавах... само, за да получа малко внимание от негова страна. Но нещата, които ми даваше (като емоции), не ми стигаха. През цялото това време се опитвах да не го слагам под общ знаменател с другите мъже (нито съм феминистка, нито искам да бъда такава). Но се оказа, че любовта на мъжа минава и през стомаха, и няколко сантиметра по-надолу. Ако се породят някакви чувства у него, те ще са за кратко. Докато не се появи по-красива, по-млада, по-интересна, а Ти се превърнеш в сигурността, чакаща го да се прибере вкъщи... Сълзи не ми останаха. Планове за самоубийство, безброй писания, често преминаване от едно психично състояние в друго... Въобразявам си, че полудявам. И Той без съмнение вече е на същото мнение... Реших, че трябва да променя коренно живота си, но сяхаш все нещо ме дърпа надолу. Чашата с алкохол е най-добрата ми приятелка в момента. Отдръпнах се от останалия свят. Хората или ме съжаляват, или обсъждат и разсъждават върху Неговата личност. Нямам сили да слушам чужди мнения, затова ги избягвам. Работата ми не спори. Амбицията от преди се изпари. Като тегля чертата, май след около година или ще лежа на дъното на евтин ковчег, или ще съм напълно алкохолизирана, без работа, приятели... без живот. Трудно е, когато няма кой да ти подаде ръка, да те прегърне, да те окуражи с думи. За кратко се заблудих, че съм Го намерила. Поредната лъжа, поднесена от съдбата. Изчерпах възможностите си за спасение. Не мога и да продължавам да лицемернича пред себе си и пред останалите, че се чувствам добре. Откъде да намеря сили да продължа?... Времето минава. Аз съм на поредната чаша, а Той току-що ми каза, че е щастлив с другата.


Публикувано от BlackCat на 05.04.2006 @ 23:12:26 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   sincerityg

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.75
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 08:25:28 часа

добави твой текст
"Любовта те кара да забравиш кой си" | Вход | 4 коментара (11 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Любовта те кара да забравиш кой си
от libra на 05.04.2006 @ 23:33:00
(Профил | Изпрати бележка)
нека го изживее - това с другата
не е съвет, лично мнение
и никакъв алкохол, вреди на кожата )


Re: Любовта те кара да забравиш кой си
от Kam4ito на 06.04.2006 @ 06:20:40
(Профил | Изпрати бележка)
Хей,хей,я дай малко по-ведро:) Животът е пред теб! Мъже колкото щеш:) Вярно,че всичките са лайна,но съм сигурна,че ще си намериш някой,който няма да е толкова миризливо:) Не се отчайвай така!:) И определено зарежи алкохола,щот не помага (от личен опит ти го казвам:) Вместо това предлагам да се наконтиш хубавата и да тръгнеш на лов за някой нов:)
Това е съвет,колкото и да не ти се слушат съвети сега:)))

P.S. Поздрaвче за разказа:)Харесва ми! Може би,щот виждам себе си в лицето на главната героиня:)))
Усмивкииииии:)))))


Re: Любовта те кара да забравиш кой си
от Kam4ito на 06.04.2006 @ 06:47:04
(Профил | Изпрати бележка)
Така е! Права си,че любовта не се преживява с един флирт,но пък поне ще ти повдигне духа и определено ще се почувстваш по-добре, отколкото да седиш вкъщи,с бутилка вино в едната ръка и носни кърпички в другата,чакайки любимия да се прибере:)
P.S. Ако имаш yahoo messenger и ти се дърдори влез за мъничко:) аз съм кamyblg:) Ще се радвам да си поговорим по темата за мъжете и любовта:)))



Re: Любовта те кара да забравиш кой си
от bedstvieto (bedstvieto@abv.bg) на 25.04.2006 @ 10:01:41
(Профил | Изпрати бележка)
Мила , мила .....
Едно ще ти кажа : само жените сме способни на такова самоотдаване и любов :) Аз преживах същото и то не веднъж :( И пих и се самосъжалявах и в работа се заривах , за да забравя и пак се влюбих ... Какво да ти кажа ... негативизма към мъжете го пиша само на лист , а като го видя и сърцето ми ще изкочи от радост и любов :) А после пак сълзи и пак депресия ... Но нямам сили да го оставя ...
Само талантливите имат тази сетивност обаче :)
Текста е страхотен ! Благодаря !
Сега отивам да си поплача :))))))
Поздрави !