Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 565
ХуЛитери: 5
Всичко: 570

Онлайн сега:
:: nickyqouo
:: rosy88
:: LeoBedrosian
:: LioCasablanca
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаВиртуялна среща
раздел: Други ...
автор: amba

Жена търси мъж
Как описва себе си:
Строга и дисциплинирана, като учителката ми по химия, математика, физика и български език. По история да не говорим, интелигентна отвсЕкъде. Направо БИЗЕ!!! Муцка! Обичам да слушам народна музика по националното радио хоризонт. Пея руски романси в подходящ съпровод на ухо. Ай стига съм са хвалила, че да не се прехваля. Пу, пу да не ми е юруки!
За партньора:
Пушачи и алкохолици при мен не са на дневен ред. Мъже минали през ръцете на многобройното женско население в Бг, Турция, Греес и ЕС, т.е бройкаджии за мен са развалена стока. Несериозни към здравето си и това на околните, търсещи да задоволят сексуалните си нагони, дълго ще им се отваря парашута, докато попаднат на свястна жена....Але! Успех на тълпата!
Мъж търси жена
Как описва себе си:
Обърнете се към най-близкото поделение на МВР,в архива ще откриете повече информация,както и актуални снимки публикувани в криминалната колонка на водещите всекидневници.:)))
Мъжът
Здравейте,
Пише ви един от тълпата...уфф тука се бутат много,без малко да си забравя мисълта..то не че я имам...
Може 2 минутки за самореклама,нали?
Значи по повод ваща обява:
2 години бях рекламно лице на Булгартабак,но с тази приватизация...ужас...прехвърлиха ме в Пещерска гроздова...понеже съм техния фейс,трябва да съм постоянно с чашка в ръка,отделно пада процент от стъкларскя в Белослав..имам роднини там...
Карам ТИР,но не във посочените от вас държави,действам предимно в Мозамбик,Уганда и Бряг на слоновата кост.
Сексуално парашута рядко ми се отваря,последния път дори без малко да се скъса,добре че беше на плейбек..че и голям номер беше бризента,не помня точно М,С,Л,...аа сетих се май беше XXL.
Аре таксувайте ме по тънката тарифа....беден човек съм..добре че държа лините с 048 155
Жената
Майко, глътнах си мисълта. Господине, имате страхотно чувство за хумор. Поздравявам ви:)))
Ама тълпата не ме оставя на мира. Трябва да отговоря още на куп хора, нали иначе няма да е честно да ги пренебрегна хорицата. Моля ви не си отивайте. Ще ви отговоря при втора възможност, а при трета направо ще се предам без бой!!!! Стискайте ми палци!
Госпожице,моля ви,без паника!:))
Разбирам ситуацията,нали сте принцеса....всеки да си чака реда...аз три дена вече чакам,не помня толкова да съм чакал....аааа веднъж на КПП Калотина..голям зор беше,,не искаха долари,а нямах друга валута в себе си:)))

А вие без бой не се давайте!!!няма да е интересно:))
Имам приятел,който държи верига секс магазини,чух че имало промоция на камшици и белезници,2 на цената на 1,но били китайски,малко ме съмнява качеството?!:))

Хайде като се поосвободите,може да проведем разговор на по-високо ниво....имампред вид над 1300 м надморска височина:)))

п.с Извинете ме за невежеството но Принцеса Фиона от кой филм беше?


Филма Шрек, не се ли сещате господине? Ама, че невежество, виждам, заниманието с което се изхранвате ви е ангажирало изцяло вниманието. Трябва да уволня пажа, който си е направил шега с вас да ви държи три дена и то не пред дворцовите, а пред кухненските врати. Има този навик:)
Моля ви, пристъпете и ми кажете молбата си, ако е по силите ми, ще ви удовлетворя. Но за съжаление, ме викат по държавни дела, от както Шрек ме напусна, имам доста политически и икономически ангажименти...
Извинете ме прескъпи, но ще ви освободя от присъствието си за сега. А молбата си можете да напишете подробно на спокойствие, когато имам време ще ви отговоря подобаващо:)
Милорд!
Ваше височество,
Срамно е за кино&меломан като мен да е пропуснал култовия шедьовър "Шрек",но прибирайки се от работното си място,още тази вечер ще навестя дворцовата видеотека!

Вашия профил ме впечатли още на първо четене и не можах да устоя да отговоря подобаващо!то си ми е в кръвта,още от трети клас в кръжока по литература,участвал съм и на няколко олимпиади по Руски,не успях да се класирам за последната в Торино поради контузия,но още от сега се подготвям за София 2014!!!точно по този параграф отговарям най-точно на търсения от вас принц,занимаващ се с Професионален спорт,но безработен в момента:)хаха

Тези дни смятам да ви напиша молба,автобиография,може и снимка да приложа,дано само лентата да не се освети,че на последния фотосешън по случай визитата на нейно Величество Датската Принцеса светкавицата пък се повреди:))
Ще ви изпратя писмото по Кралския куриер,запечатано с восък,моля преди употреба внимателно прочетете упътването!!:)
Милейди....

Ваше величество,
Не е срамно да си глупав, срамното е да не го осъзнаеш на време...Много съм поласкана, да отделите време от така вашето липсващо и да посветите част от него да се поровите във видеотеката на библиоТЕЧНИЯ-шкаф, дано намерите нещо марково със съответния стикер и добър вкус, който да погали небцето ви, а за "Шрек"-което на немски говоримо означава "Ужас", може да погледнете не само за първата, но и за втората част.
А за кръжоците, похвално, похвално, изградили сте бърз ум със светкавична мисъл, много добре. Мисля, че учителката ви по литература и учителят ви по руски, са се гордеели със вашата упоритост и постиженията ви във високия слалом. Виждам, че олимпиадите ви са в кръвта. Незнам с какво толкова съм ви впечатлила, но това оставя приятен отпечатък в многофункционалната ми памет. Аз всъщност не търся принца на белия кон, златните пръстени, белите чорапи и т.н, а просто се забавлявам на този карнавал организиран по случай Вси светии, и на светец не съм попаднала до сега, но нищо не се знае.
Казвате, че сте безработен и си противоричите в по горните редове, но не бих ви го навирала в очите, докато не ги видя и сама не преценя по оттенъка на миглите, светлосенките и искриците в тях, дали мога да ви имам доверие, за което снимката трябва да е в размер 24 на 4 с отпечатък от към гърба от палеца на десния ви крак. Автобиографията да е достатъчно четлива, влякакви грешки от сорта ръботил съм, вместо работил, ще ви отнема по точки от десет минимални.
Би ми се искало по куриера да ми изпратите и нещо за похапване, шоколадово рулце или блокче шоколад с червена панделка. Ще ги употребя преди упътването и за да мога да приема с настроение, това което ще пише във писмото. Не се знае, дали няма да ми го развали, затова е и шоколадовата инвазия от моя страна.
Милорд!....
Уважаема Принцесо,
Вaшето писмо ме залепи за монитора,така както тапет за стената/това са бъдещите технологии:)/
С дълбоко съжаление съобщавам че не успях да гледам култовия Шрек,потопих се в Дворцовия бал с маски:)

Подготвям куриера писмо на вас да донесе и снимка,но без отпечатък,ходя бос и отпечатък от петата трудно бих показал:)
Надявам се от това ,което ще видите да не изпаднете в депресия дълбока,затова приготвил съм аз договор с Нестле,след това да бъдете рекламното му лице:)

В този карнавал и аз съм се впуснал търсейки и забавление и принцеса,но тук повечето нямат чувство за хумор и това ме натъжава:(

За адреса ваш забравих да попитам?:)


Уважаеми г-д Графе,

Хуморът ми е основната храна, но понякога дълго време ми се налага да лапам мухи и да карам на кръгли пости, поради факта, че както и вие вече споменахте, няма хора, които да са закърмени с него.
Оставете филма, можете да си го гледате само на фототапет, не! мисля че прекалявам с плагиатстването и спирам до тук с толкова умелите ви и смешни изрази;)
Днес не сте в особенно творческо настроение, спи ви се, дремете на пресекулки и ви е простено. Току що станах от сън, по-точно ме вдигнаха насилствено и на мен ми куца в прозата, дори не съм си измила очите, уф, дано не ви оттегчавам...
Адресът ми е улицата в дясно, тролей номер осем и спирката отгоре, а после в третата пряка.
Отивам да си доспивам. Ноща беше изключително тежка. Очите ми се слепят на три и половина. Желая ви лек ден без много премеждия.
Очаквам ви с нетърпеливо недоспиване.
Графе!

Dear Princess,

Моля ви не ми пишете повече в сънено състояние с неизмити очи,в знак на протест аз няма да се къпя поне седмица!
Нещо сте сбъркала адреса,записала сте на някакъв Рангел,да не би това да лорда от съседния квартал и да ми изневерявате с него в настоящия момент,за бурната ви нощ имам предвид?
Ще потърся все пак съдействието на графолог и след разчитането на адреса ще ви изпратим необходимата документация.
Може да се пробвам и с тролея,на мен също ми е под ръка,а за да не подмина спирката ,моля излезте и ме чакайте с вестник "Народна младеж"/бр.278 от 31.02.78г./.Дори за да сте още по убедителна и секси носете със себе си вентилатор с цел да се развеят косите ви ,а и аз да се ориентирам откъде духа вятъра:)
Надявам се да не ми откажете една толкова романтична среща,вярно не е на свещи,но избягвам вече подобни след като последния път на три пъти виках пожарната,дори смятам да започна нещатна бройка:)
Ако вие имате по-добра идея как да отразим първите часове на опиянение с радост ще приема вашата оферта/ако може без ДДС и в рамките на града/.

Forewer Yours...../плика е запечатан с целувка,но имайте предвид не си измих зъбите,а снощи наблегнах на чесновите хлебчета/

Извинявайte за предното писмо, стана грешка преди да се усетя изпратих непопълнено недоразумение, ужас, дано не ми се разсърдите мон шери, малко сyм на градус от опиянение, много съм развълнувана от писмото ви (хлyc)...не обичам бяло вино, а червеното не ми понася...Не несyм алкохоличка, въздържателка сyм от 6 години и половина, дори ходя в анонимен клуб на алкохолика...Май си показах и обратната страна, светлината в която ме виждате сега е леко фалшифицирана..., по принцип не съм такъв човек...И богатите плачат...
На среща ли ме поканихте?
Не се срещам с призраци. Искам да ви видя лицето. Свалете си маската господин Зоро!
И аз ще смъкна своята ако ми изнася:)))
шегувам се, дори незнам какви ги говоря в момента sir....май колкото да се намирам на приказки.

Здревейте Принцесо:)
Явно по празниците съвсем се олюлявате от виното,но простено ви е:)Възможно е да сме се виждали в клуба на анонимните алкохолици,аз и сега го посещавам.преди малко се прибрах.Дори гледах повторението на филма Зоро,заучавам сцената когато той разкъса роклята на Катерина Зита със сабята.Аз мисля да да практикувам същия метод ,но с очи!:)ххехе

Тааа...защото спечелихте моите симпатии с вашето страхотно чувство за хумор..ще ви изпратя пълен набор от документи,прецедент в практиката ми в Елмаз...без да ви познавам/може и съседи да сме:)/,.С документите получавате ясна представа,какво работя,за хобито ми и 150-те хиляди косъма по главата ми:))

Снимките са от личния ми бук/сезон 2001-2005/.
Моля не използвайте фотосите с комерсиална цел,също така за отопление на печка с дърва,фототапети и тоалетна хартия:))

В случай,че изпаднете в депресия от видяното,препоръчвам да пиете една лимонада за отрезвяване на мисълта.Ако не ми отговорите,ще ви разбера-след няколко пластични операции,ще ви пратя нови:)))
2006 "с"&"p" all rigts reserved
Наздраве Докторе!!!

Не пия (скромно), не пуша (пасивен пушач), не ходя по мъже (направо се уля)..Израстнах в манастир от "анонимни алкохолици", некои починаха съвсем случайно от цироза на черния дроб. Има и умопобъркани в семейството, големият ми брат запали москвича си пред трето...Само аз съм нормализираноинтензивноскучна в повечето случаи на житейския ми скромен полусветски прахоснически живот.

Днес празнувам, но не съм си сложила новите дрехи (от мързел). Целунах две три ръце задочно. Имах кофти ден и си изливах нервите на по-малките от мен, за да не отнеса няколко от по-големите. Иначе обичам животните. Кучетата и котките са ми любимите. Миналата година ми почина едно малко кокерче, един месец го опявах мъничето, незнам за човек дали толкова ще страдам и дано да не дава....Незнам защо завързах тази тема, може би защото ви видях със спринцовка в ръка и си помислих, че хората не използват такива освен, може би за ваксини..Кхм...Познах ли, какво работите?

Благодаря за снимките, ще ги архивирам най-прилежно в сейфа ми с три ключалки и антикварен катинар от ерата на Рамбалди и хрониките му. Има антистатичен ефект. Първата снимка е страхотна, да, дори си помислих, че не е ваша и е копирана от някой рекламен филм, но после се уверих във верността й...
Имате страхотно чувство за хумор, направо ме залепяте за гърбицата ми от смях. Казах ли ви, че съм кандидат манекенка, но не ми стигат мерките, единственото, което отговаря на стандартите за фотосесий е гръдната ми обиколка.
А сега бих си позволила да ви пратя две три хумористични снимки, позите са афтентични. Не, не съм на градус и в този случай, но би ми се искало да бях, често плаша мъжете с тях. Тренирала съм 4 г.бойни изкуства, но така и не развих техниките си до край.
Желая ви приятно гледане. Предварително ви моля да се ваксинирате против уроки и уплаха.
Бай май селф

Здравейте Принцесо,
еее,не непознахте ,не съм доктор,въпреки спринцовката!ама аз съм написал на файла"сок от вишна":)покрай разни занимания ми се наложи да вляза и в ролята на доктор.
Благодаря за снимките и коректноста,тук не всички отвръщат:)
Вашите снимки явно са направени по време на летните олимпийски игри?Виждам че сте във форма и тренирате усилено.
Предлагам на следващата олимпиада по Руски да се пробваме:)


Публикувано от BlackCat на 13.03.2006 @ 09:42:18 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   amba

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
384 четения | оценка 5

показвания 2615
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Виртуялна среща" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.