Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 780
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 780

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÌèëà
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: bedstvieto

Íà ìàéêà ìè è íàé - äîáðàòà è ïðèÿòåëêà ....
Ìèëà ìîÿ Ìèëà ,
Íå ìîãà äà ñè îáÿñíÿ ñàìà çà ñåáå ñè , çàùî ñ ïúðâèòå ñòúïêè íà ïðîëåòòà ìèñúëòà çà íàøåòî äåòñòâî ìå âðúõëèòà . Ñïîìíÿø ëè ñè ? Ðàçíîöâåòíèòå ëàëåòà â ãðàäèíàòà íà áàáà ... À ñèíèòå ïåïðóäè , êîèòî ãîíåõìå èçïúëíåíè ñ äåòñêè åíòóñèàçúì ? Ïîìíèø ëè êàê â ðàííèÿ ñëåäîáåä ñå èçïúâàõìå íà ñòúïàëàòà ïîä òîïëèòå ñëúí÷åâè ëú÷è , òîêó ùî èçêúïàíè , ñ ìîêðè êîñè è ÿäÿõìå ôèëèè äåáåëî íàìàçàíè ñ øèïêîâ ìàðìàëàä ? Äà , äà øèïêîâèÿ ìàðìàëàä çàðàäè êîéòî ïàäíà è ñè ðàçáè êîëåíåòå , òúð÷åéêè êúì êúùè .Ïîìíèø ëè ìàéêà òè êàê ïëàêà , ÷å ìàëêàòà è ïðèíöåñà ñå å óäàðèëà ?Àç ñòîÿõ îòñòðàíè , ïðåõàïàëà ïðúñò è ãëåäàõ ñúñ ñòðàõîïî÷èòàíèå ÷åðâåíèòå êúðâàâè ëèíèè .Ïîñëå ñå ðîäè áðàò òè ... Òîçè ðàçáîéíèê ! Ùî ðåâ èçðåâàõìå çà ñêðèòèòå êóêëè, à ìàéêà òè , ìèëàòà âñå ãî ïëàøåøå ñ âúðáîâà ïðú÷êà , íî òàêà è íå ãî íàáè . Òè îòêðàäíà è íåãîâîòî ñúðöå , Ìèëå . Íÿìà äà çàáðàâÿ ñ êàêâè îãðîìíè , èçïúëíåíè ñ âúçõèùåíèå î÷è òå ãëåäàøå , ïúê è ñåãà ... À ïåòåëà , êîéòî çàìåðè ñ êàìúê , çà äà íå òå áóäè ñóòðèí ? À êîãàòî ïàäíà â ãðàäñêèÿ ôîíòàí, çà äà òè õâàíå çëàòíà ðèáêà ? Õà õà , ïîìíèø ëè ? Ìèëèÿò Êðàñè , êàêâî ëè íå ïðàâåøå , çà äà âïå÷àòëè õóáàâàòà ñè ñåñòðà.
Êàêâî ñòàíà ñ æèâîòà íè , Ìèëå ? Áîðèì ñå ñ íåãî áåñíè , ïîáåñíåëè, èçïúëíåíè ñ íåíàâèñò êúì íåñãîäèòå . Âêîï÷åíè â â îòèâàùèòå ñè ìëàäîñò è êðàñîòà , æåíè íà ñðåäíà âúçðàñò . Ïîìíÿ òå , Ìèëà ... Áÿëîòî òè íåæíî ëèöå , àáàíîñîâèòå òè êîñè , ìåêèÿ èçðàç â øîêîëàäîâèÿ ïîãëåä . Ñòîïè ñúðöåòî íà áàùà ñè â äåíÿ íà ðàæäàíåòî ñè . Ëåëÿ Ôàíè âñå ðàçïðàâÿ êàê òîçè èíà÷å êîðàâ ìúæ ñå ðàçïëàêàë , êàòî òå âèäÿë , êàòî ñòèñíàë ìàëêîòî þìðó÷å .Òîëêîâà êðàñèâà ñè áèëà ! È ñåãà ñè êðàñèâà ... Ïî - æåíñòâåíà , ïî - óâåðåíà ... Óòèâà òè è êúñàòà êîñà .
Êîé ìîæåøå äà ïðåäïîëîæè , ÷å ùå ñòàíåø òîëêîâà ñèëíà è íåïðåêëîííà æåíà ? Âèæäàì òå ñåãà , Ìèëå , íî íå âèæäàì ìàëêàòà Ìèëêà . À òîâà ìå ïëàøè ... Ïëàøè ìå , çàùîòî ñè äàâàì ñìåòêà , êîëêî ñúì îñòàðÿëà àç ñàìàòà .
Ñåãà óïðàâëÿâàø ìúæêè áèçíåñ ... Ñ êàìèîíè ... Ïîìíèø ëè êàê ñå ñìÿõìå , êàòî çàïî÷íàõòå ñ Âåñî , à Ìèëå ? Ñìÿõìå ñå , çà äà ñêðèåì ñúëçèòå îò ñòðàõà , ÷å ìîæåì äà ñå ïðîâàëèì . Òè óñïÿ , Ìèëà !  ìúæêèÿ ñâÿò ïîñòàâè ìúæåòå íà ìÿñòî . À êîé áè ïðåäïîëîæèë , ÷å êðåõêàòà Ìèëà ùå èçëåçå ìúæêî ìîìè÷å ?
Ñåãà ñè ìèñëÿ , Ìèëà , çà áÿëàòà òè ðîêëÿ ñ ìíîãîòî êúäðè÷êè îò äåòñòâîòî . Äàæå íàïðàâèõ òàêàâà êîëåêöèÿ , ðîìàíòè÷íà , âäúõíîâåíà îò íàøåòî äåòñòâî , íî íå ñúì òè êàçâàëà . Ïîäàðèõ òè ðîêëÿ îò íåÿ , çà äà âèäÿ ïàê ìàëêàòà Ìèëà , ñ íàäåæäàòà äà çúðíà è ñåáå ñè äî íåÿ . Ïîìíèø ëè òàçè êîëåêöèÿ , à Ìèëå ? Èìàõ ñòðàõîòåí óñïåõ . À òè ñå ðàäâàøå èñêðåííî çàðàäè ìåí Åäèíñòâåíàòà ìè èñêðåííà ïðèÿòåëêà . Ñòîåøå çàä ñöåíàòà áëèçî äî ìåí è ìè èäâàøå êóðàæ , çàùîòî çíàåõ , ÷å ñè òàì . Î÷èòå òè èñêðÿõà îò ùàñòèå è äîâîëñòâî , êîãàòî ÷ó àïëîäèñìåíòèòå . Òè ñå ðàäâàøå çàðàäè ìåí , çàùîòî àç óñïÿõ . Çàùîòî àç ñúì ÷àñò îò òåá , à òè ñè ÷àñò îò ìåí . Çàùîòî ñìå ñâúðçàíè äóøè îùå îò ïðåäè . Íî òè ãî çíàåø òîâà , Ìèëå ... Ìåæäó íàñ íÿìà è íèêîãà íå å èìàëî ñúïåðíè÷åñòâî , íèòî ïúê çàâèñò . Íèå ñìå ñåñòðè .
Ïîìíèø ëè êàê ïëàêà , êàòî ðàçáðà , ÷å ùå ñòàâàø áàáà , Ìèëå ? Àç ïëà÷åõ çàåäíî ñ òåá . Êîëêî áÿõìå ñìåøíè , èçïëàøåíè , òà ÷àê æàëêè . Ðåâÿõìå , çàùîòî íè áåøå ñòðàõ , ÷å âå÷å íå ñìå ìëàäè . Åõ , òàçè ìëàäîñò , Ìèëå , êàê ñìå ñå âêîï÷èëè â íåÿ ... Ïîñëå Ìèêàåë , êàòî ñå ðîäè , çàáðàâèõìå çà âñè÷êî . À òîé òîëêîâà ïðèëè÷à íà òåá , Ìèëå . Âñå åäíî òè ñè ãî ðîäèëà . Âñúùíîñò òîãàâà çà ïðúâ ïúò òè çàâèäÿõ , Ìèëå ... Çàùîòî òîé òè âúðíà ìëàäîñòòà . Äà , òàçè êîÿòî ñè ìèñëåõìå , ÷å ñìå èçãóáèëè . Êàê ãîðäî áóòàõìå êîëè÷êàòà ïî àëåèòå íà çåëåíèÿ "Ñâ. Êîíñòàíòèí è Åëåíà " , à ìúæå äîðè ïî - ìëàäè îò íàñ ñå îáðúùàõà , çà äà íè ñå âúçõèùàâàò . Êîëêî ìàðòèíè èçïèõìå ïîä äåáåëàòà ñÿíêà , äîêàòî Ìèêåëå ñïåøå , à Ìèëå ?
Íàé - ñòðàøíîòî ïðåæèâÿõìå , êîãàòî òè ñå ðàçáîëÿ , Ìèëà ... Íå ìîæåõ äà ñïÿ , äèøàõ íà ïðåñåêóëêè , òîëêîâà ìå áåøå ñòðàõ . Æèâîòúò ìè âúðâè ðúêà çà ðúêà ñ òâîÿ è ñè ïîìèñëèõ , ÷å àêî èç÷åçíåø òè , èäâà è ìîÿò ðåä , ùå èç÷åçíà è àç ... Çàùîòî äóøèòå íè ñà îãëåäàëíè , íàëè çíàåø , Ìèëà ? Äóøè - áëèçíà÷êè .
Ñåãà ãëåäàì ñèíüîòî íà óòðîòî è âäèøâàì ñâåæåñòòà ìó ñïîêîéíî ñ ðàäîñò è áëàãîäàðíîñò , ÷å ñìå æèâè è çäðàâè . Çàùîòî òè ñå ïðåáîðè , Ìèëà . Êðåõêàòà Ìèëà íå ñå ñúãëàñè ñúñ ñúäáàòà è ñå ïðåáîðè , íàäâè áîëåñòòà . Òîâà ìè äàâà ñèëà , Ìèëà ... Ñèëà è âÿðà , ÷å è àç ñúì êàòî òåá.
Çíàåø ëè çà êàêâî ñè ìå÷òàÿ ? Åé ñåãà , äîêàòî ñè ïèÿ êàôåòî íà òåðàñàòà , à ñëúí÷èöåòî ìè ñãðÿâà êîêàëèòå . Ìå÷òàÿ ñè îò òóê íàòàòúê æèâîòúò íè äà òå÷å ñïîêîéíî , äà ñå ïëúçãà ïî ãëàäêèòå êàìúíè íà ùàñòèåòî , êàòî áèñòðà , ñòóäåíà , ñèíÿ âîäà . Äà îòðàçÿâà â çàðÿ çâåçäèòå íà ÷åðíîòî , íîùíî íåáå . Ìå÷òàÿ îòíîâî äà õîäèì áîñè ïî ïÿñúêà îïèÿíåíè îò ðàäîñò â óõàííîòî ëÿòî , çàùîòî íèå ñìå ìëàäè , Ìèëå , ìíîãî ìëàäè . Êèïèì îò åíåðãèÿ , îò èäåè , îò æåëàíèÿ ... À æèâîòúò èìà îùå ìíîãî íåùà , êîèòî äà íè ïðåäëîæè . Ìå÷òàÿ ñè , Ìèëå , äúùåðèòå íè äà èìàò íàøåòî ïðèÿòåëñòâî ... Ìàêàð ÷å ãè ãëåäàì , ìëàäè âúë÷èöè. Âïèòè äî êðúâ â êàðèåðà è óñïåõ , èñêàò äà áúäàò èçâåñòíè . Ñàìîòíè ... Æàë ìè å çà òÿõ , Ìèëà . Íèå ïîíå èìàìå åäíà äðóãà è ñïîìåíèòå ñè .

Òîâà å çà ñåãà , Ìèëå ... Âèíàãè ùå òå îáè÷àì !

06.03.2006 Òâîÿ îãëåäàëíà äóøà è ïðèÿòåëêà
Ïëîâäèâ Ãàëÿ


P.S : Áèëåòèòå çà Êóáà ñà â ìåí . ×àêàì òå íà 29.03 ...


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 06.03.2006 @ 13:49:24 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   bedstvieto

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ëîïàòà218
àâòîð: nickyqouo
384 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 4406
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Ìèëà" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.