Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Anyth1978
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 1
Îáùî: 14145

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 533
ÕóËèòåðè: 6
Âñè÷êî: 539

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: LioCasablanca
:: Heel
:: Marisiema
:: LeoBedrosian
:: Georgina

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÔåÍèÊñ
ðàçäåë: Ïðèêàçêè
àâòîð: EtZeV

... Èìàøå åäíî âðåìå, â åäíà äàëå÷íà çåìÿ, ìÿñòî, êúäåòî æèâååõà ìåòàìîðôè.
Òå áÿõà õîðà, íî ñ íàâúðøâàíå íà 20-òàòà ñè ãîäèíà ïðèåìàõà ñâîÿòà èñòèíñêà ñúùíîñò. Íÿêîè ñå ïðåâðúùàõà â íàé-ðàçëè÷íè ÷óäàòè êðèëàòè ñúçäàíèÿ è ïîëèòàõà ãîðäè è êðàñèâè. Äðóãè òðúãâàõà äà òè÷àò ïî ïîëÿíèòå, ïðåìÿòàéêè ñå è ñêà÷àéêè âèñîêî âèñîêî... Âñè÷êè òå æèâååõà ÷óäåñíî, íåîáåçïîêîÿâàíè îò íèêîãî è íåîáåçïîêîÿâàùè íèêîãî.
Òÿ ñå ðîäè ìíîãî ìúíè÷êà... áå åäâà çàáåëåæèìà è âñè÷êè ñìÿòàõà, ÷å íÿìà äà ÿ èìà îùå ìíîãî, èëè àêî ÿ èìà, ÷å ùå ñå ïðåâúðíå â ìóõà! Òÿ áå ñ îãíåíè êîñè, áÿëà êàòî ñíÿã, ñ èñêðÿùè, îãðîìíè çåëåíè î÷è. Íàðåêîõà ÿ Åÿ. Òîâà èìà è ïàñâàøå èäåàëíî, áå ìàëêî è òèõî ñúùî êàòî íåÿ!
Åÿ ðàñòåøå, íî íå òîëêîâà íà ãîëåíèìà, à ïî-ñêîðî ñàìî íà ãîäèíè. Òè÷àøå, ñìååøå ñå, èãðàåøå ñè ñ äðóãèòå ìàëêè ìåòàìîðôè, áåøå ñè ñúâñåì èñòèíñêà, íî ìúíè÷êà... Âñè÷êè ñå ÷óäåõà êàê å âúçìîæíî äà ñè òîëêîâà äðåáíè÷úê è ìàëúê, à äà èìàø íåâåðîÿòíàòà åíåðãèÿ, êîÿòî èìàøå Åÿ. À òÿ íàèñòèíà áå íåâåðîÿòíà. Äîáðà è îòçèâ÷èâà, Åÿ ïîìàãàøå íà âñè÷êè, ìàêàð â ïîâå÷åòî ñëó÷àè ðàáîòàòà äà íå áåøå ïî ñèëèòå é. Âñå òè÷àøå íàñàì íàòàì èçïúëíåíà ñ òîëêîâà ìíîãî æèçíåíîñò, êîÿòî íèêoé íåçíàåøå îò êúäå èäâà. Òÿ îáè÷àøå äà ñåäè äî êúñíî îêîëî îãúíÿ è äà ãëåäà èãðàåùèòå ñè ïëàìú÷åòà. Íàáëþäàâàøå òîçè îãíåí áÿã ñ ÷àñîâå è íå é îìðúçâàøå. Îãúíÿò ÿ ïðèâëè÷àøå, âñè÷êè áÿõà çàáåëÿçàëè òîâà. È êàòî ÷å ëè ÿ çàðåæäàøå ñ òàçè ìàãè÷åñêà æèçíåíîñò, êîÿòî òÿ ïðèòåæàâàøå. Íåÿ íå ÿ ïëàøåõà íèòî òîïëèíàòà, íèòî óæàñÿâàùàòà ìîù, êîÿòî ñå êðèåøå â ïëàìúöèòå è èñêðèòå. Îãúíÿò áå ìàãèÿ, êîÿòî Åÿ èñêàøå äà íàó÷è, ìàãèÿ, êîÿòî ñå êðèåøå òîëêîâà áëèçî äî íåÿ, à áå íåäîñòèæèìà!
È òàêà äîéäå äåíÿò, â êîéòî ñå î÷àêâàøå Åÿ äà íàâúðøè 20-òàòà ñè ãîäèíà è... äà ñå ïðåâúðíå â íåùî (íàé-âåðîÿòíî ìóõà èëè êîìàð). Âñè÷êè ñè øåïíåõà è øóøóêàõà êàê ëè ùå ñòàíå ïðåîáðàçÿâàíåòî é, êàê ëè ùå ñå ïî÷óâñòâà òÿ êàòî ðàçáåðå, ÷å å íèùîæíà ãàäèíêà… Íî êîãàòî äîéäå ÷àñúò âñè÷êè àõíàõà îò óäèâëåíèå. Òÿëîòî íà Åÿ ñå ñâè è ïëàìíà, ðúöåòå è ñå èçäúëæèõà, ïðèäîáèõà íåâåðîÿòíè îãíåíè íþàíñè è ñå ïîêðèõà ñ ãîðÿùè ïåðà. Ëèöåòî è ñè îñòàíà ïî÷òè íå ïðîìåíåíî, íî íå ìîæåøå äà íå ñå çàáåëåæè êðàñèâî èçâèòàòà ÷îâêà è îãíåíèòå ïåàðà, êîèòî ãî ïîêðèâàõà. À êîñèòå è, êîèòî òàêà èëè èíà÷å ñè áÿõà îãíåíî ÷åðâåíè ñå ñëåãíàõà íàçàä è çàåõà ôîðìàòà íà ãîðÿùè äúëãè ïåðà, êîèòî ñå âèåõà íàçàä. Íî íàé-êðàñèâîòî è ñòðàííî íåùî áÿõà î÷èòå íà ìîìè÷åòî. Òå îñòàâàõà íåïðîìåíåíî ãîëåìè è äúëáîêè, íî âå÷å ñâåòåõà íå â èçóìðóäåíî çåëåíî, à ñ çåëåíèÿ îòáëÿñúê, êîéòî ñå ïîëó÷àâà â ïëàìúöèòå.  òåçè îãíåíî-çåëåíè î÷è ïðîáëÿñâàøå òàéíàòà ìàãèÿ íà îãúíÿ, â òÿõ ñå êðèåøå öÿëàòà ìó ñèëà è ìîù, öÿëàòà òàéíñòâåíîñò… âñè÷êî!
Åÿ ñå áå ïðàâúðíàëà â ïðàêðàñåí Ôåíèêñ!...


Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 24.02.2006 @ 15:27:21 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ïðèêàçêè

» Ìàòåðèàëè îò
   EtZeV

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

24.04.2024 ãîä. / 14:21:08 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"ÔåÍèÊñ" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: ÔåÍèÊñ
îò Den i nosht íà 24.02.2006 @ 21:59:03
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
À òÿ íàèñòèíà áå íåâåðîÿòíà. Äîáðà è îòçèâ÷èâà, Åÿ ïîìàãàøå íà âñè÷êè, ìàêàð â ïîâå÷åòî ñëó÷àè ðàáîòàòà äà íå áåøå ïî ñèëèòå é..........


!:-)