Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 834
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 839

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: Marisiema
:: pinkmousy
:: LioCasablanca
:: Lombardi

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòà665
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Burnin

Ïðèáðàõ ñå ìàëêî êúñíî ïðåäè äâå âå÷åðè äîñòà èçìîðåí. Áÿõ ëåêî èçíåðâåí, ÷å íåùàòà íå âúðâÿò òî÷íî êàêòî ãè èñêàì. Ïî òåëåâèçèÿòà èìàøå ñúùàòà îòâðàò, êîÿòî
ñå èçëèâàøå ïî õîðàòà îò óëèöèòå, àâòîáóñèòå, òåðàñèòå è êúäå ëè îùå íå. Êàêâî ïúê, ìîæå áè íè õàðåñâà òî÷íî òîâà. Ìîæå áè å äîáðå ñàìî äà ñòàâàìå ñâèäåòåëè íà òîâà, êîåòî ñå ñëó÷âà âñåêè äåí, çà äà ìîæåì äà ãî îáñúæäàìå ïî êàôåíåòà, òåëåôîíè èëè ïðîñòî íà ÷àøêà ñ ïðèÿòåëè. Ìàé âñè÷êî òîâà ìè áåøå îìðúçíàëî îùå ïðåäè äà ñå çàìèñëÿ íàä íåãî.
Ñëåä âå÷åðÿ ðåøèõ äà âèäÿ êàêâî íîâî ñå å ïîÿâèëî íà ñàéòà è îïðåäåëåíî íå ìè õàðåñà êàêâî ñå ñëó÷âà è òàì. Âñè÷êè òåçè õîðà áÿõà èçïèñàëè òîíîâå äóìè êîèòî êðåùÿõà „ëþáîâòà ìè å íåùàñòíà" èëè „êàê èñêàì òàêàâà îáè÷". Îáùî âçåòî âñè÷êè áÿñíî ñå îïèòâàõà äà ïåðèôðàçèðàò ðîçîâèòå ñè âúçãëåäè. Îòåã÷åí è ëåêî íàìðúùåí ðåøèõ ïðîñòî äà çàñïÿ è äà íå ìèñëÿ çà âñè÷êè íåùà, êîèòî ñà óñïåëè äà ìè âëÿçàò ïîä êîæàòà êàòî íàãîðåùåíè èãëè è êðåùÿõà îòâúòðå íàâúí. Ìîæå áè òàì íÿêúäå èìàøå ÷îâåê, íà êîéòî ìó áåøå ïèñíàëî ñúùî òîëêîâà ìíîãî. Äàëè ñå ïîáúðêâàõ â íîðìàëåí ñâÿò èëè ñòàâàõ íîðìàëåí â ïîáúðêàí ñâÿò? Ïîãëåäíàõ ïðåç ïðîçîðåöà. Íÿêîëêîòî óëè÷íè ëàìïè ðàçöåïâàõà ìðàêà. Âñè÷êî áåøå ñïîêîéíî. Äîêàòî îòìåñòâàõ ïîãëåäà ñè îò ïðîçîðåöà î÷èòå ìè ñÿêàø äîëîâèõà äâèæåíèå ïî èíà÷å áåçëþäíàòà óëèöà. Íåùî ñå äâèæåøå â ñåíêèòå. Ìîæå áè ÷îâåê, íî åäâà ëè íÿêîé ìîæåøå òîëêîâà óñïåøíî äà ñå ïðèêðèå ìåæäó íîùíèòå ëàìïè. Ñèëóåòà íàïðåäâàøå áúðçî êúì ïðîçîðåöà ìè è â åäèí ìîìåíò ãî èçãóáèõ îò ïîãëåä. Çàèíòðèãóâàí è ëåêî óïëàøåí îò òîâà, êîåòî ñå ñëó÷âàøå ðåøèõ äà èçëÿçà íà òåðàñàòà, äà çàïàëÿ öèãàðà è äà ñå óâåðÿ, ÷å òîâà íåùî íå ñå ñëó÷âà è å ñàìî â ãëàâàòà ìè. Ïîòúðñèõ çàïàëêàòà è èçâàäèõ êóòèÿòà. Ïðúñòèòå ìè ëåêî òðåïåðåõà îò ðÿçêàòà íà ïðîìÿíà íà òåìïåðàòóðàòà. Èçïóøèõ öèãàðàòà ñè è ñå ïðèáðàõ îáðàòíî â ñòàÿòà. Âñè÷êî ñè áåøå íàðåä. Ìîæå áè ñå áÿõ ïðåóìîðèë ïðåäíèòå äíè èëè ïðîñòî ñâåòà ìå áåøå çàëÿë ñ òâúðäå ìíîãî ïîìèÿ è ïîäñúçíàòåëíî ñå îïèòâàõ äà ñè íàïðàâÿ èíòåðåñíî ñúñ ñòðàíåí ñèëóåò â ìðàêà. Ïðèãîòâèõ ñå çà ëÿãàíå è êîãàòî çàãàñèõ ëàìïàòà ãî âèäÿõ. Ñòîåøå íà òåðàñàòà, â òúìíîòî. Íå âèæäàõ òî÷íèòå êîíòóðè èëè ëèöå. Ôèãóðàòà ñòîåøå òàì è íå ìúðäàøå. ×îâåêà çíàåøå, ÷å ãî ãëåäàì è ìîæåõ äà ñå îáçàëîæà, ÷å ïîãëåäà ìó ñúùî áåøå âïåðåí â ìåí ìàêàð è äà íå ìîæåõ äà âèäÿ î÷èòå ìó.
- Êîé å òàì? - ñàìî òîâà óñïÿõ äà èçìúðìîðÿ ïîíåæå çíàåõ, ÷å òàçè ôèãóðà å ñúùàòà, êîÿòî ñúì çàáåëÿçàë äà ñå ïðîìúêâà êúì ìåí â ìðàêà.
- Íÿìà äà ïîâÿðâàø àêî òè êàæà, à è åäâà ëè èìàì íóæäà îò ïðåäñòàâÿíå. Àç âèíàãè ñúì áèë òóê, ñàìî ÷å òàçè âå÷åð ðåøèõ äà ñå çàïîçíàåì îôèöèàëíî.
Íå áÿõ î÷àêâàë òàêúâ îòãîâîð. Äàëè âå÷å íå ñúì çàñïàë è òîâà å ïðîñòî ïîðåäíàòà ïàðîäèÿ íà ñúí, èçáèëà â ãëàâàòà ìè.
- Ñåãà ìîæåø äà ñå ðàçêàðàø îò òàì ïî íà÷èíà, ïî êîéòî ñè äîøúë èíà÷å ìèñëÿ äà òå ïîçàíèìàÿ ñ ïîëèöàèòå îò êâàðòàëà. - ðåøèõ äà âêàðàì íÿêîÿ òàðèêàòñêà ôðàçà, çà äà íå ìå ïîäöåíÿâà.
- Äîáðå. - â ãëàñà ìó ñå óñåùàøå óñìèâêà, êîÿòî íå ìîæåõ äà âèäÿ - Çíàì êîëêî òè å ïèñíàëî è êîëêî ñè îòåã÷åí. Ïðåäïîëàãàì, ÷å ïî íÿêîå âðåìå ùå ðàçáåðåø, ÷å äóìèòå, êîèòî êàçâàì íå ñà øåãà. È àç òðÿáâàøå äà ñúì íà äðóãî è ïî-èíòåðåñíî ìÿñòî òàçè âå÷åð, íî âñå ïàê òàêèâà ìèñëè êàòî òâîèòå ìå èçíåðâÿò è ðåøèõ äà äîéäà è äà ïîãîâîðèì.
- Ìõì. Íÿìàì èäåÿ çà êàêâî ãîâîðèø. Ïðîñòî ñå ðàçêàðàé, à è äîðè äà ìè å ïèñíàëî òîëêîâà îò âñè÷êî òè åäâà ëè ìîæåø äà íàïðàâèø íåùî.
Òðÿáâà äà ïðèçíàÿ, ÷å â òîçè ìîìåíò ñúáåñåäíèêà ìè çàïî÷íà äà ñòàâà ëåêî èíòåðåñåí è âñå ïàê íå õàðåñâàì ãîñòè îò òîçè âèä è â òîâà âðåìå íà íîùòà.
- Èìàø ëè èäåÿ êîëêî ãëóïàâî å âñè÷êîòî òîâà öèâðåíå, ðåäóâàíå íà åäíè è ñúùè äóìè, ïîñòàâÿíåòî èì â øàáëîíè, ïåðèôðàçè, öèòàòè...
- Çà êàêâî ãîâîðèø? - òðÿáâàøå äà ãî ïðåêúñíà, çàùîòî íåäîìëúâêèòå ñòàíàõà ìíîãî, à è ïðèñúñòâèåòî ìó ìå èçíåðâÿøå âñå ïîâå÷å.
- Çíàåø çà êàêâî ãîâîðÿ. Öÿëàòà òàçè ëþáîâíà ëèðèêà, âñè÷êè òåçè âëàæíè ïîãëåäè ïî óëèöèòå, ïîäàðåíèòå ðîçè. Òîâà å ïðîñòî... ìîæå áè íÿìà òàêèâà äóìà íà íèêîé ÷îâåøêè åçèê. Íå àç êàðàì âñè÷êè õîðà äà ñå ïðåäàâàò âçàèìíî. Âñÿêî ïîäàðåíî öâåòå å îáðå÷åíî äà ïîâåõíå áåç äà èìà âçúìîæíîñò äà ñúçäàäå æèâîò. Ïîäàðÿâàòå ñè òðóïîâå íà öâåòÿ â çíàê íà îáè÷. Êóïóâàòå ñè äðúíêóëêè ñàìî çà äà ñå íàòðàïâàòå ñ ïîñòîÿííî ïðèñúñòâèå íà íÿêîé èëè â áåçïîìîùåí îïèò äà ïîêàæåòå ìàòåðèàëíî òîâà, êîåòî íå ìîæåòå äîðè äà èçêàæåòå ïðàâèëíî ñ íàé-êðàñèâèòå ñè äóìè.
Âñå îùå íåäîóìÿâàõ êàêâî òî÷íî ñå ñëó÷âà. Âúïðåêè âñè÷êî ðàâíèÿ òîí íà ÷îâåêà è óáåäåíîñòòà, ñ êîÿòî ãîâîðåøå çàïî÷íà ëåêî äà ìå ïëàøè, ïîíåæå äî ãîëÿìà ñòåïåí ñïîäåëÿøå ìîèòå âèæäàíèÿ.
- Ïðåäïîëàãàì ñè ïîðàáîòèë äîñòà íàä òîçè ìîíîëîã? - ðåøèõ äà ãî èðîíèçèðàì - Çâó÷èø äîñòà ñåðèîçíî.
- Ðàçáèðà ñå, ÷å ñúì ñåðèîçåí. Ìèñëèø ëè, ÷å áèõ äîøúë ÷àê äî òóê çà ãëóïîñòè.
- Äà êàæåì, ÷å ñè ïðàâ çà âñè÷êè íåùà è àç è òè ñïîäåëÿìå äî ãîëÿìà ñòåïåí âñè÷êè òåçè ìèñëè. Êàêâî å ðåøåíèåòî è êàêúâ å âúïðîñà?
- Âúïðîñà å „Çàùî õâúðëÿìå òîëêîâà ìíîãî áóòèëêè ñ ïîñëàíèÿ ñëåä êàòî çíàåì êîëêî ñìå æàëêè?" , à ðåøåíèåòî å - ÕÂÚÐËÅÒÅ ÑÅ Â ÎÊÅÀÍÀ È ÍÅ ÌÈÑËÅÒÅ ÇÀ ÁÐÅÃÀ, À ÊÎÉ ÂÈ ×ÀÊÀ ÒÀÌ. ÂÑÈ×ÊÎÒÎ ÒÎÂÀ ÏÈÑÀÍÅ ÍÀ ÏÐÀÇÍÈ ÑÒÈÕ×ÅÒÀ ÂÈ ÎÑÒÀÂß ÑÀÌÎ ÏÎ-ÑÀÌÈ.
Ðåøåíèåòî íàïðàâî îòåêíà â ñòàÿòà ìè è â ãëàâàòà ìè. Äî òóê ìàé ìè áåøå ïî-êîìôîðòíî äà ñå çàòâàðÿì â ñîáñòâåíèòå ñè âúïðîñè. Ðàçôîêóñèðàõ ïîãëåäà ñè, çàìèñëÿéêè ñå íàä òîâà, êîåòî ÷óõ. Êîãàòî ïîòúðñèõ ÷îâåêà íà òåðàñàòà âèäÿõ, ÷å áåøå èç÷åçíàë. Îáàäèõ ñå íà ïðèÿòåëè è èçëÿçîõ òúé êàòî ìè ñå áåøå îòñïàëî è èñêàõ êîìïàíèÿ îò õîðà, ñ êîèòî ìîãà äà ñïîäåëÿ êàêâî ÷óâñòâàì. Ðàçáèðà ñå íå èì ðàçêàçàõ òîâà, ïîíåæå êàçóñà äàëè ñå ïîáúðêâàì â íîðìàëåí ñâÿò èëè ñòàâàì íîðìàëåí â ïîáúðêàí ñâÿò ùåøå äà ñå ðåøè íå â ìîÿ ïîëçà.


Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 11.02.2006 @ 21:30:44 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Burnin

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ñòðåëêàòà
àâòîð: nickyqouo
319 ÷åòåíèÿ | îöåíêà íÿìà

ïîêàçâàíèÿ 26179
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"665" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.