Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 763
ХуЛитери: 5
Всичко: 768

Онлайн сега:
:: Elling
:: Boryana
:: mitkoeapostolov
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМного думи, малко думи 2
раздел: Разкази
автор: kamo

Началото...
КАМО69: Оbicham te, ВЕBЕ!
ВЕВЕ: I az te obicham!
КАМО69: Lipsvash mi :-( Tozi internet me ubiva… Iskam d ate vidia…
ВЕВЕ: Potrai oshte munichko, bebcho. Skoro shte sme istinski zaedno.
КАМО69: Dali?!
ВЕВЕ: :-)
КАМО69: Ne go viarvam veche.
ВЕВЕ: Poviarvai mi!
КАМО69: Strah me e. Vsichko stava tolkova burzo…
ВБВЕ: Zashtoto sme rodeni edin za drug.
КАМО69: Zashto net e sreshtnah predi tri godini…
ВЕВЕ: Obicham te! Iskam da jiveq s teb! Iskam bebe ot teb!
КАМ069:ВЕВЕ...


Краят на началото...
- Как си, бебчо? Уморен ли си?
- Имах дълъг ден в редакцията, мамка му!... Обичам те...
- И аз те обичам, скъпи. Ще ходиш .ли нз този коктейл довечера?
- Какво?! Коктейл? Когато мога да бъда с теб?!?
- Приготвила съм ти любимата пица... И салата с раци... И червено вино...
- Щастлив съм, че имам малка жена като теб. .Я да видим какво си скрила под тази смешна червена готварска престилка...
- Обичам те, бебчо...
- Какво... Какво става? Накъде си ме понесъл така? Все още е тъмно...
- Шшт... Тихо... Тихо... Сега...
- Какво става? Защо сме на покрива?... А! Застлал си кариралото родопско одеапо до комина... Има и чаши... Виж! Виж! Слънцето изгрява! Колко е красиво!!!
- Знам, бебе, знам... Вземи...
- Какао! Мляко с какао! Приготвил си ми мляко с какао, за да гледаме заедно изгрева?
- И не само това, бебе... Не само това... Честита първа годишнина...
-Хей! Хей!!! Защо си сваляш боксерките?! Ха-ха! Може някой да те види... Хей! Не така! КАКВО ПРАВИШ?!? Не ме събличай тук!... Лошо момче! Лошо мом...
- Шшт... Ела... Обичам те...
- Това е толкова невероятно. Само няколко години откакто съм в този чужд град. а вече имам най-красивата жена, най-прекрасният син, най-интересната работа, а терасата на собственото ни жилище гледа към морето. Не мога да повярвам! А ти?
- Това е защото се обичаме. И нищо не може да ни спре.
- Нищо ли?
- Нищо.
- Нито той... Или тя...
- Те са минало. Сега сме си само ние тримата. Заедно. Завинаги.
- Обичам те.
- И аз... Как мина днес във вестника?
- О, лудница. Не ми се говори. Да приема ли това повишение? Това означава повече работа, повече отговорности, повечеумора, по-малко ще ви виждам...
- Нриеми го, бебе. Направи го за сина ни, за нас... А и имаме още да изплащаме този апартамент.
- Може би ще приема, може би... Дали все пак не беше грешка всичко това... Женитбата, детето, работата, жилището... Готови ли сме за всичко това?
-Разбира се! Докато сме заедно, нищо не може да ни спре.
- Нищо ли?

- Нищо. Аз съм винаги до теб.
- И аз, бебе... И аз...
Началото на края...
-,,, и тогава онзи скапаняк шефът ми вика, че трябвало да сваля материала и да го сменя с помията, която са му изпратили от партийния клуб...
-... а малкият искаше още шоколад и още, и още и още, а не трябва да яде толкова сладко, защото още е мъничък, пък и парите, дето ги носиш, все не стигат...
-... все пак не знам дали няма това повишение на заплатата да ми попречи да си взема отпуск, защото все повече се натоварвам, по дяволите...
-... дали не можеш да вземеш касетофона за уикенда от редакцията, за да му пускаме приказки - нищо, че е служебен, голяма работа...
-... на зсичкото отгоре ръкописът, който изпратих в конкурса за нов български роман, така и не мина през онази писателска мафия в столицата, мамка му, а толкова се мъчих с него...
-... а пък новата ми приятелка Тити, на която кой знае защо и викаш лезбийка, ми даде ония страхотни дискове с джаз-хаус на купона във фризьорския салон на сестра ми, и онова момче - Деян, дето не искаше да се запознаеш с него, вика, че това го пускали и в техния ресторант...
-... чудя се само още докога ще издържа така - от работа в къщи, от къщи на работа, малкият не ме оставя да спя сутрин, ти не ми обръщаш внимание, майка ти ме мрази, а в събота ако не съм на радиопредаване, трябва да пиша за загубеното списание на руснаците...
-.. може все пак и ние да си купим една уредба - от евтините, на изплащане... и малък телевизор, нали, какво ни пречи, нали ти вдигнаха заплатата отново - нищо, че пак не стига...
-... акъл а не ми стига как ще го изкараме този месец, а зъбът ми пак се е подул и няма как да дам петдесеттачка на проклетия зъболекар, за да го оправи...
-... а... какво?... не те чух... какво каза?...
-... моля?... нищо... нищо... карай...
-... и за уредбата нищо не каза...
-... уморен съм...
-... как ми се ходи някъде - омръзна ми да стоя по цял ден затворена тук с детето, а ти купонясваш по срещи, пресконференции и коктейли...
-... искам да си почина...
-... какво?...
-... нищо...
Краят...
- Простак! Всеки ден ли ще ми се прибираш толкова късно? И пак вониш на алкохол!
- А ти?! А ти?! Къщата пак е кочина, съдовете не са измити, прането не е изпрано, хладилникът е празен, подът е мръсен... По-добре да ей наема домашна прислужница - ще ми излиза по-евтино от теб.
- Ами ти бе? Работиш в някаква въшлива провинциална редакция, никой не те чете, а пичовете на твоята възраст карат мерцедеси.
- Е, да - пичовете. Те нямат жена, дете и жилищен заем на гърба си, нали... И - къде се е ударило този път детето?! Къде гледаш по цял ден, по дяволите!
- Не е твоя работа, изверг! Питай курвата си къде се е ударил сина ти.
-Не е курва за разлика от теб, скъпа.. А и не знам дали той е мой син.
- Мръсен алкохолик!
- Идиотка!
- Даваш си парите за курви и пиене, а се налага майка ми да купува мляко на детето.
- О, мама! Да - и тате! Дето не са излезли изпод леглото ми от началото на тази нещастна връзка... Е, ако ТИ не си купуваше дрешки и козметика през ден, можеше да ти остава и някой лев за детето. От МОИТЕ пари. От парите, които АЗ изкарвам...
- Простак!
- Не съм простак, когато ти изплащам гадния апартамент.
- Ами смятай просто, че си квартирант и си плащаш наема.
- Мерси. И по-хубави квартири съм имал от тази дупка. Че и по-евтини.
- Ами върви на квартира. Върви на майната си.
- Може и да отида...
- Върви!

- Слушай какво, не си ти човекът, който ще ми казва постоянно какво да правя... Работи, не пий, плащай, не излизай, спи, не чети, гледай Слави Трифонов, не слушай джаз, обичай, не обичан, стой, махай се, чукай ме, не ме пиши... Писна ми!
- На мен ми писна от теб.
- Ох, Господи! Пак същият цикъл. Два месеца откакто сме се събрали отново - и пак същото.
- Ти си скучен, стар и умореи, а и нямаш пари. Кво искаш повече? Новите ми приятели са кьде-къде по-иитересни от теб, алкохолико!
- Приятели? Приятели?! Две лесбийки, една мутреса, фризьор, келнер и малък саскач на марихуана. Приятели?!
- По-добри са от курвата ти и от твоите колега в редакцията, с които се напиваш всеки петък... Сводници...
- Гледай си работата, идиотко. Тя не е курва. Просто теб вече те нямаше до мен и се появи друго момиче... Една година живях сам на строежа на ТВОЯ апартамент като скот, а ти не ми обърна грам внимание - нито когато бях здрав, нито когато бях болен, нито когато те обичах, нито когато те мразех. Помниш ли кожа те молих да се върнеш при мен? помниш ли? Сега нямаш никакво право повече да ми държиш сметка за каквото и да било.
- Искам да се махнеш от тук! Веднага! Искам да се махнеш от живота ми! Чули?!
- И какво ще правите вие двамата? Ти не умееш нищо, не знаеш нищо, нямаш нищо. Нямаш нито образование, нито амбиции,, нито умения, нито нищо. Ще трябва пак да се хванеш с някой богат чичко-паричко като оня твоя дебил от Франция, от времето преди да ме оплетеш в мрежите си.
- И какво - зле ли ще ми е? Въшльо! Драскач! Въшлив драскач! Поне детето ми ще има достатъчно пари за да живее добре. АЗ ще живея добре. Полудявам!
- Курва си ти, скъпа. Това е положението. Мъчно ми е за теб...
- Алкохолик! Мразя те!
- И аз те мразя, бебе... И аз те мразя...
КАМЕН ПЕТРОВ


Публикувано от BlackCat на 03.02.2006 @ 12:14:32 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   kamo

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 6


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 11:42:07 часа

добави твой текст
"Много думи, малко думи 2" | Вход | 4 коментара (7 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Много думи, малко думи 2
от Amar (amar4e@yahoo.com) на 03.02.2006 @ 13:40:06
(Профил | Изпрати бележка)
тръпки ме побиха...

Боже, колко ли пъти се повтаря подобен сценарий...

добре описана, задържаща вниманието история, камо ! мога само да пожелая на мен, на теб, на възможно най-много хора... да не се случва.

Привет :)


Re: Много думи, малко думи 2
от DenSiana на 03.02.2006 @ 14:33:37
(Профил | Изпрати бележка)
Леле...
Казвали са ми, че става така, но все ми се ще да вярвам, че не е истина... Аз съм още в началото...
Много е страшно.. в това ли се превръща любовта после?
Иначе, много е добро, като писане.
Поздрав!


Re: Много думи, малко думи 2
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 03.02.2006 @ 15:18:10
(Профил | Изпрати бележка)
Извини ме, че се намесвам тук! Не се страхувай! И да става така, не е винаги!
А ако стане... сигурно е имало защо.
Ако ти остане време, прочети моя разказ Платонична любов!
поздрави!

]


Re: Много думи, малко думи 2
от DenSiana на 09.02.2006 @ 11:26:32
(Профил | Изпрати бележка)
Поздрави и на теб!
И благодаря за думите

]


Re: Много думи, малко думи 2
от RAD72 на 03.02.2006 @ 15:13:52
(Профил | Изпрати бележка)
Страхотно - грабва и разтърсва .... Така се случва , защото не умеем да се обичаме


Re: Много думи, малко думи 2
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 03.02.2006 @ 15:16:21
(Профил | Изпрати бележка)
Чудесен разказ, Камене!
И ме усмихна, и ме натъжи...
Бива те като разказвач, много!
Поздрави!
А морето го прегърни от мене, и го целуни!

:-)


Re: Много думи, малко думи 2
от kamo (zashto@flashmail.com) на 09.02.2006 @ 15:46:51
(Профил | Изпрати бележка)
благодаря ти

]