Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 874
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 875

Îíëàéí ñåãà:
:: Boryana

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàOld car
ðàçäåë: Åðîòèêà
àâòîð: PLACEBO

Íåî÷àêâàíî è çà íåÿ ñàìàòà, íî ñå îçîâàâà â ñòàðàòà ìó êîëà.
Íÿìà çíà÷åíèå ìàðêàòà é, ñòàðà ñîö. êîëà, êîÿòî ñêðèáóöà èç êèøàòà è ëîêâèòå. Ëàäà, Æèãóëà èëè Ìîñêâè÷? Âàæíîòî, ÷å ñåäè äî äÿñíîòî ìó êîëÿíî, êîåòî ÿ êàðà äà ñå èçïîòÿâà â òîâà ñòóäåíî âðåìå.
Áåøå ãî çàáåëÿçàëà îùå ïî âðåìå íà âå÷åðòà. Äúðæåøå ñå ìúë÷àëèâî, íî âåñåëî. Ñ êîé áåøå äîøúë? À, ìàé ñúñ çàì. Äèðåêòîðà, ÿâíî áåøå íåãîâ ïðèÿòåë. È òîâà íÿìàøå çíà÷åíèå.
Ñåãà òÿ ñå îòäàâà íà ìèãà, ÷å å ñ íåãî â ñòàðîòî ìó ðàçäðúíêàíî âîçèëî, ÷å òîé é ãîâîðè íåùî, à òÿ ñå âúçáóæäà îò âñè÷êî íåãîâî, îò ãëàñà ìó, îò ðúöåòå ìó, êîèòî âúðòÿò âîëàíà. Ïðåäñòàâÿ ñè òåçè ðúöå êàê äîêîñâàò ãúðäèòå é, êàê ñå ñïóñêàò ïðåç êîðåìà é íàäîëó, êúì æåíñòâåíîñòòà é.
Òîé é ãîâîðè íåùî, à òÿ êèìà ñ ãëàâà è ñå ñúãëàñÿâà, íå çíàå çà êàêâî. Ïðîñòî ñå å îòäàëà íà ìúæêîòî ìó èçëú÷âàíå è íà ìàãèÿòà ìó. Èìà îùå äî íåéíàòà êúùà.
Óñòíèòå ìó ñà âúçáóæäàùî èçïèñàíè çà ìúæ, î÷èòå - çåëåíî-êàôÿâè, ñïîêîéíè ïî ìúæêè. Ãëàñúò ìó å êàäèôå, âå÷å å âëþáåíà â íåãî.
Âúîáðàæåíèåòî é ùå ÿ ïîáúðêà, òîé ñïèðà êîëàòà â åäíà òúìíà óëè÷êà, îñòàâÿ ÿ äà áîáîòè, çà äà ðàáîòè ïàðíîòî. Îáðúùà ñå êúì íåÿ è ïîåìà ëèöåòî é â ñèëíèòå ñè ìúæêè ðúöå, åçèêúò ìó âåäíàãà íàìèðà íåéíèÿ. Ñòðàñòíà öåëóâêà, êîÿòî âçðèâÿâà è äâàìàòà. Ðúöåòå é ñà óæàñíî íåòúðïåëèâè, çàùîòî ìèíàâàò ïðåç àäàìîâàòà ìó ÿáúëêà, ïîñëå ðàçêîï÷àâàò öèïà íà ÿêåòî ìó, òîé å ñàìî ïî åäèí òúíúê ïóëîâåð, òÿ ïîáåñíÿâà îò êåô, êîãàòî ðàçáèðà, ÷å å ñàìî ïî íåãî, îòäîëó íÿìà íèùî äðóãî. Äîïèðúò äî ïëúòòà ìó ÿ êàðà äà ïëóâíå â ïîò è äà ñå îâëàæíè òàì, íà íåéíîòî æåíñêî ìÿñòî, êîåòî êðåùè íåèñòîâî - èñêàì òå, èñêàì òå! Òîé âå÷å ÿ å ðàçñúáëÿêàë, êîé ÿ êàðàøå äà íàâëè÷à òîëêîâà ïóëîâåðè äíåñ! Ñåãà å ñàìî ïî ñóòèåí, ëóíàòà å îñâåòèëà ãîëèòå é ðàìåíå, ñúùèíñêà èçâàÿíà ñòàòóÿ. Åçèêúò ìó ïðîó÷âà øèÿòà é, à ðúöåòå ìó ñà òîëêîâà íåæíè, ÷å èçòðúãâàò îò ãúðëîòî é íåïîçíàòè çà íåÿ ñòîíîâå. Ñëó÷âàíå íà íÿêàêâè íåéíè ôàíòàçèè, êîèòî íå å ñìååëà äà ïðîïóñíå â ìîçúêà ñè. Íå ñëó÷âàíå, íàøåñòâèå íà îñâîáîäåíîñòè, íà ãðåõîâíîñò, íà ñëàñò. Òîé ñâàëÿ ïðåçðàìêèòå íà ñóòèåíà é, îòêðèâàò ñå ñòåãíàòèòå é ãúðäè, íàïúïèëèòå é çúðíà, òîé ñå íàõâúðëÿ âúðõó òÿõ êàòî ÷å ëè å íàé-ãîëåìèÿò åêñïåðò ïî öèöè è òðÿáâà áúðçî äà òåñòâà êà÷åñòâîòî èì, åçèêúò ìó ñè èãðàå ñ òÿõ, à ïðúñòèòå ìó ÿ êàðàò äà ñå ÷óâñòâà ïî èñòèíñêè ëóäà. Òÿ ñìåëî ðàçêîï÷àâà äúíêèòå ìó, èçïàäà â åêñòàç îò íàïèïâàíåòî íà ìúæêàòà ìó òâúðäèíà, êîÿòî ÿ êàðà äà çàòðåïåðè. Íåîïèñóåìî, íåâåðîÿòíî ÷óâñòâî. Ïîçàòà, êîÿòî äâàìàòà ñà çàåëè â òÿñíàòà êîëà, å íàïðàâî íåâúçìîæíà, íî âñå ïàê å âúçìîæíà, ùîì ñå ñëó÷âà. Ïðèãëóøåíàòà ëóííà ñâåòëèíà ïðàâè ìàãèÿòà îùå ïî-èñòèííà. Òàêàâà âúçáóäà òÿ íå å èçïèòâàëà äîñåãà, êàòî ÷å ëè âñè÷êî â íåÿ ñå íàäèãà ñàìî ïðè òîâà äîêîñâàíå íà ãúðäèòå é. Òÿ ãî æåëàå èçöÿëî, èñêà òîé äà ÿ ïîêîðè, äà ÿ ïðåâçåìå, äà ÿ îñòàâè áåç âúçäóõ. Ùå ìó äàäå âñè÷êî îò ñåáå ñè, íî è ùå ãî îãðàáè. Ùå îòêðàäíå ìúæêàòà ìó ñèëà è ñòðàñò, íåæíîñòòà ìó. Ùå ãî íàïðàâè íåñïîêîåí, ùå ãî íàïðàâè òðåïåðåù, ùå ãî íàïðàâè èñêàù äî ïîáúðêâàíå.

- Äà çàâèâàìå ëè íà òîçè ñâåòîôàð? - ïèòà òîé, äîêàòî é ðàçêàçâà íåùî.
- À? Î, äà, çàâèâàé, àìà è àç êàêúâ ñúì íàâèãàòîð! Èçâèíÿâàé, áÿõ ñå îòíåñëà íÿêúäå!
Ñëåä íÿêîëêî ìèíóòè ñïèðàò ïðåä òÿõ. Áëàãîäàðè ìó çà òîâà, ÷å ÿ äîêàðà. Îòíîâî âèæäà î÷èòå ìó, è òîé óñåùà íåùî, íî äàëè óñïÿâà äà ãî îïðåäåëè òî÷íî?!
Òÿ ïðîòÿãà ðúêà, çà äà ìó êàæå ëåêà íîù. Èñêà é ñå òîçè äîïèð äî íåãîâàòà ðúêà äà íå ñïèðà.
- Ëåêà íîù!
- Ëåêà íîù!


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 01.02.2006 @ 00:19:56 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Åðîòèêà

» Ìàòåðèàëè îò
   PLACEBO

Ðåéòèíã çà òåêñò

Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå îöåíÿâà ïðîèçâåäåíèåòî.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 02:12:25 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Old car" | Âõîä | 10 êîìåíòàðà (32 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Old car
îò libra íà 01.02.2006 @ 05:06:19
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íåî÷àêâàíî è çà íåÿ ñàìàòà, òðåáåøå ñàìî äà ìó äðúïíå öèïà íà ÿêåòî..
äîáðî óòðî æåíè÷êà )


Re: Old car
îò miglena (feichka_migli@abv.bg) íà 01.02.2006 @ 10:06:46
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.miglena.net/
:) çà òåçè ôàíòàçèè ìÿñòîòî è âðåìåòî è äîðè ñëó÷âàíåòî ñà ïî÷òè áåç çíà÷åíèå :);)


Re: Old car
îò Amar (amar4e@yahoo.com) íà 01.02.2006 @ 10:54:09
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
ìàëèèèèèèèè :)))))))
è àç ñú ðàçôàíòúçèðúõ, øú çíàéø ;)
÷àêàé, êúò äîäú íà ñåáå ñè, øú äîäú ïàê :)))))

Àéäå öóíêè !


Re: Old car
îò ANG íà 01.02.2006 @ 11:27:17
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://angelangelov.wordpress.com/
íà åäíà ôàíòàçèÿ ðàçñòîÿíèå



Re: Old car
îò fightingone íà 01.02.2006 @ 14:02:28
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://vivian.blog.bg
Ìàé÷èöå, ñòðàõîòèÿ! Âçèìàì ñè òîâà: ("åêñïåðò ïî öèöè") - ñëàãàì ãî â ñêîáè äà íå å ìíîãî ñðàìîòíî.

Áðàâî, PLACEBO!!


Re: Old car
îò copie íà 01.02.2006 @ 20:30:03
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
:)))))))) Ëåëåååååé! Ðàçêàçè ñ íåî÷àêâàí êðàé :)))

Áðàâî, áðàâî!!!


Re: Old car
îò alfa_c íà 01.02.2006 @ 21:20:26
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Îïà, ñâåòîôàðà!:)))
Ïðèâåò:)


Re: Old car
îò rajsun íà 02.02.2006 @ 10:26:48
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ãîëÿìî íåùî å êúðñêàòà ëþáîâ!))))))


Re: Old car
îò GARO (garo1948@abv.bg) íà 04.02.2006 @ 16:00:27
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Êàðàø ìå äà ìå÷òàÿ


Re: Old car
îò Zen_ íà 04.02.2006 @ 22:11:27
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áðàâî, Æåíè! Âïå÷àòëåí ñúì, áðå!! :)))

Ìíîãî þáàó ñå å ïîëó÷èëî - è äàæå å åðîòè÷íî! :))))))))

Ïîçäðàâëåíèÿ!!!!! :)))))))

_Z_