Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 714
ХуЛитери: 0
Всичко: 714

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЕпизод от живота в Калифорния
раздел: Разкази
автор: Shade

Изглежда, че наистина има дни, когато като че ли всички злини на земята едновременно се надвесват над нас.
Реших да окося ливадата зад къщата, че беше поизбуяла, и пуснах моторната косачка. Оказа се, обаче, че една от автоматичните пръскачки (sprinkler) нещо беше блокирала и не се беше прибрала надолу. Косачката й отряза главата с трясък. Погледнах каква грозна дупка се отвори и си викам: "Ама че работа, след известно време системата ще се включи, на това място ще изригне фонтан към небето и водата няма да стигне до останалите пръскачки. Трябва да го оправя".
Не можах да намеря резервна пръскачка в мазето, замислих се дали да не отида дo Home Depot Store и да потърся нова, защото хазяинът няма да е щастлив, като види поразията, но ми дойде идея от българската школа "Направи си сам" как да спася положението за момента. Издялах трупче от една дъска, придадох му коничен вид и го набих в тръбата.
Продължих с косенето и по някое време отидох да изпразня окосената трева от торбата на косачката. Тя се беше позадръстила и започнах да дърпам тревата с ръка. В един момент нещо ме бодна по пръста. "Какви са пък сега тези тръни в ливадата", се запитах, но в следващия момент на земята се изтърси жива змия и започна да се отдалечава с достойнство. Беше дълга около 40 см, тук ги наричат градински змии и не са отровни. Да се чудиш как е попаднала в торбата без ножовете на косачката да я накълцат. Сигурно е влязла докато обикалях къщата да търся резервен спринклер. Първо помислих да грабна лопатата и да я подгоня, но се сетих за древната мъдрост, че нямаш морално право да отнемаш нещо което, не си дал. Е, аз не съм дал змийски живот, така че я пощадих.

Този месец жена ми е в България. Реших, че няма да е зле за всеки случай да й се обадя по телефона.
Сума ти време никой не вдигаше слушалката, а когато жена ми се обади, изрази някакво недоволство:
- Абе ти добре ли си? Защо звъниш толкова рано? Знаеш ли кое време е тук? Имаш ли нещо важно да ми съобщиш?
- Онова, което имам намерение да ти съобщя, едва ли е от голяма важност, но все пак мисля, че е по-добре да го чуеш от мен по-рано, отколкото никога.
- Мини по същество, че ми се спи.
- Имам една добра и една лоша новина за теб. С коя би желала да започна?
- Добре де, започни с лошата, така че да завършиш с добрата и да си оправя настроението в крайна сметка.
- Лошата е, че не е изключено да ме чуваш за последен път. Преди малко ме ухапа змия.
- Как така? Къде стана това? Сериозна ли е раната? Ходи ли на лекар? - ревна жена ми.
- Нямам намерение да се занимавам с лекари, - викам - застраховката ми не покрива ухапване от змии.
- Остави застраховките! Иди още сега на лекар! Поне изсмука ли го?
- Какво приказваш, как така ще седна сам да си го смуча?
- Говоря съвсем сериозно. Веднага вземи мерки! Изстискай и изсмучи ухапаното място. Ами ако стане нещо?
- А, дойдохме си на думата. Тук логично стигаме и до добрата новина и е време да си повдигнеш настроението. Новината е, че каквото и да се случи, дори и да станеш весела вдовица, ти винаги печелиш.
- Какви ги разправяш? Каква добра новина на фона на онова, което току-що ми съобщи?
- Точно тук е вълнуващият момент. Както знаеш, винаги си мечтала да си омъжена за милионер, който да е роб на желанията ти. Като в латиноамерикански сапунен сериал. Изхождам от факта, че тук е пълно с латиноамериканци, ето защо съществува огромна вероятност късметът ти да заработи и мечтата ти да се превърне в реалност. Ще намериш човека, който да те гледа в очите, възкликвайки "Лучинда!", а ти ще отговаряш в тон с въздишка "Освалдо!"
Жена ми ме обяви за непоправим и успокоена тръшна телефона.

Когато Дан, хазяинът, се прибра, му показах конструкцията с отрязания спринклер и го попитах дали случайно някъде не се търкаля резервен. Той коленичи на мястото и очите му станаха като бушони, т.е. щяха да изхвръкнат от орбитите.
- Какво е това, някаква европейска ремонтна технология ли?
- Да, точно така. Това е специфична европейска ремонтна технология, която решава успешно много проблеми. Наименованието й е непреводимо на английски, наричаме я "набиване на чеп".
Обясних му каква е идеята. Той буквално изпадна във възторг:
- Това е невероятно решение! Тук никой не би подходил по толкова практичен начин. Аз просто щях да изключа таймера на напоителната система, докато намеря резервна част. В този период ефективността на напояването би спаднала до 0%. Европейският метод е наистина много резултатен, по този начин системата остава с ефективност над 90%! Сигурно имаш и други прагматични европейски идеи с приложимост в бизнеса и ежедневието. Кога ще ги споделиш с мен?

Да се чудиш къде го чукаш, къде се пука... Опитвам се да закърпя положението с подръчни средства, а на практика се оказа, че осигурих по-висок икономически ефект от мощната американска икономика. За какво ли им е нужен на американците технологичен разцвет, след като вехтошарският подход се оказва с по-висока ефективност...


Публикувано от BlackCat на 27.04.2004 @ 06:46:37 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Shade

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 04:23:20 часа

добави твой текст
"Епизод от живота в Калифорния" | Вход | 4 коментара (5 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Епизод от живота в Калифорния
от Marta (marta@all.bg) на 27.04.2004 @ 07:36:06
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
Shade, този път не се въздържам и от гласуване и от коментар, разказът е бомба, добре е да си започне човек деня с усмивка :)


Re: Епизод от живота в Калифорния
от arlekin на 27.04.2004 @ 08:28:32
(Профил | Изпрати бележка)
:))))))))))))))))))
Това бе най-прекрасното добро утро!
Благодаря ти!
Чудесен е !


Re: Епизод от живота в Калифорния
от Ufff на 27.04.2004 @ 08:43:27
(Профил | Изпрати бележка)
:)
"Welcome to the Hotel California
Such a lovely place
Such a lovely place
Such a lovely face..."

С усмивка:Уффф




Re: Епизод от живота в Калифорния
от entusiast (entusiast@mail.bg) на 27.04.2004 @ 14:43:04
(Профил | Изпрати бележка) http://bglog.net/blog/entusiast
Отново страхотно нещо си написал/а . Поздрави! Смях се:)