Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 813
ХуЛитери: 4
Всичко: 817

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: lubara
:: LeoBedrosian
:: Albatros

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПриказка
раздел: Приказки
автор: harmony

Аз съм мъничка. И в това голямо легло почти се губя. Забравям си приказката. Нали всеки си има своя приказка. Пък аз, когато съм с температура, я забравям. И с хрема когато съм, също. Но не се притеснявам много. Нали някой я е замислил. И трябва да й знае поне началото. Останалото ще го навържа. Аз обикновено съм внимателна, но днес й загубих нишката. Омота се в едно объркано кълбо прежда. А днес, да си призная, кашлям и нямам много сили да се занимавам с нея.
Имам си свой начин за измисляне. С лявата ръка. В детската градина ме бият през пръстите, щом ме видят, но аз не се отказвам. Ето, това ченгелче малко ме затруднява, но аз го рисувам много внимателно. Повтарям го, докато стане красиво. Особено важно за мен е онова главно "Р", буквичката на мама, което е голяма мъчнотия, но ми носи такава ведрина, щом разбера, че съм успяла. А то се разбира лесно. Веднага, щом започне да ухае на червени рози, с тъмно зелени листенца. Боят през пръстите, то е все едно да те убоде някое от нежно розовите им бодилчета. Нищо работа, като люспите от чушки, които трябваше да изям с компота.
Нищо, че всички ме гледат странно, когато пиша с лявата ръка. Някак чуждо. Не по правилата. Аз сигурно съм се родила със свои някакви. И на моята приказка. Може да им е трудна за разбиране, щом не искат дори да я чуят. Аз пък и на никого не я разказвам. Мъчно ми е понякога, обаче и това не показвам. Защото започват да ме гледат още по- странно. Не могат да си представят да плача. Сигурно е много тежко да приемеш, че някой не е щастлив и може да плаче. Не ги виня. Вместо това, уча техните приказки. За да ми е по- лесно да ги разбирам. Понякога това много обърква моята, защото аз, както се досещате, измислям с лявата ръка. Но знам някакси, че и те са част от приказката ми. С тях става по- цветна и някак по- моя. И като че ли, започва да ми звънти.
Имам си трима братя, сега вече са двама, защото единият си написа цялата приказка и сега е някъде на небето. Вярвам, че ще има още много свои приказки, за да разбере докрай написаното. Пък и ние също. Досега не бях много внимателна към приказките на близките си, понеже така и така са наблизо, но си обещах да се поправя. Защото писането им понякога е много трудна и болезнена работа. Като тази, на батко. И на човек му трябва помощ понякога. На всеки му трябва. Понякога и на мен. Но аз съм едно момиче. Момчетата са цяла сюрия. А аз не съм от отбора. Сама съм си отбор.
А съм мъничка. И понякога, като сега, искам да ми разкажат моята приказка, да не ми се налага сама да я измислям. Помолих един Вълшебник. И той обеща. Е, вярно, обеща да ми напише приказка и може да не е точно моята, но съм сигурна, че ще е вълшебна.
Само за едно те моля, Вълшебнико, нека е топла приказка. За да оздравея по- бързо.


Публикувано от BlackCat на 21.01.2006 @ 09:35:54 



Сродни връзки

» Повече за
   Приказки

» Материали от
   harmony

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

18.04.2024 год. / 18:30:09 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Приказка" | Вход | 4 коментара (10 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Приказка
от ANG на 21.01.2006 @ 12:05:18
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/

началото е...
...имало едно време


а финалът...
после три дни яли пили и се веселили. и аз бях там.

Вглъбяването и разбирането на приказния свят, който всеки от нас има в себе си, ни помага по- лесно да се адаптираме към изискванията, които има към нас живота. Поне така си мисля :)



Re: Приказка
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 21.01.2006 @ 14:16:53
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) скъпа harmony, като левичарка, чийто брат е в отвъдното, която все приказки чете, изживява и съчинява, разбирам литгероинята "отвътре" и приказката ме докосва по-най-съкровени струни ... много ми напомня Екзюпери ... като светоглед на детската чиста душа спрямо лудия свят на възрастните ... а вълшебствата, те са навсякъде, стига героинята да пожелае да ги види и усети ...

( ... а приказката настрана, мисля, че доста отдавна и в България, както в напредналите страни по света, писането с лява ръка НЕ СЕ ЗАБРАНЯВА, или поне не би трябвало ... )


Re: Приказка
от feniks на 21.01.2006 @ 14:59:14
(Профил | Изпрати бележка)
Толкова нежно ме докосна и стопли твоята приказка,благодаря ти...:)))


Re: Приказка
от Ufff на 16.12.2008 @ 00:51:27
(Профил | Изпрати бележка)
Ще викам за твоя отбор!