Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 730
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 733

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian
:: AlexanderKoz

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòà24 ÷àñà
ðàçäåë: Åðîòèêà
àâòîð: Rossa

Íàé-ïîñëå óñïÿ äà ñè íàðåäè íåùàòà èäåàëíî. Îòíå é âðåìå, íî óñèëèÿòà ñè ñòðóâàõà. Ïðîáëåìúò áåøå íå â íåäîñòèãà íà ìúæå, íà òîçè ñâÿò ìúæå äà èñêàø. Ïðîáëåìúò áåøå â îãðàíè÷åíîòî âðåìå, ñ êîåòî ðàçïîëàãàøå - åäíî äåíîíîùèå, âåäíúæ íà âñåêè äâå ñåäìèöè.
Áåøå îò îíåçè æåíè, çà êîèòî ìúæåòå ðàçêàçâàò ëåãåíäè. Ëåãåíäè, êîèòî ñå ñëó÷âàò ñàìî íà äðóãèòå è íèêîãà íà òÿõ ñàìèòå. Æåíà, ðîäåíà çà ñåêñ. Âèíàãè ãîòîâà çà ñåêñ. Æåíà - ìå÷òà. Áåøå æåíåíà çà ìúæ áåç ôàíòàçèÿ, îáèêíîâåí ðàáîòÿãà. Ñâåñòåí äî ãëóïîñò. Ìúæ, çà êîãîòî ïðàâåíåòî íà ñåêñ âåäíúæ íà äâàòà ìåñåöà áåøå íåùî íàïúëíî íîðìàëíî.

Íå è çà íåÿ îáà÷å. Çàòîâà îòêàê îò ôèðìàòà ìó âçåõà äà ãî ïðàùàò çà ñòîêà íà äðóãèÿ êðàé íà Áúëãàðèÿ, òÿ ñìåòíà, ÷å Ãîñïîä å ÷óë ìîëèòâèòå ù. Íå ìîæåøå äà áúäå èíà÷å. Òîé òðúãâàøå íà ïúò âúâ âòîðíèê ïî îáÿä è ñå âðúùàøå â ñðÿäà ïî îáÿä. Çà òåçè 24 ÷àñà òÿ òðÿáâàøå äà óñïåå äà ñè îòçåìå âñè÷êèÿ ñåêñ, êîéòî òîé íå ñå ñåùàøå äà é äàäå. Èëè íå ìîæåøå. Òàêà è íå ãî áåøå ïèòàëà êîå îò äâåòå.

Îòêàêòî ìúæ é òðúãíà äà ïúòóâà, ïîëçâàøå ñòàðîòî ñè ãàäæå. Íå áåøå ëîøî, àìà òîé áåøå ïî äúëãèòå ðîìàíòè÷íè âå÷èðè è äîêàòî ñå ñåòè äà ÿ çàâåäå â ñïàëíÿòà, òî ñè ñòàâàøå 2-3 ÷àñà ïðåç íîùòà. Äîòîãàâà íà íåÿ é áåøå êèïíàëî îòâñÿêúäå. Èñêàøå ñè ñåêñà, íàëè çà òóé áåøå äîøëà, à òîé òåïúðâà ïî÷âàøå äà ÿ öåëóâà, ïîñëå äà ù øåïíå íà óøåíöå, äîêàòî ñúâñåì é ïèñíåøå è ãî ÿõíåøå åé òúé, íàñðåä ïðèêàçêèòå ìó. Íàóì ñè ãî êðúñòè "Ñëîâîñëàãàòåëÿ", ùîòî äîðè è êàòî ãî ÷óêàøå, îíÿ íå ìëúêâàøå. Ñëåä òðåòèÿ ïúò ñå îòêàçà - Ñëîâîñëàãàòåëÿò íàïðàâî é ÿäåøå îò áåçöåííèòå, ñàìî íåéíè ñè 24 ÷àñà.

Íà êîëåäíèÿ êóïîí íà ìúæîâàòà é ôèðìà ñå çàïîçíà ñ äðóã åäèí, íàãëåä ìíîãî ïåðñïåêòèâåí. Òîé ïðèñòèãíà ó òÿõ êúñíî ñúùèÿ âòîðíèê, ïîíåñúë áóòèëêà ÷åðâåíî âèíî è ïàêåò÷å ôúñòúöè. Äà ñå ñìååø ëè, äà ïëà÷åø ëè! Êîé ïèå ÷åðâåíî âèíî ñ ôúñòúöè, áå?! Ïðè òîâà íåáåëåíè? Òðúãíà äà ñå ïðàâè íà ìúæ, âçå äà íàëèâà âèíîòî, áóòíà ÷àøàòà, ðàçëÿ ïî òàáóðåòêàòà è êèëèìà. È ñòîè êàòî ïîáèò êàìúê - íèòî ìó èäå íàóì äà ãðàáíå ñàëôåòêà è äà ïîïèå, íèòî äà ñå ïîìåñòè íàíÿêúäå. Òÿ èçòè÷à çà ïàðöàëà è áúðñà ÿðîñòíî äîêàòî îòäàâíà íÿìàøå íèùî çà áúðñàíå. Íàóì ñè ãî êðúñòè "Ñðú÷êî".

Ñðú÷êî áåøå ïîõîòëèâ çà ïåòèìà. Íàïîìíÿøå ù îíåçè äðàçíåùè, ðàçãëåçåíè äî áåçîáðàçèå ïóäåëè, äåòî äîêàòî íå îáëèæàò öÿëàòà òè ôèçèîíîìèÿ, íå ìèðÿñâàò. Êàêúâ ñåêñ äà ïðàâèø ñ òàêúâ, îòäå äà ãî ïîäõâàíåø? Èçïðàòè ãî íà áúðçà ðúêà äà ñè õîäè.  îñòàòúêà îò íîùòà ëåæà ñàìà â ëåãëîòî è ñòî ïúòè ïðåõâúðëÿ íîìåðàòà, çàïèñàíè â gsm-a ñè. Íèòî åäíî îò òÿõ íå é âúðøåøå ðàáîòà. ßâíî, òðÿáâàøå äà ïîòúðñè íåùî íîâî.

Çà ñëåäâàùèòå 24 ÷àñà ñå ïðåçàñòðàõîâà. Ñïðåòíà íåùî êàòî ñâîåîáðàçåí êàñòèíã: íàñðî÷è ñè ñðåùè çà 13÷., 16÷. è 19÷. ñ òðèìà ðàçëè÷íè ìúæå. Àêî íÿêîé îò òðèìàòà é õàðåñàøå, ùåøå äà ìó çâúííå äà ñå âèäÿò îòíîâî â 21÷. è äà ïðåêàðàò íîùòà çàåäíî. Âñå åäèí ùåøå äà é ãðàáíå îêîòî.

Òîçè îò 13÷. áåøå íèñúê è íàáèò. Âëåçå ó òÿõ, ñúáëå÷å ñè äåëîâî êàíàäêàòà è âåäíàãà ÿ íàãðàáè. Åé òàêà, îùå â êîðèäîðà. Èìàøå òâúðäè óñòíè è ñèëíè ðúöå. Áåç óñèëèå ÿ âäèãíà êàòî ïåðöå è ÿ îòíåñå â ñïàëíÿòà. Áåøå äèðåêòåí, áåç îáà÷å äà å ãðóá. Ïðîñòî ìó ñå ïðàâåøå ñåêñ è íå ñè ãóáåøå âðåìåòî. Çàáè ãî íàïðàâî, áåç óâåðòþðè, áåç ôèíòèôëþøêè, òî÷íî â öåëòà. Óñòíèòå ìó íå ñëÿçîõà îò óñòàòà é, òàêà ÷å âèêîâåòå é çàãëúõíàõà â íåãî. Äîâåäå ÿ äî îðãàçúì èçíåíàäâàùî áúðçî è ëåñíî. Èçðèãíà ñåêóíäè ñëåä íåÿ, âúðõó ïúïà ù. Ïîñëå íàïðàâè íåùî íåî÷àêâàíî. Êîëåíè÷èë, áàâíî è ñòàðàòåëíî ðàçìàçà ãîðåùàòà ëàâà âúðõó êîðåìà é, ïîñëå íàãîðå, êúì ãúðäèòå. Òîâà ÿ âúçáóäè íåèìîâåðíî. Õëúçãàâèòå ìó ïðúñòè îáõâàíàõà çúðíàòà é. Íå çíàåøå êàêâî ïðàâè ñ òÿõ, íî ÿ ïîäëóäÿâàøå. Èçïðàçíè ñå îùå âåäíúæ, ãëåäàéêè ãî íåâÿðâàùî. Íàóì ñè ãî êðúñòè "Äèðåêòíèÿ". Ðåøè, ÷å ùå å òîçè.

Òî÷íî â 16÷. âòîðèÿò ïîçâúíè íà âðàòàòà. Íå ÷å èìàøå æåëàíèå çà íîâà ñðåùà, íî â óíåñà îò ïúðâèÿ áåøå çàáðàâèëà äà ìó çâúííå äà íå èäâà. Êàêòî è äà å, âå÷å áåøå òóê, òàêà ÷å îòâîðè è ñå ñòúïèñà. Ìúæúò îòâúí áåøå ñúïðóãúò íà ïðèÿòåëêàòà é. Óæàñ! Îíÿ îáà÷å ãðàì íå ñå ïðèòåñíè, ñÿêàø ÿ âèæäàøå çà ïðúâ ïúò. Âëåçå óñìèõíàò. Òÿ êàòî íàñòðúõíàëà êîòêà ÷àêàøå êîãà ùå ïðåñòàíå ñ èãðàòà. Íî òîé ñå äúðæåøå êàòî íàïúëíî íåïîçíàò. Èçâàäè îò áåçäúííèòå äæîáîâå íà ÿêåòî ñè áóòèëêà "Ïðåñëàâ", ëþáèìèòå é "Merci", òðè ïîðòîêàëà è íÿêàêâè äðåáíè øîêîëäîâè êóðàáèéêè. Êàòî ôàêèð îòêðè ïîäõîäÿùè ÷àøè, íàëÿ è íà äâàìàòà è ñåäíà îòñðåùà é. Âèäÿë íàïðåæåíèåòî â ïîãëåäà é, íåáðåæíî èçðå÷å: "Àêî íå òè õàðåñâàì, äàâàé èçîáùî äà íå ñå çàïîçíàâàìå è äà ñè õîäÿ. Íî ïîíå íàçäðàâå çà ñðåùàòà!"

Ðåøè, ÷å ÿ ïðàâè íà ëóäà. Íî ïúê çàùî äà íå âëåçå â èãðàòà ìó è äà íå ñå ïîçàáàâëÿâà è òÿ? Êàçà ìó èìåòî ñè, ãëåäàéêè ãî ïðàâî â î÷èòå. Íèùî â íåãî íå òðåïíà. "Àç ñúì Åâãåíè, ïðèÿòíî ìè å!". Åâãåíè, íà áàáà ìè õâúð÷èëîòî! ßâíî ìèñúëòà ñå å èçïèñàëà íà ëèöåòî é, çàùîòî îíÿ ñå çàñìÿ è ðå÷å: "Òè ìàé íåùî íå âÿðâàø, à? Åòî òè øîôüîðñêàòà ìè êíèæêà, âèæ ñàìà!" Ìàìêà ìó, âåðíî! È áåøå ñ öåëè 5ã. ïî-ìëàä îò ìúæà íà ïðèÿòåëêàòà é. Äîðè íå ìó áåøå áðàò. Òî âñå áèâà ïðèëèêà, àìà ÷àê ïúê òàêàâà! Ðåøè äà íå ìó êàçâà, ÷å ñå å ïðèïîçíàëà. Òîëêîâà ãîäèíè ñëóøàøå êàêâè ëè íå ëåãåíäè îò ïðèÿòåëêàòà ñè çà ñïîñîáíîñòèòå íà ìúæà é â ëåãëîòî. È ñàìî é òå÷àõà ëèãèòå. Ñåãà ùåøå äà å ïî÷òè êàòî äà é ãî íà÷óêà ñ ìúæà é.

Ñòàíà é íåòúðïåëèâî-ëþáîïèòíî è èçãúëòà íà åäèí äúõ êîíÿêà ñè. Ìúæúò íå ïîíå÷è äà é íàëåå âòîðè ïúò, ïðîñòî ÿ ïîâàëè íà äèâàíà. Âåäíàãà óñåòè ïåðâåðçíèêà â íåãî. Ðúöåòå ìó øàðåõà è ðàçãîëâàõà, ñòèñêàõà, ãàëåõà, ïëÿñêàõà. Ñ îãðîìíî óìåíèå îñìóêâàøå âñÿêà íåéíà èçäàòèíêà, âñÿêà âäëúáíàòèíêà, âñÿêî íîêúò÷å. Òÿ ïîëóäÿ â ðúöåòå ìó. Íÿìàøå íóæäà äà íàãàæäàò ðèòúìà ñè åäèí êúì äðóã, áÿõà ðîäåíè â åäèí è ñúùè ðèòúì. Îòäàäåíî äîêðàé ïðàâèõà ñåêñ. Êàòî çà ïîñëåäíî. Ìíîãî æèëàâ è ãúâêàâ ìúæ, èñòèíñêî ÷óäî. Çà äâà ÷àñà ìèíàõà íà âåíòèëàòîð öÿëàòà Êàìà ñóòðà. Íàóì ñè ãî êðúñòè "Ïåðâåðçíèêà". Ðåøè, ÷å ùå å òîçè.

Îñòàíà ïîñëåäíèÿ çà äåíÿ, òîçè çà 19÷. ×åñòíî êàçàíî, áåøå ñå ïðåñèòèëà îò ñåêñ. Íî áåøå â íàñòðîåíèå, çàòîâà ðåøè äà íå îòìåíÿ ñðåùàòà. Ïðîñòî ùå îòèäàò äà ïèéíàò ïî íåùî íàáëèçî. Íÿìà äà ãî êàíè â êúùè.

Áåøå ìíîãî ïî-ìëàä îò ïúðâèòå äâàìà. Ñòàíà é çàáàâíî. Òúêìî ùå ñè ïîèãðàå íà äåòñêà ãðàäèíà. Äíåñ é å òðúãíàëî íà èãðè. Ìëàäåæúò îáà÷å áåøå âñè÷êî äðóãî, íî íå è õëàïàê. Äúðæåøå ñå ìúæêè, ñåðèîçíî è îâëàäÿíî. Ãëåäàøå ÿ ïðåç öÿëîòî âðåìå ïðàâî â î÷èòå. Íå êàçà íèòî åäíà èçëèøíà äóìà. Æàëêî, ÷å ñ íåãî íÿìà äà ñå ñòèãíå äî ñåêñ. Áåøå ïðåêàëåíî ìëàä è ÷àê íåïðèëè÷íî êðàñèâ.

Íå ñå óñåòè êîãà ãî ïîêàíè â êúùè. Ñåäíàõà â õîëà, íà ñâåùè. Íàëÿ îò êîíÿêà íà Ïåðâåðçíèêà, ñëîæè íà ìàñàòà ïëîäîâå. Ãîâîðèõà ñè äúëãè ÷àñîâå, çà âñè÷êî è íèùî. Ïðåñêà÷àõà îò òåìà íà òåìà è âèíàãè áåøå èíòåðåñíî, è âñå èìàøå êàêâî äà ñè êàæàò. Íå ïîìíåøå îò ãîäèíè äà å ðàçãîâàðÿëà ñ íÿêîãî òàêà. Íåíàñèòíî. Ïî íåïîäîçèðàí íà÷èí ðàçãîâîðúò èì ñèëíî ÿ âúçáóæäàøå. Áåøå ñòðàííà âúçáóäà, íå òîëêîâà çà òÿëîòî, êîëêîòî çà óìà. Íàñëàæäàâàøå ñå íà äóìèòå, èçëèçàùè îò óñòàòà ìó, íà ãàëåùèÿ ìó òåìáúð, íà ïðèãëóøåíàòà èíòîíàöèÿ.

Íåæíîòî ìó äîêîñâàíå ÿ èçâàäè îò óíåñà. Âçðÿ ñå â ðàçøèðåíèòå ìó çåíèöè. Ïðî÷åòå ïîêàíàòà â òÿõ. Ïðîêàðà ðúêà ïðåç êîñàòà ìó. Ïîñëå ãî ïðèâëå÷å êúì ñåáå ñè. Öåëóâàõà ñå ïîâå÷å îò âå÷íîñò, áàâíî, ñëàäêî, äúëáîêî. Âêóñúò ìó áåøå çàìàéâàùî-íåóñòîèì. Íÿêúäå ñëåä õèëÿäà ãîäèíè ïðîäúëæè ñ óñòíè íàäîëó ïî ãúðëîòî ìó. È îùå ïî-íàäîëó. Èãðèâèÿò é åçèê ñå çàèãðà ñ ÿìêàòà íà ïúïà ìó, ñëåä òîâà ïðîäúëæè ïàê íàäîëó. Òîé ñàìî âäèøà äúëáîêî è çàäúðæà âúçäóõà â äðîáîâåòå ñè.

Íå èñêàøå äà ãî èçìú÷âà ïîâå÷å, çàòîâà áúðçî ðàçêîï÷à äúíêèòå ìó. Òîâà, êîåòî èçñêî÷è îò òàì, óñïÿ äà øàøíå äîðè íåÿ, âèäÿëà òîëêîâà ìúæå. Áåøå îãðîìåí! Áè ñå çàêëåëà, ÷å íÿìà òàêèâà, íî îïðîâåðæåíèåòî ÿ ãëåäàøå îò óïîð. Ñìèðåíà íÿêàê èçâåäíúæ, òèõî ñâåäå ãëàâà íàä íåãî. Âëîæè öÿëàòà ñè äóøà â òîâà, êîåòî ïðàâåøå. Öÿëàòà ñè íåæíîñò è óìåíèå. Ñòîíîâåòå ìó ÿ íàñî÷âàõà áåçïîãðåøíî. Çà ïðúâ ïúò ïðàâåøå òîâà áåç äà é ãî èñêàò, çà ñîáñòâåíî óäîâîëñòâèå. ×óâñòâàøå ñå êàòî æðèöà íà îëòàðà íà àáñîëþòíàòà ìúæåñòâåíîñò. Çàáðàâè íàïúëíî çà ñåáå ñè. È òî÷íî òîãàâà òîé ñå ïðåñåãíà è ÿ âäèãíà. Ñìúêíà ñ åäèí ñàìî æåñò áåëüîòî ù è ïðîñòî ÿ íàíèçà îòãîðå ñè. Óñåùàíåòî áåøå íåñðàâíèìî. Ãîðåùî, ðàçêúñâàùî, áîëêà è óäîâîëñòâèå åäíîâðåìåííî. Êàêâàòî è ïîçà äà îïèòâàõà, âñå áåøå íåâúçìîæíî äà âëåçå öåëèÿ. À èì ñå èñêàøå, è íà äâàìàòà. Íÿêúäå ìåæäó îïèòèòå ñâúðøèõà çàåäíî. Ïîñëå ïàê. È ïàê. Çàñïàõà ïðèçîðè, ïðåãúðíàòè.

Èçïðàòè ãî ìàëêî ñëåä äåñåò ñóòðèíòà. Òúêìî íàâðåìå, çà äà âçåìå äóø è äà îïðàâè êúùàòà. Â óìà ñè ãî êðúñòè "Ìàëêèÿ". Ïîñëå ðàçìèñëè çà ìèã è ïðèáàâè "ñ ãîëåìèÿ".

Îñòàíà ù ñàìî äà ðåøè êîãî îò òðèìàòà äà èçáåðå. Âñåêè ÿ ïðèâëè÷àøå è âúçáóæäàøå ïî ðàçëè÷åí íà÷èí. Äèðåêòíèÿ ÿ ãðàáíà ñ ìúë÷àíèåòî è ñòðàõîòíèòå íåùà, êîèòî ïðàâåøå ñ ãúðäèòå ù. Ìúæåòå òîëêîâà ðÿäêî ñå ñåùàò äà ïðîäúëæàò è ñëåä êàòî ñà ñâúðøèëè! Ïåðâåðçíèêà ÿ çàâëàäÿ ñ ïúëíàòà ñè îòêðèòîñò. Ñ íåãî ìîæåøå äà îñúùåñòâè è íàé-ëóäèòå ñè ôàíòàçèè. Ó Ìàëêèÿ ÿ ïîäëóäÿâàøå ìëàäîñòòà, ñú÷åòàíà ñ íåâåðîÿòíàòà ìúæåñòâåíîñò.

Íå ìîæåøå äà èçáåðå. Èçâîäúò ñå íàëîæè ñàì - è òðèìàòà! Â÷åðàøíèÿ ãðàôèê ÿ óñòðîéâàøå íàïúëíî. Ñú÷åòàíèåòî îò òðèìàòà ìúæå ðåàëèçèðàøå íàâåäíúæ âñè÷êèòå ù ìå÷òè. Ïîëó÷èõà ñå èäåàëíèòå 24 ÷àñà!

Ïîñëå ñå ïðèáðà ìúæà ù, óìîðåí è îêëþìàë. Óâîëíèëè ãî îò ðàáîòà.


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 10.01.2006 @ 21:54:16 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Åðîòèêà

» Ìàòåðèàëè îò
   Rossa

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 4.5
Îöåíêè: 16


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ðèìè ñ ..èâ
àâòîð: LeoBedrosian
540 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 30182
îò 50000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"24 ÷àñà" | Âõîä | 12 êîìåíòàðà (30 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: 24 ÷àñà
îò copie íà 10.01.2006 @ 22:10:52
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Å, òîâà îïðåäåëåíî å åðîòèêà!

Ðúêîïëÿñêàì èñêðåíî!

Rossa! :)))





Re: 24 ÷àñà
îò bogest íà 10.01.2006 @ 22:59:37
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ãîîîëÿì ìàéñòîð. 5, ÐÎÑÑÀ.
ÎÁÀ×Å êâè ñà òèÿ ôèíàëè ñ ðèòîðè÷íà ðàçâðúçêà. Âå÷å íà åäíî ìÿñòî òè êàçàõ, ÷å èìàø ïðîáëåì ñ ðàçâðúçêàòà. Ñèãóðåí ñúì, ÷å òè ñå ñòðóâà äîëó-ãîðå îðèãèíàëíà, íî âñúùíîñò ñè å íàïúëíî áàíàëíà. Êîé íÿìà äà ñå ñåòè ÷å å òàêà, êàæè ìè. Íàïðàâî âñå åäíî ÷å ïðàâèø ðàçêîøåí çàìúê îò ëåä è íàêðàÿ ãî áîÿäèñâàø ñ âàð, ÷å äà ïîáåëåå, àêî ìå ðàçáèðàø.
×å êàòî ñà ãî óâîëíèëè, çàùî íå ñëîæèø ÏÎÍÅ îùå åäíî èçðå÷åíèå è äà êàæåø, ÷å ñà ãî óâîëíèëè çàäåòî ñè å õâàíàë ïðîñòèòóòêà íà øîñåòî è òÿ ìó å îáðàëà ïàðèòå îò ñòîêàòà è ìó å ñêúñàëà ïúòíèÿ ëèñò. Ïîíå íåùî äà ñòàíå â ïîñëåäíèÿ ìîìåíò.
Ñëàáî ìÿñòî ñà òè ôèíàëèòå ÐÎÑÑÀ è ìèñëÿ, çàùîòî ñè îçëîáåíà ñðåùó ìúæåòå. Ìèñëè çà òÿõ êàòî çà ñåáå ñè è ùå òè ïîòðúãíå. Âèæ ñè ïàê íîâèòå êîìåíòàðè, âå÷å òè ãî êàçàõ òàì, êúäåòî ìè íàïðàâè âïå÷àòëåíèå. Õóö ìè çå - íà èâðèò çíàñè ÈÇÂÚÍ ÒÎÂÀ, ðàáîòàòà òè å áðèëÿíò. Ïðîñòî ãîëÿìà ðàáîòà. Çàòîâà íå ñè ÿ ñúñèïâàé, îòêðîâåíî êàçàíî, ñ ãëóïîñòè.
Âúðõà ñè.


Re: 24 ÷àñà
îò lusi íà 11.01.2006 @ 01:47:08
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Å, âå÷å ùå èìà âðåìå äà îáúðíå âíèìàíèå íà æåíà ñè!


Re: 24 ÷àñà
îò Rhiannon íà 11.01.2006 @ 07:57:25
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òîâà å çà "Õóìîð è ñàòèðà":)


Re: 24 ÷àñà
îò libra íà 11.01.2006 @ 09:32:37
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
ñ óäîâîëñòâèå òå ÷åòà Rossa, äîáðè ðàçêàçè ñ äîáðè ïñèõîëîãè÷åñêè ïîðòðåòè
îò ìåí áðàâî )


Re: 24 ÷àñà
îò dobilz íà 11.01.2006 @ 11:24:49
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://ibod.hit.bg
:)))))))))) Bravo, Vese!


Re: 24 ÷àñà
îò angar íà 12.01.2006 @ 10:56:23
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://angelchortov.hit.bg
È íèêúäå íèòî åäíà ôàëøèâà íîòêà! Ìíîãî óáåäèòåëíî, ìíîãî äîñòîâåðíî! È íÿìà ìÿñòî çà ñàíòèìåíòè, ñúùî êàêòî å è â æèâîòà!

Êàêâà ïîçíàâà÷êà ñè! È äîêîëêîòî òîâà íå ìîæå äà ñè ãî ïðî÷åëà îò êíèãèòå - íèêîé äðóã ïðåäè òåáå íå ãî å íàïèñàë òàêà, ñàìî îò æèâîòà ñè ãî íàó÷èëà!

"Äíåñ äîðè è ïîñëåäíàòà íèêàêâèöà ãè èìà íàé-ìàëêî òðèìà: åäèí êîéòî äà é ïðàâè ïîäàðúöè; åäèí, êîéòî äà çàäîâîëÿâà òùåñëàâèåòî é - ÷ðåç îáùåñòâåíîòî ñè ïîëîæåíèå; è åäèí, êîãîòî òÿ äúðæè çà ñîáñòâåíîòî ñè óäîâîëñòâèå. È ìàêàð ÷å âñåêè îò òðèìàòà ñå ñìÿòà çà íàé-âàæåí, íî èñòèíàòà å, ÷å ïúðâèòå äâàìà áèâàò æåðòâàíè çà ïîñëåäíèÿ!"

Íåùî ïîäîáíî áÿõ ÷åë. Ðàçëèêàòà ïðè òâîÿòà ãåðîèíÿ å, ÷å òÿ è òðèìàòà ãè èìà çà óäîâîëñòâèå!


Re: 24 ÷àñà
îò kuklara íà 14.01.2006 @ 21:31:24
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òóêà íåùàòà ñà íà ìíîãî íèâà íàä ïðåäíèÿ ðàçêàç.Åðîòèêàòà å ÷óâñòâåíà è âúçäåéñòâàùà.Ïîçäðàâ


Re: 24 ÷àñà
îò mojsei íà 15.01.2006 @ 16:23:51
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://jivotyt.com/news.php
Ðàçêàçúò ïîâäèãà ìíîãî ñåðèîçíè âúïðîñè çà ðàçìèñúë - çà ìÿñòîòî è ðîëÿòà íà ñåêñà â ëþáîâòà è ñåìåéñòâîòî, çà íðàâñòâåíèòå îñíîâàíèÿ íà ëþáîâòà, çà êîíêðåòíàòà ñèòóàöèÿ, îïèñàíà òóê.
Ðàçêàçúò å çàâúðøåí è âúïðåêè òîâà, òîçè òèï òåêñòîâå äàâàò ãîëåìè âúçìîæíîñòè çà îòêðîÿâàíå íà àâòîðîâàòà ïîçèöèÿ, êîÿòî äà îðèåíòèðà ÷èòàòåëèòå. Òîâà íåùî òóê å èêîíîìèñàíî.


Re: 24 ÷àñà
îò PLACEBO (placebo@abv.bg) íà 24.01.2006 @ 16:34:18
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Îò ìåí - ñ âñåêè ïðúñò íà ðúöåòå ìè - äàâàì 5!!!!!!
Îò öåëè õèëÿäà ãîäèíè íå áÿõ ñå ïîÿâÿâàëà òúäÿâà... è ñúì òå èçîñòàâèëà è òåá êàòî ÷åòåíå...
àìà íàâàêñàõ äå :-))))
Ïîçäðàâè, âñè÷êî ìè õàðåñà, çâðúçêè, ðàçâðúçêè, êóëìèíàöèè è êîìåíòàðè :-))))))
Áàø ìàéñòîðêà!

:-*


Re: 24 ÷àñà
îò sia íà 15.11.2009 @ 19:17:43
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñëîâîñëàãàòåë - èñêðåíî ñå ñìÿõ, áëàãîäàðÿ,
òîâà áåøå ïðîôåñèÿòà ìè - àç ñúì ñëîâîñëàãàòåë,
õåõå, ãîëÿì ñìÿõ. Äîáðå, ÷å ñè ìúë÷à...

Ñ èíòåðåñ ïðî÷åòîõ, íî äîêîëêîòî òîâà å âúçìîæíî,
äóìàòà å ñàìî åäíà - ïðîìèñêóèòåò.


Re: 24 ÷àñà
îò Paisa (paisa@abv.bg) íà 13.02.2012 @ 10:31:13
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî êàäúðíî íàïèñàíî!

Îáà÷å èìà ïðîáëåìè, ñïîðåä ìåí. Êàòî ñúäúðæàíèå. Äà, âúçäåéñòâàùî å. Äà, ïðåäèçâèêâà ñåêñ ôàíòàçèè. Å, è? Òîâà ëè å âñè÷êî? Êàê áè ðåàãèðàë âñåêè íîðìàëåí ÷îâåê, àêî äúùåðÿ ìó èëè ñúïðóãàòà ìó ñå äúðæàò òàêà? Íÿìà ëè äà å ïðîñòî íåùàñòåí?  ðàçêàç÷åòî íÿìà ìÿñòî çà ëþáîâòà. Ïî-ñêîðî íåéíèÿò àíòèïîä - åãîèçìúò å òàì. Òîé ñå ëàíñèðà, òîé ñå ïðîïîâÿäâà. Ìîäåðíî å. Àìè îáðàçúò íà ñúïðóãà? Ãîëÿì ñêàïàíÿê, à? Íå ñòèãà, ÷å íå ãî áèâà, àìè ñè å çàãóáèë è ðàáîòàòà. Ïúëåí êðåòåí! Åãàòè è âíóøåíèåòî...

Íå ìèñëÿ, ÷å êàòî àâòîð ùå îñòàíåø áåç ïóáëèêà. Ïúðâî - ñè ìíîãî êàäúðíà â ïèñàíåòî, âòîðî - âïèñâàø ñå îòëè÷íî âúâ âðåìåòî èëè áåçâðåìèåòî, âñå òàÿ.

Ñïèðàì ñúñ ñåêñèçìà è àíòèñåìèòèçìà. Êîé ðàçáðàë - ðàçáðàë.