Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: StudioSD
Днес: 1
Вчера: 0
Общо: 14144

Онлайн са:
Анонимни: 461
ХуЛитери: 6
Всичко: 467

Онлайн сега:
:: Marisiema
:: pinkmousy
:: VladKo
:: Icy
:: LeoBedrosian
:: rhymefan

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПриказка за болката
раздел: Приказки
автор: marvindeep

Приказки за лоша нощ

Споделяме болка когато се раждаме и когато умираме. Междувременно във виртуалното пространство, наречено живот, се стремим да я покажем или скрием, разделим или обединим с всички и се заблуждаваме, че това е в реда на нещата. Дори имаме наглостта сами да я създаваме и причиняваме. Любовта даже изкривихме, обявявайки я за доведена сестра на бъбречната криза. Придадохме й качество присъщо й точно толкова, колкото канибализъм за зайците. Обяснихме я с химическа реакция, която се извършва в главите ни. Закрепихме я като хвърчащ лист с плюнка на дъската за обяви на изплашените ни и наранени съзнания, точно върху стегната с нитове, болтове и пирони ръждива табелка на болката. Пазим се ревностно от тази малка искрица да!не!би? да запали пожара на щастието и удоволствието от съществуването. Пробутваме на любимите ни същества садомазохистични огризки, които наричаме обич, а на останалите- пълна незаинтересованост и безразличие. Ако по случайност някой дръзне да ни сподели съкровените си чувства- реагираме с насмешка. Приемем ли обаче наличието на пърхащите пеперудени крилца в собственото ни сърце, веднага ги изолираме зад тънката прозрачна преграда на недоверието, изградена от малкия ни, или пък огромен опит, който всеки път ни е носил разочарование и е разкъсвал на малки парченца този наш живото-под-държащ мускул.
А защо боли? Може би заради излъганите очаквания и надежди, заради безсмислените залези, които ще следват, или пък пропуснатите изгреви, заради нещата, които сме искали да кажем, които сме могли да направим, заради лъжите в които сме вярвали, заради истините, които не сме проумели? Едва ли... това са само много удобни и изтъркани извинения да не признаем и да не извикаме с всичка сила : "Липсваш ми!". Колко типичен и влудяващо повтарящ се е грозният навик на хората да осъзнават post factum какво са загубили. Кой си дава реално сметка, че неописуемата тъга не е плод на някаква хипотетична неосъщественост на някаква евентуална химера? Тя се нарича самота, боли като отрязан крайник, сърби неистово, гори на празното място в сърцето, дълбае с тъпа лъжица душата...
…но най-пронизващ е студа на недокоснатата възглавница. Пленени от съня пръстите се свиват като нокти на граблива птица и мачкат потните чаршафи, опитват се да начертаят магически символи, които ще превърнат ледената пустота в топлото и утешително пристанище на физическото докосване на тялото на липсващия. Ходилата конвулсивно потреперват, търсят онова топло и нежно краче, на което са давали и от което са черпили: нежност, любов, закрила, утешение, сила. Силата. Да се събудиш. Да продължиш. Да градиш. Да живееш и да споделиш.
Открехват се очи и леглото е празно. И боли. Почти до смърт. И все пак продължаваш- машинално, без умисъл, само с една мъничка светлинка, тлееща някъде в хищния здрач на самотното ти същество- може би... някак си… дали... ще се върне... И така, ден след ден, пак се пускаш по наклонената плоскост на навика... и забравяш. Но нощем, в сънищата, тогава само и само там, си спомняш какво е било да не се чувстваш сам. Скоро и да сънуваш спираш, някоя друга история идва, повтаря се. Свършва.
Докога?



Tempos fugit


Публикувано от BlackCat на 07.01.2006 @ 10:20:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Приказки

» Материали от
   marvindeep

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 16:53:02 часа

добави твой текст
"Приказка за болката" | Вход | 3 коментара (7 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Приказка за болката
от Ufff на 07.01.2006 @ 11:43:07
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей!
Нямаше да се обаждам, но вече не мога да се въздържа да да не ти кажа следното: докато в първите ти "приказки" имаше повече закачка( в стил "Пътеводител на галактическия стопаджия"), то с напредването им нещата скоро могат да излязат от контрол. Приятно е за четене, безспорно, но внимавай да не прекалиш с лингвистичните упражнения. Както в "Приказка за шаблона". Тук е добре, доста по-изчистено, но там беше претъпкано с маниерни думички. Апропо, синът ми ги "къдри" като тебе(но той в сайтове не "участва"), колчем пише нещо, та аз по навик...:)
Може би трябваше да се изкажа при предния ти текст, ама нищо.
Успех! И по-кротко!;)


Re: Приказка за болката
от marvindeep (marvindeep@abv.bg) на 07.01.2006 @ 14:12:06
(Профил | Изпрати бележка)
Никога не бих си позволил да се подиграя с майчинските чуства на една дама, особено когато ме пощипват злобничко по гъза (ние страдащите от постпубертетна меланхолия си имаме гъз, вие дамите си имате дупе). Досега всеки опит да бъда "вкаран в пътя" винаги е предизвиквал у мен с(на)клонност (китна) към ПТП-та, но изглежда с годините наистина се помъдрява(или просто мразя да съм предвидим)(или някоя кака ми е лепнала мазохизъм) и ще наведа глъвъ, ше я чукна о масата, с идеята да
да отхапя главата на злобната реплика дето съм приклещил с челюсти. :P Благодаря от сърце за искреността и загрижеността Ви да не прихвана мозъчна треска от усилен билдинг (пък недай Боже някоя лингва да се измъкне изпод потните ми треперещи кунки и да ме примачка под лежанката,в конкретния случай дивана, но както казваме в нашта секта "всяка жаба да си знае дивана").
Що се отнася до излизането на разни неща от Контрол - ми нека си излезнат бе, той Контролчо е възпитан младеж, ама то лоши неща у хубав чиляк не стоят. :)
Значи закачалките с която и да е порода стопаджии ги приемам много интроварено (с масло и чесън), и то в областта на слънчевоплетката, а не в гореопсъжданите а? нали? Това понеже чичо ти Дъгльо, вечно изпрана да му е хавлията, би си изпуснал сапуна ако разбере, че го сравняват с майселф дъ бест и веднага би полегнал пред булдозерите, бутащи му колибата за да ми построят паметник.
Златен. С очи от скъпоценни камъни(както и две дисаги с такива), ято врабчета(извършващи директен маркетинг), гнездящи в ушите, безжицен нет, оловно сърце за антена и отбор членестоноги (хуйове с крачка) да ми поливат градинката пред паметната плоча с надписа (паметния):"Пич, та дрънка (глупости)".

П(р)ост(ак) с()кри(в)п(а)т(ешки)ум през пет плета не спрях да плещя...

Та може би, само може би, ако не си беше затраяла, то аз щях тотално да се откажа от "участие" и да започна да пиша вицове на едро и да излезна на пазара с лозунга "Здраве на килограм". Ама нейсе... Както казва съседката: "Къде го чукаш, как го чукаш, ти най-добре си знайш, ама почне ли след тва да риве, начи малко муй било".

Предай на сина си най-искрените ми поздрави относно зрелия избор на майка, който е направил. Дребен дефект имайки предвид всичките й добро(дете)ли са опитите й да поетосплетничи и доста разюзданите (щот не ползва камшици,затва) й взаимоношения с г-н Хумор (тоя дето носи кожено бельо и си пее "Relax" ).

mmmm I like it :P

Хау

]


Re: Приказка за болката
от Ufff на 07.01.2006 @ 15:43:44
(Профил | Изпрати бележка)
:))))
Дерзай!
Ми крайно време е някой от семейство Адамс (чичо ми Дъгльо де) да си изтърве сапуна.:) И без това имам предчувствие , че хавлиите ще излязат от мода, както това се случи с попивателните преди време.
Де го дъглиш, де се адамсосва(това май е твоя реплика)! :)
Успех!

]


Re: Приказка за болката
от marvindeep (marvindeep@abv.bg) на 07.01.2006 @ 15:57:45
(Профил | Изпрати бележка)
вашти присънтимани са закон в подсушителната индустрия :P

Хвала!


П.С.

Тоз успех де да го слагам да ляга... свършиха ми диваните...задръж си го тоз, ти по си го заслужаваш. Аз си употребявам мързел - по е мекичък :)


]


Re: Приказка за болката
от libra на 07.01.2006 @ 11:58:43
(Профил | Изпрати бележка)
На ниво си
За разлика от Уффи, аз не казвам по кротко )
Леглото е метафора, нали..


Re: Приказка за болката
от marvindeep (marvindeep@abv.bg) на 07.01.2006 @ 14:24:17
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря... :)

Понякога правиш крачка назад за да се засилиш къмто следващата мелница...

]


Re: Приказка за болката
от copie на 07.01.2006 @ 23:16:19
(Профил | Изпрати бележка)
Наситен текст, убедителен. Преживян - с голяма вероятност. Силни образи на самотата и изгубената любов, на вината и закъснялото разкаяние. Студът на недокоснатата възглавница е само един от тях.

Докога? - е въпросът към самите себе си, нали?