Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 691
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 693

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: Mitko19

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÊîðìàê. Äúðò Êåéñè
ðàçäåë: Ðîìàíè
àâòîð: paramour

Ñâúðòàëèùåòî áåøå ïóñòî. Äúðâåíèòå îãðàäè, âèñîêè ïî 2 ìåòðà, áÿõà åäèíñòâåíîòî êîåòî ñòúð÷åøå íàä ñïÿùèòå áåçäîìíèöè. Áóòèëêèòå ñå òúðêàëÿõà åäíà äî äðóãà. Ìèðèçìàòà íà ìàçíà êîñà, èçïîòåíè è ïðåïîòåíè ïîäìèøíèöè, õðàíà 2ðà è 3òà óïîòðåáà, êó÷åøêè çàäíèöè è áîêëóöè ïðîíèçâàøå âúçäóõà êàòî íîæ ïðåç ìàñëî. Äà. Ñâúðòàëèùåòî îòíîâî áå ïóñòî.

Èçâåäíúæ åäíà îò äúðâåíèòå îãðàäè ñå çàêëàòóøêà ñÿêàø íåùî ñå áå óäàðèëî â íåÿ. Ñêèòíèöèòå ñêî÷èõà è ñå îòäàëå÷èõà ñ íåäâîóìåíèå. Òîãàâà îãðàäàòà ñå ðàçïèëÿ íà ïàð÷òà, à ïðåç íåÿ èçõâúð÷à ÷åðíîêîæ, êîñòþìèðàí ãîñïîäèí, êîéòî êúðâøå îáèëíî. Ïðåç ïðîöåïà â ïîðòàòà èçëåçå ìúæ. ßê, øèðîêîïëåù, ñ ìóñêóëè, êîèòî ñå ëè÷àõà äîïðè ïðåç ñàêîòî ìó. Òîé èìàøå êúñà ÷åðíà êîñà è ñèíè î÷è. Ïîîïðàâè ñàêîòî ñè. Çàñèëè ñå ìàëêî è èçðèòà íåãúðà â ëèöåòî. Îò óäàðà ãîñïîäèíà èçëåòÿ îùå ìåòúð. ßêèÿò ìúæ ñå îòäðúïíà îò äóïêàòà â ñòåíàòà. Îò íåÿ âëåçÿ ìëàä ÷îâåê - âèñîê, ñ îñàíêà íà áëàãîðîäíèê. Íà êîñòþìà ìó ïèøåøå Àðìàíè, à ïî ëèöåòî ìó ñå ëè÷åøå îòâðúùåíèå îò ìÿñòîòî êúäåòî áå ïîïàäíàë. Òîâà áå Äúðò Êåéñè.
Äúðò Êåéñè áå àãåíò íà ÔÁÐ. Áåøå ñå ïðî÷óë ñ 100% óñïåõè ïðè ïðåñëåäâàíåòî íà íàåìíè óáèèöè. ßêèÿò ìúæ êîéòî ãî ñúïðîâîæäàøå áå ëåéòåíàíò Äæîðäàí, ïî ïúðâî èìå Êîëò. Òîé áå áèâø áîêñüîð, êîéòî ïðåäè âðåìå áå óáèë ñâîé ïðîòèâíèê ñ ãîëè ðúöå. Áå îñúäåí äîæèâîò.  êðàéíà ñìåòêà ÔÁÐ ðåøè, ÷å ìîæå äà ãî èçïîëçâà è ãî ïðàòè íà ëàãåð. Òàì òîé ïîëó÷è çâàíèåòî ëåéòåíàíò è ïðÿêîðà Æèâîòíîòî. Êîëò îòèäå áàâíî äî ãîñïîäèíà ïðîñíàò íà çåìÿòà, ñãðàá÷è ãî è ãî ïîâäèãíà. Äúðò áðèñòúïè âíèìàòåëíî, çà äà íå íàñòúïè íåùî, è ñå âãëåäà â ëèöåòî íà ÷åðíîêîæèÿ ìúæ.
- Íàé-íàêðàÿ Äåéâèñ. Íàé-íàêðàÿ ñå ñðåùàìå î÷è â î÷è. Èçó÷àâàì ðàáîòàòà òè îò îäàâíà. Äîðè ñúì òè ôåí. Äà. Ëþáèìîòî ìè å Ëîðà Ôèñ÷åðàëä. Òÿ áåøå äîáðå ñëîæåíà. Ñàìî êè÷óð êîñà ñòúð÷åøå îò êóôàðà â êîéòî ÿ áåøå ñëîæèë. Íå ? Òà... çà äðóãî èñêàõ äà ãîâîðèì. Èñêàì äà ìè êàæåø êúäå å Êîðìàê ?!
- Èñêàø ëè äà òè êàæà. - åäâàì èçïðúõòÿ Äåéâèñ è íàïðàâè æåñò íà Äúðò äà ñå ïðèáëèæè. Àãåíòúò ñå íàâåäå, à ÷åðíîêîæèÿò ïîäøóøíà íà óõîòî ìó - Òîé å âúâ âàñ è îòâàðÿ æåíà òè. Õîäè è òè ìîæå äà ñå íàâèå è òåá äà îòâîðè.
Äúðò Êåéñè ñå èçïðàâè áàâíî óñìèõíà ñå è èçâàäè íîæ îò äæîáà ñè. Ïðèáëèæî ãî äî ëèöåòî íà Äåéâèñ. Ñëåä òîâà ñ ðÿçêî äâèæåíèå îòðÿçà åäèí îò ïðúñòèòå íà ðúêàòà ìó. Íåãúðà ñå ïðåâè îò áîëêà. Ñëåä òîâà ñå ïîâäèãíà è êàçà:
-Óë. Ìåéôèëä Íîìåð 3. Îò òàì ñè êîïóâà ïàòðîíè.
Äúðò íàïðàâè ðàçáèðàùà ôèçèîíîìèÿ. Ñòàíà, îáúðíà ñå è ñè òðúãíà. Ñïðÿ ñëåä 2 ìåòðà è êàçà:
-Êîëò, áîêëóêà!-ñëåä êîåòî ïðîäúëæè.
Æèâîòíîòî ñå îçúáè êðúâîæàäíî. È ñ åäíî êðàòêî äâèæåíèå ñ÷óïè âðàòà íà Äåéâèñ. Çàïàëè ñè ïóðà. Íàïðàâè êðúã÷å, äâå, íàñëàæäàâàéêè ñå íà ïóøåêà. Èçâàäè ïèñòîëåòà ñè è åäèí ïî åäèí èçòðåáè ñêèòíèöèòå. Ïîñëå èçâàäè çàïàëêàòà ñè è ÿ õâúðëè â Ñâúðòàëèùåòî. Îò áîòèëêèòå è àëêîõîëà â òÿõ ïîæàðúò ñå ðàçðàñòíà. Ñêîðî îò Ñâúðòàëèùåòî îñòàíà ñàìî ïðàõ.
* * *
-Êàæè êàêâî òî÷íî ñè íàìèñëèë-ïîïèòà Êîðìàê, íàëèâàéêè ñè îùå óèñêè.
-Àìè... Íÿìà äà å ìíîãî ëåñíî äà óáèåø íàé-ïàçåíèÿ ÷îâåê. È òî ïóáëè÷íî è ïîñëå äà ñå ñêðèåø.
-À êàêâà å íàãðàäàòà.
-Àìè... Íàëè çíàåø... Äúëã êúì ñòðàíàòà, òàêèâà ðàáîòè.-âèäèìî ïðèòåñíåí îòãîâîðè Òîòè.
-Äà áå. À àç ñúì ôåÿòà íà çúáêèòå.
-Äà... Àêî òîâà ñòàíå àç ùå ñúì íîâèÿ ãåíåðàë. Ìèíèñòúð íà âúòðåøíèòå ðàáîòè.
-À àç êàêâî ùå ïîëó÷à.
-Âèëà íà íÿêîé îñòðîâ è èçòðèâàíå îò ñèñòåìàòà çà ñèãóðíîñò.-Êîðìàê íàâåäå ãëàâà. Âúçäúõíà òåæêî è âäèãíà ïîãëåä.- Òà ïëàíúò å òàêúâ. Óáèâàìå ïðåçèäåíòøàòà. Ìèíàâàø ïîä ïðèêðèòèå êàòî íåÿ. È íà áàëà çà íîâà ãîäèíà åëèìèíèðàø ïóáëè÷íî öåëòà. Ïîêðèâàø ñå â êèëåðà. Ñâàëÿø êîñòþìà. Èçãàðÿìå ðåñòîðàíòà è âñè÷êî å ãîòîâî.
-È öåëè 2 ñåäìèöè òðÿáâà äà ñúì æåíà ëè !?-íåäîâîëíè ñå ñìðúùè Êîðìàê.
-Äà.
Ñëåä êðàòêî ìúë÷àíèå. Äâàìàòà ñòàíàõà, ïðåãúðíàõà ñå è òðúãíàõà êúì âðàòàòà.
-À ìåæäó äðóãîòî.- êàçà Òîòè- íå ñè êîïóâàé ïàòðîíè îò îáè÷àéíîòî ïîâå÷å. Äîðè ñå ïðåìåñòè îò òîçè àïàðòàìåíò. ÔÁÐ òå òúðñè.-È íàìèãíà íåáðåæíî íà Êîðìàê.
Äîìàêèíúò èçãëåäà êàê ãîñòúò ìó ñëåçå áàâíî ïî ñòúëáèòå. Çàòâîðè âðàòàòà. ïðèáðà ìàëêîòî ñè áàãàæ â 2 êóôàðà. Çàêëþ÷è âðàòàòà è èç÷åçíà ïðåç îòâîðåíèÿ ïðîçîðåö â òúìíèíàòà.
* * *
Íà ñëåäâàùàòà ñóòðèí âðàòàòà íà áèâøèÿ àïàðòàìåíò, íà íàåìíèÿ óáèåö, ñå ñãðîìîëÿñà íà ïîäà. Æèâîòíîòî ñêî÷è ñ ïèñòîëåò â ðúöå è îãëåäà äîñòà ïðîôåñèîíàëíî ñòàèòå. Ñ íåãî èìàøå îùå 3ìà âúîðúæåíè äóøè. Ñëåä êàòî îãëåäàõà âñè÷êî òå ñå ñúáðàõà â êîðèäîðà. Ïðåç ðàìêàòà íà âðàòàòà âëåçå Äúðò. Îãëåäà ñå. Çàáåëÿçà ëåïåíêà ïîñòàâåíà íà ñòåíàòà. Îòëåïè ÿ è ÿ ïîãëåäíà.
" Ìèñëÿ ÷å íå ìå òúðñèø êúäåòî òðÿáâà. Ïîòúðñè ïî-äîáðå âúâ âàñ. Àêî èñêàø åëà. Ùå îòâîðÿ è òåá. È ìåæäî äðóãîòî ñúì íà áëèçî. Íå ìè ïóêà çà àïàðòàìåíòà. Ìèñëÿ äà ãî íàïðàâÿ íà äúðâà çà îãðåâ..."
Äúðò õâúðëè áåëåæêàòà. Çàñèëè ñå è ñêî÷è ïðåç ïðîçîðåöà. Ñëåä íåãî âåäíàãà ñêî÷è Æèâîòíîòî è ñëåä òÿõ îñòàíàëèòå îò åêèïà. Åêñïëîçèÿòà çàñòèãíà ïîñëåäíèÿ è èçãîðè ïëúòòà ìó. Ïàð÷åòà ñå çàáèâàõà â îïå÷åíîòî ìó ìåñî. Àãåíòèòå ïàäíàõà íà çåìÿòà. Äúðò ñå èçïðàâè. èçáúðñà ÷åðíèêàòà îò ñàêîòî ñè. Âúçäúõíà è ïðîøåïíà:
-You son of a bitch. Ùå òå ïèïíà. Êúëíà ñå, êó÷è ñèíå. Ùå òå ïèïíà


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 04.01.2006 @ 13:45:28 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðîìàíè

» Ìàòåðèàëè îò
   paramour

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ðèìè ñ ..èâ
àâòîð: LeoBedrosian
539 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 27950
îò 50000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Êîðìàê. Äúðò Êåéñè" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Êîðìàê. Äúðò Êåéñè
îò pisana íà 04.01.2006 @ 18:41:28
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Îëååå òîâà ìàé íå å ñ áîíáîíèòå...ìíîãî ñåðèîçíî âçå äà ñòàâà ...äàà