Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 766
ХуЛитери: 4
Всичко: 770

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: lubara
:: LeoBedrosian
:: Albatros

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифта...За седемте лули
раздел: Други ...
автор: pisana

От най-нежната мелодия, от най-красивото утро, от хилядите надежди и струпани накуп желания се роди моето не виждано с човешки очи нищо. И не, че мелодията беше толкова хубава, просто в нея се откроиха няколко верни тона изпуснати от сърце, и утрото приличаше на всички други, но носеше отпечатъка на невидяното, изпуснатото, а желанията бяха истински.
Забравяни, наслоени едно върху друго и на моменти противоречащи си ужасно. Оформи се това нищо, придоби очертания. Заблестя от раздвоение докато придоби самосъзнание. Не разчита на случайността, а само започна да избира, какво точно иска от всичко заобикалящо го. Това беше причина да се оформят и други нищо -та за да намери своето малко място всичко и от всяко нещо си. Толкова натежа от въпроси , теории и твърдения моето нищо, че му се прииска само да се убеди в невъзможността на всичко това. Спря да трупа въпроси, нямаше смисъл. Превръщаше се в слушател на кипящия живот около него. Осъзна , че за да провери и помогне, да сподели причините в неразбирането трябва да потъне дълбоко в забравата и разчита единствено на нищото в себе си. Цената на промяната е да се превърне в нещо с пустотата от всеобхватните си усещания или да остане нищо със всичко това, което нещо- тата му пращаха постоянно. Видя много нещо- та и нищо- та. Всяко си имаше своето време, място и предназначение. Понеже чувстваше, че неговия ред ще дойде, и трябваше да е в определено време, не бързаше. Суетеше се около притеснените чийто ред е дошъл даваше от своята вяра ,обещаваше помощ, не само от тук, но и там. Споделяше опита с новорешилите се когато за миг изпусна реда си, това му костваше част от предварително съставения план. Придоби умението да носи отговорност. Програмата се обърка, а смисъла е важен разликата макари миг е от значение, моето нищо потъна в нещото с риск да остане завинаги в очакване на неговия миг. Засмука го предопределението , че в нещото го чакаха и от нищото разчитаха на него. Чувството отговорност го тласна в знанието да се научи на дисциплина и избора да се справя само с така настъпилите изменения. Ограниченията , че там където се докосне не бива да притиска и променя изначалното. Осъзна сгъстената материя на времето и трябваше да се вмести някак си в нея независимо от загубите. Не можеше да бъде друго, а само едно и точно определен вид. Баланс на придобито самосъзнание, зародил се несъзнателно. В чакане, опознаване на новите правила и търсене на раздвоени в желанията си нещото-та натрупваше допълнителни знания, които трупаше дълбоко в лишенията, макар да знаеше, че ще забрави , но все пак с надеждата, че сред хилядите глупости, които ще забърка само едно ще изплува точно на време. Все едно дали само или предизвикано от някой подобен на него. Първо трябваше да заприлича на тях, защото е част от тях въпреки различията и задълженията които носеше във все още липсващото му сърчице. Две лули превлякоха отегчителното му безвремие с пушека които кръжеше край тях. Приближи ги с неосъзнатото си любопитство, но нещо в пушека се промени , обърна се към него и го задърпа с моментното си настроение. Научи се що е смях и се превърна в мъничко сърчице , все още не вярващо във волята на тези, които го привлякоха. Знаеше, че е възможно това да не свърши добре, но това семенце го накара да изчисти опушените стенички на иначе красивите лули. Много работа си отвори, не го натъжаваше факта, че тези лули не желаят промяната страхуват от нея и рискуват едната да се превърне в нищо. Знаеше , че има право на помощ и я потърси за първи път обещавайки, че ще се лишава винаги според нуждите на силата довела до тук, по простата причина, че не желае случайността да промени замисъла. Чудото стана. Ден след ден заприличваше на луличка с отвор за пушек , сърцевина и място където да бъде докоснато от съвършенството. Все още се харесваше. Отесняваше му от нетърпение. Когато беше достатъчно променено разбра, че е изгубило връзка със нещо , което му обеща, че пак ще се видят ,а до тогава трябва да слуша себе си и да помни, че носи късмет защото е късметлииче. За първи път луличката се разочарова и осъзна самотата си. Разгневи се, вдигна ужасен пушек с риск да унищожи всичко. Досаждащ , убийствен , рушащ ,но в същото време творящ началото на нещо наречено обреченост в живота. Е, вече всичко е решено. Показва се за миг, разхвърля пушечето си натрупвано и пропуснато може би, като вариант връща се там някъде, където ще трябва да навакса пропуснатите промени за да продължи полезното си занимание. Припряна малка луличка, оплетена в мрежата от незнание що е търпение. Налагане на обстоятелства, които я видоизменят, моделират от всякъде и рушат , може би с целта в самоизграждането си външно да открие кое е същността в загубата на време. Време, разпънат широк път по който минавайки осъзнаваш колко много неща са нужни, подредени само за едно приятно пътуване, незабравими срещи или нещо друго. А дотогава...


Публикувано от BlackCat на 03.01.2006 @ 12:01:53 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   pisana

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 8


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

18.04.2024 год. / 17:58:42 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"...За седемте лули" | Вход | 6 коментара (22 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: ...За седемте лули
от Ufff на 03.01.2006 @ 13:42:32
(Профил | Изпрати бележка)
Много ми допадна.
Роди си моето "нищо", което не бързаше.

Поздрав, мила!


Re: ...За седемте лули
от pisana на 03.01.2006 @ 14:52:19
(Профил | Изпрати бележка)
Мерси Уффф.
Странни сте варналий хем ме прекръстихте мила, хем ми пишете името с малка буква.
Весела вечер :))))

]


Re: ...За седемте лули
от sradev (sradev@о2.pl) на 03.01.2006 @ 14:20:44
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
юнашко лулишме!


Re: ...За седемте лули
от pisana на 03.01.2006 @ 14:42:12
(Профил | Изпрати бележка)
Ще,ще ама още ще.
Мерси Срадев и за това, което трябваше да кажа, ама има време. :))))))

]


Re: ...За седемте лули
от sradev (sradev@о2.pl) на 03.01.2006 @ 14:46:58
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
събирам ги лулите ти

]


Re: ...За седемте лули
от pisana на 03.01.2006 @ 14:57:56
(Профил | Изпрати бележка)
Радвам се. :))))

]


Re: ...За седемте лули
от Izvor (WMRSG@web.de) на 05.01.2006 @ 00:39:32
(Профил | Изпрати бележка)
Чудесен, нов космогенезис! ) ) )

... Представих си, от многоточието в края
как "струи" зародишна опашчица
на мъничка, покълнала
мъглявина -

излъчило се в нещо нищо,
пожертвало се нежно зарад чудото
да стане майка на безкрайно случване... ))))))

И всичко - от една добра луличка! ;)

Благодаря ти... - да си жива, Писе!!!


:))))))


Re: ...За седемте лули
от pisana на 05.01.2006 @ 10:10:38
(Профил | Изпрати бележка)
И ти да си жив Извор:)))

:)))

]


Re: ...За седемте лули
от Paisa (paisa@abv.bg) на 06.01.2006 @ 17:25:36
(Профил | Изпрати бележка)
Да - о!!! Демек - Дао :)))

"Дао, което може да бъде изказано,
не е вечното Дао.
Име, което може да се назове,
не е вечното име.
Безименното е начало на небето и земята.
Назованото е майката на десетките хиляди неща."

Откъсче от "Дао Дъ Дзин" на Лао Дзъ - китайски философ - VI в. пр. н. е.

Сега разбрах - тоя Лао Дзъ е бил пушач. И е пафкал лули. Като теб...

Поздрави!



Re: ...За седемте лули
от pisana на 06.01.2006 @ 17:59:31
(Профил | Изпрати бележка)
Хм...ще го видя аз Лао Дзъ и неговото Дао Дъ Дзин....:))) какво ще пуши като ни вдигнаха цените на тютюнката

Мерси Пайс
Хваля ти се, че пак отказах цигарите.

Ще погледна господина...може и да ми стане интересно

]


Re: ...За седемте лули
от Paisa (paisa@abv.bg) на 06.01.2006 @ 18:05:21
(Профил | Изпрати бележка)
"Няма нищо по-лесно от това да спрете цигарите. Аз лично съм го правил над сто пъти."

Марк Твен (1835–1910)


:)))

]


Re: ...За седемте лули
от pisana на 06.01.2006 @ 18:55:18
(Профил | Изпрати бележка)
Хохохооо
да ...май е така
хихихии готино
Мерси

]


Re: ...За седемте лули
от ANG на 12.01.2006 @ 09:32:43
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
"Clan"


Re: ...За седемте лули
от pisana на 12.01.2006 @ 14:49:14
(Профил | Изпрати бележка)
АНГ, малко по-подробно да обясниш, че нещо не разбрах.
Мерси :))

]


Re: ...За седемте лули
от ANG на 31.01.2006 @ 11:42:33
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
най-ароматния
и най реномирания тютюн за
7 лули

]


Re: ...За седемте лули
от pisana на 31.01.2006 @ 12:38:24
(Профил | Изпрати бележка)
Вярно :))))) от както ... живея здравословно съвсем забравих за разновидностите на вредните си навици. Едно време си бях като ароматизатор "клан", а сега ям шоколад и люти чушки. И суетата ми голяма за това ще приема, че мнооого ти е харесало:))))) поне с аромата .
Мерси АНГ :)))

]


Re: ...За седемте лули
от ANG на 31.01.2006 @ 12:53:42
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
баш така си е

(обаче обичам да поставям загадки...)

]


Re: ...За седемте лули
от pisana на 02.02.2006 @ 22:00:52
(Профил | Изпрати бележка)
Чакай сега, аз ще кажа :))))))))))))))))

"Клан" :))))

]


Re: ...За седемте лули
от Zen_ на 02.02.2006 @ 14:36:44
(Профил | Изпрати бележка)
Много приятно... хареса ми... добре разказваш, Писано! :))))

Поздравления! :))

_Z_


Re: ...За седемте лули
от pisana на 02.02.2006 @ 21:58:51
(Профил | Изпрати бележка)
Мерси Zen_ :)))
Хубави усмивки имаш...такива едни усмихнатиии.

]