Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 775
ХуЛитери: 2
Всичко: 777

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LioCasablanca

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаАко решите да си вземете куче /трилогия/
раздел: Хумор и сатира
автор: 4i40

Ако някога, под действието на необясним и абсурден импулс...
...подложен на настойчивите молби на наследника си, придружени от тръшкане по пода, хапане на ноктите и неизпълними обещания от рода на "ще видиш как ще си го гледам, разхождам, храня и къпя",
под укорителния поглед на бабата - "не го обичаш ти това дете", дядото - "едно време винаги сме имали", съпругата - "хайде, и ти поне веднъж кажи нещо", или след прекаран тежък грип, когато съзнанието ви е замъглено от високата температура, не можете да разсъждавате правилно и РЕШИТЕ ДА СИ ВЗЕМЕТЕ КУЧЕ, крайно наложително е да прочетете следващите редове.

Част първа
Кучето е животно с козина и четири крака, единия от които обича да повдига в близост до ъгли, чужди автомобили, крака на маси, панталони и нови светлобежави обувки. Козината му е склонна да ви влиза в носа, докато четете легнал на дивана, намирате я в четката си за зъби, по новата си вратовръзка, в супата или на дъното на чашите за коктеил. Вземането на куче в къщата е смела и безразсъдна постъпка, каквито са и шофирането със завързани очи или скачането с ластик от мостове над озъбени скали и дълбоки ледени планински реки.
От зловредна литература може да сте информиран за породите и да сте се спрели на една от тях, но бъдете сигурен, че ще сбъркате, какъвто и да е изборът ви. Книгите са пълни с глупости като: "весел и незлоблив нрав, отличен компаньон, обича децата...". Оказва се, че елитен екземпляр от така жизнерадостно описаната порода пораства като мрачен, денонощно лаещ пес, който изпохапва всичките ви приятели, децата и жените им, дори вас самия не допуска вкъщи, освен ако не му носите шунка или не го залъжете с ответен лай и злобно оголване на зъбите.
Всички описания на кучешки характери из книгите са направени от добродушни и вдетинени госпожици, които са черпили опит от стария глух пудел, заспал пред камината. На описанието "непретенциозни към климата, мускулести, с неизчерпаема енергия и добър апетит", отговарят лениви и кекави създания, страдащи от непрекъсната хрема, куцащи, с лесно чупещи се нокти и опадала козина, които, за да поддържат някакво мизерно съществуване, трябва да се хранят с екологично чиста храна, сготвена от френски готвач. Кучетата "привързани към дома и стопанина си", след отвързване от каишката хукват в неопределена посока и се връщат след три дни, пълни с тръни и бълхи. Цялата порода, описана като "недоверчиви към непознати, отлични пазачи", при влизане на крадец в дома ви ляга по гръб на пода в очакване на почесване по корема, а изнасянето на покъщнината приветства с весело потупкване на опашката.
Ако все пак сте решили да имате куче, потгответе се психически, че част от стените, новите ви италиански обувки, любимата жълта чанта на жена ви, гумите на велосипеда, който сте подарили на сина си за рожденния му ден и книгите от долните рафтове на библиотеката ще бъдат сдъфкани, изядени, издраскани и олигавени. Свикнете с мисълта, че ще трябва да успокоявате припадналите съпруги на приятелите, лекомислено решили да ви дойдат на гости, да облепвате с левкопласт издрасканите лица на децата им и да наемете адвокат, който да се явява на многобройните заведени срещу вас дела. Знайте, че точно, когато ви се спи и вън плющи леден дъжд, ще трябва да се разходите до парка и да зъзнете, докато любимецът се мотае безцелно из храстите. Трябва да имате готов комплект извинения и оправдания за ухапани бабички, удушени сиамски котки, напишкани бебешки колички, прегазени цветни лехи и отнети от ръцете на невръстни дечица банички.

Следва част втора.


Публикувано от aurora на 23.04.2004 @ 17:07:57 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   4i40

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 8


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
389 четения | оценка 5

показвания 41101
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Ако решите да си вземете куче /трилогия/" | Вход | 6 коментара (17 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Ако решите да си вземете куче /трилогия/
от Marta (marta@all.bg) на 23.04.2004 @ 17:19:36
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
:)))))беше ми крайно полезно, с нетърпение очаквам продълженията. Да си здрав,4i40,засмя ме.


Re: Ако решите да си вземете куче /трилогия/
от hell-en на 23.04.2004 @ 17:26:16
(Профил | Изпрати бележка)
ще изчакам търпеливо останалите части:)
краят го знам, простете, че съм "вдетинена госпожица" - не ви пожелавам да гледате в очите кучето си, когато умира, и да не можете да му помогнете!

бъдете непреклонен и не се съгласявайте за нищо на света, кучето е опасно за вашето здраве!!!

ще продължавам да ви чета, макар и да не обичате кучета:)


Re: Ако решите да си вземете куче /трилогия/
от Caramba на 23.04.2004 @ 17:47:47
(Профил | Изпрати бележка)
tova e DA,DA,DA..:::::::)))))))))))))))))))))))))))))


Re: Ако решите да си вземете куче /трилогия/
от lachistata на 23.04.2004 @ 17:51:52
(Профил | Изпрати бележка)
Разсмя ме, разсмя ме, но не успя да отнемеш нито капка от това "хайде де, ама моля те, нека си вземеееем...". Може би, защото кучетата (и котките) винаги са били по-добрите приятели. Зависи как ги възпитат... Браво! Текстът е забавен и чакам продължението.


Re: Ако решите да си вземете куче /трилогия/
от libra (librinka@mail.bg) на 23.04.2004 @ 19:56:37
(Профил | Изпрати бележка)
:)))))
Ето, аз се усмихвам..имам куче, оценявам добрия ти хумор..защото така го схващам, като хумор...всъщност кучето си е куче, ако "водача на глутницата" не си е на място...лошо:))))
---
във втората част включи, че си заслужава всичките изядени обувки и косми за чистене..всичките грижи за храна, разходки по всякакво сезонно време, разходи свързани с ветеринари, невъзможност да отидеш някъде, защото няма кой да ти гледа кучето....та всичко това си заслужава, срещу един предан поглед пълен с любов от въпросното куче и една завъртяна опашка:)))


Re: Ако решите да си вземете куче /трилогия/
от Anele на 23.04.2004 @ 22:46:11
(Профил | Изпрати бележка)
Страхотно е! :-)