Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 438
ХуЛитери: 5
Всичко: 443

Онлайн сега:
:: mamasha
:: Mitko19
:: Icy
:: Georgina
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПриказка за романтиката
раздел: Приказки
автор: marvindeep

Приказки за лоша нощ
Векове наред най-различни любители на заниманията в тясна стаичка , осветена от огризка свещ , с паче перо в ръка и оплескана мастилница , изписват със стягаща гърлото и навлажняваща очите чувственост спазмите и вълнения на всеизвестния сърдечен мускул . Неприятния навик на писаното слово да прави реалния свят още по-реален , стига само някой луничав младеж или хваната на конски опашки девойка да подхванат поредната сага за страстта , непременно води до появата на странстващ рицар или пък съответната жрица изкусителка , преминали измерението между страниците и действителността . Подобен род индивиди изпитват органична потребност от дълги словоизлияния , които биха нарушили спокойното ежедневие на половин квартал , стига да имаше някой готов да ги изслуша . Около тях доста често се навърта и розовото настроение, лепнещо като захарен памук по разлистващите пръсти , което бива подхранвано от пакетче носни кърпички(повечето използвани) и индийска миризлива запалителна клечица . Точно тук е мястото , където преди затварянето на страстната идилия , по терлици се измъква повествувателната казуалност и се лепва за приповдигнатото настроение като кърлеж за добре охранен разноцветен помиар.
Именно тези двама оръженосци следваха неотлъчно нашия самозабравил се романтик , който , запасил се с комплект гумени предпазители (никога досега използвани , но присъстващи за всеки случай) и кесия в която прошумоляват няколко скътани , изографисани с местното величество , бивше или настояще , пергамента , предлагащи начини за достигане до почти отблъскваща наситеност на розовото , се измъкна от мансардата , готов за подвизи . Поради липса на калдъръмени улички , димящи факли и конско цвилене , той се запъти към най-близкия локал , надявайки се да накваси жадно гърло с половинка светло , както и да изтренира новите похвати , заучени от класическите учители , за намиране на нежно и искрено същество с което да сподели трепетите на малката музикална кутийка засвирила лирична мелодия , намираща се на нивото на набедения от поетите човешки уред за чувстване , но задвижвана от един друг уред , намиращ се малко по - надолу и надясно . Изборът на подходящо пиво определено надвишаваше този на благородни девици , склонни да хармонират със сърдечните вибрации на странстващия трубадур . Все пак на задимените от благовония (файн вирджиния бленд) дългокраки бар столове се бе настанила "прелестна" нео-романтичка , посръбваща от блестящ бокал разноцветна течност с неопределен произход . Длъжни сме да отбележим , че се натрапваше липсата на каквото и да е декоративно чадърче (понеже вече го беше използвала като клечка за зъби) . Нейната буйна като водопад , страдащ от липса на редовни валежи , коса падаше на мазни филизи по бледото лице , удостоено с благородството на две синкави сенки под очите , които биха могли да бъдат достигнати само след усилена употреба на много тъмен грим , или честото използване на подобни питиета миналите вечери . Този портрет би могъл да се оприличи като цялостен само ако споменем тънките като конец устни , обрамчени от перхидролен мъх , който в основите си се чернееше и завършим с бели лачени пантофки с лилави панделки.
Безстрашният, в момента напълно осъзнаващ смисъла на тази дума и подсилващ значението и с две бързи , поседна на съседното столче и с лек финес , породен от назнайването на чужбински техники , изсмукани от розовите страници на романсите , атакува с устрема на нощна пеперуда , въртяща се около единствения източник на светлина . И скоро целта бе превзета безпрекусловно , дарявайки го с усмивка , в която директно разпознаваме рядкото ползване на четка за зъби . Дори симбиозата между восъчното жълто и миризмата на узрял рокфор не разколебаха тази нежна натура . Последвалата лирична тема даваше възможност за изява на танцувалните способности на двамата , подхождащи си само по биологичен вид събеседници . След изправянето на изгарящата съзнанието и обонянието примадона , пред очите на насълзения кавалер се откри зашеметяваща гледка . Закрита през цялото време от гигантските телеса на съседното високо дървено приспособление за болки в задните части седеше музата на поета , като че ли изкъпана в утринна роса , събирана от венчелистчетата на орхидеи , въплътила красотата и изяществото на изгрева, ухаеща на топла прегръдка в мразовита нощ , чистото доказателство , че еволюцията , подпомогната от марковата козметика , е несравним творец с изтънчен вкус . Срещнаха се очи пълни с младост и надежди , пламнаха страсти, изгоряха като в пожар човешки съдби , но вечността на мига бе най-грубо прекъсната от буйното завъртане в музикалния ритъм на объркания млад бард .
На другия бар , розовото настроение се бе облакътило над бутилка с уиски и бавно отпиваше , наблюдавайки без абсолютно никакъв интерес случващото се. Повествувателната казуалност с леки стъпки се приближи и го потупва метафорично по рамото , като сподели мисълта , че е крайно време вече да се спасяват , защото ги чака тежък случай на любовен триъгълник с елементи на разсъждение . Дори от гледната точка на имагинерна литературна величина и персонификация на състояние на духа бе много трудно да се проумее поведението на пристрастените романтици .
На пръв поглед нищо особено не се случи . Изглежда огромната , дразнеща окото и най-вече кавалера си дама , бе попрекалила със сладките коктейлчета и единствената останала и мозъчната гънка , спомагаща вестибуларния апарат, сдаде багажа , придавайки на биологичния изчислителен център ако не лъскавината , то поне гладкостта на билярдна топка . Сгромолясването на гореописаната персона причини лека суматоха , изразяваща се в дискретното преместване на туловището извън пределите на културно-увеселителния център , последвано от не съвсем съзнателното и определено неуспешно полово сношение с дръжката на отдавна захвърлена метла . Но дори и уредите спомагащи опазването на чистотата имат някакво достойнство на молекулярно ниво . За мнозина би било интересно да наблюдават лудешкия бяг на метър и половина дървен прът с надянат презерватив , който въпреки липсата на лицеви мускули изразяваше недвусмислено отвращение от кърканите женски хуманоиди .
Ако се върнем за момент на предишната сценка , за никого не би било изненада проявата на магнетично привличане между останалите насаме млади почитатели на рицарския епос . Всичко си вървеше точно както на кино .
Тук е момента да вмъкнем някой холивудски ефект , присъщ на филмите , разглеждащи темпоралните аномалии . Или с едно мигване да се преместим петнайсетина - двайсет години напред във времето . Същият този сърдечен завоевател , вече оплешивяващ и позакръглен от обирането на мазничкото от пържолките свински врат, се събуди с лек стон . По челото му бе избила студена пот . Обърна се бавно надясно и съзря прелестното създание , което бе сънувал , поочукано от годините , понатрупало целулит и леко похъркващо . Всъщност той отдавна бе свикнал с този лек звуков дефект и осъзна , че причината за събуждането му е възсилничкото попръцкване , причинено от снощното телешко с чили сос , изгълтано от неговата дългогодишна спътница в живота . Тихичко , на пръсти , той отиде до съседната стая за да се увери , че тяхното отроче от женски пол , здраво блъскано от хормоните , не е решило отново да направи въже от чаршафите и да напусне нелегално семейното гнездо през прозореца , в търсене на непознати нему сексуални удоволствия . Буцата заседнала в гърлото му бавно се плъзна към стомаха , а после и към отделителната му система , установявайки , че това на детското легло не са възглавници , подредени във формата на четиринайсет годишно момиченце , а самата му дъщеря , спяща сладкия сън на невинните . Обаждащата се нужда го изстреля към тоалетната на тристайния апартамент , закупен на изплащане за периода от двадесет години , обзаведен с последна дума на техниниката , също на изплащане. Подскачайки от крак на крак , стиснал с две ръце посбръчкалия се меч , погледът му срещна закачения на стената органайзер , зарегистрирал като задължителна профилактиката на семейния автомобил , предпоследен модел , чиято лизингова схема отнемаше едва една осма от семейния бюджет . Най-накрая , заел така специфичната поза пред фаянсовия бог на облекчението , насочил евентуалните мощните струи точно в малката дупчица на новия ароматизатор (получавате го бонус , ако закупите поредица 120 класически романи на !!!естествен целулозен носител!!! , които биха предали изискан вид на вашата всекидневна , хич даже не е нужно да ги четете, а и тоалетната ви ще мирише добре...плаща се на 12 равни вноски без лихва , само такси по обслужване на кредита в размер на 10%) за да се получи така радващия окото тъмно син оттенък, той потреперващ смъкна долнището на пижамата . Изтерзана, самотна , концентрирана , тъмножълта капчица се отдели от нагъналото се като Шар-пей някога гордо копие за да падне точно върху снежнобялата дебела един сантиметър и половина влакнеста памучна изтривалка . Вътрешното напрежение , тази стихия , мъкнеща трупове на удавени животни , изтръгнати дънери , срутени мостове , цели градове - бе спряна най-позорно от нерушимия бент на навика . С перфектно заучен рефлекс , способен да надмогне дори инстинкта за самосъхранение , той вдигна "дъската" от рециклирана пластмаса . Процедурата бе изпълнена и позастаряващият , семеен , съзнателен , отговорен индивид се срина на колене , удряйки главата си в четката за почистване на "голямата работа" . Насълзените му очи , отчели дразнещата дисхармония , се спряха на сюрреалистичното жълто петънце , оскверняващо семейната представа за хигиена . Ръцете му заопипваха трескаво пространството под мивката , успявайки като по чудо или пък по навик да напипат еднолитрово шише с белина . Течността , блудкава и миризлива като ежедневието му , прогори синусите и стигна до наелектризираното кълбо от нерви , съдържащо изплашеното съзнание .
Страх от неодобрение . Страх от погледа на горгоната . Страх от студената вечеря . Страх от намаляването на позите в секса от една на нула .
Страх, ужас , обреченост , безнадеждност . Паника . Улики . Прикриване . Действие . Заличаване . Облекчение . Дишане .
Реки от пот се смесиха със сълзите на освобождението от камъка на шията . Конвулсии разтърсиха тялото , авто-хипнозата започна да действа .

"Мисля си за хубави неща . Мисля си за рицари и дами , за стая пълна с рози , за бял кон и песента на арфа . Но какво не ми е наред ? Защо ги няма логиката и симетрията ? Как така да спася дракона от девицата ? Защо да цапам съвършенството с капки от моята същност ? Защо виждам нещата от тази гледна точка ? Как така се съмнявам в простички понятия ? Как разпознавам доброто със зли намерения и злото което води до добро ? Какъв мащаб ? Морал ? Кой си ти ? Кой съм АЗ ? Защо със затворени очи виждам жълтото петно , нали убих го с препарат ?"
В този момент на самооткровение той се сети , че след малко е на работа на поточната линия за сглобяване на електронни часовници , понеже механичните бяха излезли отдавна от употреба , и обществото бе заменило зъбчатите колела с микропроцесори .
Това е цената , която плащаше за скверните опити да разтегли мига до безкрайност .
А като млад мечтаеше да бъде поет...


Публикувано от mmm на 27.12.2005 @ 18:21:57 



Сродни връзки

» Повече за
   Приказки

» Материали от
   marvindeep

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 09:49:40 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Приказка за романтиката" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Приказка за романтиката
от copie на 28.12.2005 @ 13:17:47
(Профил | Изпрати бележка)
Именно! Мисля, че той си е поет. Но иска да каже всичко едновременно и веднага:)
Мигът не може да се разтегля до безкрайност, сорри :)
Бял кон и арфа - да!!!

И... мисли си за хубави неща!