Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 894
ÕóËèòåðè: 6
Âñè÷êî: 900

Îíëàéí ñåãà:
:: durak
:: mariq-desislava
:: rajsun
:: Georgina
:: LeoBedrosian
:: Marisiema

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÅäíà ìëå÷íà Êîëåäà
ðàçäåë: Ïðîèçâåäåíèÿ çà äåöà
àâòîð: Marcel

Åäíî ïðèêëþ÷åíèå â ñóïåðìàðêåò...


Òÿ ñòîåøå â ñóïåðìàðêåòà è ãëåäàøå òúæíî. Áåøå ñòðîéíà è èçÿùíà, ìíîãî, ìíîãî äîáðå âúçïèòàíà. Âìåñòî óñìèâêà çàðàäè ïðåäñòîÿùèòå ïðàçíèöè, íà ëèöåòî é áåøå ñå íàñòàíèëî óíèíèå.
Íèêîé íå ÿ çàáåëÿçâàøå...
Ñíåæèíêèòå ïàäàõà è âñè÷êè â ìàãàçèíà ñå ðàäâàõà. Ñàìî òÿ áåøå òúæíà- íèêîé íå èñêàøå äà ñè êóïè êèñåëî ìëÿêî...Èëè ïîíå òÿ íå ïðèâëè÷àøå ïîãëåäèòå. À òÿ, ãîðêàòà êîôè÷êà, ðîíåøå ñúëçà ñëåä ñúëçà...
Åäíà âúçðàñòíà æåíà ñå ïðèáëèæè. Î÷èòå é ñå âòðåí÷èõà â ìàëêèòå åòèêåò÷åòà ñ íåÿñíè çà êîôè÷êèòå çíàöè. Òîçè åçèê òå íå ãî ðàçáèðàõà. Æåíàòà ñå ïîêîëåáà. ñëåä ìèíóòà ãðàáíà åäíà êîôè÷êà è ÿ ñëîæè â êîøíèöàòà ñè.
Óíèëàòà êîôè÷êà ñòàíà îùå ïî-òúæíà. Íå ñàìî ÷å íå ÿ çàáåëÿçâàõà, äî è äîðè âå÷å çàïî÷íà äà ñè ìèñëè, ÷å íå ñúùåñòâóâà. Âÿðíî, êàçà ñè òÿ, ôèëîñîôúò Äåêàðò å ïèñàë, ÷å íå ìîæå åäíîâðåìåííî ÷îâåê äà ìèñëè è äà íå ñúùåñòâóâà. "Íî àç íå ñúì ÷îâåê è ñëåäîâàòåëíî òîâà íå ñå îòíàñÿ äî ìåí", êàçà ñè òÿ.
Óñåòè ëåê ïîëúõ. Äâå ìóõè æóæàõà íàáëèçî. "Êîëêî ñòå íàõàëíè", êàçà ñè òÿ è çàòâîðè î÷è. Äàæå è íå ñå çàïèòà êàêâè ëè ñà òåçè ìóõè ïðåç çèìàòà. Ìóõèòå ñà øàíòàâî íåùî. Ñúùî êàêòî è êîìàðèòå, êîèòî ñè óáèë äåñåòêè ïúòè, íî òå âúçêðúñâàò è âúçêðúñâàò è ïàê ñè êðúæàò èç ñòàÿòà.
Âñúùíîñò äâåòå ìóõè ñå êàçâàõà Ñâåòëà è Ïåíêà è áÿõà äîáðè ïðèÿòåëêè íà ïàêåò÷åòàòà áèñêâèòè. Çàåäíî ñè èãðàåõà íà àñîöèàöèè. Ìóõèòå íîñåõà ìàëêà õàðòèéêà. Áåøå èì ìíîãî òðóäíî, êðåïÿõà õàðòèéêàòà ïî äâàòà é êðàÿ. Íà íåÿ ïèøåøå: "Âåñåëà Êîëåäà, ìèëà êîôè÷êå! Ïîæåëàâàì òè ïîâå÷å óñìèâêè è äà çíàåø, ÷å åäíî ïàêåò÷å áèñêâèòè ñè ìèñëè çà òåáå!" Îòäîëó áåøå íàðèñóâàíî åäíî ñúð÷èöå.
Çà ñúæàëåíèå Ñâåòëà êèõíà (áåøå ïîíàñòèíàëà) è õàðòèéêàòà ïîëåòÿ íàäîëó. Ïåíêà íÿìàøå êàêâî äà íàïðàâè. À îòäîëó...áåøå çàñòàíàëî åäíî ìîìè÷åíöå. Òî ðàçòâîðè ðúöå. Ëèñò÷åòî ïàäíà íà äëàíèòå ìó. Çíàöèòå îò åçèêà íà õðàíèòåëíèòå ïðîäóêòè íå áÿõà ðàçáèðàåìè çà íåãî, íî çà ñìåòêà íà òîâà ñúð÷èöåòî ìíîãî ìó äîïàäíà.
Äâåòå ìóõè ñå îïèòàõà äà ãðàáíàò õàðòèéêàòà, íî íèùî íå íàïðàâèõà. Ìîìè÷åòî ÿ ñëîæè â äæîáà ñè è ñå çàïúòè êúì êàñàòà çàåäíî ñ ìàéêà ñè. Ñâåòëà è Ïåíêà íàâúñåíè çàêðúæàõà êðàé ðåäèöèòå ñ áèñêâèòè. Âúïðåêè íåñïîëóêàòà òå íå êàçàõà íèùî, çàùîòî ùÿõà äà èì ñå ðàçñúðäÿò.
-Ãîëÿìà ðàáîòà, åäíà êàðòè÷êà- ïðîøåïíà åäíàòà- Òàçè êîôè÷êà êîëêî ëè òàêèâà âå÷å å ïîëó÷èëà äíåñ!!!
Íî ìíîãî ãðåøàõà. Êîôè÷êàòà ñè îñòàâàøå áåç êàðòè÷êà. È ñè îñòàâàøå âñå òàêà òúæíà íà òîçè òîëêîâà õóáàâ äåí!
Åäíî ñëàáè÷êî ìîì÷å ñå âúðòåøå îêîëî áóòèëêèòå ñ ìîðêîâåí ñîê. Òÿ ïðîøåïíà òèõè÷êî:
-Åëà, åëà, êèñåëîòî ìëÿêî ìíîãî ùå òè ïîìîãíå! Íå çíàåø ëè, ÷å äàâà ñèëè!
Ìîì÷åòî êàòî ÷å ëè ÷ó. Çàâúðòÿ ñå è ñå îãëåäà. Ñòðàííî! Êàêúâ áåøå òîçè ãëàñ?
-Äà, åëà! Õàéäå!- êàçà ïî-âèñîêî êîôè÷êàòà. Äðóãèòå êîôè÷êè ïî÷íàõà äà øóøóêàò- îäóìâàõà ÿ. Ùî çà íåìîðàëíî ïîâåäåíèå- íèêîÿ îò òÿõ íÿìàøå ïðàâî ñàìà äà ïðèâëè÷à êëèåíòèòå!
Ãëàñúò âå÷å íå ñå ÷óâàøå ïîðàäè æóæåíåòî íà ìóõèòå. Ñâåòëà è Ïåíêà âèíàãè êðúæàõà èç ïîìåùåíèåòî, â êîåòî áÿõà, çà äà ñêðèÿò íÿêîé ãàô.
Ìîì÷åòî ñè âçå åäèíà áóòèëêà ñúñ ñîê îò ìîðêîâè è áàíàí è ñå íàñî÷è êúì êàñàòà. Êàñèåðêàòà êàçà:
-Åäèí è äåâåòäåñåò.
"À àç ñòðóâàì ïî-ìàëêî"- ïîìèñëè ñè êîôè÷êàòà êèñåëî ìëÿêî- "Àêî áÿõ ïî-ñêúïà ìîæå áè ùÿõ äà ïðèâëè÷àì ïîãëåäèòå?"
Òîãàâà òÿ ñå íàâúñè îùå ïîâå÷å -íå èñêàøå äà ãëåäà íàâúí. Ìðàçåøå ñíåæèíêèòå. Ìðàçåøå ïðàçíèöèòå!
 ñúùîòî âðåìå ãóçíàòà ìóõà Ñâåòëà ñå ðåøè äà îòèäå âñå ïàê ïðè àäðåñàòà íà êàðòè÷êàòà è äà ñå èçâèíè ñ öÿëîòî ñè âúçïèòàíèå.
-Ììì?- çàïèòà êîôè÷êàòà êèñåëî ìëÿêî.
-Èñêàì äà òè ñå èçâèíÿ, ÷å íå ìîæàõ äà òè äîñòàâÿ åäíà êîëåäíà êàðòè÷êà...Ïàäíà íÿêúäå...
Êîôè÷êàòà ñå èçóìè:
-Êàðòè÷êà??? Çà ìåí???
Ñâåòëà ñå ó÷óäè íà ñâîé ðåä:
-Çàùî ñå èçíåíàäâàø òàêà? Òè ñè ñèìïàòè÷íî ìëÿêî.
Ïåíêà ñúùî äîéäå- áåøå ëþáîïèòíà.
-È îò êîé å?- ïîïèòà ïàê êîôè÷êàòà ìëÿêî.
Ñíåæèíêèòå íàìàëÿõà. Âèæäàøå ñå, ÷å äåöàòà íàâúí ñå áèÿò ñúñ ñíåæíè òîïêè.
Êîôè÷êàòà âå÷å ñå ÷óâñòâàøå ñúâñåì ðàçëè÷íî. Íÿêîé ñå áåøå ñåòèë çà íåÿ!
-Îò åäíè áèñêâèòè- êàçà Ïåíêà, êîÿòî áúðçàøå äà âèäè êàê ùå ñå ðàçâèå èñòîðèÿòà è äàëè ñþæåòúò ñêîðî íÿìà äà ñòàíå ðîìàíòè÷åí.
Êîôè÷êàòà ñàìî ñå óñìèõíà è ðå÷å:
-Áëàãîäàðÿ ìíîãî. Âÿðâàì, ÷å êàçâàòå èñòèíàòà...
È ñå óíåñå â ìå÷òè. Ñâåòëà è Ïåíêà îòëåòÿõà íàíÿêúäå, à ùàñòëèâêàòà îòíîâî ñå çàãëåäà â ñíåãà. Êàðòè÷êàòà áåøå äàëå÷å, íî...ñòîïëè äâå ñúð÷èöà. Ìàêàð è åäíîòî äà áåøå íà îáèêíîâåíà êîôè÷êà ñ ìëÿêî.

25.12.2005 ã.


Ïóáëèêóâàíî îò railleuse íà 26.12.2005 @ 14:45:25 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ïðîèçâåäåíèÿ çà äåöà

» Ìàòåðèàëè îò
   Marcel

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

18.04.2024 ãîä. / 20:16:43 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Åäíà ìëå÷íà Êîëåäà" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (2 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Åäíà ìëå÷íà Êîëåäà
îò dara33 (dara33@bitex.bg) íà 26.12.2005 @ 14:56:08
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://dara33.blog.bg/
Ñëàäêà ïðèêàçêà)))))


Re: Åäíà ìëå÷íà Êîëåäà
îò libra íà 26.12.2005 @ 15:10:25
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
áåç åé òîâà:"Ñúùî êàêòî è êîìàðèòå, êîèòî ñè óáèë äåñåòêè ïúòè, íî òå âúçêðúñâàò è âúçêðúñâàò è ïàê ñè êðúæàò èç ñòàÿòà."
ïðèëè÷à ìè íà ÷îâåøêî ìèñëåíå, íå íà êîôè÷êîâî )
èíà÷å å âåñåëè÷êî, îò åäíè áèñêâèòêè çíà÷è )