Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 1003
ХуЛитери: 4
Всичко: 1007

Онлайн сега:
:: ivliter
:: rady
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПриказки за лоща нощ
раздел: Приказки
автор: marvindeep

Това е първата от шестнайсетте приказки за пораснали деца. Нередактирана и неопетнена от правила , носеща в себе си особеното ми отношение към пунктуацията :)

Самотна приказка за деца




Мили деца , слушайте родителите си! ?Не пийте алкохол и не употребявайте наркотици?!? Насладете се на бясно изтичащия миг на вашата невинност.Пазете с цената на всичко усещането за безсмъртие и безвремие , което ви е подарено.Пийте при всяка възможност от извора на чистата и непорочна младост.Знам ,че се стремите , знам ,че мечтаете , знам ,че сънувате с отворени очи покорения Еверест на прекрасните ви илюзии.Аз помня!И ще продължавам да помня , никога няма да забравя.Приемете този вопъл на едно насила пораснало дете не като съвет , не като укор или поучение , а като сподавен в завивките плач , искрен и личен , недокоснат нито от светлината на лампата,нито от срама на собствените ми очи видени в огледалото , облени в горчивите възсолени сълзи на самосъжалението.
Не се доверявайте на никой и на нищо , приятели мои.Дори и на мен недейте.Четете приказки ,където доброто винаги побеждава.Питайте всекиго за всичко , но не бързайте да се съгласявате.Размисляйте ,съдете и най-вече почуствайте кое е хубаво и кое е лошо.Дори и недорасли , неприети на сериозно от никой , намерете един речник на литературните термини и разберете какво е това метафора.Не се опитвайте да виждате нещата , написани между редовете.Опитайте се да проумеете самите редове и смисъла , който е вложен в тях.Защото , мънички хора , между редовете няма нищо.Там е празно и пусто като в душата на възрастен , забравил магията на собствените си желания.Точно там е великото нищо , запълнило съществуването на вашите татковци и майки , до появата на вас , чудни пламъчета надежда за завръщане във вълшебната гора на отдавна изгубеното.Мислете и не приемайте наготово сдъвканото и изплюто от разни всеизвестни световни мислители със спорно чуство за хумор.Тези облекли палтото на сериозността са хора , които отдаааавна са се забравили , човеци , които са прегърнали суетата и са я направили своя най-добра приятелка.Вие не знаете какво е значението на тази лоша думичка , един от седемте смъртни гряха , не я използвате , нямате нужда от нея, защото сте естествени.Продължавайте да намирате смешното в онези чичковци , които четат новините по телевизията , докaто вашите родители се смущават и си обсъждат разни работи със снишен глас.Вие притежавате най-ценното качество , изгубено по пътя от много , много големи. Говорите и питате с висок и ясен глас, без да се смущавате , защото с клетките и молекулите (те също са измислени от възрастните) на цялото си същество усещате , че за нещата които трябва да се говори , се говори точно така. Силно и директно.А за другите неща , за тях просто се мълчи.
Вярвайте в невидимото!Вярвайте така силно , както винаги досега.Вярвайте даже още по-силно.Вярвайте , че утре ще бъде още по-интересно от днес,че ще ви се случат още по-невероятни и красиви неща.Ако ми обещаете да вярвате , аз ви обещавам , че ще ви се случат.Даже и по-невероятни.Ако някой ви каже , че някой ден вече няма да ви има , той е лъжец!А такива , колкото и да ви е неприятно , ще срещате всеки ден , даже не един или двама.И те ще ви лъжат за най-различни неща.Ще ги четете както по страниците на лъскавите списания , така и по влакнестата хартия на вестниците.Ще ги гледате както по осведомителните бюлетини , така и по мултимилионните филмови продукции.Ще ги срещате както по безбройните етажи на административните сгради , така и по тихите , почти безлюдни улички , наситени с аромат на липа.Те не се различават нито по дрехите , нито по цвета на кожата или пък по религията която изповядват.Няма точна рецепта която да ви дам , за да ги разпознавате.Но един от добрите варианти , който аз многократно съм използвал, е описан от един мой скъп приятел в една много малка и нежна книжка , която горещо ви препоръчвам да прочетете и ако сте я чели, и не си го спомняте(начина) , да я препрочетете.Тя се казва "Малкият принц" и за огромна моя радост все още никой не се е сетил да я набута под страшната думичка , пак измислена и използвана от възрастните и лъжците - цензура.
Няма повече да ви губя времето с междуредия , скъпи мои братчета и сестричета.
Мечтайте и някой ден , може би ще се видим да помечтаем заедно.
Моля ви от сърце,не се докосвайте до тази помия , която ще излея върху главите на вашите родители и по-големи братя и сестри - които всички някога са били деца , макар единствената ми цел е да им напомя , че са забравили именно този факт.


Публикувано от BlackCat на 22.12.2005 @ 14:34:49 



Сродни връзки

» Повече за
   Приказки

» Материали от
   marvindeep

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.2
Оценки: 5


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 23:10:12 часа

добави твой текст
"Приказки за лоща нощ" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Приказки за лоща нощ
от copie на 22.12.2005 @ 14:51:30
(Профил | Изпрати бележка)
Въвеждащата приказка подсказва какво ще е нататък. Любопитно изглежда, въпреки че (или тъкмо защото ?) го наричаш помия.

Приказката ще спечели, ако постегнеш текста. Сега е излишно многословен на места.

Поздрав и успех!