Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 808
ХуЛитери: 1
Всичко: 809

Онлайн сега:
:: diogen

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаТъпа автобиография на един тъпанар (весела приказка):))
раздел: Хумор и сатира
автор: diva_strast

Имало едно време,през девет планини в десета (и по добре) в едно смрадливо сметище едно семейство Хамави.За ужас на всички останали им се родила първа рожба - малкия Хамчо.Идвали да го гледат от всякакви институти - от ветеринарния институт,природо- иследователи,както и органи за защита на населението.Трудно било да се определи дали Хамчо е човек,животно или друга твар и дали не е вреден за обществото.
Тъй като в тази ранна възраст същесвото било още много слузесто, компетентните лица решили да почакат да порасне и тогава да определят какво е...
И такааа... наш Хамчо растял,а с него и погнусата в околните.Миризмата се носела минути преди и след него.Интересна случка от детството на Хамчо,която навела изследователите на мисълта, че е някакво човекоподобно с животински произход е следната: Когато Хамчо бил на 3-4 годинки (в началния стадии на хамавото си развитие) майка му (мама Хамка) решила че е време да види очичките и зъбките на отрочето си.За целта надянала едни големи, големи ръкавици,грабнала мутиката и пърлачката (с които впрочем поддържала и своята фризура) , натиснала бедния Хамчо и застъргала по грозната му мусура.След многочасов изтощителен труд мама Хамка изпълнила мисията си.Хамчо ужасен от факта, че му го няма засукания мустак,а и като капак , че се бил докоснал до вода,хукнал да бяга.Нооо... до първия дерек.Малкия Хамчо започнал да залита ту наляво,ту надясно,да пада,да става,да се варгаля и сумти.
И това не е никак странно,все пак в животинския свят никое животно не би могло да оцелее без Девственото си мустаче.Но Хамчо бил силен,той оцелял.А и как иначе - вълната му никнела със светкавична скорост преди умът му.На петата минута отново бил обрасал а мама хамка изпаднала в сино душевно разтроиство.
Времето летяло неусетно дошло време Хамчо да започне училище.Това бил наи-щастливия ден в животеца на хамавото саздание.Мама Хамка му обещала че докато стане палнолетен няма да го мокри,татко Хамав пък му обещал да го кара всеки ден до училище със стария Копач (москвич осмак с двигател на дванаистак)
Децата в училище не обичали Хамчо и често пъти го причаквали до дарводелския цех въоражени с водни пистолети.Но Хамчо може да бил Тъп ма не бил Прост!(да са знаи)
Винаги носил в себе си своя миризлив чорап.Това било гаранция че в радиос от 10 метра никои не би го доближил.
През всичките тези години от първи до дванадесети клас Хамчо милеел за синия звяр на баща си.Всеки ден се въртял около раждивия копач,милвал го,говорил му и все му обещавал че след някой месец ша му тури сиди,не какво да е а Sony.
На осемнадесетия си рожден ден Хамчо вече имал всичко за което мечтае.Синия звяр бил вече негов.Фантазията, на иначе грозноватото създание, работила на макс.Запленен от бизнеса на баща си той вече си се представял как сее бабнята,как я бере и как се превръща в най- желания селяндур.


….Следва продължение......


Публикувано от BlackCat на 19.12.2005 @ 23:22:49 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   diva_strast

Рейтинг за текст

Средна оценка: 3
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
317 четения | оценка няма

показвания 5164
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Тъпа автобиография на един тъпанар (весела приказка):))" | Вход | 4 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Тъпа автобиография на един тъпанар (весела приказка):))
от Den i nosht на 20.12.2005 @ 07:31:32
(Профил | Изпрати бележка)
Хамчо може да бил Тъп ма не бил Прост....


:), много важно условие !!!

Поздрави :)


Re: Тъпа автобиография на един тъпанар (весела приказка):))
от pencho_zaeka (pencho_zaeka@dir.bg) на 20.12.2005 @ 10:53:19
(Профил | Изпрати бележка) http://inaned.dir.bg
Много печално, бе. Горкото Хамче.


Re: Тъпа автобиография на един тъпанар (весела приказка):))
от atanas_dvk на 07.01.2006 @ 12:28:11
(Профил | Изпрати бележка)
:))
пускай текста през програмка, та да маха грешките, иначе се отвлича вниманието от повествованието:))
виж до къде я докара твоя Хамчо с Джугана:))))))))))))))
http://photo-forum.net/index.php?APP_ACTION=GALLERY_IMAGE&IMAGE_ID=249345


Re: Тъпа автобиография на един тъпанар (весела приказка):))
от mariq-desislava на 04.03.2016 @ 19:45:09
(Профил | Изпрати бележка)
Еее, така не се бях смяла от векове.:)