Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 591
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 596

Îíëàéí ñåãà:
:: pc_indi
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA
:: LeoBedrosian
:: Heel

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÈãðà
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: sradev

Õàéäå äà ñè ðàçêàæåì èãðàòà. Òîâà îùå íå çíà÷è äà ÿ èãðàåì.
(çàáðàíåíà çà äåöà íàä 40 ãîäèíè)

Âëèçàø â ó÷èëèùå. Ïðî÷èòàø ó÷åáíèöèòå, õîäèø ðåäîâíî íà çàíÿòèÿ. Èçïèòâàò òå - ïèøàò òè 5. Òî÷êèòå òè ñå ñâúðøâàò - ãóáèø èãðàòà.

Çàïî÷âàø îò íà÷àëî. Ñòèãàø äî êðúñòîïúò: ó÷èëèùå, ó÷èëèùå è ó÷èëèùå. Âëèçàø â òðåòîòî. Îùå íà âõîäà óäðÿø ó÷èòåëÿ è ñå ðàçêðåùÿâàø, ÷å ñå îïèòâà äà òå íàáèå. Ïîëó÷àâàø 3 òî÷êè. Ñëåä ïúðâèÿò ÷àñ íàìèðàø òàéôà è èçáÿãâàòå îò ó÷èëèùåòî äî ñúñåäíàòà êðú÷ìà. Ïîëó÷àâàòå ïî 5 òî÷êè ïðåìèÿ. Íà èçëèçàíå ñðåùàòå ó÷èòåëêàòà ïî ìàòåìàòèêà, äúõâàòå é è ÿ óáåæäàâàòå, ÷å íÿìà ñìèñúë äà âè èçïèòâà. Ïîëó÷àâàòå ïî 5 òî÷êè è ïåòèöè â áåëåæíèêà. Íàïóñêàø ó÷èëèùåòî: ïðåìèíàâàø íà ñëåäâàùîòî íèâî. Ïîëó÷àâàø äèïëîìà - ãóáèø 4 òî÷êè. Îòèâàø ñ äèïëîìàòà äà òúðñèø ðàáîòà - ãóáèø 5 òî÷êè. Çàïî÷âàø ðàáîòà, ïðåõâúðëÿø 10 òîíà (êþìþð, áóìàãè, êëèåíòè).
Ãóáèø âñè÷êè ñèëè è íàïóñêàø èãðàòà.

Çàïî÷âàø îò íèâî 1. Îòèâàø ñ òàéôàòà ñè äà òúðñèø ðàáîòà. Øåôúò õàðåñâà îáêðúæåíèåòî òè è òè äàâà çàïëàòà â àâàíñ. Ïîëó÷àâàø 10 òî÷êè. Íîñèø ãè â êúùè - ãóáèø èãðàòà.

Îòíîâî çàïî÷âàø îò íèâî 1. Îòíîâî ñ òàéôàòà îòèâàø äà òúðñèø ðàáîòà. Ïîëó÷àâàø ïîëîâèí çàïëàòà â àâàíñ. Îòèâàòå äà ïîëååòå ðàáîòàòà â êðú÷ìàòà. ×åðïèòå íÿêàêúâ îðúôàí òèï - ïðÿñíî èçëåçíàë îò çàòâîðà ìàãüîñíèê. Ïîëó÷àâàø 10 òî÷êè. Ãóáÿò òè ñå ñëåäâàùèòå 14 ÷àñà - ïîëó÷àâàø ïðåìèÿ 5 òî÷êè. Ïðåä âðàòàòà òè ñå çâúíè. Îêàçâà ñå øåô íà êîíêóðåíòíà ôèðìà. Ïðåäëàãà òè 5 çàïëàòè çà óðåæäàíå íà íÿêîè ñìåòêè ñ òâîÿòà ôèðìà. Îòêàçâàø - ãóáèø 40 òî÷êè.
----

Îñòàâÿì íà ôåíîâåòå íà òàçè èãðà äà äîïèøàò ñöåíàðèèòå â ðàìêèòå íà êîìåíòàð.


Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 09.12.2005 @ 17:37:11 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   sradev

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 7


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

18.04.2024 ãîä. / 23:40:30 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Èãðà" | Âõîä | 4 êîìåíòàðà (22 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Èãðà
îò Ufff íà 09.12.2005 @ 20:24:48
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äîáðå!Óðà! Îáè÷àì äà ñè ôàíòàçèðàì! Ãëåé íàòàòúê:
Ðåøàâàø äà ñå ïðàâèø íà ïå÷åí. (Íàé-ìëàäèÿò íàðîä ìó êàçâà "ïåêàí"). Ïðèáèðàø òî÷êè. Îòêúäå ïàäíå. Íàëÿâî è íàäÿñíî.Ùîì íÿêîé ñå îòïëåñíå ïî èäåàëè-ïðèáèðàø ìó òî÷êàòà. Äà íå ñå å ðàçñåéâàë. Ãàç äî äóïêà. Òî÷êè äî äóïêà. Óäàð ïîä êðúñòà-òî÷êà. Íîæ â ãúðáà- ïðèáèðàø òî÷êà. Ïóñêàø êëþêà-ìíîãî äîñòîâåðíî çâó÷àùà-òî÷êà. Êàòî òè îìðúçíå "èãðàòà"- òðúãâàø ïî ïðèÿòåëè. Äîâåð÷èâè. Îò òîÿ òî÷êà, îò îíÿ òî÷êà, äîêàòî ñå óñåòÿò -ïðèáðàë ñè âñè÷êî. Âå÷å ñè ïî ïðåäïîñëåäíèòå ñòúïàëà íà ñòúëáèöàòà. Äî -ðå-ìè-ôà-ìèíàë ñè ñîëòà-ëà-îñòàâà òè åäíî "ñè" è ïàê-"äî"!-âúðõúò! Äà, àìà íå. Èçìèñëåíî å ïðåäè òåá:"Íå ìîæåø äà ëúæåø ìíîãî õîðà ìíîãî âðåìå". Òþ-òþ-þþ! Âëàêúò âëèçà â òóíåëà. Ïðàâèø ïîñëåäåí îïèò çà êóïàòà-â òúìíîòî äà ïðèáåðåø òî÷êèòå íà âðåìåííî íåâèæäàùèòå.Ïðèáèðàø, åñòåñòâåíî. Îáà÷å-òóíåëúò ñâúðøâà- âëàêúò èçëèçà íà ñâåòëî-À! À! ßààà! Òè ñòîèø ïðåä õèëÿäè ïîãëåäè ñ òî÷êèòå â ðúöå. Íà ñâåòëî. Ñ ÒÅÕÍÈÒÅ òî÷êè.Íà ôîêóñ. Ñìàëÿâàø ñå. Ñìàëÿâàø ñå. Ñìàëÿâàø ñå. Ìàëêèÿò òè ðúñò å â äèñïðîïîðöèÿ ñ îãðîìíàòà êóï÷èíà òî÷êè. Ìàëêèòå òè ðú÷è÷êè çàïî÷âàò äà èçòúðâàò òî÷êè. Ñìàëÿâàø ñå îùå. Òî÷êèòå íå ñå ïîáèðàò â øåïèòå. Çàïî÷âàò äà ñå ðúñÿò. Íàîêîëî ñå íàâåæäàò è ãè ñúáèðàò. Íàâåæäàò ñå. Ñúáèðàò. Íàâåæäàò ñå. ñóìàòîõàòà ïî íàâåæäàíåòî è èçïðàâÿíåòî çàïî÷âàò äà ñå íàñòúïâàò. Ïî ãëàâèòå.  ìîçúêà. Ïî ìàçîëèòå. È òå ãóáÿò òî÷êè. Èçãóáåíèòå òî÷êè ñå ïîïèëÿâàò ïî õðàñòàëàöèòå, â òðåâîëÿöèòå, â äåðåòàòà, ïî øîñåòàòà, êúäåòî èì õðóìíå. Ðúæäÿñâàò. Êëèìàòúò å áåçìèëîñòåí. Âñúùíîñò-íÿìà êëèìàò. Îáåçöåíÿâàò ñå. Íèêîé âå÷å íå ãè èñêà. È òîãàâà... Å, òóêà äðóã äà ïðîäúëæè.
:)


Re: Èãðà
îò pisana íà 09.12.2005 @ 20:54:31
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî áúðçî ñå ðàçâèâà òàçè èãðà âúâ âðåìåòî ïå÷åëèø- ãóáèø.
È êàêâî ùå ïðàâèø ñëåä 40 ...àêî íÿìà äà èãðàåø... íè ãóáèø- íè ïå÷åëèø ëè
Õàõàõàà èãðàåì áåç äà çíàåì ïðàâèëàòà õèõèõõèè ...âúðòèì âðåìå
Ïðåäàâàì ñå...íåòúðïåëèâî ìè å :))))


Re: Èãðà
îò butterfly (butterfly13@mail.bg) íà 10.12.2005 @ 13:18:16
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Eé, àìà êàêâî ùå ïðàâèì êàòî ìèíåì 40?:))) Íå ìîæåì ñå è ïåíñèîíèðà. Íåäåé òàêà! À êþìþðúò ñè å íàïðàâî çàïàçåíà ìàðêà, ñàìî äåòî íå cúì ãî ïðåõâúðëÿëà, àìè ãî ïðîäàâàì:)))

Ñåãà è ìîåòî ïðîäúëæåíèå.
Îòèâàø íà êîíêóðñ çà íîâà ðàáîòà. Òàì òðÿáâà äà ñå ïðåìèíàò òðè íèâà - òåñò, êîìïþòúð è èíòåðâþ. Ìèíàâàø ïúðâîòî íèâî - ïîëó÷àâàø ìàêñèìóìà îò 5 òî÷êè, íà âòîðîòî òè ïèøàò 4. Íèùî, è ñ òàçè îöåíêà ñå îêàçâà, ÷å äîòóê ñè ñ ïî-âèñîê ðåçóëòàò îò "âúòðåøíèòå", èíòåðâþòî ñå îòëàãà çà ñëåäâàùèÿ äåí. Ñïèø íåñïîêîéíî. Íà ñëåäâàùèÿ äåí ðàçáèðàø, ÷å êúñìåòà òè å áèë äîòóê - ïîëó÷àâàø 3 òî÷êè è ñå êëàñèðàø ÷àê íà 10-òî ìÿñòî. "Àìè ñåãà!"
Ðåøàâàø äà çàìèíåø çà ÷óæáèíà. Äà ñå ïðîáâàø è íàâúí, òà êàêâîòî ùå äà ñòàâà. Âçèìàø ïàðè â çàåì, õâàùàø ïúðâàòà åêñêóðçèÿ è âå÷å ñè òàì. Ñàìî ÷å íå çíàåø åçèê. Âñúùíîñò ìàëêî àíãëèéñêè, ðóñêè è ãðúöêè, íî òå òàì íå âúðâÿò. Âîäÿò òå íà íÿêàêâî ìÿñòî, ïúòóâàø íà 100 êì., ïîðàáîòâàø åäíà ñåäìèöà, íå ïîëó÷àâàø íèùî çà òðóäà ñè, ñàìî äåòî ñè íàáóòàí, ÷óâñòâàø ñå îãðàáåí è íèùîæåí. Îòèâàø íà âòîðî ìÿñòî, òàì øàíñà òè ïðîðàáîòâà, õîðàòà ñà èíòåëèãåíòíè è äîáðè è ãëåäàò íà òåá êàòî íà ÷îâåøêî ñúùåñòâî, çàïî÷âàø äà ó÷èø ïî-ñåðèîçíî ãðàìàòèêà, áàâíî è ñèãóðíî ïðîãîâàðÿø íà òåõíèÿò åçèê. Íî íÿêîè îò óñëîâèÿòà íå òå óñòðîéâàò è ðåøàâàø äà ñå ïðåìåñòèø. Òàçè ùå å ïîñëåäíàòà òè ðàáîòà òóê. Òàêà ðåøàâàø. Äîêàòî èçäúðæèø. È íàèñòèíà, íàãðàæäàâàò òå ñ íàé-ãîëåìèÿ áðîé òî÷êè, öåíÿò òå êàòî ðàçáèðàò ÷å èìàø äèïëîìà çà âèñøå îáðàçîâàíèå, íèùî ÷å íÿìà íèùî îáùî ñ ðàáîòàòà, êîÿòî ñå íàëàãà äà èçâúðøâàø, íàïðîòèâ. Íà òðåòèÿ ìåñåö ñå èçãúðáâàø îêîí÷àòåëíî. Åäâà èçäúðæàø, ïðåóìîðåí è èçíåðâåí ñè. Íÿìà íèùî, ïîëó÷àâàø îùå 10 òî÷êè, íî ïî-âàæíî å, ÷å è ïàðè÷íèÿò åêâèâàëåíò íà òåçè òî÷êè ñè ãî áèâà.
Âðúùàø ñå â Ðîäèíàòà ñ íàäåæäàòà çà íîâî íà÷àëî.  ðúöåòå ñè äúðæèø âå÷å è ïîñëåäíàòà ñè äèïëîìà. Çà ìàãèñòðàòóðà. Äîáàâÿø íîâè òî÷êè, ñúùåâðåìåííî ñè ñïå÷åëèë îùå ìàëêî òî÷êè è îò åçèêà, êîéòî ñè ó÷èë íàâúí. Ïàê çàïî÷âàø äà ïðàâèø ïîñòúïêè - êñåðîêîïèÿ, ñíèìêè, ìîòèâàöèîííè ïèñìà, CV-òà, ðàçíè äåêëàðàöèè è íàêðàÿ íèùî - îêàçâà ñå, ÷å îùå òî÷êè íå òè äîñòèãàò òî÷êè, ÷å òè ëèïñâà îïèò, êîìóíèêàòèâíà êóëòóðà, ÷å ñè íàäìèíàë ïðåäåëíàòà âúçðàñò îò 35 ãîäèíè è êàêâî ëè íå.
È òàêà... Äî êðàÿ íà ñâåòà...

Äà ñå óñìèõíåì, ñàìî òîâà íè îñòàâà ìàé. :))))


Re: Èãðà
îò I_naistina íà 10.12.2005 @ 22:30:23
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://inaistina.tripod.com/
Àç íå ÷å ñúì ôåíêà, íî îáè÷àì ïðîäúëæåíèÿ)), òà íàëè ìîãà äà çàïî÷íà îòêúäåòî ñè ïîèñêàì:)

"Íàïóñêàø ó÷èëèùåòî: ïðåìèíàâàø íà ñëåäâàùîòî íèâî. Ïîëó÷àâàø äèïëîìà - ãóáèø 4 òî÷êè."
... è äàêàòî ñè ìå÷òàåø äà ñå âúðíàò âðåìåíàòà ãóáèø 10 òîíà ìèñëè ïî âÿòúðà, à òîé ïúê òè âðúùà è ðàáîòà, è æèâîò, íÿìàùè íèùî îáùî ñ áîðáàòà çà ïîñòèãàíåòî èì. Çà ðàâíîñìåòêè âðåìåòî íå ÷àêà, ñòðóâà òè ñå çàãóáà íà îùå íÿêîëêî õèëÿäè òî÷êè, äîêàòî íå ñå ïðèáèðàø âå÷åð è íå ïîìíèø êàê òàêà ñè èçãðàäèë è äîì, è ïðîñòðàíñòâî, ïðåäîñòàòú÷íè çà íÿêîëêî æèâîòà.
 êðú÷ìàòà îò ñòðàõ äà íå çàãóáèø ïàê, çàïî÷âàø äà êðîèø ïëàí ïîíå çà çàïàçâàíå, êîéòî ïîñëå çàáðàâÿø è íåçíàéíî êàê ñå èçïëúçâàò îò ðúöåòå òè òàéíèòå íà ñèëèòå çà èçêà÷âàíå íà ñòúëáè, êîèòî äî â÷åðà áÿõà îáúðíàòè... à âñúùíîñò?!

È òàêà:) Äà íå ïðîäúëæàâàì, ÷å ñàìà ùå ñå îáúðêàì)))

Ïîçäðàâè!