Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 2
Вчера: 1
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 550
ХуЛитери: 5
Всичко: 555

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: durak
:: pinkmousy
:: poligraf
:: LioCasablanca

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПросто лула на непушач
раздел: Разкази
автор: pisana

И този ден се събудих. Отворих очи знаейки, че наближава обед. Пропуснах красотата на изгрева и чистия хладен въздух пронизващ тялото и проникващ дълбоко, дълбоко чак до душата. Напомняйки за вярата, надеждата и безпомощността на човека пред силата и законите на природата макар и част от нея.
. Моята малка вселена, моя живот, моето аз отдавна потъна в разкоша на тъмнината нейното спокойствие , самота и привидно мрачно настроение. Безвремие задушило оптимизма, жаждата за живот и насладата от всичко непознато и обновено чрез пробуждането на знания отварящи все нови и нови врати пред жадните сетива. Тихи спомени за отдавна напуснали този свят хора прекарват очертанията на деня ми още в самото начало. На шега дадени обещания определят първата цигара след закуска. Болката от това, че все пак неприятностите съществуват за всички и не са приоритет за отделни личности, а начина им на разрешаване е индивидуалния опит и житейска философия. Неразбрани хора нахлуват в съзнанието ми с въпроси за мъдростта носена в младостта като, че ли предусещайки приближаването на неизбежността зачената от самото раждане .Песни изпявани до изнемога в съдържанието на една нощ и изчерпването на възможностите за веселие в насладата от неповторимостта и незнанието в бъдеще. Всеотдайността и любовта в трудовата дейност независимо от възнаграждението. Старанието да си полезен макар и извършвайки нещото неподозирано защо неподхождащо на натурата и уменията. А понякога свършено без желание и старание макар в любимата и позната сфера. Влиянието на ситуацията и заобикалящата среда с предимствата и противоположностите. Някои не остаряха, други не се порадваха на свой деца, а тези който имаха от всичко в последната си глътка въздух бяха сами, но изпълнили своя кратък живот с много съдържание. Жива съм. Мога ...ако пожела да променя всичко. Да залея с напрежение или спокойствие всичко около мен. Да внеса радост, нежност и любов . Но смисъла, къде е смисъла когато всичко остава назад и извършено се затулва в думата наречена минало. Потъва оформяйки нещо ново, неподозирано и привличащо. Гаден ден. Измъкна ме от несъществуването чрез съня. Дава ми възможността да изляза от нанадолнището и да запъпля на горе до момента в който се съвзема и потърся новите пътища мамещи неудържимото ми любопитство и оформящи някаква част от оставащия ми живот. Първата крачка ...най- трудната я направих. С лека ръка помахах на удобствата , приятелите и близките. Неуютно ми е , но ми харесва, до мен са най-важните хора съпруга и децата ми. Правят ме много щастлива новия начин на живот разкрива техни неподозирани до скоро от мен качества. Тъгата- изплетена в нишките на фанела на баща ми внася топлина , закрила и сигурност в душата ми. Няма да му я върна. Не защото е красива и нова, а просто е запазила аромата на тялото му и свежия мирис от чистота , старание на майка ми всичко да бъде подържано. А някога, когато си тръгна окончателно единственото, което ще ми принадлежи ще е изживения живот. Смешно нали. Да си тръгна от тук както съм дошла, защото всичко ще плува в забравата на отминали мигове. Това, което усетя ще е плод от изживения живот. Изпитаната любов през времето отредено само за мен. Омразата дори и в най- леките си форми ще изгаря душата ми с неразвитата си любов. Неудовлетвореност и безсилие ще ме тласкат да променя нещото, което зависи този ден, тук и сега. Прекрасен ден .Моят ден . Изпълнен не с надежда, а с възможност. Несъвършената в съвършеното. Недоволна в изобилието от възможности. Просто разглезена в удобството на неудобната ми привидност. Пораснало дете преборило се с първичния егоизъм по някакви причини. И само това ...може би.


Публикувано от mmm на 20.11.2005 @ 14:10:49 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   pisana

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 19:31:10 часа

добави твой текст
"Просто лула на непушач" | Вход | 2 коментара (6 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Просто лула на непушач
от sradev (sradev@о2.pl) на 20.11.2005 @ 18:50:57
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
няма ги наблизо "Седемте лули"


Re: Просто лула на непушач
от Paisa (paisa@abv.bg) на 20.11.2005 @ 21:48:11
(Профил | Изпрати бележка)
Я виж ти - как ги правят вече лулите, та цял живот изтича през тях. Е поне лулите остават...