Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 783
ХуЛитери: 4
Всичко: 787

Онлайн сега:
:: ivliter
:: diogen
:: pinkmousy
:: Elling

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПод масата
раздел: Други ...
автор: acid_dust

Обичам да стоя под масата. Всъщност не обичам да стоя под масата. Но под масата се чувствам сигурен и защитен. Особено ако има покривка отгоре. Или ако масата е бюро.
Обичам големите бюра и масите с плътни покривки. Не съм се заседявал отдолу от има-няма 20 години. През последните две седмици обаче може да се каже, че почти там си седях. Днес и вчера бях цял ден под голямото бюро на работата. Това е предимството да работиш на бюро. Колегите си мислеха, че съм на стола, гледам съсредоточено в монитора и чаткам още по-съсредоточено по клавиатурата. Но всъщност бях под бюрото. На мекия стол беше само външната ми обвивка. Много е удобно там. Под масата/бюрото. И спокойно. Тихо. Без дразнеща светлина и озъбени муцуни наоколо. Дори да се усмихват всички са озъбени. Животът също е озъбен. Той озъбва хората. Озъбена работа. Озъбен свят, Не обичам някой да ми се зъби. Защото и аз трябва да му се зъбя. Иначе има опасност ме ухапе. Животът също хапе.А и зъбите не ми са хубави. Айде ако имаш хубави зъби и се зъбиш, как да е. Но не върви да се зъбиш с лоши зъби. Не предизвиква респект. Под бюрото никой не се зъби. Ако можеше само под масата/бюрото да има място за поне още един любим човек. И да може да се предвижва...

Но! Обичам „Но"!. Всъщност не го обичам, това „Но"!. В живота винаги има „Но" и „Всъщност". Нищо не се знае. Мислиш си, че някой ти се усмихва? А ако „Всъщност" ти се зъби? Живота?

Вървиш си доволен нейде там зад Голямата вода. Като един приятел на приятел. Караш си големия Truck. Или кабриото? Или спортната Honda? Като един приятел на приятел. Ей така си караш по големия булевард. Взел си лелеяната (ама к'ва яка дума) Зелена карта. В новата ти къща те чака младата ти готина жена. Чака те. Както може да те чака само младата ти, готината ти, влюбена ти жена. Ти караш готината си кола и се усмихваш. С готината си усмивка. Защото най-сетне, откато си се родил, животьт ти се усмихва. Усмихваш му се и ти. Защо да не се усмихваш? Млад си, изпълнил си една-две-три-четири... мечти. Време е да изпълниш и някоя и друга мечта на родителите ти, брат ти, на младата ти готина жена. Усмихваш се, защото ще караш ски след месец в родината. Ще видиш приетелите си. И родители си. Обичаш да караш ски. Младата ти, хубавата ти жена мечтае да кара ски. Ти ще я научиш. Най-хубавото е да сбъднеш някоя друга мечта. И така докато си се усмихвате с Живота разбираш, че всъщност той ти се е зъбил. Може и въобще да не го разбереш „Всъщност", „Но". Защото! Защото озъбилият ти се Живот те връхлита. Като един американски огрооооомен Mack. И ти си оставаш там. На онова американско кръстовище. Усмихнат? Вечно млад? Озъбен?

Предпочитам под масата. Не ме е страх. Но! Как да разбера кой ми се усмихва и кой се зъби насреща ми?


Публикувано от BlackCat на 17.11.2005 @ 00:00:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   acid_dust

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
384 четения | оценка 5

показвания 3730
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Под масата" | Вход | 2 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Под масата
от I_naistina на 17.11.2005 @ 07:03:28
(Профил | Изпрати бележка) http://inaistina.tripod.com/
Мдааа... От всичко най- трудно е да разбереш кой ти се зъби и кой ти се усмихва, но знаеш ли,
преди това е по-важно ти какво правиш...

Като казвам "ти", говоря на лир. герой)), щото не рядко съм се чувствала така...

Усмивка, но не озъбване))


Re: Под масата
от acid_dust на 17.11.2005 @ 13:24:57
(Профил | Изпрати бележка)
Не е чак толкова важно какво правиш. И да се исмихваш и да се зъбиш камиони много...

]


Re: Под масата
от mariq-desislava на 20.09.2009 @ 14:48:25
(Профил | Изпрати бележка)
Отключи ми едни спомени - винаги се намирах под масата след поредния кик.