Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 2
Вчера: 1
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 545
ХуЛитери: 5
Всичко: 550

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: durak
:: pinkmousy
:: mariq-desislava
:: LioCasablanca

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаДруг парфюм...
раздел: Други ...
автор: cvqt_na_borovinki

Той често обхождаше мислите й... Подтикваше я всеки ден да вмъква по някоя нова нотка в парфюма му и да го търси дори в ароматните свещички по време на масаж... При натиска на познати и непознати тела все той се явяваше в съзнанието, предизвикващ напиращата влага...
Тя също обичаше нощните разходки по изпънатите му неврони... Караше обонянието да мечтае за аромата на кожата й по чаршафите му... Не позволяваше на ничий парфюм да се задържи в спомените му по-дълго от едно завъртане на пералнята ...
Обонянието обичаше мечтата за "друг парфюм ", тялото мечтаеше за натиска на другото тяло, "тя" обичаше него и "той" обичаше нея, но парфюмът бе непомирисван, кожата недокосвана, а двамата мечтаеха, дори фантазираха за момента, който щеше да промени това... Но не един до друг заспиваха, а до своите си половинки...
Всеки ден двама обичащи казваха "Обичам те " на двама обичани... Всеки ден две обичани тела си доставяха удоволствие за сметка на обичащите, заблуждавани чрез изобилието от парещи течности, че и те са обичани... В своите си светове обичащите имаха до себе си две също така обичащи ги същества. А обичаните обичаха, само че не своите си половинки...
Обичаха фигурите от въображението си и се заблуждаваха, че са реални, като олицетворяваха нови и нови тела с тях... И все пак копнежът по новото олицетворение на несъществуващото назряваше достатъчно дълго вече, за да се направи поредният опит да се залъже съзнанието... А дотогава всяка нощ обичаните си доставяха удоволствие за сметка на обичащите, с мечтата на обонянието в мислите...
Просто един ден обичаните бяха вече обичащи се. Попиваха миризмите си, изследваха телата си, наслаждаваха се на новия натиск, без да сравняват, без да мечтаят, без каквато и да било връзка със съзнанието... Толкова дълго жадуваните от слабините течности вече преливаха и попиваха навътре в клетките, но колкото и изкусни да бяха и двамата в заблуждаването, миризмата така и не се задържа по-дълго от едно завъртане на пералнята...
След дълго очакваното преживяване, малко по-задъхани от обикновено, леко потни и леко заблудили обонянието, те се върнаха при своите си половинки - просто нещо ги бе задържало в службата... А удоволствието тази нощ бе малко по-различно, малко по-неусещано, малко по-истинско, за сметка на незапазилите се остатъци от другия парфюм... Обичаните си останаха обичани, в леглото на обичащите с мечтата за друг парфюм в мислите...
Миризма след миризма обонянието все по-трудно различаваше ароматите, остана само споменът за мечтаното ново ухание и навикът да заспиват обичани...

25.11.2003


Публикувано от BlackCat на 16.04.2004 @ 18:37:41 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   cvqt_na_borovinki

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.83
Оценки: 6


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 19:19:37 часа

добави твой текст
"Друг парфюм..." | Вход | 5 коментара (6 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Друг парфюм...
от Obgru6tane на 26.04.2004 @ 09:01:50
(Профил | Изпрати бележка)
izostrq6 use6taniqta mi za aromat.taka poiznato e,taka 4isto....struwa li mi se,ili texta ti e kato izpowed pri psihologa.....?naistina mi se wijda to4no taka........prqmo..da obi4a6 ili da si obi4an?ot koe bole6e powe4e......prekrasna si!


Re: Друг парфюм...
от Izabella (live_dobrich@yahoo.com) на 09.05.2004 @ 20:20:11
(Профил | Изпрати бележка)
ти наистина умееш да изтръгваш образите от уханието на образи...
благодаря!


Re: Друг парфюм...
от Apokalipsis на 06.06.2004 @ 14:52:00
(Профил | Изпрати бележка)
Ideqta za zavurtaneto na peralnqta mnogo mi haresva! Jalko, 4e ponqkoga to ne e dostatu4no da zali4i sledite ot parfuma!


Re: Друг парфюм...
от Hope (slink_365_sl@yahoo.com) на 23.01.2005 @ 10:24:59
(Профил | Изпрати бележка)
Философско и образно едновременно! Много добре!


Re: Друг парфюм...
от libra на 08.02.2005 @ 19:43:42
(Профил | Изпрати бележка)
добра си, можеш го...пиши, а аз ще те чета..