Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 863
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 864

Îíëàéí ñåãà:
:: AGRESIVE

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàäËúæêó
ðàçäåë: Õóìîð è ñàòèðà
àâòîð: Selianin

Íà 29.10.2005 ãîä. â ãðàä äËúæêó ïðîâåäîõìå èçáîðè çà îáùèíñêè êìåò. Äîñåãàøíàòà íè êìåòèöà ñòàíà äåïóòàòêà è ìÿñòîòî é ñå îâàêàíòè. Òÿ èìàøå íÿêàêâè "äðåáíè" ïðîáëåìè ñ ïðîêóðàòóðàòà, áåøå ìíîãî çàìîæíà è õóáàâà, äàäå ïàðè è ìíîãî äðóãî îò ñåáå ñè, íî â êðàÿ íà êðàèùàòà óñïÿ äà ñå øìóãíå â íàé-çàùèòåíèÿ áàñòèîí íà ðîäèíàòà íè - Íàðîäíîòî ñúáðàíèå. À òàì, êàêòî å äîáðå èçâåñòíî, ñà óêðèòèåòî è ðîãúò íà èçîáèëèåòî çà íåìàëêî ãóçíè è ïðåñòúïíè ëè÷íîñòè çàùèòåíè ñ èìóíèòåò.
Êàêòî ñå ïîëàãà, áÿõà íàñðî÷åíè è íàøèòå äíåøíè èçâúíðåäíè èçáîðè çà îáùèíñêè êìåò. Èìàøå äåâåòèìà êàíäèäàò-êìåòîâå, àãèòàöèè, êúñàíå íà àôèøè, ñúáðàíèÿ, ìèòèíãè, êîíöåðòè, êóðáàíè, îáâèíåíèÿ, îïðàâäàíèÿ, îáåùàíèÿ, ðåâîâå, ïëþâíè, ñúëçè è ëúæè. Èìàøå ìíîãî ìåðîïðèÿòèÿ, íî íàé-ìíîãî - ëúæè!
Âñè÷êî ìèíà è çàìèíà. Âå÷åðòà, â 21 ÷àñà è 30 ìèíóòè, îáÿâèõà èçáîðíèÿ ðåçóëòàò: çà êìåò íà îáùèíà äËúæêó îùå íà ïúðâèÿ òóð áå èçáðàí ã-í Ãåîðãè Ãåîðãèåâ.

Òîé å íà 29 ãîäèíè, ìíîãî å áîãàò, èìà ãîëÿì çàìàõ (â êðàäåíåòî íà àãíåòà è ëåêè êîëè) è íàé-âàæíîòî - íåãî ãî ïîäêðåïèõà íàé-ñèëíàòà ïðåñòúïíà ãðóïèðîâêà è íàé-ëúæåùàòà ïàðòèÿ. Òàêàâà ãîëÿìà, ñîëåíà è êðàñèâà ëúæà äðúïíàõà íà íàñ, èçáèðàòåëèòå îò îáùèíà äËúæêó, ÷å ñå èçïîòðåïàõìå äà ãëàñóâàìå çà ã-í Ãåîðãè Ãåîðãèåâ, êîìóòî äîñåãà âñè÷êè âèêàõìå íàøèÿ Ãåðãè, ïðîñòèÿ Ãåðãè, íåäîó÷åíèÿ Ãåðãè, êðàäëèâèÿ Ãåðãè…

Âå÷åðÿòà ïî ñëó÷àé èçáîðíàòà ïîáåäà çàïî÷íà òî÷íî â ïîëóíîù â åäíî ñåïàðå íà íàé-ïðåñòèæíèÿ ðåñòîðàíò â îáëàñòíèÿ ãðàä. Òàì áÿõìå ðàìî äî ðàìî íîâèÿò êìåò, öåëèÿò ìó ïðåäèçáîðåí ùàá, äâåòå ìó ëþáîâíèöè, òðèìàòà ìó âúîðúæåíè äî çúáè òåëîõðàíèòåëè, íà÷àëíèêúò íà ðàéîííîòî ïîëèöåéñêî óïðàâëåíèå è àç, ïëàòåíèÿò (ñ äâå âèñøè îáðàçîâàíèÿ, íî áåçðàáîòåí) êìåòñêè áèîãðàô. Êîãàòî ãóëÿÿò íàïðåäíà, ã-í Ãåîðãèåâ âäèãíà òîñò çà áúäåùèòå óñïåõè íà îáùèíàòà è íà ñåáå ñè ëè÷íî; áëàãîäàðè íà ñúòðóäíèöèòå ñè, íà ïðåñòúïíàòà ãðóïèðîâêà è íà ïàðòèÿòà-ëúæêèíÿ, êîèòî ãî èçäèãíàõà è ïîäêðåïèõà â áîðáàòà çà êìåòñêèÿ êîêúë. Òîé îáåùà îùå îò óòðå äà çàïî÷íå àêòèâíî äà ìèñëè êàê äà ñå èçäúëæè ñ îáùèíñêè ïàðè è ñëóæáè íà âñè÷êè õîðà è ôèðìè; íà ïðåñòúïíàòà ãðóïèðîâêà è ïàðòèÿòà-ëúæêèíÿ, êîèòî ãî ïîäïîìîãíàõà çà èçáîðíàòà ïîáåäà è äà ñå ðàçïëàòè ñ âðàãîâåòå ñè ÷ðåç ïúëíîòî èì èêîíîìè÷åñêî çàäóøàâàíå. Äà, îùå îò óòðå òîé ùå çàïî÷íå äà ñå ðàçïëàùà ñ îíåçè, êîèòî ãî ïëþõà ïî ñúáðàíèÿòà, ìèòèíãèòå è êüîøåòàòà.  òîâà íèêîé îò ñúìèøëåíèöèòå ìó íå ñå è ñúìíÿâàøå.

Ñëåä ïîçäðàâëåíèÿ, öâåòÿ,ïåñíè, òàíöè, èçïúëíåíèÿ íà öèãóëêè è äðóãè ïðèåòè â ïîäîáíè ñëó÷àè ðèòóàëíè ïðîöåäóðè, êîìïàíèÿòà ñå ïîíàïè, æåíèòå ñå ïîîòïóñíàõà, îáñòàíîâêàòà ñòàíà åäíà íèêàêâà… Òîãàâà êìåòúò ã-í Ãåîðãèåâ îòíîâî âçå äóìàòà è íà ïðèñúùèÿ çà îáùàòà ìó êóëòóðà è íåäîâúðøåíî ñðåäíî îáðàçîâàíèå åçèê êàçà:
- Ãóñïóäà è äàìè, ïðèåòåëêè, ëèáîâíèöè è ïðèåòåëè ìîè! Îùè êúòó èçäèãíúõòè êúíäèäúòóðúòú ìè, ìúêúð ÷è ñè÷êè çúä ãúðáú ìè ìè âèêàôòè íèãðàìîòíèà Ãåðãè, àñ áÿô äóñòàòú÷íó óìÿí äú ïëàòú áóãàòó íú òðèìú ó÷èíè è îïèòíè óáùåñòâèíè ìúíèïóëàòóðè óò îáëúñòú, òúé äú ìú ïóñúâåòâúò, ÷è äú íè ñè ôúðëÿì ïúðèòè íú âÿòúðú, à íèïðèìåíó äú ñòàíú êìåò íú óáùèíú äËúæêó, çú äú çúáóãúòåÿ îùè ïî-ìëîãó, ïúê íú ñëåäâúùèòè ïúðëúìåíòàðíè èñáóðè äú ñòàíú è íúðîäåí ïðèäñòàâèòÿë, ùîòó òàì úâàíòúòú å íàé-ãîëÿìú. Òåñ òðèìú ó÷èíè ïóìîãíàõú ìëîãó ô ïóäãóòîôêàòú è ðèàëèçèðúíèòó íú ãóëÿìàòú ìè ïðèòèçáóðíú ëúæú, ñ êóÿòó óìàÿô òîëêóñ ìëîãó õîðú, ÷è çáðàô ñèäèìäèñå è äâà ïðóöåíòú îä ãëúñóâåòè èì. Òóê ñìè áèç-áèçå, ô ìëîãó òåñÿí êðúê è øè ñïóäåëú ñ âàç, ÷è íÿìúì íè íàé-ìàëêóòó íúìèðåíèå è âàçìîæíóñ äú èñïàëíÿâúì ïðèäèçáóðíúòú ñè ëúæú. Êàçàíó óòêðóâåíó, ïðèòèñáóðíúòú ìè ëúæú å íúïðàâó íåèñïúëíèìú ôúíòúñìàãîðèú… Òÿ å åíú ïðèìàìêú çú íúèâíè ìèøêè… È ìèøêèòè, êàêòó âèäÿôòè, ñú ôàíúõú! Êúïàíÿò øòðàêíú! Àñ ñúì óòáðàí. Òðèìúòú ìè ñàâåòíèöè, äú ñú æèâè è çäðàâè, øè ìè êàçâúò êúê äú ñú èçìàêâúì óò òóê íúòàòúêú. Òå çà òóé ñú çúâúðøèëè äèñòàíöèîííó; çíàÿò êâî è êúê, ú àñ çíàì äú èì ïëàùàì çú úêúëÿ, êîéòó øè ìè äàâúò óò òóê íú òúé. Òå øè ìè ïóìîãíúò äú ñè êóïú è âèøå óáðàçóâàíèå ïî òúé-íàðå÷åíòó äèñòàíöèîíàðíó ïóäêóïâàíèå… Ñàìó ñëèä äâà ìåñèöú àñ, Ãåðãè-ãëóïàâèÿ , úêî íè ñúì âèøèñ, çúïëþéòè ìú, ìúêúð ÷è øè ñúì âàø êìåò… È øè èçêàì äú ìè âèêàòè êìåòú-Ãåîðãèåâ-óìíèÿ èëè êìåòú-Ãåîðãèåâ-ó÷èíèÿ!... Ìèñëà, ÷è ñúì ìëîãó ÿñåí è òî÷ÿí.
Ñèãà æèëàÿ äú âè ïîðàçâåñåëú ñ êðàòàê è ïóó÷èòåëÿí èïèçîò óò èçòîðèàòú íú íàøòó ñåëó. Òðèòå ó÷èíè òèêâè ìè ãó ðàñêàçàôú.

… Ïðèäè ïîâèêè îò ñòî ãóäèíè íàøèà ñèãàøåí ãðàò áèë ñåëó… Ñåëóòó ñú êàçâúëó Äúëãîõóå*ó. Ô íåãó èçáóðè çú êìåò ñú ïðóâåæäúëè âñÿêú ãóäèíú ïðèç çèìúòú. Êóìèñèÿ óò òðè óòáðàíè, ÿêè ñåëüåíêè ÷ðåñ óïèïâàíè è ïðúêòè÷åñêó èñìåðâàíè ïó íàé-÷åñíåí, ïðèöèçÿí è ïóáëè÷ÿí íà÷èí óïðèäåëÿëè êîé îä êúíäèäàòèòè-ìàæå å ñ íàé-äúëúê, çú äú ñòàíè êìåò íà ñåëóòó… Ìîÿ ïðà-ïðàäÿäó Ãåðãè æþâååë â áúëêàíú, äó÷óë çà òóé ñåëó, ðèøèë äú ìó ñòàíè êìåò, ñ ãóëåìè ïåðèïåôèè èñìèíúë ñ êîíü ñòóòèöè êèëóìåòðè è ô åäíú ôúðòóíú ðàíó-ðàíó ñóòðèíòú ïðèñòèãíúë ô öåíòúðÿ íú ñåëóòó. Ô êìåòñòâóòó ñâåòÿë ñàìó èäèí ôèíåð. Êúòó âúðçúë êîíüà ñè íú âðúòàòú íú êìåòñòâóòó è ñú ïóóòóïúë îä ñíåãú, ïðà-ïðàäÿäó ìè Ãåðãè âëÿçàë ô ñòàè÷êúòú íú êìåòú, çúòâîðèë âðúòàòú è ïóçäðàâèë ìàæú, êîéòó íú êóëåíè äóõúë ñ óñòú, çú äú ðúñïàëè ïå÷êúòú. Çåð, ñëåò íÿêóëêó ÷àñú òóê, íú òîïëó, ïðåò êóìïåòåíòíúòú æåíñêú êóìèñèú ùåëè äú ñú ñúçòåçàâúò ãîëè-ãîëåíè÷êè êúíäèäàòèòè çú êìåò íú ñåëó Äúëãîõóe*ó…
- Îòêúäÿ ñè, ãóñïóäèíå, è ùî äèðèø òúäÿâú? - ïóïèòúë ìúæú ïðóäúëæàâàéêè äú äóõú â ïå÷êúòú.
- Íå ñúì òúäÿâàøåí, óò áúëêàíÿ ñúì - óäãóâîðèë ìîÿ ïðà-ïðàäÿäó.
- Ùî äóìúø!?... ×àê îò áúëêàíÿ?... Ùî äèðèø òóêú? Ùî íè ìè óäãóâîðè? - ïðóäàëæèë äú ïèòú ìàæú.
- Èäâúì ïó ðàáóòú, íåñ øè âè ñòàíú êìåò! - âèñîêó è ÿñíó êàçúë ïðà-ïðàäÿäó.
- Òúé ëè? ×è òè çíàéø ëè êàê ñú ñòàâú êìåò â òóé ñåëó?
- Çíàì… È íåñëî÷àéíó äîéäîô. Ñìÿòúì, ÷è àñ øè âè ñòàíú êìåò äó íÿêîëêó ÷àñú.
Ðàñòðèâîæÿí óò ÷óòóòó ÷óâåêàò ñú èñïðàâèë, çúðÿçúë ïàëåíòó íú ïå÷êúòú, ðúñãúðíúë óòïðåä èìóðëóêú íú ïðà-ïðàäÿäó ìè Ãåðãè, ïóóãëåäàë ïóòóðèòå ìó è êàçàë:
- Íúïðàñíó ñè áèë òîëêîâú ïúòü… Àñ öåëè óñåìíàéñå ãóäèíè ïàëú ïå÷êúòú íú êìåòú è ìó ñëóãóâúì… Ìîÿ èñòðóìåíò ñòèãú òî÷íó è íúðàâíó ñ ëÿâóòó ìè êóëÿíó. Âå÷è óìîðèô ÷åòðè áàáè÷êè. Ñèãà çèìàô ïåòú… Íó ñå ñúì ñëóãú è ðúññèëÿí. È ñå ÷àêúì äú óìðå êìåòú, ÷è àñ äú ñú íúñòàíú íú ìÿñòóòó ìó è äðóê äú ìè ïàëè ïå÷êúòú. Íó, íè áè… Íàøèà êìåò å óò äâàéñè è äâå ãóäèíè. Íåñ òîé ïàê øè óñòàíè íú ïîñòú ñè, ùîòó íåãóâèà èñòðóìåíò å òîëêóñ äúëúê, ÷è ãëúâúòú ìó ñòèãú ÷àê äó ëåâèÿ ìó öàðóëü. È òðèòè æèíè îä êóìèñèÿòú öÿëú ãóäèíú ñú íàòïðèâàðâàò èíà ïðèñ äðóãú è äåí ïðèñ äåí ïëèòúò øåï÷èöè çú ãëúâàòú íú èñòðóìåíòà ìó, êóÿòó òå ìëîãó óáè÷ÿò äú èñìåðâúò è óïèòâúò, êóãàòó ãó êàíúò âå÷ÿð íú ãîñòè ïó êàùÿòà ñè…
- Å, ùîì é òúé, àñ øè âè ñòàíú êìåò - êàçúë ìîÿ ïðà-ïðàäÿäó.
- Òè ëóä ëè ñè áðÿ, ÷óâåê?... Íè ðúçáðà ëè êúêâî òè êàçàô? Íàøèà êìåò å ñ íàé-äúëúê… Àêó íè ñè ðúçáðàë, òî è ñåëóòó íè çàòóé ñú êàçâú Äúëãîõóå*ó…
- Ðàçáðàô ñè÷êî! - óäãóâîðèë ïðà-ïðàäÿäó ìè Ãåðãè. - Ïðèäàé íú êìåòú õè÷ äú íè èäâú ïðåò êóìèñèÿòú. È òè ñúùó… Íÿìà ñìèñàë äú ñú èçëàãúòè… Àñ ìîÿ ãó íúâèâúì òðè ïúòè íú êðúñòú ñè è ìó ïîäïúõâúì ãëúâàòú íúäîëó êúòó âóéíóøêè ïóÿñóê… À ñèãú ñè ñâóáîäåí! Îîâóëíåí ñè! … Àñ ñúì âåêè êìåòú íú íàøòó ñåëó Äúëãîõóe*ó… Ïðèäàé òóâú íú ñè÷êè ìîè ñúñåëèíè!.. È íàé-âåêè íú ñúñåëÿíêèòè äúëãîõóå*êè… Ñêîðó øè ñú çúïóçíàüú ñ òÿô…

Óøúøàâÿí óò ÷óòóòó è ôòðèùåí óò äóìèòè íú íîâèú êúíäèäàò çú êìåò, ðàññèëíèàò óêóêîðèë ó÷è îò ñòðàõ è íú çàäÿí õîò ñú èçìúêíúë óò êìåòñòâóòó. ×ðåñ íåãó è óò óñòú íú óñòú òðèâîæíàòú çú íÿêîè, è ðàäîñíú çú äðóãè, íóâèíú áúðæó ñú ðàñ÷óëú èñ öÿëòó ñåëó. Ñàìó ñëåò ÷àñ õîðàòú, è íàé-âåêè æèíèòè, ñú ñòðóïúëè ïðåò êìåòñòâóòó è áåñ äú ïèòúò êóìèñèÿòú, íú þíàøêó äóâåðèå, ïðèåëè ñ ïóêëîíè è òèìåíåòú ïðà-ïðàäÿäó ìè Ãåðãè çú êìåò íú ñåëó Äúëãîõóå*î…
ßâíó óò òóãàâú íàøòè õîðú ñú ñè íúèâèâíè è ñåêè ìîæè äú èì ñòàíè êìåò ñ èäíú ãóëÿìú, óïúøàòú ëúæú… Êúêòó, ìèæäó ïðî÷óì, íúïðàâèõ è àñ… Ìîéòà ëúæú óáà÷å áåøè íàó÷íó ðúçðúáîòåíú è íîñèøè ìóäåðíóòó èìè "Ïðåäèñáóðíú ïëúôòõîðìú".

Ìèíúëè ãóäèíè. Ìëîãó æèíè óò ñåëóòó, â òóé ÷èñëî è ïðà-ïðàáàáú ìè, ñà äóìîãíàëè äó ïðà-ïðàäÿäîâèà… äó êìåòñêèà… Óñòàíàëè äóâîëíè, íó ðúçáðàëè, ÷è òîé æèñòîêó ãè å èçëúãúë ïðåñ îíÿ çèìÿí, ÿíâóâàðñêè äåíü. Óø ïàçåëè ô òàéíú, íî ëåêú-ïîëåêú ñè÷êè â ñåëóòó ñú íúó÷èëè çú äúðòúòú ëúæú, êóÿòó èì òåãëèë êìåòú, ìîÿ ïðà-ïðàäÿäó Ãåðãè è ãó ïðèêðúñòèëè äËúæêó-êìåòú… Êóãàòó äóøëè ïî-öèâèëèñîâàíè çú ñåëóòó âðèìåíú, ñú íúëîæèëó äú ñìèíàò èìèòó Äúëãîõóå*ó, çúùîòó áèëó íèïðèëè÷íó. Ìëîãó ìèñëèëè õîðàòú êúêâî äú áúäè íîâóòó èìè íú ñåëóòó. Íàé-íàêðàÿ ïóñëóøàëè ñòî è äâå ãîäèøíúòú áàáú Ïåòðú, äúøòåðà íú ïðà-ïðàáàáú ìè, è ãó ïðèêðúñòèëè íú ñåëó äËúæêó. Òÿ çíàÿëà çú ïîäâèãú íú ïðà-ïðàäÿäó ìè Ãåðãè ëè÷íó óò ìàéêú ñè, êóÿòó áèëú ïðèñèäàòåëêú íú ñåëñêúòú èñáèðàòåëíú êóìèñèú è êúòó òúêàâú ÷åñòó êàíåëú äËúæêó-êìåòú íú ãîñòè ó äîìú ñè âå÷ÿð… Òå òúé ñú ïóÿâèëó íú÷àëóòó íú ìîÿ ðîò, òúêú å äóøëî è ìîéòó èìè Ãåðãè… ïúê è ìîÿ úôôôèíèòåòèí êúì êìåòñêèà ïðèñòîëü…

*È äíåñ, õîðàòà îò ñåëîòî ñà äîâåð÷èâè è ëåñíî ñå ëúæàò. Ïúê è â ãðàäîâåòå íåðÿäêî ãëàñóâàò çà êàêâè ëè íå îòðåïêè, çà ïðåñòúïíèöè, çà íåãðàìîòíè è ïîñðåäñòâåíè êàíäèäàòè, íÿêîè îò êîèòî ïîñëå ñå äîêîïâàò ÷àê äî íàðîäíîòî ñúáðàíèå è ðåøàâàò ñúäáèíèòå íà äúðæàâàòà è íàðîäà. È, çà êàïàê íà âñè÷êî, ïîñòîÿííî ïîëó÷àâàìå ïîçäðàâëåíèÿ îò íàïðåäíàëèòå ñòðàíè çà ãîëåìèòå íè óñïåõè ïî ðîçîâèÿ ïúò êúì ïðîãðåñà è äåìîêðàòèçàöèÿòà.

Äà ñå ñìååø ëè, äà ïëà÷åø ëè, òè ñàì ñè ðåøè, ÷èòàòåëþ! Äå äà èìàøå ñåãà íÿêàêúâ îáåêòèâåí ìåòîä äà ñå èçìåðâàò àêúëúò, êâàëèôèêàöèÿòà, ïîäãîòîâêàòà, îáùàòà êóëòóðà, ÷åñòíîñòòà è ïðåäàíîñòòà íà êàíäèäàòèòå çà êìåòîâå? Òàêà, êàêòî îáåêòèâíî, ïóáëè÷íî, íàèâíî è ÷ðåç èçìåðâàíå ñà èçáèðàëè êìåòà íà ñåëî Äúëãîõó*î ïðåäè äà ñå ïîÿâè êìåòñêèÿò ïðà-ïðàäÿäî Ãåðãè…

Êàêòó ñú êàçâú, äú ñú íè ÷èñòèòè íîâèòè êìåòóâè! È äúíî äú íÿìú òúêèâè êúòó âèøèñòú-êìåòú Ãåðãè-ó÷èíèÿ! Úêó ñúì òè èñêúëü÷èë àêúëÿ, ìîëú çú èçôèíåíèå, ÷èòàòåëüêî è ÷èòàòåëüüüó!... Æèëàÿ òè çäðàâè è õåì äú ãëúñóâúø ñ úêúëüÿ ñè, Èñáèðàòåëüüüóóó…


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 24.10.2005 @ 07:57:13 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Õóìîð è ñàòèðà

» Ìàòåðèàëè îò
   Selianin

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 1
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 00:46:27 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"äËúæêó" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: äËúæêó
îò CkumHuk (qwerty@yahoo.com) íà 29.04.2007 @ 19:29:17
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://raznipix.hit.bg/mypik1.jpg
Àç íåìîæàõ äà ãî ðàçøèôðîâàì äî êðàÿ, ðàçáðàõ ïîëèòè÷åñêèòå íàìåöè è ïîñëàíèÿ, àìà âåðíî ñè ãîëÿì ñåëÿíèí, ùîì íè ñú óñåùàø, ÷è ïðèêàëÿâàø ñúñ ñåëñêèòå èçêàçâàíèÿ. Òå òèÿ ïîâúðõíîñòíè ïðèò÷è è áàáà ìè ãè çíàé. Ñïîëàé òè è äîáðå ïóíå, ÷å ñè äîáðóíàìåðåí è ñè ñà ïîñòàðàë. È àñ òúé åíî âðåìè ñà ðàäâàõ êàòî ïèòàõ äàñêàëêàòà äàëè çíàé êîëó å 2+2 è é óáÿñíÿâúõ, ÷è å ÷åòðè.