Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 829
ХуЛитери: 5
Всичко: 834

Онлайн сега:
:: LioCasablanca
:: pinkmousy
:: Georgina
:: AlexanderKoz
:: malovo3

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПриказка за принца
раздел: Приказки
автор: mishle

Имало едно време едно кралство-господарство...с принцове, принцеси...
Краля имал шест сина и три дъщери..най- малкия от всички бил Яху.
След като всичките му братя и сестри се изпоженили той останал сам
в това огромно кралство. Краля бил весел човек ,много милостив и добър и неможел да гледа сина си така тъжен, но незнаел какво да стори.
В един прекрасен ден на кралицата и дошла идеята да запознаят Яху с дъщерята на съседното кралство-тя била най-малката от петнайсетте деца на краля.
И така краля организирал празненство по случай рожденния ден на принц Яху.
Имало много хора... сред всички се отличавало едно малко момиченце-принцеса Мили.Тя била снежно бяла, имала красиви къдрави коси...и очарователна усмивка.
А принц Яху бил висок, снажен, от него искрели сила и мъжество...
И така принца и принцесата се запознали...и вече става дума за любов от пръв поглед...
На празничната трапеза те седели един срещу друг и не можели да откъснат очи един от друг...гледали се,гледали се(изкри прехфърчали между тях) и..се усмихвали чаровно...и така времето летяло не усетно...
За рожденния ден на принца от съседното кралство били донесли една много сладка маймунка...тя била на принцесата...
За маймунката било отделено специално място в царската градина...Маймунката не била обикновена ...тя може да разбира господарите си и да изпълнява задачи...
И така както си летяло времето,дошла ноща и трябвало вече всички да си ходят...но принца и принцесата не искали да се разделят още...но се наложило...
На другия ден принца се събудил и за изненада на всички той се усмихвал и се радвал...бил щастлив за първи път от много дни...Всеки ден принца и принцесата се срещали тайно в тайната градина на една изоставена крепост...и там сред ухание на рози те играели и лудували до насита...
Един ден принца закъснял, а принцесата подранила...и когато принца отишъл нея я нямало.Той чакал,чакал,....ииии нищо...
Накрая се разбрало ,че тя била отвлечена...от един сводник..В една дълечна страна където никой незнаел къде е...
И принца решил да иде да я спаси...взел маймунката да му показва пътя и тръгнал....Вървял,вървял...през пустинята...дълго време.. на пътя му не се виждало нищо друо освен пясък,кактуси и изпепеляващото слънце.Той вървял с единствената мисъл да спаси Мили...мислел си" Мили, не бой се аз ида"Той вървял и вървял ...жаркото слънце препичало...но той не спирал...сили извирали от сърцето му...той вървял и сякаш пустинята нямала край...и внезапно видял един град-Градът на разбойниците.Отначало се уплашил, но поел дълбоко въздух и събрал кураж...и тръгнал смело да търси принцесата...но там на пътя му се изпречили местните бандити...Тогава принца незнаел какво да стори...те били повече от него...но принца бил много изобретателен...и приложил свойте умения и с помоща на необикновената маймунка ги притрепал..всичките. Той бил пред бърлогата на сводника...Блъснал вратата с крак.Влезнал при шефа им...той бил една грамада..с големи мускули...Отначало принца се стреснал, но щом чул нежното гласче на Мили той събрал сили и казал на сводника че по добре е да се бият но цивилизавано.Ония помислил малко и си рекъл"аз тоя кат го фрасна ше го забия кат пирон в пода, но да видим к'во може"
Принца предложил да играят шах...и така те почнали...сводника мести, принца мести...и накрая...ха принца сгащил царя на сводника и ...шах и мат..Сводника се вбесил, ударил дъската за шах и почнал да рита ,да блъска...и подгонил принца...
Принца тича..ония след него...той тича ония след него ..и така докато сводника не се изморил...и паднал на земята от умора....принца само това и чакал ..взел камата си и се хвърлил върху него.Сводника бил толкова уморен, че не можел да се съпротвлява и принца го убил....след това бързо отишал при принцесата ,отвързал я
А тя се хвърлила на врата му и го целунала....
После се прибрали...разказали всичко на родителите си...принца бил герой .
Двете царства ликували, радвали се много.
След девет седмици Яху и Мили се оженили.Дигнали пищна свадба.Девет дни и нощи празнували...
Принца и принцесата седели на кралския балкон,прегърнати..любували се на ноща и един на друг...
И от тогава се носела легендата за принца,който бил готов на всичко от любов.

КРАЙ


Публикувано от BlackCat на 16.10.2005 @ 21:45:47 



Сродни връзки

» Повече за
   Приказки

» Материали от
   mishle

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
323 четения | оценка няма

показвания 48164
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Приказка за принца" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Приказка за принца
от rimoza на 16.10.2005 @ 22:15:52
(Профил | Изпрати бележка)
Обичам всички приказки,
но тази много, безкрайно много
ми хареса ...!!!
Гласувам с 5 !!! Приятелски привет !