Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 860
ХуЛитери: 4
Всичко: 864

Онлайн сега:
:: AlexanderKoz
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA
:: Elling

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПохапвайки захаросани облаци на твоя прозорец!
раздел: Разкази
автор: usmivka

Може ли да седна до теб на този прозорец, днес ми се гледат отново облаците! Нещо не ми се работи, петък е, а нали знаеш който работи усилено в петък му умирал началника.
А моят е хубав човек, защо да го тръшвам усмъртен тъй млад едва на 50, нека си живее живота. Е, аз ще се жертвам за неговото благо и ще се въздържа от бачкане за някоя друга минутчица ще погледам през този твой прозорец! Няма значение, че ще е за малко, нали се вижда небето, слънцето ще се посмее на рамената ни, все някой топъл лъч ще ни погали по нослетата, и ще се облизваме на белите пухкави облаци, кой от кой по-сладък, нали са от захарен памук! За мен е този там в дясно! Виж какъв е тлъстичак. Хе хе, ама съм лакомийка. Ууффф, лепнала ми се е една муха на облачето, сладостта ги привлича. А, твоето как е, вкусно ли е? Я, при теб мухите даже са две,хе хе. Има повече мръвка, не е чесно! Извини ме, мляскам, днес си забравих обноските вкъщи под възглавницата. А може ли да си провисна краката надолу, свити не ми е удобно, на криво ми отива папкането, няма да съм тъй право-красна. И защо ми гледаш странно босите крачета!? Е, нека подишат малко, вярно миришат, като макарони на фурна, може би с повече подправки.., даа! Спокойно де, не ме дръж, няма да падна! Обещавам да не скачам от прозореца ти. Ако без да искам се подхлъзна, знай, няма нищо страшно! Хайде, защо забрави да мигаш, ти не знаеш ли, че мога да летя! Невярваш ли!? Повярвай! Мога да летя, по бърза съм даже от гугутката! Искаш ли да се стрелна сега? Ха ха. Неее, за къде да бързам!? Хайде, още мъничко тука до тебе ще постоя! Изяде ли си захаросания облак? Охо, моя отдавна го глътнах. Даже смогнах да си оближа пръстите и пръчицата на която стърчеше. Според мен, да ги оближеш е най-хубавото от цялото ядене, там остава есенцията на облъка, синевата му, дъха на теменужки, свежестта му. Погледни внимателно ще видиш по пръстите ти е останала капчица роса от него. Виж, нима не може да остане нещичко от един захаросан облак!? Може разбира се! Но защо се смееш? Нима не ти хареса облака? Твоя не беше ли вкусен колкото моя!? Да... да.. Харесвам, когато тези очи се смеят, харесвам, когато глъса ти звъни. Нима и ти можеш да летиш!? Брей, успя да ме изненадаш!
А сега ми разкажи за облаците, които видя от петъка нататъка, забавлява ли се, разпусна ли!? Как си, разкажи ми приятелю!? Разкажи какво видя, докъто без мен летя?


Публикувано от BlackCat на 30.09.2005 @ 19:48:37 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   usmivka

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 14:08:16 часа

добави твой текст
"Похапвайки захаросани облаци на твоя прозорец!" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.