Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 766
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 770

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: lubara
:: LeoBedrosian
:: Albatros

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÂúðêîëàê
ðàçäåë: Ôàíòàñòèêà
àâòîð: Heretic

Îòêúäå äà çàïî÷íà ñ ïèñàíåòî íà òîçè äîêóìåíò?
Äàëè ïúðâî äà ñå ïðåäñòàâÿ íà "óâàæàåìàòà" ïóáëèêà? Äà òîâà ìèñëÿ, ÷å ùå íàïðàâÿ.
Êàçâàì ñå Ïåøåâ. Êàòî îíàçè âåðèãà îò ìàãàçèíè "Ïåøåâ è ñèí", êîèòî ñà çàâëàäåëè öåëèÿ ñâÿò. Ðîäåí ñúì â ñðåäàòà íà ïðîëåòòà - 19 àïðèë, 3963 ãîäèíà âúâ Âåëèêèÿ "Ëþëèíîïîëèñ", â çîíà -2. Èçêàðâàõ ñè ïðåõðàíàòà êàòî êàñàïèí.
Åäíà âå÷åð êàòî ñå ïðèáèðàõ â óëòðà áåäíàòà ñè êúùà ìå ñïðÿõà êèáåðíåòè÷íèòå óáèéöè íà èìïåðàòîð Ñóòåêõ.  ñòîìàõà ìè ñïîìíÿì ñè èçðèãíàõà êèñåëèíèòå è ãàçîâåòå, íî óñïÿõ äà ñå ñäúðæà. Èìïåðàòîð Ñóòåêõ äà òå âèêà ñè áåøå ãîëÿìà ðàáîòà. Òîâà å îáÿñíåíèå êúì "óâàæàåìàòà" îò ìåí ïóáëèêà - êîé å Ñóòåêõ?
Òîé å Òúìíî áîæåñòâî îò Åãèïåò, âúðíàëî ñå â ìàòåðèàëíèÿ ñâÿò "áëàãîäàðåíèå" íà åäíî ìàãè÷åñêî îáùåñòâî. Ñåãà Ñóòåêõ óïðàâëÿâà Âåëèêèÿ ïîëèñ - Ëþëèí. À äà óïðàâëÿâàø Ëþëèí å âñå åäíî äà óïðàâëÿâàø ìíîãî ïîâå÷å îò ïîëîâèíàòà ÷îâåøêè (è íå ñàìî) ñâÿò!
Êèáîðãèòå ìå âêàðàõà â ñêîðîñòîìîáèëèòå ñè. Ãëåäàõ ïî âðåìå íà öÿëîòî ïúòóâàíå èçïîòåíèòå ñè ðúöå. Ãëàâàòà ìå áîëåøå îò ìèñëåíåòî. Ïîïèòàõ ãè ñ íàñúëçåíè î÷è "êàêâî ñòàâà'', íî òå íå ìè îòãîâîðèõà.
Ñòèãíàõìå äî ×åðíàòà êóëà. Ïîãëåäíàõ òàçè ñãðàäà. Òÿ áåøå öÿëàòà èçãðàäåíà îò òúìíî ñèâî-ñèí ìåòàë è áåøå âèñîêà 9660 ìåòðà. Ïàäíàõ îò ñòðàõ íà êîëåíåòå ñè. Òðèìà ãîëîãëàâè ìóòðè îáëå÷åíè â ÷åðíî ìå äèãíàõà ãðóáî íà êðàêà è ìå ïîâåäîõà íàâúòðå â ñãðàäàòà. Ïîïèòàõ ãè è òÿõ "êàêâî ñòàâà", íî òå ñàìî ñå óõèëèõà è óñåòèõ ãíèëèÿ èì äúõ. Àñàíñüîðà ñïðÿ èçêà÷âàíåòî ñè è òðèìàòà ìóòðè ìå âêàðàõà â "Òðîííàòà çàëà íà Ñóòåêõ".
Âñè÷êî áåøå äîñòà ìðà÷íî. Ïðåç ñòúêëîòî âèäÿõ äâåòå ëóíè Îì è Ðåí íà ôîíà íà òîòàëíàòà ÷åðíîòà ñÿêàø ìè ñå ïîäèãðàâàõà. Âèäÿõ îãðîìíîòî áþðî íà èìïåðàòîð Ñóòåêõ. Íå÷îâåøêîòî ìó ëèöå áåøå â ñÿíêà.
Ìóòðèòå ñ îïðÿí ïèñòîëåò â ãëàâàòà ìè êàçàõà äà ïîêàæà óâàæåíèå è äà ñåäíà íà çåìÿòà. Îò öÿëîòî òîâà íàïðåæåíèå íå èçäúðæàõ è ñå ðàçðåâàõ. Ïîïèòàõ Èìïåðàòîð Ñóòåêõ çàùî ìå å èçâèêàë ïðè ñåáå ñè. Òîé ñå èçïðàâè è ñå íàâåäå. Òîãàâà âèäÿõ è êàê èçãëåæäà íà æèâî. Ïðîäúëãîâàòî ëèöå íà íåîïðåäåëèìî æèâîòíî. Íåùî ñðåäíî ìåæäó êó÷å è ïðàñå. Èìàøå äúëãà áóéíà ÷åðâåíà êîñà è èçöÿëî ÷åðíà êîæà. Áåøå âèñîê øåñò ìåòðà. Íå èçïèòâàõ ñòðàõ, íå çàùîòî ãî áÿõ ãëåäàë ìíîãî ïúòè ïî íîâèíèòå, à çàùîòî òîé èçëú÷âàøå ñïîêîéñòâèå è õàðìîíèÿ.
Òîé çàãîâîðè ñúñ ñòóäåíèÿ ñè ãëàñ è ìå ïðîíèçà ñúñ çåëåíèòå ñè î÷è. Áÿõ õèïíîòèçèðàí îò íåãî.
- Å, Ïåøåâ... èçñëåäâàì òå îò íÿêîëêî äåíà. Òè ñè åäèí ìèçàíòðîï, áîãîõóëíèê è ïðåçðÿë æèâîòà.
- Êàêâî ùå ïðàâèòå ñ ìåí - ïîïèòàõ ãî àç è ñå çàäàâèõ îò íàñúáðàëèòå ñå ñëþíêè.
- Òè ñè íóæíèÿò çà ìåí ÷îâåê. Òâîÿòà îìðàçà è ñèëà ñà ìè íóæíè.
Åäèí ïðîáëåì ñå ïîÿâè â ìîÿ "æèâîò" - Åäèí âúðêîëàê èçïðàòåí îò Âúðõîâíèÿ ñúâåò è íàäàðåí ñ áîæåñòâåíà ñèëà îò òÿõ, óíèùîæàâà ñúçäàäåíèòå áëàãà è ðàäîñòè îò ìåí. Öÿëà îáëàñò ïîä÷èíåíà íà ìåí âå÷å íå å ïîä ìîÿ âëàñò. Ñëóãàòà ìè Ñàéáúð Ìóðäà, ïàçåù îáëàñòòà å áèë óáèò îò âúðêîëàêà.
- Ãîñïîäàðþ âñå îùå íå ðàçáèðàì êàêâè ñà âè ïëàíîâåòå çà ìåí - ïîêëîíèõ ìó ñå àç.
- Ùå òå äàðÿ ñúñ ñâðúõ ñèëà ñ öåë äà ñòàíåø ìîé ñëóãà. Òâîÿòà äëúæíîñò ùå áúäå "Ïðàòåíèê".
Êàòî ÷óõ òîâà îòâîðèõ øèðîêî î÷èòå ñè è ñå çàõèëèõ çàðàäè òàçè Ïðåêðàñíà íîâèíà. Òîâà ñå êàçâà ÷óäî! "Ïðàòåíèöèòå" ñå çàíèìàâàò ñ èçäèðâàíåòî è åëèìèíèðàíåòî íà âðàãîâåòå íà Èìïåðàòîð Ñóòåêõ. Òîâà ñå êàçâà ïðåñòèæíà ðàáîòà!
Ïðèåõ äëúæíîñòòà. Ñóòåêõ íà ñëåäâàùèÿ äåí ñëåä ðèòóàëà ìå äàðè ñúñ ñâðúõ ñèëàòà. Óñåòèõ åíåðãèÿòà äà êëîêî÷è âúòðå â ìåí. Àç ãîðÿõ. Êðåùÿõ, íî íå îò áîëêà, à îò óäîâîëñòâèå. Óäîâîëñòâèåòî óáè ñòàðàòà ìè ñúùíîñò. Ïîñëå äîéäîõà áîëêèòå. Åäíà ñåäìèöà íå áÿõ íà ñåáå ñè. Ñëåä êàòî ñå ñúâçåõ ñòàíàõ Ïðàòåíèêà ñ èìåòî Åêñâåðèîí. Âëàäååõ ñòèõèèòå îãúí è çåìÿ.
Ñ âúðêîëàêà áåøå ñâúðøåíî.
....................


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 29.09.2005 @ 22:27:12 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ôàíòàñòèêà

» Ìàòåðèàëè îò
   Heretic

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 4.33
Îöåíêè: 3


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

18.04.2024 ãîä. / 17:58:39 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Âúðêîëàê" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Âúðêîëàê
îò devilsttattoo íà 30.09.2005 @ 09:56:35
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
õóáàâî å äà âëàäååø ñòèõèè, íàëè