Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 409
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 412

Îíëàéí ñåãà:
:: rady
:: LeoBedrosian
:: hunterszone

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÒå'íàðð
ðàçäåë: Ôàíòàñòèêà
àâòîð: apollyn

Îãúíÿò å äóøàòà ìè.
Òîé êîâå ðàçóìà ìè è òî÷è íèøêàòà íà äíèòå ìè.

Îãúíÿò å âÿðàòà ìè.
Òîé îáãðúùà Áåððîíàð* è Òîðì, òîé âîäè äåëàòà ìè.

Îãúíÿò å ñúùåñòâîòî ìè.
Òîé å ìîÿòà èñòèíà, ìîåòî òÿëî, ìîÿò ïúò.


Èìåòî ìè å Òå'íàðð - ïëàìúê, æèâåö, ñâåòëèíà; Òå'íàðð Åäèíñòâåíàòà, Òå'íàðð Ñâåòóëêàòà, äúùåðÿòà íà Àñ'ãîðîò Êîâà÷à è Àñ'òàðòå Æðèöàòà. Äâåñòà ÷åòèðèäåñåò è òðè ëåòà ïëàìúêúò îáëèçâà ëèöåòî ìè è âñå îùå íå ìå å ïðåâúðíàë â æàð, â ïåïåë, â ñïîìåí. Âñå îùå ðàçòâîðèëà äëàíè, àç íîñÿ â ñåáå ñè âîëÿòà íà Áåððîíàð è ñèïÿ ãíåâà íà Òîðì.

Íàïóñíàõ ñâîèòå áðàòÿ ïðåäè äåâåòäåñåò è òðè ãîäèíè, çà äà äîíåñà ïëàìúêà òóê. Àç, ïîñâåòåíàòà íà Âåëèêàòà Ìàéêà, ñå îòðåêîõ îò íåéíèòå äàðîâå, çà äà áúäå ÷èñòà äóøàòà ìè è íåäîêîñíàòà âÿðàòà ìè. Äíèòå â îðäåíà ìè îïèòîìèõà îãíåíèòå åçèöè, êîéòî ïàðåõà òÿëîòî ìè, è ãè âïëåòîõà â äóøàòà ìè. Íàó÷èõ ñå äà áúäà ÿðêà áåç äà ãîðÿ, íàó÷èõ ñå äà ãîðÿ áåç äà èçãàðÿì...

Âàøèÿò ñâÿò, ìîÿò ñâÿò... Çëîòî îòâàðÿ ðàíè â ïëúòòà ìó, çàñÿäà âúòðå è ñåòíå ãíîè. Çàãúðáèëè äîáðîòî, âèå òúðñèòå áîãàòñòâà, êîèòî äà çàìåñòÿò âÿðàòà âè, ñïîêîéñòâèåòî âè, ëþáîâòà. Òúðñèòå ïúò êúì ñâåòëèíàòà, îáúðíàòè ñ ëèöå êúì ìðàêà, ïóñêàòå íèøêèòå íà äóøèòå ñè êúì Ñìúðòòà. Ñ îòâîðåíè îáÿòèÿ ÷àêàòå ìèãîâåòå, â êîèòî òÿ ùå ïîãúëíå æèâîòà, êîéòî íå ñòå èçæèâåëè. Àëà Áåððîíàð å ìèëîñòèâà, òÿ íå ñêúïè ñâåòëèíàòà ñè çà îíåçè, êîèòî ÿ ïîòúðñÿò.

À àç... Áðàòÿòà ìîíàñè òàêà è íå óñïÿõà äà èçêîðåíÿò ãíåâà, êîéòî ëåæåøå â ñúðöåòî íà îãúíÿ ìè. Òîé ñå òðóïàøå â ìåí - ãîð÷èâ, ñòåãíàò âúçåë, êîéòî ïúëíåøå î÷èòå ìè ñúñ ñúëçè è îòíåìàøå äóìèòå ìè. Îòêðè ìå Òîðì, çà äà ìå ïîñâåòè îòíîâî â îíîâà äîáðî, êîåòî òúðñåõ ñ öÿëîòî ñè ñúùåñòâî. È àç ãî ïîñëåäâàõ, óñòðåìåíà, îãíåíà, ãíåâíà. Àç ÷èñòåõ ðàíèòå, ãíîÿùè â ñàìîòî ñúðöå íà Ðóí, îáúðíàëà ãðúá íà Áåððîíàð. Àç ñååõ ñìúðòòà òàì, êúäåòî òÿ áå îñòàâèëà îòïå÷àòúêà ñè â ïðàçíèòå òåëà íà íåìúðòâèòå. Àç íîñåõ îãúíÿ, êîéòî ïðå÷èñòâà. Ãîðÿõ, èçãàðÿéêè âñè÷êî îêîëî ñåáå ñè.  ñúðöåòî ìè íÿìàøå ìÿñòî çà ñïîêîéñòâèå, âúòðå âèëíååøå ñâåùåíèÿò ãíÿâ íà Òîðì. È îáùåñòâîòî íà Íåãîâèòå âîéíè ìå ïðèå. Ðàìî äî ðàìî íèå òúðñåõìå ñâåòëèíàòà, êîÿòî ãðååøå â î÷èòå íè è ïðîáëÿñâàøå â îðúæèÿòà íè...

Àëà Áåððîíàð áå ìèëîñòèâà. Òÿ ìè ïîêàçà îòíîâî ïúòÿ. Ïúòÿ íà ëþáîâòà è ïðàâåäíèÿ ãíÿâ, êîéòî ñå âèåøå ïðåä ìåí. Àç ñðåùíàõ îíçè, êîéòî ñúäáàòà ìè áå îïðåäåëèëà. Èìåòî ìó å îòäàâíà çàáðàâåíî, ïîòúíàëî â ñíåãîâåòå íà Ãîëÿìàòà ïëàíèíà. Òîé ìè âúðíà Áåððîíàð, òîé - æðåöúò íà Ìîðàäèí, çàùèòíèêúò. Ïúòÿò ìè äúëãî ñå ñëèâàøå ñ íåãîâèÿ, äîêàòî ëåäúò íå ãî ïîãúëíà, èçãàðÿéêè öÿëîòî ìè ñúùåñòâî. Áåëåçèòå ïî òÿëîòî ìè îòåêíàõà â äóøàòà ìè, êúäåòî ðàíàòà ïðîäúëæàâà äà êúðâè. Íèêîãà íÿìà äà òå çàáðàâÿ...

Ñèëàòà, êîÿòî ìè äàäå òè... Âÿðàòà, êîÿòî ìè âúðíà... Íå ìîãà äà ëúæà ïðåä ëèöåòî íà Ìàéêàòà. Îáè÷àì òå... Íå, äîêàòî ñìúðòòà íè ðàçäåëè, à äîêàòî íè ñúáåðå îòíîâî. Áåððîíàð ìè îáåùà è ñåãà àç ñúì îíàçè, êîÿòî íîñè ñëîâîòî é. Àç, Òå'íàðð Æðèöàòà.

Î, Áåððîíàð, íåêà îíåçè, êîèòî ñúì ñúáðàëà â òâîåòî èìå, íèêîãà íå ðàçäåëÿò äóøèòå ñè. Äîðè îòâúä Øàð, Íåðóë è Áåøàáà.

Î, Òîðì, íåêà ãíåâúò òè ñå èçñèïå ÷ðåç ìåí, íåêà îãúíÿò ìè ïðå÷èñòè îíåçè, êîèòî ìúðñÿò ëèöåòî íà Ðóí.

È íåêà òè, ëþáèìè, íàìåðèø ïîêîÿ, êîéòî Áåððîíàð îáåùà äà èçìîëè îò Ìîðàäèí çà òåá.


-------------
*Áåððîíàð - ñúïðóãàòà íà Ìîðàäèí, Âåëèêàòà Ìàéêà íà äæóäæåòàòà, áîãèíÿòà íà áðàêà è ñèãóðíîñòòà.

=========
Òîâà å èñòîðèÿòà íà åäèí ïåðñîíàæ, ïðåäíàçíà÷åí çà ðîëåâè èãðè. Èìåòî é, êàêòî ñòàíà ÿñíî, å Òå'íàðð. Îò ðàñàòà íà Àçåðèòå - äæóäæåòà, èäâàùè îò Îãíåíîòî èçìåðåíèå (ïîñëåäíîòî å ñâîáîäåí ïðåâîä) - îãúíÿò ãîðè îò ðàìåíàòà é è îáãðúùà öÿëàòà é ãëàâà. Ìóëòèêëàñîâ ãåðîé å - ìîíàõ, øàìïèîí íà òîðì, ñâåùåíèê.


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 15.09.2005 @ 12:13:11 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ôàíòàñòèêà

» Ìàòåðèàëè îò
   apollyn

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

16.04.2024 ãîä. / 14:57:45 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Òå'íàðð" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.