Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 829
ХуЛитери: 4
Всичко: 833

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Marisiema
:: pinkmousy
:: LioCasablanca

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЗаблудена светлина
раздел: Други ...
автор: bedstvieto

Мъничка , слаба все още светлинка ....
Лута се в тъмното , като светулка и търси хранилка , която да и даде сила . Бори се с нокти и зъби за правото си на живот . Пръкна се от нищото , от хаоса ... Създадена от съзиданието в тъмнината . Май всичко започва така ... В черното се омесва нещо цветно , за да подреди света . Да постави главната буква , благодарение на която да завършим изречението . Точката е края . Тя ни връща в тъмното , в началото на кръговрата . Голямата подигравка на живота . Ние ли сме враговете ? Май сме ние ... Да . Окончателната присъда ще я произнесем ние . Смятаме се за богове , съзидатели . За това точката ще я поставим ние . Търсим приини , достатъчно силни аргументи , за да задушим светлинката . А тя е беззащитна и зависи само от нас .
Съвестта е услужлива . Доприпква , като вярно куче , за да бъде безропотно привързана с верига в най - прашния ъгъл на собствения аз . Там ще стои на вода и хапки хляб , докато забрави за мъничката светлинка , осмелила се да озари тъмното . Тъмното , което е превзело душите ни и ни увещава , че егоизмът не е престъпление .
Капка вода , глъдка въздух , полъх на вятъра , те никога няма да погалят мъничкото светило . Приклещено е между стоманени зъбци . Те го теглят безмислостно от лоното на топлата майчина тъма . Притъпяват и умъртвяват писъка . Последния писък на обречената светлина . режат я , убиват я ... Толкова бавно , толкова садистично ... Толкова нечовешки . Онези другите , те са чисти пред съвестта си . Все пак не са взели решението . Просто палачи . без отношение , без съжаление . Машини с остри , хладни , студени зъбци .
Ще ми се да извикам вината в лицето на някой . Да ми олекне . Да полея сълзите , че ми тежат на сърцето . Стоят си в гърлото и ме душат . Сякаш ми дават да разбера , колко е страшно да изгубиш живота . Не виждам никой на пътя ... Всъщност хора много . Но никой не гледа в очите . Гледа в краката . В широката крачка . Нали той е по - нещастен от другите .
Тежи ми ...
Това е ... Обрекохме се сами на пъкъла на съжалението . Защото въпреки , че е обречена на глад и жажда , съвестта оглозгва , разяжда мислите връщащи ни в деня , в който убихме светлината на нашата любов . Сега е тъмно . И между нас е тъмно . Заспиваме гърбом . Мълчим от ужас , да не би да изговорим името на най - големия си страх и съжаление . увстваме в сърцата си , че сме убийци . Гледаме се като вълци . Опитваме се обвинявайки един друг да докажем собствената си невинност . Да се защитим . Да докажем недоказуемото , че не сме малодушни .
Късно е ... Светлинката си отиде . Спи ... Забрави ...


Публикувано от BlackCat на 23.08.2005 @ 15:31:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   bedstvieto

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
386 четения | оценка 5

показвания 25814
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Заблудена светлина" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Заблудена светлина
от jova36 на 23.08.2005 @ 20:03:15
(Профил | Изпрати бележка)
Sqvestta e uslujliva mnogo- kolkoto edin vrag