Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 808
ХуЛитери: 3
Всичко: 811

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: Albatros
:: LATINKA-ZLATNA

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСказание за сватбата на Жоро и Джени
раздел: Хумор и сатира
автор: KaktaKa

(с благодарност към Толкин за оказаната помощ, нищо че той не знае за това)
Изпървом бил Dave Mustaine - Единственият, когото също така наричат Мегадета; и той сътворил Свещените песни. Създал разни мелодии, а те заживели собствен живот, и хората ги слушали, и растяло опиянението от невероятните песни.
И станало тъй, че постепенно Жоро прозрял и разкрил пред Приятелите си могъщата красота на метал-музиката, нечувана дотогава. Приятелите му преклонили глави пред блясъка и мощта на тази музика и останали безмълвни. (Само две сенки се опълчили - Дарина, наричана Светлината на Духа, продължавала да харесва чалга, а Румяна Добрата Леля била против тази музика, защото тя никаква музика не харесвала - само тишина искала. Но Жоро бил великодушен и не ги укорил.)
Рекъл тогаз Жоро - Прозорливият:
- Искам сега задружно да слушаме Великата Метал-музика. И тъй като всеки от вас е надарен с Ината на Човека, покажете своята мощ, намерете всички песни на Dave Mustaine, със сила и мисъл, с пари и пиратски download - както сметнете за добре. А после ще ги слушаме и ще се радваме, че красота велика има в тази музика.
И намерили Приятелите всички песни, че още намерили и на Lacrimoza, и на Меtallica, и на Мanowаr, и на Nightwish, и зазвучали песните в прекрасна хармония; препълнила тя квартирата на Прозорливия и бликнала в Пустотата и нямало вече Пустота, а заприиждали съседи и дори ченгета.
И седял Прозорливият, слушал и всичко го радвало, понеже музиката била съвършена, но пламнало в душата му горещо желание да изтъче своя собствен живот по нов и прекрасен начин. А Прозорливият бил надарен с много могъщество и познания, и характер. Често бродел сам из Пустотата да дири Неизвестния Смисъл, защото го изгаряло желание да сътвори свое собствено Битие. Неизвестния Смисъл не открил, именно защото бил неизвестен, ала докато бродел сам, започнал да крои нови замисли.
Част от замислите вплел в Голямото Приключение, наречено още Технически Университет. То било изпълнено с много изпитания и несгоди, но Прозорливият не се предавал. Напълно му било ясно, че ще дойде денят, когато децата му ще го попитат за Теоремата на Лагранж за критичните товари на прътови конструкции, и ако той не може да им я каже, малките невинни душици не биха могли да оцелеят.
В същите времена Прозорливият, наричан още Зеленото око, монтирал и метални сгради, защото всичко, що е метал, за него е съвършено. И дирел наслада и гордост в самото дело, а не в притежание и власт - затуй раздавал щедро и нищо не скътвал, а се прехвърлял към ново дело. И му повярвали, и тръгнали с него много други силни мъже. Прозорливият нищо не върши заради собствена слава и не ревнува чуждата сила, само едно го вълнува - в мир да живее. От всички хора най-много обичал Приятелите и им дарил изкуството на обичта към другите. (И още - бира в зелени бутилки пие, зелена трева обича, зелен е пламъкът на очите му - не напразно е Зеленото око.)
Спътница на Прозорливия е Джени, Повелителката на модата, която познава всяко кътче на сърцето му. Тъй велика е нейната хубост, че не може да се изкаже със слова човешки. Рядко се делят Зеленото око и Джени. Квартирата им е във вечните комплекси на могъщия град София. Изправи ли се Зеленото око от своя прозорец да огледа София, ако до него е Джени, взорът му стига безкрайно далеч през мъгла, мрак и махмурлук. А щом Жоро е с нея, Джени чува по-ясно от всички други гласовете на Приятелите, които кроят интересни планове. Затова Приятелите силно почитат Джени и с обич се прекланят пред нея.
Почивали веднъж приятелите подир дългия труд и гледали как расте поредното метално хале, додето Жоро обявил Празненство велико; свикал той всички Приятели, и Дарина и Румяна. И обявил, че с Джени ще станат две цели части от едно цяло нещо, наречено семейство; че ще я вземе за Невяста. Прозорливият и Джени имали огромни запаси от светлина и всичко най-прекрасно. Благословена била квартирата им, защото в нея обитавала Любовта, даже четките за зъби и компютърът там били благословени.
С Жоро вече неотлъчно ще е Джени, най-прекрасна от всички, а край тях двамата вечно ще шета голяма свита от Приятели.
............
Тъй, казват, било по Земята в началото на дните, преди Жоро и Джени да се оженят. И било празненство голямо, и пиене, и музика...
Събудили се на другия ден Дарина и Румяна, и понеже спели по гръб, видели облаците и Слънцето, и заобичали Небето.
Събудили се на другия ден Жоро и Джени, и понеже спели настрани, видели се един друг и още повече се заобичали.
Събудили се на другия ден Приятелите, и понеже спели по очи, нищо не видели, а си помислили: "Не трябваше снощи да пием толкова".


Публикувано от BlackCat на 19.08.2005 @ 09:59:49 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   KaktaKa

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 15:55:26 часа

добави твой текст
"Сказание за сватбата на Жоро и Джени" | Вход | 3 коментара (6 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Сказание за сватбата на Жоро и Джени
от ende (happystreet@mail.bg) на 01.11.2005 @ 20:04:07
(Профил | Изпрати бележка)
разбива.....


Re: Сказание за сватбата на Жоро и Джени
от KaktaKa на 02.11.2005 @ 09:52:37
(Профил | Изпрати бележка)
Дано да е в добрия смисъл; понеже е писано за конкретен човек, се притеснявах, че е трудно разбираемо.

]


Re: Сказание за сватбата на Жоро и Джени
от ende (happystreet@mail.bg) на 04.11.2005 @ 18:15:53
(Профил | Изпрати бележка)
В добрия смисъл е :Р

]


Re: Сказание за сватбата на Жоро и Джени
от sradev (sradev@о2.pl) на 23.11.2005 @ 16:37:01
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
Как така без теоремата на Лагранж?


Re: Сказание за сватбата на Жоро и Джени
от KaktaKa на 24.11.2005 @ 08:51:32
(Профил | Изпрати бележка)
Ами никак! Като майка го казвам, с опит.

]


Re: Сказание за сватбата на Жоро и Джени
от mariq-desislava на 17.04.2011 @ 13:14:18
(Профил | Изпрати бележка)
направо ми иде да възкликна като един същий джедай: И нека силата бъде с тях:)