Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 840
ХуЛитери: 4
Всичко: 844

Онлайн сега:
:: LioCasablanca
:: Georgina
:: AlexanderKoz
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИзморих се да прощавам!
раздел: Други ...
автор: abc

"Нека загърбим миналото - поне това го можем. И да продължим напред, но този път без лъжи. Става ли? Изморих се да прощавам. Ако ще регираш остро на това, което ти казвам, по-добре не ми отговаряй."
- това писах на най-добрата си приятелка след поредната й лъжа. Може би е признак на слабост, но винаги аз правя първата крачка към сдобряването и всеки път прощавам. И сега пак ще простя. Но следващия път ще боли много повече, дори лъжата да е малка, защото ще бъда много по-изморена от безбройните прошки. Надявам се да няма следваща лъжа. Защото тогава няма да има и следваща болка. И следваща прошка... Надявах се вече да сме минали този етап, но най-неочаквано се оказа, че отново съм се лъгала. Може би затова сега боли. Знам ли? Исках всичко да излезе от мен, затова седнах да пиша.

Ти си далеч - работиш или си отдъхваш от изморителната работа. А аз, тук, споря с толкова хора, които се нахвърлят върху теб и сляпо ставам съучастничка в лъжата ти. Тринайсет години го правя - споря с родителите си за теб, защитавам те - "Тя не е такава! Вие не я познавате! Нямате право да говорите лошо за нея." - им казвам; противопоставям се на другите си приятели, пред които ти си една голяма, дебела маска, и им казвам, че ти си най-добрата ми приятелка и винаги така ще бъде. Никой от тях не те харесва и все ми повтарят, че някой ден ще ми забиеш нож в гърба. Можеш ли?
Никога не съм го вярвала. И няма да го повярвам. Аз знам какво се крие вътре в теб, знам коя си, знам каква си - нещо, което другите не знаят; не виждат, защото ти не им го показваш. Дори не забелязват колко умело ги лъжеш. Тях. И мен - тази, която винаги е била до теб в труден момент; тази, която никога не те е предавала и тази, която никога не те е лъгала; тази, на която доверяваш най-съкровените си тайни! До кога? Вече нямам сили - да вярвам; да слушам или да те защитавам. Трябва да ми помогнеш поне малко - трябва да спреш да се огъваш според ситуацията и да правиш така, че все ти да си права, макар вътре в себе си да знаеш, че не си. Всички ти вярват, докосват се до теб, мислят те за толкова велика...и перфектна, а ти просто ги лъжеш. Не ти ли се струва някак фалшиво? Някак нередно? Това ли искаш да получиш от тях?
Може би и аз имам вина някъде - това се опитвам да открия. Спомних си една лъжа. Но само една.

Не. Не се оплаквам. И не се самосъжалявам. Просто исках да изтърва на земята този спомен. Защото не искам да го запомням.


Публикувано от BlackCat на 25.07.2005 @ 14:56:41 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   abc

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
323 четения | оценка няма

показвания 49848
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Изморих се да прощавам!" | Вход | 3 коментара (5 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Изморих се да прощавам!
от Pord на 25.07.2005 @ 15:04:26
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/sgenchev
Колкото пъти съм бил добър,
все съм постъпвал лошо.

Ето какво мисля по въпроса и те подкрепям!

И още:

Който не бълва хули
и не гърми на празник,
ще ни бие на нула
по любов и омраза.


Дерзай!


Re: Изморих се да прощавам!
от abc (lini@mail.bg) на 25.07.2005 @ 15:10:23
(Профил | Изпрати бележка)
Много скорострелно го прочете.
Благодаря ти.

]


Re: Изморих се да прощавам!
от borrco на 25.07.2005 @ 15:46:20
(Профил | Изпрати бележка)
Приятелство... Любов... Прощение...

Приятелството е прощение, но
понякога "прощението" не е приятелство...

Имаш основание да обичаш така, но
понякога "така" да обичаш е без основание...

И аз те подкрепям. :-)


Re: Изморих се да прощавам!
от abc (lini@mail.bg) на 26.07.2005 @ 13:03:41
(Профил | Изпрати бележка)
Човешките сърца са странна порода - не се съобразяват с нас и никога не ни питат "Да обичам ли или не този/тази?", просто го правят, понякога дори на пук на самите нас. Ако избереш да им се противопоставиш когато обичат, избираш да се самонараняваш; а ако избереш да се вслушаш в гласа на сърцето си избираш да обичаш, дори ако боли. Остава да изберем по-малкото зло - не знам дали е то, но аз избрах втория вариант.
Благодаря ти, Боре :)

]


Re: Изморих се да прощавам!
от nega03 на 25.07.2005 @ 16:16:20
(Профил | Изпрати бележка)
Написаното от теб е бледа сянка на преживяното от мен, но е много точно попадение. Поздравления!!!