Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 862
ХуЛитери: 5
Всичко: 867

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Marisiema
:: pinkmousy
:: LioCasablanca
:: Lombardi

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаБалък
раздел: Хумор и сатира
автор: hixxtam

Ако някой вчера ме беше нарекъл "балък", щях да го удуша, като ирландски сетер ранен пъдпъдък по време на лов.
Вчера... Но днес... Днес бих почерпил едно питие, заради откровението и реалната преценка за хората.
Пия си значи аз сутрешното кафе в компанията на едно русо съкровище с голееееми сини очи и дадености като на Андриана Лима. Наслаждавам се на завистливите погледи от мъжкото съсловие в кафенето, неспирно заливам мадамата с най-новите вицове, а нейният непринуден смях кара завистниците да изпадат в още по-неуютно състояние. Ето оня балък с жена си на съседната маса... Какъв прозрачен поглед? Чете се от хиляди километри. Хехехе... Добре, че жена му не разбира какво си фъфли наум. Аз обаче го разшифровам. Като отворена книга е: - " Гледай тази пенсия какво агне е засмукал, а ние какви вълци давим..."
- По кротко пич - мисля си наум между два вица - ако разбере твоята, ще те отлъчи от глутницата.
Изпиваме си кафето с Афродита, по-точно с Андриана Лима или най-точно с русото съкровище и се измъкваме на главната улица. И там същата картина - безброй завистливи мъжки погледи.
- Ще си взема такси - изчуруликва до мен съкровището.
- В никакъв случай - контрирам аз - ще те закарам. С кола съм.
Тръгвам с превъртане на гуми, ретро радио на фул, повишавам децибелите на макс разказвайки поредната порция пиянски вициве. Кикотене, веселба, разкошотийка.
- Спри пред този блок - с насълзени от смях очи ми казва съкровището - тук живея.
Спирам, скачам от колата, отварям вратата на русото величие с реверанс.
- Невероятно си изкарах - галят думите и - След обяд пътувам за София, но като се върна, нали ще излезем пак?
- Естествено - клокочи в гърлото ми, а очите ми ще изкочат от орбитите си, след грациозната й походка - само кликни като се прибереш.
Чаото заглъхва в ускорения ми пулс, сядам в колата и тръгвам толкова внимателно, като че ли пред нея има хиляди мравчи кервани, а в този момент съм толкова ларж, че дори на една път сторвам. Изпадали ли сте в такова състояние? Светътът е един такъв розовичък, пухкав, като в приказките...
Спирам на стопа в края на улицата. По пешеходната пътека към колата се затичва и ръкомаха едно младо момче.
- Не ме ли позна - провиква се отдалеко.
- Не викам, явно си порасъл...
- Идвам от окръжна болница. Преди два месеца тати катастрофира. Закърпили са го и дано се оправи. - залива ме с думи хлапето, не ми дава възможност да гъкна. - Помниш ли като бях малък колко си играеше с мен? Тати и мама много те уважавават. Ех какви времена бяха... Сега мама неотлъчно е при тати.
Брех, мисля си, неудобно е някак да пътам чий син е, ама ще е наше момче.
- Трудни времена. Докарвам си по някой лев с внос на гуми втора употреба от Германия, иначе ще загинем. Ти още ли работиш там?
- Много работи смених, последно работя…
- С какво гуми караш - прекъсва ме и аз отговарям машинално:
- 155 Х 13
- Супер, ще ти подаря две. Заради тате - вика.
- Не - отговарям аз - ти сега си на зор - пари ви трябват. Аз гуми мога да си купя - няма проблеми.
- В никакъв случай, тате и мама ако разберат - продължава хлапето - Заради него ще ти ги дам без пари, за да се оправи по-бързо. Карай към склада!
- Къде? - на свой ред питам, а съмнението започва да ме гложди. За кратко.
- Към стадиона, автокъщите.
Завивам към стадиона, а хлапето някак невинно и казва:
- Следобяд като отида на свиждане, тати как ще се зарадва, като му кажа кой съм срещнал.
- Поздрави го от мен и му кажи да оздравява бързо - отронвам аз.
- Искаш ли да ти монтирам гумите - пита ме непринудено.
- Нямам резервни джанти - отговарям - в автокъщата няма ли?
- Аз нямам джанти, но ще намерим при колегите. Алуминиеви ли?
- Не обикновени.
- О.К. - отвръща - по 15 лева са.
- Ще ги платя - натискам се аз - но имам само 20 лева в мен. Тук някъде има ли банкомат?
- Не съм виждал - ми казва - ето тук спри да проверя за джантите.
Слиза от колата и влиза в близката автокъща. След малко излиза и ми казва:
- Има джанти, с монтажа и баланса ще струва 50 лева, а гумите са от мен.
Давам му двайсте лева и тръгвам да търся банкомат. През цялото време си мисля, че малкият ме води за престарелия нос. Ще ме чака, ама друг път. Изчезнало е хлапето с парите и как ли се кефи сега. Но и друг вътрешен глас, че всичко това може да е истина не ме оставя. Много станахте гласовете си викам, след малко истината ще излезе на яве.
Изтеглям пари и се връщам. Спирам на същото място и тъкмо да сляза, той се показва на входа:
- Всичко е О.К. В момента балансират гумите.
Толкова невинно ме гледа, че въпреки вътрешната съпротива, като хипнотизиран му подавам 30 лв .
- Отиди на другия вход - показва ми той - спри на паркинга.
- След 10 минути ще донеса гумите.
Паля и отивам на посочения паркинг. В този момент вече съм сигурен в извозването. Наивникът в мен отново се обади:
- "А като дойде с новите гуми с какви очи ще го погледнеш?"
Да, ама не дойде. След 30 тата минута врътнах стартера и потеглих.
Балък съм. Лелей, какъв балък... Къде съм тръгнал "съкровища" да свалям? Познавал съм по погледите... Познавам дръжки.
На някой да му се пие?
Ще почерпя, само ако е откровен.


Публикувано от BlackCat на 14.07.2005 @ 10:17:45 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   hixxtam

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 5


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
319 четения | оценка няма

показвания 25466
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Балък" | Вход | 10 коментара (30 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Балък
от Jessica (jessica_pl@abv.bg) на 14.07.2005 @ 11:41:28
(Профил | Изпрати бележка) http://lex.bg/members/Jessica/
ама къде ги намираш тия руси съкровища:))))))))))
то другото винаги е на по-заден план:))))))


Re: Балък
от ESEN (z55@dir.bg) на 14.07.2005 @ 11:25:36
(Профил | Изпрати бележка) http://esen.blog.bg/
Купонът да върви,
животът да е лесен...
Щом имаме мечти,
ще пеем свойта песен.


Re: Балък
от Svetozar (astrol@consultant.bg) на 14.07.2005 @ 11:26:59
(Профил | Изпрати бележка) http://vilea22.googlepages.com/index.html
Който се минал, минал се.
А онова съкровище вероятно наистина е било от класа, щом не е поискало да смениш "Ретро радио"-то с нещо от рода на "Сигнал +".


Re: Балък
от sradev (sradev@о2.pl) на 14.07.2005 @ 11:36:36
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
браво бе, бъди все така -
само 50 лв - а колко погледи!


Re: Балък
от Albyrta на 14.07.2005 @ 11:37:30
(Профил | Изпрати бележка)
На мене ми се пие :) сипи по едно малко
Ти черпиш, нали :)))))


Re: Балък
от pany на 14.07.2005 @ 12:18:03
(Профил | Изпрати бележка)
:) руса и с дадености... пътува често до софия...:))) защо ли се сещам коя е тя:)) да... за завиждане си е всеки, който е с нея... особено, ако не е само за кафе. но има една подробност... независимо от външния й вид, успелите да осъществят фантазиите си, смея да твърдя, са изключително малко!:)
не ми стана ясно обаче, защо се прави сравнение с адриана лима (да, името на манекенката е Adriana Lima, без "н") - тя нито е руса, нито има сини очи, а и скромното ми мнение е, че отстъпва доста в даденостите си на русата героиня:)))


Re: Балък
от libra на 14.07.2005 @ 14:24:52
(Профил | Изпрати бележка)
много позитивно ми се отразява, като те чета Хипо ))


Re: Балък
от desiteneva (desiteneva@hulite.net) на 14.07.2005 @ 23:25:33
(Профил | Изпрати бележка) http://osinoviavane.com
Абе, аз не се сещам коя е тази хубавелка, но знам, че и аз съм руса... А пък ти хипо не си балък, който те познава, ще потвърди. Ти си непоправим човеколюбец, но най-вече ценител на женската красота, особено, ако става дума за перхидрол. Поздрави!:-)


Re: Балък
от Amar (amar4e@yahoo.com) на 17.07.2005 @ 23:58:46
(Профил | Изпрати бележка)
Аз съм напълно откровена :) Къде ще е почерпушката? :))))))))

Разсмя ми душата!
Поздрав :)


Re: Балък
от abc (lini@mail.bg) на 21.07.2005 @ 19:10:42
(Профил | Изпрати бележка)
Като се замая човек по някое русо, синеоооооко съкровище, понякога става и балък. Ама има и
моменти, когато му минава - то е като болест - пиеш ли си редовно лекарствата не та фаща, ама забрвиш ли...голем си балък ;)