Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 761
ХуЛитери: 0
Всичко: 761

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСемеен бизнес
раздел: Разкази
автор: pencho_zaeka

Малка историйка

Всичко започна от студентските общежития. Тъкмо се бяхме оженили с Надето и обитавахме една от семейните стаи в студентски град. Една нощ се събуждам от пронизителен писък:

- Иииииииииии!

Надето седнала в кревата, запушила ушите си с ръце, на лицето и изписан невъобразим ужас.
- Какво има бе, муци?, питам аз загрижено.
- Ииииииииии!, продължава да пищи тя, и ми сочи ухото си.
- Какво, да не те боли?
- Нннннеееееее! Ххххххххххиииииииии!

Боже, викам си, какво и стана на тая жена? Мъча се да я успокоя, тя обаче си знае нейното: ххххххххх…….иииииииии!!!!!!!

Хуквам посред нощ да търся телефон, да викам бърза помощ. Дойдоха светкавично. Влиза доктора и заварва Надето - клати се напред-назад, стиска ушите и вече тихо хлипа.
- Какво има, момиче?
- Иииииииии!!!! Х-х-х-х….., мрънка тя, и дума не може да обели.
- Момче, можеш ли да обясниш какво става? пита доктора, потресен от гледката.
- Ако знаех…..Можете ли да помогнете?
- Ще се опитам, но трябва първо да я успокоим.

Вади той някакви ампули от чантата, приготвя инжекция. Жената, обаче, маха с ръце и сочи ухото.
- Какво, ухото ли Ви боли? Не? Какво тогава?
- Х-хххххх….се чува само от нея.

Докторът ме вика в коридора.
- Момче, жена ти да няма някакви психични отклонения?
- Не, казвам, никога не се е държала така. Какво ще я правим?
- Сега ще ми помогнеш да й сложа успокоително, ще поспи, а утре я заведи в поликлиниката. Така не мога да преценя какво й е. Трябва да се изследва.

Някак си я преборихме и успяхме да й бием инжекцията. Не след дълго се унесе. Настана тишина.

На сутринта, обаче, пак същия вой „и-и-иииииии х-х-хххххххх". Бързо й помагам да се облече, и в болницата. Тя директно ме води в УНГ кабинета. А там - огромна опашка. Срам не срам, пререждам всички, влизам и набързо обяснявам ситуацията. Лекарката прие проблема присърце, и веднага се зае да го решава.

След секунда всичко стана ясно. В ухото на Надето, незнайно как, се беше завряла …..хлебарка! При това си беше жива, гадината. Мърдала вътре с крачета, драскала…..как да не лудне човек.

- Роско, махаме се от тая дупка! Досега ги търпях в кафето, в манджата, в шкафовете, но в ушите……Ами ти представяш ли си да се беше навряла другаде….Ще умра, да знаеш!

Как ще оставя аз моето съкровище да страда! Веднага се преместихме на квартира. Първо я обработих основно с препарат против хлебарки.

Надето, обаче, не се отърва от спомена. Всяка нощ в се будеше от кошмари и бая зор виждах докато я успокоя. През деня рови навсякъде да ги търси и изтребва. Покой не намира. За „Райд" и други разни прахове и отрови харчехме повече, отколкото за парно.

Дори на почивка ходехме заредени с по няколко флакона. Преди да се настаним в хотелска стая, задължително напръсквах всичко, и първата нощ по правило прекарвахме в колата. Надето стигна дотам, че за рожденни дни и годишнини от сватбата не искаше други подаръци, освен най-новите препарати против хлебарки. Понякога ги ползваше вместо парфюм, пръскаше и мен - профилактично.

Така продължи, докато един ден не прочела някъде си, че в къща, където има котка, хлебарки се не въдят.
- Роско, взимаме си котка!, заяви ми тя.
- Недей, бе мило, нали скоро детенце ще си имаме.

Пропуснах да кажа, че в резултат на успокоителните акции Надето зачена….

- Че какво от туй? Ти представяш ли си на бебето да му влезе някоя гад в устичката - може да го задушииииииии!
- Добре, добре! кандисах аз.

На другия ден домъкна в къщи котарака Цуки. Взела го от котилото на някаква улична писана. Див и проклет. Завря зад печката и три дни не го видяхме. После се поокопити, разучи обстановката и….. се зае с хлебарките. Всяка сутрин помитахме от пода няколко десетки откъснати крайници, които явно му присядаха и ги повръщаше. Ловеше всичко, що се движи. Като поотрасна и се разгони, се захвана с тапетите, пердетата и канапетата. Научи се да си отваря гардероба и познайте какво вършеше там. Всичките ми дрехи добиха характерна миризма, да не би някой да остане с погрешно впечатление кой командва в този дом.

Та така. Сега си имам спокойна жена. Преодоляла кошмарите и спяща нощем.
Цуки се грижи за хлебарките, а аз - за новия семеен бизнес, чрез който доста успешно се справям с вонята на котешка пикня. Магазинче за химическо чистене. Най-доброто в квартала! Ще го познаете по надписа „Росен Хлебаров".


Публикувано от aurora на 28.06.2005 @ 14:03:08 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   pencho_zaeka

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 02:04:12 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Семеен бизнес" | Вход | 2 коментара (2 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Семеен бизнес
от Ray (bdoych@abv.bg) на 28.06.2005 @ 14:25:03
(Профил | Изпрати бележка)
:))


Re: Семеен бизнес
от Nadie на 28.06.2005 @ 17:13:05
(Профил | Изпрати бележка)
Да се смее ли човек, да плаче ли...Аз лично предпочетох да се посмея. Много.