Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 796
ХуЛитери: 3
Всичко: 799

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian
:: durak

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаУбийство
раздел: Еротика
автор: PLACEBO

На Д. К.



Денят е чудесен - типичен августовски ден, горещ, зноен. Но ние с тебе, любов моя, сме далеч от жегата - намираме се в планината, а там е прохладно, подухва лек ветрец. Вървим към една полянка, която аз познавам много добре - ходила съм там с децата - от нея се вижда реката, големият завой на пътя. Хванала съм те за ръка и искам по-скоро да стигнем това приказно място - тайнствено със своята красота, нашепващо магически думи.
Ето, вече сме тук - полянката е изумително кръгла и блести от утринната роса. Създава у нас чувство на жизнерадост, светлина и чистота. Разнася се онзи дивен мирис на зелена трева, на природа, на доброта. Не малко пъти този мирис ме е карал да потрепервам и да ме кара да мисля. Убедена съм, че и с тебе е така.
Имам чувството, че всичката космическа енергия се е съсредоточила в тази китна полянка, че цялата Вселена е слязла тук, на Земята. Сърцата ни се изпълват с любов.
Птички чуруликат и с бодрите си звуци придават на обстановката още по-мистичен вид. Гората шуми и ни препраща вековната си сила, мъдрост и любов.
ЛЮБОВ... и двамата имаме нужда от нея, нали? И двамата сме достатъчно самотни и зажъдняли за любов - за Онази, Истинската.. Ти ме гледаш нежно и не откъсваш очи от мене. Не говорим, защото в любовта думите са излишни.Очите ми ти показват колко силно те желая, жадувам те. И сега си до мен. Вълнувам се много и се разтрепервам. Чувствам се много сигурна с тебе.
Носим си едно одеялце и го постиламе в единия край на полянката, под клоните на старо дърво. Ти лягаш, а аз откъсвам стръкче трева и започвам да те галя по очите и лицето с него. Една дяволита усмивчица заиграва на лицето ти. Мижиш, а едната ти ръка се промъква през тениската ми и започва да ме гали. Ръцете ти.. са безкрайно нежни.
Навеждам се над тебе и те гледам - ти отваряш очи и ме галиш по лицето. След което изведнъж си сменяме местата - аз лягам, а ти заставаш над мене и започваш да ме превземаш бавно и нежно - сантиметър по сантиметър... искаш ме цялата... не знаеш ли, че отдавна съм твоя? Че съм ти дала мислите си...
Махаш тениската ми и се любуваш на гърдите ми, които настръхват много бързо, хем от възбуда, хем от полъха на ветреца. Колко си нежен! Не смея да помръдна, такова удоволствие не съм изпитвала. Страх ме е, че ако помръдна, приказката ще свърши.
Вървиш надолу и надолу... с пола съм и ти я сваляш и нея. Оставам по бикини. Сега започвам аз да те разсъбличам - бавно, въпреки че май страстта ми се засилва и искам час по-скоро да те имам, да ме обладаеш, да се слеем.. Усещам, че мъжествеността ти не спи и това ме прави щастлива и ме кара да се чувствам жена.
Сваляме всичко от нас - достатъчно дълго сме чакали, а вече жадуваме да бъдем едно цяло. Лягаш върху мен и покриваш лицето ми с целувки. Казваш ми, че ме обичаш.
Обгръщам те и ти потъваш в мене - бавно и нежно. Господи, тази твоя нежност ме подлудява! Обичам те!
Движенията ни са ритмични. Изкачваме се на Седмото небе. Казват, че там бил Раят.
Божествено хубаво е.
Хиляди тържествени камбани..
Сладко ухание..
Любов моя, ти си чудесен, любиш ме толкова истински, толкова себеотдаващо!
И аз ти давам всичко от себе си, най-вече ти давам мислите си.
Защото оргазма, който изживяваме след малко, е не само физически, а преди всичко духовен - той е истинският, този, който кара душата ти да се разтърси и да полети.
Мигът е много дълъг и безпаметен. Цяла вечност.
Не знаем кои сме и къде сме. Летим, носени от любовта си и преоткриваме всичко около нас. Мълвим имената си.
Обичам те!
Обичам те!
Сълзите ми рукват очите като буйни пролетни потоци.
Целуваш ме.
----------------------------------------------------
Моля те, мълчи!
Чаках освобождението ти толкова дълго...
Докато една нощ послушах дявола, а кой знае, може би беше Бог...
Убих Любовта ни...
Прости.


Публикувано от hixxtam на 26.06.2005 @ 10:16:06 



Сродни връзки

» Повече за
   Еротика

» Материали от
   PLACEBO

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 09:01:01 часа

добави твой текст
"Убийство" | Вход | 2 коментара (10 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Убийство
от copie на 27.06.2005 @ 01:36:17
(Профил | Изпрати бележка)
На Д.К.
Сега те измислям
по-любовен
отколкото беше
защото
те убих
и
искам да съм
по-виновна


Re: Убийство
от Izvor (WMRSG@web.de) на 29.06.2005 @ 08:12:05
(Профил | Изпрати бележка)
:)))

... три трогателни,
спасяващи убийства...

за да е жива
Любовта:))))))

Благодаря!


:))))))))))))