Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 823
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 828

Îíëàéí ñåãà:
:: LioCasablanca
:: pinkmousy
:: Georgina
:: AlexanderKoz
:: malovo3

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÌàìà...
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: lusinda

Ïîñâåùàâàì ðàçêàçà ñè íà âñè÷êè ìåäèöèíñêè ëèöà, ñ ïðèçíàòåëíîñò!

Ìîÿòà ìúíè÷êà, äðåáíè÷êà, ñèòíè÷êà è íÿêàê îùå ïîâå÷å ñìàëåíà ìàìà. Áîëíà å.
Çâúíÿò ìè ñóòðèíòà è ìè êàçâàò, ÷å íåùî íå é å äîáðå. Òè÷àì, õâàùàì íÿêàêúâ àâòîáóñ, ñ êîéòî çíàì, ÷å ùå ñå íàëîæè äà õîäÿ ïîñëå äîñòà ïåøà, íî íå ìîãà äà ÷àêàì ïîâå÷å íà ñïèðêàòà. Ñòèãàì, ñëèçàì, âúðâÿ... óñïîêîÿâàì ñå, ÷å ñèãóðíî ÿ å õâàíàë ãðèï. Íî çíàì, ÷å íå å òîâà. Çíàì, óñåùàì ãî íÿêúäå âúòðå â ñåáå ñè.


Çâúíÿ âåäíàãà íà Áúðçà ïîìîù, ùîì ÿ âèæäàì òàêàâà - áåç ñèëè, áåç öâÿò íà ëèöåòî, áåç ãëàñ... Êàçâàì èìåòî é, âúçðàñòòà é, ñèìïòîìèòå - óáåäåíà ñúì, ÷å ùå äîéäå âåäíàãà ëèíåéêà. Äîêàòî èçðè÷àì ïîçíàòèòå äóìè÷êè, êàòî íÿêàêâî çàêëèíàíèå, òå ìè äåéñòâàò óñïîêîÿàùî, ïî÷òè òîëêîâà, êîëêîòî è óâåðåíîñòòà ìè, ÷å ëèíåéêàòà âåäíàãà ùå ïðèñòèãíå. È ñúì ïðàâà. Äîêàòî îïèòâàì äà ðàçñåÿ òðåâîæíîñòòà â çàìúãëåíîòî ñúçíàíèå íà ìàìà, íà âðàòàòà ñå çâúíè. Ëåêàðêàòà, êîÿòî âëèçà å ïðèÿòíî çàêðúãëåíà æåíà íà ñðåäíà âúçðàñò, äîáðå ïîääúðæàíà è ìèëîâèäíà.

Ãëàñúò é äîðè êîãàòî óêîðÿâà ìàìà, ÷å å çâúííàëà ÷àê äíåñ, ñëåä êàòî å ìîãëà îùå ïðåäèøíèÿ äåí äà îòèäå ïðè ëè÷íàòà ñè ëåêàðêà, íå å ñòðîã, à çàãðèæåí. Îïèòâàì ñå äà çàùèòÿ ìàìà, êàòî êàçâàì íà äîêòîðà, ÷å ïðîñòî å áèëî òâúðäå êúñåí ÷àñúò, êîãàòî ñà ñå ïîÿâèëè ïúðâèòå ñèìïòîìè, íî çíàì ÷å å ïðàâà. Äîêòîðúò å áëàãà äóøèöà. Ìåðè êðúâíîòî íàëÿãàíå, ïðåñëóøâà áåëèÿ äðîá, ïóëñà, ïðåãëåæäà ãúðëîòî è íà ãîòîâíîñòòà íà ìàìà äà îñòàíå íà ëå÷åíèå â áîëíèöàòà, îòñè÷à, ÷å ïúðâî òðÿáâà äà ñå íàïðàâÿò ñíèìêè è èçñëåäâàíèÿ... íî âñúùíîñò è òðèòå çíàåì, ÷å áîëíè÷íîòî ëå÷åíèå å íåèçáåæíî. Òàì å ðàáîòàòà, ÷å ïîðàäè óñëîæíåíàòà ñèñòåìà íà çäðàâåîïàçâàíåòî, ëåêàðèòå îò Ñïåøíà ïîìîù ðÿäêî íàñòàíÿâàò áîëíè íà ëåãëî.


Ëåêàðêàòà èç÷àêâà òúðïåëèâî äà îáëåêà ìàìåòî è ìè çàáðàíÿâà äà âçåìà íåùàòà, íåîáõîäèìè çà áîëíè÷íî ëå÷åíèå. Âèæäàì, ÷å è òÿ ïðîñòî ñå íàäÿâà... áåç îñíîâàíèå. Ïîìàãà ìè äà êà÷èì ìàìà â ëèíåéêàòà, à øîôüîðúò íè ïðåêàðâà ïî ñâåòîôàðèòå êàòî ÂÈÏ ïåðñîíè, ñàìî äåòî íÿìàìå òåõíèòå óäîáñòâà. Äúðæà ðúêàòà íà ìàìà, òÿ å áåçæèçíåíà â íîñèëêàòà òàì îòçàä, â ëèíåéêàòà. Äúðæà êðåõêàòà é ìúíè÷êà ðú÷è÷êà ñ ìíîæåñòâî áðú÷êè è âåíè÷êè... è é äàâàì îò ìîÿòà ñèëà. Çíàì, ÷å ÷åðïè îò íåÿ, çàùîòî ìîÿòà íàìàëÿâà. Ñëèçàìå ñ ïîìîùòà íà øîôüîðà, ìíîãî ìèëè÷úê. Íàñòàíÿâàì ìàìà â êîëè÷êàòà è ìè ñå èñêà àç äà ÿ âîçÿ äî êàáèíåòà, íî ñàíèòàðêàòà ñ ðåøèòåëåí æåñò è ïðèÿòíà óñìèâêà ìå èçìåñòâà. Áúðçî âúðâèì è êàòî ñòèãàìå â êàáèíåòà, òàì å ïúëíî ñ ìåäèöèíñêè ïåðñîíàë. Òðÿáâà äà âçåìàò êðúâ è óðèíà çà èçñëåäâàíå - ïúðâîòî å ëåñíî, çà âòîðîòî ïðåäëàãàò äà äîíåñàò ïîäëîãà... íî ìàìà å ãîðäà æåíà, ìîæå è äà óìèðà, íî íÿìà äà ïèøêà â ïîäëîãà. Ëåêè÷êî ïîñòàâÿì ïàê íå îñîáåíî òåæêîòî òåëöå â êîëè÷êàòà è ñàíèòàðêàòà ïàê íå ìè äàâà àç äà ÿ ïîäêàðàì.. êàòî ÷å ëè ñìå íà ñêîðîñòíàòà ìàãèñòðàëà è å âúïðîñ íà øîôüîðñêè óìåíèÿ:)  òîàëåòíàòà ñå íàëàãà äà êðåïÿ çà åäíàòà ðúêà ìàìåòî, ïîñëå äà ÿ çàãàùÿ, çàùîòî òîëêîâà é áÿõà ñèëèöèòå...

Âðúùàìå ñå â êàáèíåòà, íà ïðàãà å îíàçè ëåêàðêà, êîÿòî íè äîâåäå - áëàãîäàðÿ é ñ âúçìîæíî íàé-áëàãîäàðíèÿ ñè òîí è âïèâàì ïîãëåä â î÷èòå é... çíàì, ÷å çíàå êîëêî ìå áîëè è êîëêî íàèñòèíà öåíÿ íåéíàòà äîáðîòà è ïðîôåñèîíàëèçúì. Äðóãàòà ëåêàðêà îò êàáèíåòà ìè êàçâà, ÷å âå÷å ñà óðåäèëè ëåãëî â áîëíèöàòà, òúé êàòî êðúâíàòà êàðòèíà å äîñòàòú÷íî ïîêàçàòåëíà çà ñïåøíîñòòà îò ëå÷åíèå... Ïîòåãëÿìå êúì ðåíòãåíà. Ñàíèòàðêàòà íè ïàðêèðà ïðåä íåãî. Îòâúòðå èçëèçà åäíà äîñòà âúçðàñòíà ëàáîðàíòêà, êîÿòî ÿâíî ñè èìà ïðîáëåìè ñúñ ñåìåéñòâî öèãàíè, êîèòî íåùî ñïîðÿò ñ íåÿ è íè ìàõâà óñìèõíàòî äà âëèçàìå. Íà âèñîê òîí îáÿñíÿâà íà ìàìà êàê äà çàñòàíå è êàòî ïðåäëàãàì äà îñòàíà, çà äà ÿ ïîäêðåïÿì, ìè êàçâà : Õàéäå! Èäâàé âúòðå ñ ìåí! È ìå îòâëè÷à â çàùèòåíîòî îò âðåäíèòå ëú÷åíèÿ ïðîñòðàíñòâî. Ìàìà åäâà ñå äúðæè âå÷å, áúðçî ÿ ñëàãàì äà ñåäíå â ñòîëà. ×àêàìå ñíèìêàòà... ïèòàì ïî íÿêîå âðåìå. Óñìèõíàòàòà æåíà ìè êàçâà, ÷å ùå ïðîâåðè. ×àêàì. Ìàìà ñå óíàñÿ â äðåìêà... Òðåïåðè öÿëàòà, ïóëñèðà. Äúðæà ðúêàòà é è ïàê é äàâàì ìúíè÷êî îò ìîèòå ñèëè. Íÿêàê ïàê ñúì àêóìóëèðàëà òàêèâà, òà ìè ñòèãàò è àç äà ñå êðåïÿ. Ñíèìêàòà îùå íå å ãîòîâà. Íà ìàìà é å àäñêè çëå, óñåùàì ãî ïî ñåáå ñè. Ìíîãî ñèëè ìè èçöåäè âå÷å. Ñòàâàì ðåøèòåëíî è ñå îáàæäàì íà óñìèõíàòàòà äîáðîäóøêà, ÷å ùå äîéäà ïî-êúñíî çà ñíèìêàòà.


Ïîäêàðâàì êîëè÷êàòà äî àñàíñüîðà, îò äâèæåíèåòî ìàìà ñå ïîïðîáóæäà, íî åäâà èìà ñèëè äà ãîâîðè è àç óñìèõíàòî é êàçâàì, ÷å åé ñåãè÷êà ùå ÿ îïðàâèì. ×àêàì àñàíñüîðà è ñúì ðåøèëà íà ðúöå äà ÿ íîñÿ äî îòäåëåíèåòî, íî ÷àñ ïî-ñêîðî äà ÿ âêëþ÷àò íà ñèñòåìè. Îò àñàíñüîðà èçëèçà íàøàòà ñàíèòàðêà è äðóãàòà, êîÿòî å ñ íåÿ å ó÷óäåíà, ÷å è äâåòå /èìà îùå åäèí ïàöèåíò íà êîëè÷êà äî íàøàòà/ êîëè÷êè ÿ ÷àêàò... Áåç äà ñå ïîìàéâà, ñàíèòàðêàòà íè çàêàðâà äîëó, áúðçî õâàùà åäíî øîôüîð÷å è íè íàòîâàðâàò â ëèíåéêà. Äîêàòî òî äîêàðà ëèíåéêàòà îáà÷å, òÿ ìè êàçâà, ÷å ìå ïîçíàâà îò ïðåäèøíîòî ìè ðàáîòíî ìÿñòî è å ìíîãî, àìà ìíîãî ìèëà. Áëàãîäàðÿ é çà ïîëîæåíèòå óñèëèÿ è ïîìîùòà è é êàçâàì äîâèæäàíå. Íà âõîäà íà áîëíèöàòà ñïèðàìå ïëàâíî è øîôüîð÷åòî ïî÷òè ïðåíàñÿ ìàìà íà ñòîëà. Áëàãîäàðÿ ìó è íà íåãî. Êàêâî èì ñòàâà äíåñ íà âñè÷êè - ñòðàøíî ñà äîáðè è óñëóæëèâè... íå ñúì ãî î÷àêâàëà è òîâà ìå ðàçìåêâà... Ïàê òîé íè êà÷âà â àñàíñüîðà è ìè ïîêàçâà êàê äà îòâîðÿ è çàòâîðÿ ïîñëå. Êàê äà ñå îòáëàãîäàðÿ íà òîëêîâà ìíîãî õîðà... Ïàê ìó áëàãîäàðÿ.


Íà âõîäà íà îòäåëåíèåòî ñðåùàìå íÿêàêúâ ëåêàð. Òîÿ äîêòîð âå÷å íÿìà äîáðîäóøíà ôèçèîíîìèÿ... è ñè ìèñëÿ, ÷å òîé ùå å ïúðâèÿò, íà êîãîòî íÿìà äà èìà çà êàêâî äà áëàãîäàðÿ. Íî ñå ëúæà - îðãàíèçàöèÿòà ïî ïîñðåùàíåòî íà áîëíàòà å ïåðôåêòíà, äîðè íå ìè ñå ñêàðâà, ÷å íå ñúì äîíåñëà íèòî åäíî èçñëåäâàíå, à èìàì ñàìî êàðäèîãðàìàòà... êîÿòî òúðñÿ èçâåñòíî âðåìå ñðåä äîêóìåíòèòå. Âåäíàãà ïîñòàâÿò àáîêàò, âëèâàíåòî íà ñèñòåìàòà èìà íÿêàêúâ ïîëîæèòåëåí åôåêò âúðõó ìàìåòî è àç ñúñ ñïîêîéíà ñúâåò ÿ ïîâåðÿâàì â ðúöåòå íà ëåêàðè, ñåñòðè è ñàíèòàðêè. Ïúê àç õóêâàì îáðàòíî êúì ïîëèêëèíèêàòà ïî åòàæèòå ïåøà íàãîðå-íàäîëó, çàùîòî òó åäíèòå, òó äðóãèòå èçñëåäâàíèÿ íå ñà ãîòîâè, ïúê è ïî åäíî âðåìå îáúðêâàì åòàæèòå è ïðàâÿ äâîéíî èçêà÷âàíå íà ÷åòèðè åòàæà çà íèùî.


Âðúùàì ñå ïîáåäîíîñíî. Ðàçïèòâàò ìå çà çäðàâåòî íà ìàìà. Êàçâàì âñè÷êî, êîåòî çíàì, äîêòîðúò å òîëêîâà ñåðèîçåí... íî ïî åäíî âðåìå ìè õâúðëÿ ïîãëåä, èçïúëíåí ñúñ ñèìïàòèÿ è ìè îëåêâà... çíà÷è íå å òîëêîâà ñòðîã, êîëêîòî ìè ñå å ñòîðèëî. È íà íåãî ìó áëàãîäàðÿ.


Êîãàòî îòèâàìå ïðè ìàìà, òÿ âå÷å ãîâîðè ìàëêî ïî-ÿñíî è òîé ïîíå÷âà äà é ñå ñêàðà çà òîâà, ÷å å òðÿáâàëî äà ðåàãèðà ïî-ðàíî íà ñèìïòîìèòå ñè, íî ìó ìÿòàì òàêúâ èçïúëíåí ñ ìúêà ïîãëåä, ÷å òîé ñïèðà íàñðåä äóìà è äàâà íàðåæäàíèÿòà ñè êàêâî äà äîíåñà çà ìàìà. Ïðåç òîâà âðåìå åäíà îò ñàíèòàðêèòå íîññè ÷àðøàôè, êàêâèòî ïî ïðèíöèï áè òðÿáâàëî àç äà äîíåñà... íî, ìèëàòà, êàçâà, ÷å é å æàë äà ãëåäà ìàìà äà ëåæè âúðõó îäåÿëîòî è íàáúðçî ïîñòèëà ÷àðøàô, ìÿòà îòãîðå äðóã è çàâèâàì ñ âòîðîòî îäåÿëî ìàìà, íà êîÿòî é å ìíîãî ñòóäåíî... Ðàçòðèâàì ðúöåòå è êðàêàòà é, íÿìà äà òðúãíà, ïðåäè äà ñúì ÿ çàòîïëèëà... Íàé-ïîñëå âå÷å é å ïî-òîïëè÷êî è ÿ îñòàâÿì äà ïîñïè.


Ìèíàëè ñà öåëè òðè ÷àñà!!! Íå ìîãà äà ïîâÿðâàì. Íÿìà äà îòèäà íà ðàáîòà äîêàòî íå ñúì íàïðàâèëà âñè÷êî íåîáõîäèìî... è ãî ïðàâÿ. Õðàíà, ëåêàðñòâà, äîêóìåíòè, íåñåñåð è ò.í. È åäíà âúçãëàâíèöà:) ùîòî îíàÿ îò áîëíèöàòà å ðúáåñòà êàòî ÷å èìà áóöè êàë â íåÿ.


Ñëåä êàòî ðàáîòÿ îêîëî òðè ÷àñà, ïðèêëþ÷âàì è ïàê îòèâàì äà çàíåñà õðàíà... å, îùå íåùà òðÿáâà äà é äîíàñÿì. Çàùî âèíàãè èì èäâàò íîâè èäåè? Çàùî ëè íå ñå ñåùàò âåäíàãà äà ìè ãè êàæàò? Íèùî, ùå îñòàâÿ òîâà çà óòðå, äíåñ ïðîñòî âå÷å íå ìîãà äà ãëåäàì ïîâå÷å. È ñè ëÿãàì... è ñúì êàòî òðóï. Çàñïàëà ñúì òóòàêñè... à íà ñóòðèíòà êàòî ÷å àëàðìà íÿêúäå â ìîçúêà ìè ìå ñúáóæäà òî÷íî ïðåäè èñòèíñêàòà àëàðìà:)
Å, òîâà áåøå âúâ âòîðíèê... ìàìà å áîëíà. À íà ìåí ñèëè íå ìè îñòàâàò... Äîáðå ÷å äíåñ å íåäåëÿ è ñå íàñïàõ, çàùîòî âå÷å òÿ å ïî-äîáðå. Íî íå òîëêîâà, ÷å äà ÿ èçïèøàò... è ïàê ùå òè÷àì âñåêè îáåä è âñÿêà âå÷åð... çàùîòî òîâà å ìàìà.

Áëàãîäàðÿ íà ìèëèòå õîðà, êîèòî âúðøàò ðàáîòàòà ñè äîáðå íå çàðàäè, à âúïðåêè çäðàâíàòà íè ñèñòåìà, êîÿòî å ïîä âñÿêàêâà êðèòèêà!


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 22.06.2005 @ 16:42:32 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   lusinda

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 4


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ëîïàòà218
àâòîð: nickyqouo
392 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 47398
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Ìàìà..." | Âõîä | 5 êîìåíòàðà (10 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ìàìà...
îò Ray (bdoych@abv.bg) íà 22.06.2005 @ 16:53:30
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õóáàâî ïîñâåùåíèå!:)


Re: Ìàìà...
îò lusinda (lusinda@abv.bg) íà 22.06.2005 @ 17:02:21
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://mixnamax.wordpress.com/
Ìàé òðÿáâà è íà Çäðàâíàòà íè ñèñòåìà äà ïîñâåòÿ åäèí ïúòåïèñ "Ïúòóâàíå ïî åòàæèòå íà çäðàâåîïàçâàíåòî" :))))))

]


Re: Ìàìà...
îò KBoianov (MartyBoianov@abv.bg) íà 22.06.2005 @ 17:15:10
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äîáðå, ÷å èìà è òàêèâà, êîèòî âèæäàò íàøèÿ òðóä.


Re: Ìàìà...
îò lusinda (lusinda@abv.bg) íà 22.06.2005 @ 18:05:43
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://mixnamax.wordpress.com/
Êîéòî èìà î÷è è ñúðöå - âèæäà...

]


Re: Ìàìà...
îò fightingone íà 22.06.2005 @ 22:11:56
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://vivian.blog.bg
Áîæå, íÿìàì äóìè. Íå çíàì êàêâî äà êàæà. Áëàãîäàðÿ òè, ÷å ãî íàïèñà. Êóðàæ, lucinda!


Re: Ìàìà...
îò lusinda (lusinda@abv.bg) íà 23.06.2005 @ 02:13:58
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://mixnamax.wordpress.com/
fightingone, è àç áëàãîäàðÿ. Ìèñëÿ, ÷å ÷îâåùèíàòà ñå ïðîÿâÿâà ïî âñÿêàêâè íà÷èíè è ïî âñÿêî âðåìå - è â õóáàâî è â ëîøî.

]


Re: Ìàìà...
îò Amar (amar4e@yahoo.com) íà 22.06.2005 @ 22:31:51
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òðóäíî ñå êîìåíòèðà ïîäîáíî íåùî...
Òðîãíà ìå ñèëíî.
Æåëàÿ âè ñèëè è íà äâåòå!


Re: Ìàìà...
îò lusinda (lusinda@abv.bg) íà 23.06.2005 @ 02:17:35
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://mixnamax.wordpress.com/
amar4e, æåëàÿ çäðàâå è äúëúã æèâîò íà âñè÷êè, à àêî ñå íàëîæè äà ïîëçâàò ìåäèöèíñêà ïîìîù, òÿ äà å ñúïðîâîäåíà è ñ äîáðîòà!
Áëàãîäàðÿ òè!

]


Re: Ìàìà...
îò copie íà 23.06.2005 @ 02:36:55
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ëóñèíäà, îáúðêà ìå, ìèëà!
Ïúðâî: ìîëÿ ñå çà ìàìà! Äà é äàäå Ãîñïîä äà îçäðàâåå è äà ñè ñå èìàòå!
Âòîðî: òè ðàçêàçâàø î÷åâèäíî èñòèíñêè ïðåæèâÿâàíèÿ... è íèòî åäíî îò òÿõ íå å ñúñ çíàê ìèíóñ (èçêëþ÷âàì áîëåñòòà è ìúêàòà).
Ó ìåí ñå ïîñòåïåííî ñå çàòâúðäè ìíåíèåòî, ÷å çäðàâíàòà íè ñèñòåìà å ïåðôåêòíà - à çíàì, ÷å íå å.
Òèÿ ìèëè (íàèñòèíà) õîðà ðàáîòÿò â íåÿ îáà÷å è çà ñåêóíäà íå ñà òå íàðàíèëè ñ íÿêàêúâ àáñóðä îò ñèñòåìàòà.
Îñòàâàì ñ óñåùàíåòî, ÷å ñè èçìåñòèëà òåìàòà áåç äà ñè ãî èñêàëà.
Áúðçî îçäðàâÿâàíå íà ìèëàòà òè ìàé÷èöà!


Re: Ìàìà...
îò lusinda (lusinda@abv.bg) íà 23.06.2005 @ 21:15:03
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://mixnamax.wordpress.com/
copie, áëàãîäàðÿ òè, ìèëè÷êà - ÷óâñòâèòåëåí ÷îâåê ñè, ëè÷è ñè!
Òîâà ñà ñïîíòàííî èçëÿòèòå ìè åìîöèè îò åäèí òîëêîâà îáúðêàí äåí... äà, èñòèíñêè ïðåæèâÿâàíèÿ ñà. Ñàìàòà àç íå ìîãà äà îïðåäåëÿ êàêâà å òåìàòà... îñâåí ÷îâåùèíà è äîáðî.
Íî åäíî äåéñòâèå îò òàçè æèòåéñêà ïèåñà å ïîòâúðæäåíèå, ÷å çäðàâåîïàçâàíåòî íè å ïîä âñÿêàêâà êðèòèêà.
Åäèíñòâåíî íà êúñìåòà îòäàâàì òîâà, ÷å ëèíåéêàòà ñå îòçîâà áúðçî. Ïàê íà íåãî äúëæà è òîâà, ÷å íå ìè çàòâîðèõà òåëåôîíà, ñëåä êàòî ìå ïîïèòàò çàùî íå ñå îáàäÿ ïúðâî íà ëè÷íàòà ëåêàðêà íà ìàéêà ñè... åäèí îò àáñóðäèòå â íàøàòà áîëíà "çäðàâíà ñèñòåìà". Åäèíñòâåíî íà äîáðèÿ êúñìåò îòäàâàì òîâà, ÷å ëåêàðêàòà íå êðåñíà íà ìàéêà ìè, ÷å å ÷àêàëà ïîñëåäíèÿ ìîìåíò äà ìè ñå îáàäè, âìåñòî îùå ïðè ïúðâèòå ïðèçíàöè äà ñå îáàäè íà ëè÷íàòà ñè ëåêàðêà. Ïðîñòî êúñìåò - äà ïîïàäíà íà ãðèæîâåí è äîáúð ÷îâåê. Ïàê êúñìåòúò ìè ïðîðàáîòè è ñ òîâà, ÷å òÿ íå äàäå çîð äà òðúãâàìå âåäíàãà - îò òàçè ëèíåéêà åæåìèíóòíî ñå íóæäàÿò è äðóãè áîëíè õîðà! Çàùîòî êîëèòå íå äîñòèãàò... À ïúê ïîìîùòà é äà êà÷èì ìàìà â ëèíåéêàòà - äðåáåí ÷îâåøêè æåñò... íÿìà çàùî äà êîìåíòèðàì. Øîôüîðúò, íàäóë ñèðåíàòà è êàðàù òàêà, ñÿêàø îòêàðâà ñîáñòâåíàòà ñè ìàéêà - áúðçî è âíèìàòåëíî. Ïàê êúñìåò. Íÿìà äà èçðåæäàì ïîâå÷å æåñòîâå... Âñÿêà åäíî íåùî, íàïðàâåíî â òîçè äåí, îò÷èòàì åäèñòâåíî êàòî ïëþñ çà Õîðàòà, ðàáîòåùè â çäðàâåîïàçâàíåòî, íî êàòî ìèíóñ çà ñèñòåìàòà. Çàùîòî âñè÷êîòî äîáðî, ñòîðåíî îò òåçè õîðà, ñ êîèòî èìàõ êúñìåòà äà ñå ñðåùíà â îíçè óæàñåí äåí, èçîáùî íå å Ïðàâèëî, à çàîáèêàëÿíå íà Ïðàâèëàòà...

]