Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 847
ХуЛитери: 3
Всичко: 850

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Oldman
:: Elling

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИма ли девствени мъже
раздел: Еротика
автор: filiza

/анторпологическо изследване/

Има.
Ако искате да си отговорите по-обстойно на този въпрос, вижте следните глави:

Исторически преглед
Някои научни съображения
Свидетелства на археолога
Упътване за жени
Упътване за мъже
Наръчник за начинаещи
Кратък курс за напреднали
Разговорник

Исторически преглед

Историците отдавна спорят за съществуването на такъв вид човек в древността и често тезите, които предлагат, са взаимоизключващи се. Верни на подхода си да следват по петите само победителите и победените, а не нормалните, обикновените или средните хора, те рядко могат да обхванат пълната картина на случващото се и случилото се. Вероятно затова обясняват повечето събития, примерно преминаването на властта от едни в други ръце и сменянето на кралските династии всякак, само не с мъжката непълноценност или неопитност.
От една страна, според тях, липсата на наследници е решаващ исторически фактор, но от друга тя е обусловена единствено от стерилността, а не от други проблеми на царствената особа. Ако пък са налице някакви потомци и стерилността не е медицински регистрирана и изрично доказана, потомците се премахват физически. Така се решава кардинално въпросът за преминаването на властта в други ръце и гени и всъщност пак се достига до един вид стерилност и непродължение в рода. Наследници не остават, както и да го погледнеш. Да, всичко изглежда толкова лесно обяснимо за този род учени.
Тъкмо заради тези тесногръди виждания и тълкувания на действителността обект на перото на историците са предимно рано погубени инфанти или трудно овладявани царствени жребци, които пръскат страст и власт, докато ги измести някой по-буен от тях. Учените въобще не се занимават с неконсумираните бракове на великите люде. Те изобщо не допускат такава хипотеза. А по някаква странна приумица с ореол на най-големи разпътници са се ползвали именно личности, които не са успели да свършат най-обикновените и естествени човешки задължения според даденостите на вида - да имат свои деца и да ги отгледат като поколение, способно да управлява кралство или държава та дори да бъде обезглавено заради това.
Вариантът да става въпрос единствено за девственост, а не полова немощ или невъзможност да имат деца тези люде, не е бил изобщо обсъждан в историческите анали. Няма ли наследници, значи не може да има, така излиза според старите учени. А не че не може да…прави нещо друго.
Затова не са единица случаите, когато хора, които не са помирисвали жена или мъж, са представяни като разпътници, за да не се прозре или изкаже простата истина - те са били и са си останали девствени и с това именно са променили хода на човешката история. И по собствен вътрешен избор са рискували да нямат деца, а не защото природата ги е лишила от потентност, сексуален нагон или пък ги е кастрирала по рождение.
Друга част от известните исторически личности, останали девствени до смъртта си, са представяни ту като религиозни фанатици, ту като болни хора, непълноценни люде, които някакъв удар на съдбата, стихиите на природата, механичен удар в слабините или направо в мозъка във вид на прозрение ги е лишило от желанието и възможността да се радват на пола си и детеродното му предназначение. Значи нещата, според историците, се решават или на ниво убеждения, когато става дума за религиозен фанатизъм и църковни догми, или на ниво предрешен резултат. Всмисъл природата решава вместо човека. Така обаче се отнема правото на собствен избор на индивида в целия познат ни исторически диапазон на човешката раса, особено при издънките на владетелите и философите.
Повечето от присъдите на историците така и така не подлежат на обжалване, но тази страна на човешкото мъжко битие съвсем е убягнала от интереса и обективността им. Затова считаме, че един нов поглед върху събития с далечна давност и девственост, към личности и дори епохи, би объркал или по-скоро обърнал много днешни представи.
Това би означавало оттук нататък вече да се гледа по друг начин и на изневярата, и на рогоноството, неща променили толкова човешки и национални съдби. И още, един такъв нов поглед би ни обяснил например някои христоматийни случаи като неутолимото желание на Хенри Осми да сменя и убива жените си, уж под претекста да му родят най-после наследник мъж. Тук идват наум нови неизброими хипотези - най-достоверната между тях е, че тези жени не могат да родят нищо от девствен мъж, от мъж, който не понася и не посяга /вече не в буквалния смисъл, иначе е посегнал към главите им/ на жените. И ако тези дами са родили нещо най-после, както подхвърлят летописците за конкретния случай, то със сигурност не е от царска кръв, а някой друг му е свършил работата на осмака, бил и той девствен малко или много преди това. Така че ако един сериен убиец на жени е искал да си намери някакъв благовиден претекст за своите деяния, въпрос на научна доблест днес е да не бъде подкрепян, а най-сетне разобличен.
Но няма да крием, ние не сме повече от любители в тази сфера и затова сме способни да направим единствено бегъл преглед на пропуските, които така и така няма как да се наваксат вече. Ама колкото и любители, толкова сме и първооткриватели на проблема и явлението.

Научният подход

Той е неметодично прилаган. Общо взето търсенията в тази деликатна сфера са изключително непоследователни.
Регресивната психоза и психоанализата, които допускат с лека ръка раздвояване на личността или наличието на предишни животи, напълно отричат възможността мъжът да е бил девствен или да може да бъде. Как, за бога, би се запазил такъв, освен ако е с някаква твърде упорита и нагло повтаряема карма? Той просто е забравил, че не е девствен, забравил е своя опит, трупан през вековете сред жените, или се чувства ту девствен, ту не, което е преодолим етап в развитието на вида. Определянето на истинското му самосъзнание е само въпрос на време и самоусъвършенстване. Колко му е да намери себе си при една подходяща лекарска намеса.
Другата наука си мълчи по въпроса. Примерно по отношение на това, какво означава един мъж да се смята девствен - липса на спонтанна еякулация в чаршафа, в ръката, в жената или в приятел? Кое от тези неща може да се счита за начало на загубване на девствеността или дори да вземем да включим в изброените начини и някой по-така сън, щом ще става дума и за психоанализа?
При жената индикацията на течност от червен порядък също не е универсално доказателство, може да се касае за месечно неразположени, а не дефлорация. Все пак като цяло показва или намеква за някакъв тип, вид, или подвид девственост, която е била загубена някога.
За мъжа науката още се лута в определението на понятието що е девственост и около дефиницията за загубата й. И изобщо стига до галиматиите и философски залитания по неизчерпаеми въпроси като: може ли да се загуби нещо, което никога не си имал. Или пък да се загуби нещо, което никога не може да си възвърнеш? Ако е второто, това подлага под съмнение възможността изобщо някога да си го притежавал. И прочее.
Ние тук, в нашето изследване, ще залагаме на практичния подход и на на психологическата страна на нещата, докато някои от напълно излишните науки намерят необходимото време и място да се разберат помежду си или дори поотделно за действителното съществуване и проявления на този природен и човешки феномен.

Археологически находки и свидетелства

Няма идентифицирани такива. Освен в масовите гробове от големите световни войни, където са били пращани деца да воюват. Но ние така и така децата не сме слагали в графата девствени мъже, децата са си деца.
Имало е времена, когато някои от мъжете са били погребвани с конете си, после с жените си, демек с харема си, или пък за разнообразие жените им са били изгаряни заедно с тях. Според нас това би могло да се приеме за сигурно свидетелство, че с този варварски акт стопаните са искали само да прикрият своята девственост и всъщност тези жени са били фиктивни. Кой нормален, истински мъж ще убие собствената си жена заедно със себе си или би поръчал това чак след смъртта си? Обикновено я убива, за да се отърве от нея и живее свободен, а не за да умре с нея, тоест да стоят дори във вечността отново редом. Но и това наше предположение още не е доказано, разкопките продължават.
Някои известни мъже са оставили писмени свидетелства, книги, картини. Там изповядват красноречиво девствеността на собствената си кристална душа, но това може от една страна да са просто фалшификати, имитации, от друга пък чиста манипулация, художествена, но манипулация. Други известни личности са държали любимите им домашни животни да бъдат скопявани, което само ни насочва към предположението, че може би и те са от същата група на девствените, затова предпочитат и да са си в подобен животински антураж. Но и подобна хипотеза подлежи на проверка и няма още намерени достатъчни доказателства и косвени данни дори.
Сигурно ще се наложи всички науки да напреднат забележително, а по отношение на разкопките да се открият още много нови находища, като се разчита на късмета и въображението на археолога повече, отколкото на методиката. И главното: като начало да се препрочетат и видят в нова светлина някои съмнителни на пръв поглед исторически писания като библията и гръцката митология, които доста завоалирано и злорадо показват такъв тип мъже. Примерно циклопа в Одисеята. Всъщност и при него съществува противоречивата версия за наличието на потомство, при минотавъра също. Това са тип мъже, мъжки характери, самотници, които определено нямат хабер от жени, за разлика примерно от кентаврите, известни тъкмо с обратното. Ама ученици са имали, но кой знае защо ученички не. Но това пък е съвсем друга тема.

По нашите земи

За съжаление най-старото историческо находище на девствен мъж е намерено в нашите земи, което доказва тезата, че именно древните наши поселения са мястото с най-дълги традиции по отношение на мъжката девственост. Наскоро в гроб на тракийски владетел /Севт Три или Четири, учените още спорят, но със сигурност знаем, че това е мъжът на Севда Едно/ бе открит аналог на девствения пояс у жените. Това е златен напръстник. Или, за да няма засегнати от този новопоявен термин, накраещник, който е слаган на съответното място да брани мъжествеността от посегателства. Не представлява нищо повече от вид метално краекожие, независимо от целия си златен блясък, с други думи изглежда като малка пломба на зъб с характерната извивка на кътник в средата. На другата глава на царя симетрично е бил поставян златен венец със стърчащи напрегнато настрани венчелистчета вероятно като противовес.
Този артефакт внася нова светлина върху нашето историческо развитие, добавя нови щрихи към трагични или направо комични страници от историята ни, народопсихологията на българина става по-обяснима и вече е очевидна ролята на жената в огнището на европейската цивилизация, каквото са всъщност нашите земи, не друго. Той обяснява и днешните ни демографски проблеми, ала това е предмет на отделно изследване, за съжаление не по-малко важно.
Фактът, че силен, могъщ и богат цар, снабден със съкровищница от бижута и предмети за ежедневно потребление без аналог в дадения исторически момент в света, както и доста добре оформено и комфортно за времето си отходно място, та такъв мъж да счита за нужно да си пази мъжествеността за вечността, всъщност още не е намерил истинското си обяснение. Но за нас определено носи атмосферата и вкуса на времето. Тогава жените са били водещите, лидерите на родовете, общността и религията. Те именно са правили смели и отчаяни оргии в пещери във формата на вулва в опити да просветлят тълпата, а мъжете са се пазили, укривали са се и са бягали далеч от храмовете и светилищата и то по една единствена причина. За нея все още има спорове между нас самите, в нашия творчески колектив, и затова засега ще я запазим в тайна. Все пак подозираме, че желанието да запазят своята девственост не е било чуждо на древните мъже като цяло, когато са се обличали и предпазвали по този несигурен начин.
Твърдението на наши колеги, че става дума единствено за златен презерватив, намираме за комични и е под достойнството ни даже да го коментираме.

Упътване за жени

След този бегъл теоретичен увод и археологическа разходка, пристъпваме направо към основните положения за разпознаване на разновидността. Това е особено важно при случаи, когато индивидът я крие или не обича да говори за нея.
Вече е очевидно, че говорим за съвременността.

Начини на идентифициране на разновидността в наши дни

Ако в наше време един мъж не избягва разговор за спорта, а напротив, търси го и изведнъж започва да крещи и скандира силно винаги, когато съобщават състава на неговия любим отбор с цел да не би да се наложи да го запомни наистина, със сигурност е девствен. Ако крещи без повод, също. Започне ли да обижда съдията, когато е виновен, а избягва да го нарича "педераст", когато не е, това със сигурност е мъж, който не е помирисвал жена.
Избягва ли един мъж алкохола или пък напротив, се напива и започва да пуска ръка на хората наоколо, търсейки с пръсти закопчалката на сутиена им, със сигурност е от търсения вид. Един нормален мъж би могъл да си позволи златната среда в такива действия, но един девствен никога. Той предпочита да се укрива в крайностите и затова прибягва към ексцесии и така прикрива същността си. Той знае, че самият факт на неговата девственост е някаква крайност, срамна аномалия и затова не може да не си позволи и друга, за да прикрие по-сполучливо първата.
Щом един мъж се усмихва, когато го обиждат, а иначе е самото въплъщение на амбицията при безогледно изпълнение на кариеристичните си цели, той със сигурност е подозрителен. Има ли успехи в изкуството, литературата и особено музиката, той не е познал другия пол. Ако разказва подробно на майка си коя от колежките му е женена, коя не, той отново подлежи на подозрение. Но ако майка му знае поименно кои са любовниците на колежките му и коя точно кога ходи при съответния си партньор, такъв мъж със сигурност е девствен до дъното на...там каквото решите.
Ако един мъж псува често, употребява изрази като духам, да ми го духат, или ебалиго, той носи в себе си потенциала на девствеността. Ако ги казва тези неща на жени, със сигурност е непокътнат. Запазените по тоя начин физически и духовно мъже обичат привидно да шокират другите, а всъщност те именно са шокираните до дъното на душата си. И то почти от всичко.
Видите ли мъж, който въпреки че има свободни столове в някое помещение, стои укоризнено прав или избира да седне на крайчеца на секцията на библиотеката, даже още по-лошо - на поставката за телевизор и колкото и да го викате и приканяте да седне нормално, той отказва или не ви обръща внимание, той е от търсения вид. Ако отгоре на това е все начумерен и обикновено чорлав, това е сигурно. Такива мъже е лесно да бъдат забелязани в телевизионни предавания от сорта "Минута е много", където се правят на всезнайковци с удивителна наивност и правдивост. Изобщо има ли игри и предавания, в които никога не могат да ви питат неща от рода на "обичате ли да пеете", той е там. И дори не винаги е чак толкова нацупен.
Колкото по-силно мирише на дезодорант или на парфюм един мъж, толкова вероятността да попада в тази категория е по-голяма. Миризмата на сапун за него е крайно недостатъчна, той се срамува и страхува от собствената си естествена човешка миризма, от личните си сокове, от произхода си на потомствен девственик, той се отвращава от мисълта, която му се струва и безкрайно сладка едновременно с това - доколко може да бъде приятна мускусната миризма на истински мъж за една разпалена жена. За нашия човек това е непонятно и граничи с фантастиката, както и умът му не побира желанието да се храниш с приборите на другия, да се бършеш в кърпата му, да използваш четката му за зъби и да влизате заедно във банята или още по-зле ваната, да не говорим за ходенето до тоалетна съвместно. За последния вариант той не е и чувал или поне не е смял да си представи дори.
Обикновено девствените мъже имат изключително чувство за хумор. Самоирония също.Това е защото собственото им положение е безкрайно смешно, те съзнават това, но как да го споделят с другите без да досадят или се изложат? И затова използват заряда си от смях изобщо срещу света и останалите хора, без да са особено злобни. И към себе си в това число. /Това, естествено, е качество. Но то е за сметка на други недостатъци./
Съществуват и изключения. Някои девственици не допускат да има нещо смешно в състоянието им, напротив, предполагат, че и другите са като тях. Или ако не са, то тогава другите са смешните. Смятат собственото си положение за достойно за уважение. За утеха и вдъхновение си припомнят отшелници, светци, фанатици и с погнуса правят подобното припомняне относно грешници, первезници и други пройдохи. На такива хора ако разкажеш вулгарен виц, очаквай отмъстително да започнат да се смеят преди да е завършил и така да развалят финала му. Подлостта е присъща за тях, защото те не са съгласни със съществуването на останалите, за разлика от девствениците с чувство за хумор, които го допускат. Или даже са съгласни почти на всичко.
Могат да бъдат опасни особено рано сутрин, когато смятат че денят започва с тях. Предпочитат общо взето битовите престъпления, престъпленията от любов при тях са рядкост. Алтруисти са в по-голямата си част и не могат да си представят за вероятно да убият някого от любов. Иначе ревнуват, но го правят някак абстрактно, вяло, предпочитат да се разочароват, вместо да си отмъстят. Оттеглят се бързо и лесно от любовни триъгълници, избягват конфликти, освен когато умишлено някой ги дразни. Иначе ако ги излъжат в сделка или им направят някоя подлост пред началника, са готови на още по-голяма низост или лъжа, за да си върнат на всяка цена. Само в подобни ситуации охотно издават факта, че всъщност в дъното на душата си се смятат за по-долу от останалите хора и постоянно търсят реванш. Част от тях не са загубили илюзията, че ще се простят все някога със статута си, но обикновено не са сигурни дори и в това и чувството за несигурност ги кара или да пресилват нещата, да избързват и бъдат изключително припрени до нервност, или пък да ги отлагат безкрайно.
Общо взето подобаващо опасни са и след обилна вечеря или среднощен запой и купон. Такива неща ги изморяват и не знаят какво следва след тях, или по-скоро смятат, че продължението в леглото е задължително. Това ги кара да се чувстват несигурни в небе си, да се тормозят от предполагаемите очаквания на другите за тях и затова правят големи бели. Точно тогава са най-известните случаи девствен мъж да се е престорил на пиян и да е направил катастрофа, само за да не легне с жената до себе си, която уж е тръгнал да изпраща. Имаме и друг популярен случай на изнасилване на девствен, той поне така твърди пред властите и никой не може да докаже, че не е бил - медицината е безсилна /още един щрих към научните "постижения"/ да установи фактите при мъжете. А особено популярен в нашата страна остана случая, когато след разни гастрономически оргии един девствен мъж, за да избегне продължението на празненството в спалнята с някоя от гостенките, се заклева пред домакина, че няма да легне с жена, докато не направи кулинарно предаване. И сготви всички манджи, с които толкова хубаво са го гощавали през живота му. Този човек още готви от екрана.
Обичат сенчестия бизнес - всъщност не са страхливи, защото никой не подозира, какво имат да губят. От тях стават добри наемни убийци, рекетьори и информатори на полицията. Ако обаче ги разкрият, достатъчно е да им кажат не "педераст такъв", а "мамино синче!" и те рухват психически. Може и да се разплачат и да ви поискат ръката при аналогична ситуация, но не в полицията. Знаем за такива инциденти.
Има и други случаи, когато девствени мъже се опитват да заблудят една жена и да й поискат ръката, всмисъл да се оженят за нея. Ще ги разпознаете по две неща - твърдят, че са имали дълга нещастна любов, в която се е намесила майката на момичето или то внезапно е избягало и се е омъжило за 17 години по-възрастен мъж, с когото още е нещастно. А те са плакали и са взели кучето му за доотглеждане. Второто нещо - преструват се, че спонтанно им е дошло на ум да направят напук на приятелката си, която не ги заслужава. Това естествено ще ви отблъсне. А за вашите качества намекват, че са далеч по-сериозни от нейните. А защо ли те самите толкова време са били слепи за тях и въобще не са ви обръщали внимание?
Предлагат контакта като приключение, авантюра, много рядко като сделка. В подобни ситуации девствените мъже винаги предпочитат да играят ролята на остроумни печени копелета, които са решили да бъдат оригинални във всичко, дори в това - палят цигара, дърпат мацето за ръката и го водят в гражданското. Нека бабите му да си пищят, иначе за другото после ще му мислим. Не се хващайте на това, особено с полупознати. След случката може да ви очакват доста тъжни и неочаквани неща. Много е възможно човекът да е взел това спонтанно решение искренно, ала след подписването такъв мъж не е готов вдействителност да се прости с девствеността си и вие ще трябва да го убеждавате. А дори и да го убедите, най-вероятно е цял живот да се държи като девствен и всяка нощ да трябва да го скланяте да губи за пореден път девствеността си. От това душата му може да се почувства силно наранена, както и вашата.
Изморена.

Упътване за мъже

Имате ли приятел, който постоянно ви кани на бира, а като отидете в заведението започва да се чуди дали да пие наистина бира или нещо друго? Това е лош симптом.
Сред познатите ви има ли човек с претенции, че трябва преди вас да отиде на курс или на някаква квалификация от службата - примерно езикова, или компютърна? Ако изберат да пратят вас, казва ли ви - ти можеше да се откажеш, аз трябваше да отида, знайте със сигурност.
Имате ли все пак колега, който наистина не са пратили от службата на езикова квалификация? А са избрали вас? Тогава още в първия ден, в който се появите на занятия, ще го видите седнал на вашето място. Със сигурност този човек не познава жените и не е живял с тях като мъж.
Ако на маса някой от приятелите ви държи винаги да плаща сметките или напротив, избягва да ги плати, е ясно. Със сигурност девственикът така прикрива своята оригиналност в друго отношение - половото. Някой винаги ли е на аванта, посяга към вашите цигари, купени от някого бисквити, плодове, оставени на бюрото на друг без никой да го е канил и пита само механично " Кой черпи?", а то никой не черпи, това е девственик сто процента. Той се опитва да бъде за другите такъв, както сам си ги представя тях- безцеремонни, използвачи /за жените със сигурност си го мисли/. Такъв човек е циничен, когато говори за жени, обича да повтаря - една жена проходи ли, не ми я хвали. За него девствената жена е аномалия, това е жената, която дори и баща й не познава като такава и така нататък. Той може и да е кавалер с вашите колежки, а вас непрекъснато да ви нарича к..ре и други подобни уж приятелски думи, но кажеш ли му думата "оргазъм", не знаем защо, но това е доказано, той се изнервя, спира да говори и започва да избягва погледа ви. След това го чакайте да си отмъсти.
Той не знае какво е това оргазъм, чувал е, че и другите не знаят, тези които практикуват секс дори, но това не го успокоява и за миг. Притеснява се да не е от малкото, които имат данни да разберат какво точно е това, но не ги използват тези данни. Чуди се така ли е, или не. Изобщо си има своите мигове, когато не знае какъв е, защо е...
Ако е с вас и срещнете свежи момичета, винаги ще си заплюе най-хубавото парче и после, разбира се, нищо няма да свърши. Но и на вас е попречил.
Ако играете шах с него, ще обърне дъската, когато не му върви, или ще счупи пълно шише бира върху масата, оправдавайки се с буйния си темперамент. Зер, подразбирай, толкова съм страстен, как може да ти хрумне, че съм девствен! Виж кви децибели развивам дори при една проста игра и съм готов да троша и убия някого заради една малка загуба, представяте ли в леглото къв съм?! А ако ми пък изневерят?
Видите ли мъж, който да ходи сам на кино и да не спира да яде през цялото време - това е търсеният вид. На такива ръцете трябва винаги да са заети, за да не си помисли някой защо, чунким, не прегръщат момичето до себе си.
Има и други белези, но ще спрем дотук. Не бива у обикновените мъже да се създават настроения или някаква отрицателна нагласа срещу девствените, та те да бъдат изолирани и обградени с отчуждение. Това ще ги закостени още повече, ще станат като някакво подвижно гето или малцинство и е възможно да втвърдят и въгледите си към жените, което е опасно изобщо за обществото като цяло.
По принцип недокоснатите мъже са по-агресивни към жените отколкото към мъжете. Те лесно могат да се превърнат в женомразци заради нежеланието на останалите мъже да контактуват с тях /както и невъзможността на жените/ и това със сигурност би повлекло след себе си колизии, конфликти и разместване на социални слоеве.

Упътване за начинаещи

Има нужда и от по-прости правила в разпознаването на вида и противодействието му, затова предлагаме и такъв артикул.
Ако някой мъж избягва погледа ви в асансьора, а на излизане ви пожелае "приятен ден", внимавайте с него. Не се знае какво ви мисли.
Имате ли съсед, който си купува всеки ден спортен вестник, а до вечерта не го е прочел, диагнозата е ясна.
Ако ви люти на очите от парфюм на някой мъж в тролея, пазете се.
Видите ли млад мъж да спори на опашка или да си купува дрехи като избира много-много, дори да е в магазин втора употреба, оттеглете се. Особено ако непрестанно се хвали след това с покупките си.
Всеки, който като върви право срещу вас по тротоара и се колебае да отстъпи малко встрани, за да се разминете, е потенциален девственик или мечтае да бъде такъв.
Чука ли се някой за наздраве с всяка чаша и при всяко отпиване, при което на висок глас разказва какво е чел в днешния вестник, сигурни бъдете. Особено ако цитира някой политик в немилост или поне някой от опозицията. Подобни обичат да изглеждат бунтовно.
Ако сте няколко души и се колебаете кой пръв да закачи момичетата отсреща, вашият човек няма дълго да се куми, ще отиде до тях и ще им каже нещо доста умно, или поне прилично.
И след това ще се върне с доволен вид и остави нещата така.

Кратък курс за напреднали

При игра на карти или друга игра от състезателен характер, буйният темепрамент е някакъв подсказващ знак. Ако играта загрубее и след като я е загубил, този човек не ви поздравява и дори не иска да ви върне парите, които е загубил при залаганията, случаят е ясен и без коментар.
Ако играете на тенис и някой все се опитва да ви чукне с топката, знаете вече какъв е. Ако играете на двойки, а той щом като бие сервиса зад вас, ви удря с все сила по гърба, това е човек без опит с жените.
Това може да се случи и неволно, но следете реакцията. Ако не се засмее, което е нормално, не легне направо на корта от смях, ритайки с крака във въздуха, го е направил нарочно. Защото смешното все пак си е смешно, няма защо да се преструваме.
А купували ли сте буре с бира за голямо парти и всеки сладко си наточва от студеното питие по чаша, загрял в танците?
Да? Добре. А случвало ли се е някой да забрави нарочно кранчето отворено и скоро да се окажете без бира в 12 часа посред нощ и най-добрият ви приятел трябва пиян да излезе в нощта да търси още. И после да се върне с паважна екзема на носа.
Това не го е направил нарочно някой педераст, както вие сигурно си мислите, а девственият мъж. Той иска да ви заболи, иска да ви покаже, че не всичко може да се изпразни, и не всеки го прави дори и да иска това да прави - да се празни. Самата тази дума го влудява, освен мисълта.

Може да се продължи още много дълго в тоя дух, но само ако проявите специален интерес и търпение.
И с една дума, само щото стана на дума - каква е разликата между педераста и девствения мъж? /Не влизаме в подробности дали става въпрас за девствен от мъже или девствен от жени мъж, все е девствен./
Единият мисли, че психиката му нещо куца и затова дири реванш във физиката, а другият е уверен, че си е наред и все още има време за реванш, стига да реши.
Не, не е това, а:
Педерастът смята, че душата му е нежна, а девственикът - че тялото.

Поспорихме и спорим все още с моите сътрудници има ли разлика между девствения мъж и девствената жена. По този въпрос чакайте друго наше издание. /Но разлика няма/.
Или всъщност има, но е дълбоко законспирирана в архивите на братството на старите моми в София, основано още по време на траките от дионисиевите спътнички, някои приемани за такива и от Орфей. Какви са били изброените по-горе двамина /Дионисий и Ор-фея/, оставям на вас да решите. Както и защо са загинали по подобаващ начин.

Кратък разговорник /езикът на жестовете/

Жена посегне ли да погали девственика, той започва да преглъща на
сухо и очите му се изцъклят, възможно е и да започне да се залива в напълно безпричинен смях. Зададе ли му въпроса дали е девствен, същите симптоми продължават.
Питат ли го колко е часа, извърта.
Знае да кавалерства, но бият ли му шамар за нещо си, не умее да реагира подходящо.
Никога не употребява израза "дупе да ти е яко", каквито и мръсотии да говори. Не е ясно защо, може би не му стига въображението, колко як мъж може да е и колко носи всъщност дупето му.
Изненадаш ли го с целувка, избиват го нервни тръпки, озадачаващо поведение за един нормален мъж.
Спечели ли на тото или рулетка, се чувства гузен.
Знае две и двеста, но не го показва, защото мисли, че му се губят някои други основни сфери на човешкото удоволствие. Не допуска изобщо вероятността, че е възможно това дори да не е така. В края на краищата всеки сам е мерило за себе си.
Но нищо не му липсва и не му се губи, ако е надарен с голямо въображение и детски кошмари.

Това бе представителна извадка от антропологическо изследване на научен колектив "Еври Дики".При проявен недвусмислено интерес и наличие на спонсори и доброволци, колективът е склонен да продължи своите изследвания. Още повече, че според нашите виждания регресивният подход не е плодотворен. Затова с удоволствие бихме предложили поглед и върху бъдещото развитие на вида.
Имаме някои конкретни идеи и дори практически програми с тази цел, като примерно връщането към живот на някои древни старобългарски митове, легенди и ритуали относно девствеността и отнемането й. Един вид в миналото е нашето бъдеще и обратно.
Имаме събрани в антология и разкази на очевидци за контактите им със зодия Дев. Готови сме отдавна и с изследването "Нудизмът по нашите земи - технологии и похвати", като естествено започваме своите изследователски открития още преди съществуването на адамитите. И други подобни.
Доскоро.


Публикувано от BlackCat на 14.06.2005 @ 19:23:37 



Сродни връзки

» Повече за
   Еротика

» Материали от
   filiza

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
388 четения | оценка 5

показвания 30680
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Има ли девствени мъже" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.