Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 754
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 759

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: Elling
:: Boryana
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàVice Eyes
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: sic_ness

Òîâà å åäíà äåéñòâèòåëíà èñòîðèÿ. Çà åäèí ìëàä ÷îâåê, êîéòî çà òåá íÿìà çíà÷åíèå íà êîëêî ãîäèíè å è êàê ñå êàçâà. Ïîâÿðâàé ìè ñëåä òàçè èñòîðèÿ íÿìà äà ñè ñïîìíÿø òåçè ïîäðîáíîñòè. Åëà, ïðèÿòåëþ, åëà. Íàñòàíè ñå óäîáíî è ñëóøàé. È òàêà…

Áåøå âå÷åð. Ïúëíîëóíèå. Òîé ñå ïðèáðà óìîðåí êúñíî è äîðè íå âå÷åðÿ.  ïðàçíèÿ ìó àïàðòàìåíò ñå øëÿåøå åäèíñòâåíî ÷åðíàòà ìó êîòêà. Ñåãà íå ìó ñå ïðàâåøå íèùî îñâåí äà ãóøíå ëþáèìîòî ñè æèâîòíî è äà ñå ðàçïîëîæè óäîáíî â ëþáèìîòî ñè êðåñëî ïðåä ëþáèìèÿ ñè òåëåâèçîð. Ìàêàðè äà áå èçãàñåíî îñâåòëåíèåòî âúâ âñè÷êè ñòàè, íà íåãî íå ìó áå òðóäíî äà ÿ îòêðèå. Íà ôîíà íà òúìíèíàòà è øàðåíèòå îòáëÿñúöè íà òåëåâèçîðà, ïîä ëåãëîòî ìó èìàøå äâå æúëòè, âòðåí÷åíè â íåãî î÷è.
- À-à! Åòî êúäå ñè áèë.
Òîé ñå íàâåäå äà âçåìå êîòêàòà èçïîä ëåãëîòî. Òîãàâà ÷ó ñúùàòà òàçè êîòêà äà èçìÿóêâà îò ñúñåäíàòà ñòàÿ.

…Äà. Çà ñòðàøíà èñòîðèÿ èäå ðå÷, ïðèÿòåëþ. Íÿìà äà èñêàø äà ÿ ÷óåø ïî íàòàòúê. Íî è íÿìà äà ìå îñòàâèø äà íå ÿ ðàçêàæà, íàëè? Êîãàòî ñìúðòòà ÷óêà íà âðàòàòà, ñòðàõúò ÷àêà íà çàäíèÿ âõîä…

Î÷èòå ìó ñå ðàçøèðèõà. ×îâåêúò ñå âöåïåíè ñ ðàçïåðåíè íàïðåä ðúöå, ãîòîâ äà õâàíå æèâîòíîòî. Èëè êàêâîòî òàì áåøå. Ñÿêàø íåâèäèìà ñèëà ãî äðúïíà ðÿçêî íàçàä. Òîé ïîëåòÿ è ïàäíà ñ îïðÿí ãðúá â ñòåíàòà. Äèøàøå òåæêî. Âúçäóõ ëè íå ìó äîñòèãàøå èëè îò ñòðàõà äèàôðàãìàòà ìó áëîêèðàøå? Ñåäåøå íà çåìÿòà ñ èçêðèâåíî îò óæàñ ëèöå âïåðèë ïîãëåä â "î÷èòå", êîèòî íà ñâîé ðåä ãî ãëåäàõà ñ íåìèãàù âçîð. Òðÿáâàøå ìó îêîëî ñåêóíäà äà ñå îêîïèòè è äà èçëåòè îò ñòàÿòà. Äèøàéêè âñå òàêà äúëáîêî îòèäå â êóõíÿòà äà âèäè äàëè íå ìó ñå å ñòîðèëî, òîâà êîåòî å ÷óë ïî ðàíî. Çà íåãîâ óæàñ êîòêàòà ñè áåøå òàì âúðõó ïåðàëíÿòà è ÿ çàáåëÿçà â òúìíîòî ÷àê, êîãàòî ÷ó òèõîòî é ìúðêàíå. Òîé ñå ïîáúðêâàøå. Òðÿáâàøå äà ñå óñïîêîè. Âëåçíà â áàíÿòà, êîÿòî ñåãà áåøå ñâåòëà, íî òîâà íå ãî ðàäâàøå ìíîãî. Íàïëèñêà ëèöåòî ñè îáèëíî ñ âîäà. Ïîãëåäíà â îãëåäàëîòî ïðåä íåãî. Òîãàâà âèäÿ ñúùèòå íå÷îâåøêè î÷è. Ãîñïîäè, òåçè î÷è. Óñåòè ëóäîñòòà äà ñå ïëúçâà ïî ðúáà íà ñúçíàíèåòî ìó. Òðúñíà ñèëíî ãëàâà. Íî î÷èòå áÿõà ïî áëèçî äî íåãî âïèòè â ãúðáà ìó, æàäíè çà êðúâ.

Ãîñïîä å êàçàë "Íå óáèâàé". Àêî ñè ìèñëèø, ÷å ñè ïðåâúçìîãíàë ñòðàõà îò òúìíîòî, ñåãà å ìîìåíòúò äà îáúðêàì òâîèòå ïðåäñòàâè. Äî êúäå áÿõ ñòèãíàë. À, äà…

×îâåêúò ñåãà áÿãàøå. Êàêòî íèêîãà ïðåäè. Âå÷å ñúæàëÿâàøå, ÷å å íàåë òàêúâ îãðîìåí àïàðòàìåíò. Êîðèäîðúò åõòåøå îò íåãîâèòå ñòúïêè, à äåìîíè÷íèòå î÷è îñòàíàõà íÿêúäå íàçàä â òúìàòà. Áëúñíà ñå â èçõîäíàòà âðàòà - ñïàñåíèå ìó. Íî çà íåãîâî íàé-ãîëÿìî íåùàñòèå òÿ áåøå çàêëþ÷åíà. Çàáëúñêà ïî èñïîëèíñêè çäðàâàòà âðàòà. Ïðåç ïîòîêà îò ìèñëè ïðúñêàùè ãëàâàòà ìó, òîé ñå ñåòè, ÷å èìà êëþ÷ â ñåáå ñè. Âåäíàãà ïîíå÷è äà îòêëþ÷è, íî ðúöåòå ìó ñå òðåñÿõà òàêà, ÷å íå ìîæåøå äà ãî âêàðà â êëþ÷àëêàòà. Ìåòàëåí çâúí ñå ÷ó â êðàêàòà ìó. À âñè÷êî íàîêîëî áå âñå òàêà òúìíî. Èçòúðâà ñè êëþ÷îâåòå, ïî äÿâîëèòå! Íàìåðè ãè, áúðçî!  òîçè ìîìåíò âðàòàòà íà áàíÿòà ñ ëåêî ñêúðöàíå ñå îòâîðè. Æúëòèòå î÷è ïðîðÿçâàõà íåïðîãëåäíàòà òúìà çàä îòâîðåíàòà âðàòà.

Êúäå îòèâàø? ×àêàé. Íå ñúì ñâúðøèë ñ èñòîðèÿòà. Íàëè íå èñêàø äà ïðîïóñíåø êðàÿ é? Êàêòî è äà å. Íÿìàø èçáîð…

Ïðåäïàçëèâàòà ëóäîñò, àêî äî ïðåäè ìàëêî ñå áåøå êðèëà â íåãî äîáðå çàêëþ÷åíà â êëåòêà, ñåãà âèëíååøå ñ ïúëíà ñèëà íàîêîëî. Ñ ìúðòâåøêî äèõàíèå îò ìðàêà çàä êîòåøêèòå î÷è ñå ïîÿâè êîòåøêà ïîëóðàçëîæåíà ëàïà. È èäâàõà êúì íåãî. Òîé íàìåðè ñèëè ñàìî äà ñå øìóãíå â íàé-áëèçêàòà ñòàÿ. Ñâè ñå â úãúëà. Ïðåç ïðåìðåæåíèÿ ñè ïîãëåä âèäÿ çàäàâàùèÿ ñå ìíîãî áàâíî ïî êîðèäîðà ôàíòîì. Êëàòåéêè ñå, ñ êðàêà ïðèòèñíàòè â ãúðäèòå, òîé èçõëèïà ãëóõî:
- Êàêâî èñêàø îò ìåí? Ìàõàé ñå! ÌÀÕÀÉ ÑÅ…!
Òîãàâà âñè÷êî ñòàíà ñâåòëî, áîëåçíåíî ñâåòëî. Òîé ïðèìèæà, íî áå âñå òàêà ÿðêî. Óæàñíà æúëòà ñâåòëèíà ñòðóåøå îò âúí ïðåç ïðîçîðöèòå. Ìàêàðè ñ ïåðäåòà òîé ìîæåøå äà ðàçëè÷è ñòîòèöèòå õèëÿäè î÷è, âòðåí÷åíè â íåãî.

Ñòðàõúò å ñòðàííî íåùî. Òîçè ïúðâè÷íèÿò. Íå ñòðàõúò îò òúìíîòî. Îò âñè÷êè ñàìî ñòðàõúò îò âèñîêîòî å âðîäåí. Ñòðàííî íåùî å íàèñòèíà…

Áåäíîòî ìîì÷å. Ñåãà ïëà÷åøå ñ ïúëíà ñèëà, ñ ãëàâà ìåæäó êîëåíàòà è ñ ðúöå íà òèëà. Êëàòåøå ñå îùå ïî-áúðçî. Ñ èçâèðàùèòå ìó ñúñ ñúëçè, ñèëíî ñòèñíàòè î÷è, ÷îâåêúò íå çàáåëÿçà, ÷å ïóëñèðàùàòà àäñêà ñâåòëèíà áàâíî íàìàëÿ. Ìíîãî ñêîðî òîé äîëîâè íåæíèÿ øåïîò â óøèòå ñè.

Êàêâî? Íå òè ñå èñêà äà ïðåêúñâàì ñåãà, íàëè? Åìè, òîâà å! Òîâà å êðàÿò íà ìîÿòà èñòîðèÿ. Ïèòàø ìå êàêúâ å áèë òîçè øåïîò. Àìè, òîâà å áèë ãëàñúò íà çäðàâèÿ ìó ðàçóì, ïðèÿòåëþ. Ñàìî òîé ìîæå äà òå ñïàñè.
Ñåãà, ïúê êàêâî? Íå èñêàø äà ñè õîäèø! Íèìà, òîâà, ÷å å 12 ÷àñà òå ñïèðà? Ïúëíîëóíèå! Êà-à-àðàé… Å, äîáðå. Ñïè ïðè ìåí. Íàäÿâàì ñå êîòêàòà ìè íÿìà äà òå ïðèòåñíÿâà…


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 09.06.2005 @ 20:49:34 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   sic_ness

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 3
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 12:13:52 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Vice Eyes" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.