Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 2
Вчера: 1
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 493
ХуЛитери: 6
Всичко: 499

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: Nela
:: mariq-desislava
:: LioCasablanca
:: Lombardi

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаРЕКЛАмикс
раздел: Хумор и сатира
автор: NinaEmilia

ВАРИАНТ 1 - колаж от познати реклами, свързани в строен сценарии
Ясен ден, синьо небе, строителна площадка, високо скеле. Бутилка PEPSI на ръба на скелето. Бутилката се поклаща и внезапно пада.
Работник с жълта каска се спуска в опит да задържи шишето с ръка, но се хлъзва. Преди да падне, се хваща за ръба на скелето с ръце.
Камерата се спуска към краката му и в близък план показва как той е успял да задържи бутилката между краката си в последния момент, увисвайки в опасна поза.
Камерата показва усмивката по лицето на работника, изписана въпреки напрежението. Близък план на бутилката, по която се стичат ледено студени капчици вода.
Работникът откача едната си ръка и вдига краката си в опит да вземе шишето, но не успява и изпуска PEPSI измежду краката си.
Бутиката описва парабула и полита към съседната жилищна сграда.
Там, на един от прозорците, седи млада жена с къса червена коса. Тя отхапва от парченце шоколад, премрежва очи от удоволствие и казва "МММ". Изведнъж се стряска, защото бутилката прелита покрай нея и каца в ръката и.
"ВЗЕМИ МЕ" казва анимираната бутилка.
По лицето на жената се появява великолепна, щастлива усмивка.
Близък план на бутилката, от която се отронва сребриста капчица вода и на фона на нежна музика полита надолу към тротоара.
На тротоара са застанали двама къдрави, възпълнички, мургави младежи.
Те разговарят и единият казва на другия: "Често ме питат какво означава БАМБУЧА...", но не спява да довърши репликата си, защото капката вода с трясък се разбива на челото му.
Другият младеж умира от смях. Поглеждат нагоре към сградата.
Камерата се плъзга по сградата и влиза през прозореца в светла стая.
Там две млади момичета подскачат радостно. Едната кращи: "КАНИ МЕ НА СРЕЩА!" Другата се намръщва: "НО... ТИ НЕ МОЖЕШ ДА ОТИДЕШ... С ТАЗИ КОСА!!!" и я завежда до огледалото: "ИМАШ ТОЛКОВА МНОГО ПЪРХУТ".
В този момент на вратата се звъни и двете момичета се спускат да отворят.
Срещу тях седи жената с анимираната бутилка PEPSI. Става ясно, че тя им е съседка.
Жената намига и посочва бутилката.
Трите влетяват обратно в стаята, хванати за ръце и, умирайки от щастие, сядат на дивана.
Поставят бутилката на масичката пред себе си и пускат телевизора, но вместо да гледат екрана - не могат да откъснат очите си от възхитителното шише.
Внезапно от екрана на телевизора се протяга груба мъжка ръка и грабва шишето от масичката. Ръката вкарва бутилаката обратно в екрана.
Жените скачат на крака, бесни.
На екрана на телевизора мъжът (същият работник, който в началото е изпуснал бутилката) сочи знак за успех - палец нагоре, а с другата си ръка надига шишето, за да отпие. Намига към камерата. В този момент разбира, че го стрелят.
Трите жени пред екрана са нахлупили каубойски шапки и спрелят по телевизора с компютърно нарисувани ръце.
Стрелбата уплашва работника и той изпуска PEPSI за втори път. Бутилката пак полита към земята.
Най-отдолу на същата строителна площадка върви друг щастлив работник с жълта каска.
Отдалече двамата къдрокоси младежи наблюдават невероятната, великолепна и невиждана досега форма на летящата бутилка.
Те поставят ръце над очите си, за да не ги заслепи яркото обедно слънце и казват с възхищение: "ЕХААА".
Работникът със жълтата каска се спира и казва: "Пробвах да работя на Запад, но се върнах , и ето че Западът дойде ТУК!" Победоносно се усмихва. В този момент летящата бутилка удря мъжа по каската със страшна сила и той се свлича на земята.

ВАРИАНТ 2 - пародии на популярни в момента реклами

а) атеистична реклама на изданието на Библията по мотиви на рекламата на МТЕЛ:

Тишина. Чернокос млад мъж с черен костюм и противна физиономия стои на бял фон на екрана. Той не прави нищо, само мърда отвреме - навреме, така че позата му да остане все така естествена.
Докато седи му пониква брада, той поглежда към ноктите си, камерата показва, че те порастват, позата му се сгърчва, коста му побелява, по лицето му се появяват бръчки.
Изведнъж мъжът се размърдва и казва с треперещ глас, но все пак уверено: "Това бяха 20 години... Много е, нали? А сега - представете си нещо което е на 20 века. Сега го имате безплатно: с новото издание на БИБЛИЯТА - НОВ и СТАР ЗАВЕТ, без предплащане, ПОРЪЧАЙТЕ ВЕДНАГА!!!"
В сумрачна стая тъмен силует на мъж се втурва към старинен телефон с шайба. Набира номера със скърцане и казва с треперещ глас: "Ало..."
Върху бял фон на екрана излиза извит надпис по който се стича кръв, а под надписа се появяват тръни: "Това е твоят глас. Използвай го!"

б) вариант на рекламна агитация за изборите, базирана на реклама на немската бира "БЕКС"

Кадри от нощна София, изглед отвисоко. Чува се непрекъснато неясно бърборене, от което се долавят ясно само отделни думи: "благосъстояние", "инфраструктура", "международно", "етническа основа", "нацията", "реформи".
Mъжки глас зад кадър казва: "Не е нужно да говорите български - за да станете политик. Достатъчно е само да знаете, че:
а) повечето българи не са политици
б) повечето българи разбират от политика."
Снимки на млади хора, които пият бира нехайно.
Излиза зелен надпис върху тъмен фон: "ПОЛИТИКАТА - номер 1 в сутрешните новини".
Следват монтажни кадри от студиото на сутрешния блок на БТВ.
Излиза лого: "Гласувай за ПОЛИТИКАТА, от която рабираш - пии бира!"


Публикувано от BlackCat на 09.06.2005 @ 13:24:06 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   NinaEmilia

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 18:27:54 часа

добави твой текст
"РЕКЛАмикс" | Вход | 2 коментара (2 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: РЕКЛАмикс
от Lada на 09.06.2005 @ 14:18:53
(Профил | Изпрати бележка) http://tarolink.wordpress.com
Добрее...!! на моменти е добре режисирано:)) разбира се че може да се поизчисти..разбира се, но имаш много добри попадения :)

Поздрави

Лд


Re: РЕКЛАмикс
от dafna на 09.06.2005 @ 15:51:47
(Профил | Изпрати бележка)
Оригинално, интересно, свежо - сто пъти по-добро от предизборните клипове на политиците!