Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 762
ХуЛитери: 4
Всичко: 766

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: pinkmousy
:: mariq-desislava
:: Heel

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаБез край
раздел: Разкази
автор: Rhea

Кратък разказ за един неуспял самоубиец или думи, които го върнаха обратно в стаята!

Оттогава времето престана да има значение. Луната беше спряла на прозореца ми все така пълна, сияеща, недостижима, потънала в хладния блясък на раняващо безразличие. Опитах се да не забелязвам, да отричам, да задуша чувството на синкава меланхолия, което ми изглеждаше все по-непобедимо, защото беше открило своята хармония в мрака на бездънното нощно небе. Там горе дори нежната светлина на безбройните звезди беше вече тъжна, упрекваща метафора на угасналите надежди.
Седях на пода в сребристото петно лунен блясък. Погледът ми потъваше в нощта: гледах, без да виждам, но това си беше нещо естествено. Цял живот посветих на такива състояния. Резултатът не бе имал зачение, исках да споделя времето. Темата оставаше само повод за разговора. Думите отлитаха и отнасяха нечути послания, които распродаваха късчетата на душата ми, за да имам един миг внимание. Прашинките в пясъчния часовник преброиха всички онези усмивки през сълзи, подарени за чуждото щастие. Но какво по хубаво от това да живееш за другите…като литературен герой… Захвърлих и последните си сили в нечии борби за живот, който да споделя моя. Но и силните, понякога или по-често, плачат, стига да са сами! Не можех повече да бъда силна, а и никога не бях пожелавала да бъда сама. Имах всичко, но не го исках, защото "всичко" е "нищо". Не бяха привлекателни светлините на града, блясъкът на бижутата, ароматът на парфюм, бързите коли, хотелските стаи. Търсех само две очи, шепот и докосване. Ден и нощ и сънят се сля с реалността, и тогава времето спря. Пъстротата на онова лъжовно съществуване беше сега лунен отблясък в стъклото. Гледах отвъд него, за да не видя отражението си:суета, за която продавах душата си. Не е отчаяние, а възраждане от материалното блато в преследване на последния истински трепед на сърцето- любопитство, любов, желание… студ.
Мислех за нея, загледана във вечността. Усещах я, но не бях вече сигурна, дали съм я виждала и преди. Чувах я някъде отвън. Станах рязко. Отворих прозореца и стъпих на перваза. Излязах, за да я видя. Зърнах я само за миг, долу в нощните сенки… и аз бях там.


Публикувано от mmm на 07.06.2005 @ 17:01:55 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Rhea

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 20:55:22 часа

добави твой текст
"Без край" | Вход | 3 коментара (5 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Без край
от OxyTanK (oxytank@abv.bg) на 07.06.2005 @ 17:51:01
(Профил | Изпрати бележка) http://www.belabenova.com
eheeei !!


Re: Без край
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 07.06.2005 @ 22:34:13
(Профил | Изпрати бележка)
Много мъдрои тъжно. Сигурно защото познанието винаги тежи.

Всичко е нищо, може би затова с такава лекота го обещаваме.

Д аживееш за другите, означава да си литературен герой! - това си е право в десятката. поне нещо полезно! си научила в училище:)))

Сливай съня с реалността! Превръщай нощта в ден и деня в нощ. Същественото е да отбелязваш преходите заедно с някого.

Нека думите те връщат при любовта, не само в стаята.



Re: Без край
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 08.06.2005 @ 00:45:41
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
Разказът ти съживи стар спомен у мен...
Когато стигнеш дъното, осъзнаваш ,че има само един път и той е - нагоре! Но са нужни много сили и желание за да поемеш по него. Пътят е любов и и тя си заслужава усилията.
Желая ти от сърце да намериш своята любов! :)))