Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 880
ХуЛитери: 5
Всичко: 885

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: Elling
:: Marisiema
:: LioCasablanca

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаГладуването (финал и обобщения)
раздел: Романи
автор: ANG

10. Гладуването е лечебно - лекува почти всички болести (митологема)
ГЛАДУВАНЕТО Е СРЕДСТВО ЗА БАЛАНСИРАНЕ НА ЕНЕРГИЯ - НЕ ЛЕКАРСТВО

По-свирепият вариант звучи така: Гладуването е активно средство за балансиране на Твоята Енергия в системата дух-ум-тяло - не е червено, бяло или синьо Хапче,
панацея на всички или почти всички болести.
Да разгледаме и обратните твърдения и практики. Д-р Бертол е най-краен: "Ако гладът не те излекува, нищо друго не може да те излекува"?
В продължение на повече от 40 години психиатърът Николаев лекува соматично болните от сърдечна и бронхиална астма, възпаление на белите дробове, тромбофлебит, радикулит, склероза и т.н. Използва своя метод РДТ за лекуване на шизофрения в различни форми на патологично психологическо развитие (в параноидна форма, като синдром на натрапчивост, циклотомия, хипохондрия, алкохолизъм), обикновено след 20-30 дневно терапевтично гладуване. Французинът Ив Вивини твърди, че постига успехи в своята частна клиника при лечение на затлъстяване, малокръвие, заболяване на черния дроб, стомаха и червата, при варикозни разширения на вените, тромбофлебит, алергични заболявания и други. Вивини се опитва да обясни лечебното действие на гладуването чрез средствата и разбиранията на професионалната медицина: "Гладуването притежава хормонално действие или чрез непосредственото въздействие на хипофизата" Вивини ми е познат като привърженик на 30-40-50-дневните гладувания. Шелтън е имал над 45-годишна практика в частната си клиника, при което е излекувал над 30 хиляди пациенти с продължителност на гладуване до 90 дни. Описва много случаи от богатата си практика. Например, случай на лекуване на хипертония след триседмично гладуване - кръвното налягане на пациента спаднало от 295 на 115. В друг случай информира залекуването на перде (катаракта) след 18-дневно гладуване.

Подобие на моите разбирания може да се открие в тези на Пол Брег, който казва: "Гладуването - ето ключът, с който се отключва природния склад на енергията. Чрез него се обхваща всяка клетка на организма, всеки вътрешен орган, цялата жизнена сила". Към това бихме могли да добавим формулата за здраве на известния български лечител Петър Димков: "чисти мисли, чисти желания, чисти постъпки, чиста храна" по всяко време. Моите разбирания само в известна степен се доближават до написаното от психиатъра Николаев:

"Лечението с гладуване не е специфичен метод за каквото и да е заболяване или група от болести. Това е общо оздравителен метод, мобилизиращ защитните сили на организма и затова има много показания".

Този цитат плахо наднича в едно от ъгълчетата на неговата книга. Иначе човек остава с впечатление, че всичко е въпрос на болести в тялото и гладуването спомага за тяхното лекуване използвайки резервите на собствения организъм. Лекарят вижда навсякъде само болести, защото това ИСКА да види! Според мен, Малахов е по-точен и по-цялостен. При него духът присъства, макар и под формата на Божествена сила. В този смисъл повече ми импонира, нищо че поставя на три различни места Бога, Божествената сила и Човекът (всичко е Едно - казвам аз) "Човекът, който доброволно се е подложил на строг пост - гладуване, работи с най-удивителното, което притежава - с Божествената сила, чието проявление е той. Той изцяло се надява на нея, а не на лекарството, процедурите и другите измислици на медицината", пише Малахов.

Нека да завърша с цитат на "Бащата на медицината" Хипократ, който казва: "Човек носи лекаря в себе си, трябва само да може да му помогне".

СПОРЕД МЕН: Гладуването е средство, само средство, ефективно средство, без да е панацея на всичко. То не може да ти "даде" нещо, което не притежаваш. Приемете го като катализатор - гладуването може единствено да възбуди качествата, които "дремят" в теб, включително целебните свойства на твоя организъм. Основната функция на гладуването обаче е да хармонизира. Да регулира в добри пропорции енергията, подържаща твоето съществуване. Везни, балансиращо средство, регулатор, синхронизатор - това е гладуването. Така се обяснява на физиологично ниво наличието на постоянно здраве при системно гладуващите - с регулирането на всички жизнено важни процеси.

Много бих се радвал да не съм прав. Много се надявам да видя някой, излекуван от така нареченото лечебно гладуване. Или чрез гладо-терапия (ужасно съчетание). Не съм видял нито един болен да оздравее по този начин, чрез гладуване.

Когато видя, ще си променя убеждението. Сега то е следното: гладуването НЕ е лекарство и НЕ лекува болести.

ОБОБЩЕНИЕ. За да гладувам е необходимо преди всичко много да вярвам в себе си, в собствените възможности. Знам че мога и го правя с мотивация и воля. Не робувам на правила и предубеждения, защото Аз Съм Бог, аз създавам правилата, наблюдавайки себе си по време на гладуване. Аз го правя празник на духа, ума и тялото с позитивни мисли, медитация и слушане на приятна музика. Работя интензивно, разхождам се из планината и правя дихателни упражнения на открито край река или езеро. По такъв начин получавам истинската храна - Божествената Енергия - направо от извора. Това ме изпълва с радост и ми дава импулс за истински творчески живот. Доброто ми състояние по време на гладуване ми дава увереност, че всяко следващо ще бъде все по-успешно и все по-продължително.


Накрая ще направя обобщен преглед на десеттте мотологеми и мои принципни разбирания по въпроса за гладуването:


1. Гладуването е средство за премахване на излишните килограми (митологема)
ГЛАДУВАНЕТО Е СРЕДСТВО ЗА РАЗВИТИЕ НА ТЯЛО-УМ-ДУХ
При продължителните гладувания може да се свалят до 25% от живото тегло - трудно е да се предотврати задържането на това ниво, без цялостна личностна промяна.

2. Гладуването не е за всеки - или го можеш, или не го можеш (митологема)
ГЛАДУВАНЕТО Е ВЪЗМОЖНОСТ ЗА ВСЕКИ. ТИ СЪЩО ГО МОЖЕШ
Няма "богоизбрани". Има хора с по-голяма мотивация и воля, или с по-малка.

3. Гладуването изисква болнична обстановка и лекарско наблюдение (митологема)
ГЛАДУВАНЕТО ИЗИСКВА МОТИВАЦИЯ, ВОЛЯ И ВЯРА В СЕБЕ СИ
Препоръчвам да се доверяваш на личния пример на практикуващи личности и да моделираш някои от тях (водейки пълноценен живот на работа и в къщи).

4. Гладуването е правилно и неправилно - съществуват строги правила (митологема)
ГЛАДУВАНЕТО СЕ ПОДЧИНЯВА НА СЪЗДАДЕНИ ОТ ТЕБ ПРИНЦИПИ
Вслушвай се във вътрешния си глас и ще откриеш собствените си правила и собствените си норми на гладуване.

5. Гладуването е лишаване на организма от хранителни вещества (митологема)
ГЛАДУВАНЕТО Е ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА ХРАНЕНЕТО С ДРУГИ СРЕДСТВА
Идеята за "лишения" е негативизъм, вирусна програма, която пречи на процеса на гладуването-храненето.

6. Гладуването е самоизтезание, самонаказание, садо-мазохизъм (митологема)
ГЛАДУВАНЕТО Е ПРАЗНИК ЗА ДУШАТА, УМА И ТЯЛОТО
Дори наличието на кризисни тежки дни има смисъл - дори и такива дни би следвало да приветстваш и с търпение и воля да преодоляваш трудностите (те ще стават все по-малко при следващи гладувания)...

7. Гладуването над 15 дни е "канибализъм" - опасно за здравето явление
ГЛАДУВАНЕТО Е ПО - ДОБРИЯ НАЧИН НА ЖИВОТ МЕЖДУ ДВЕ "ХРАНЕНИЯ"
Процесът на Автолиза започва някъде след 15-ия ден и ако гладуването има някакъв оздравителен смисъл, то неговото начало е след този ден.

8. Гладуването приключва след трудно и продължително захранване (митологема)
ГЛАДУВАНЕТО Е БЕЗКРАЕН ПРОЦЕС НА ХРАНЕНЕ - "ЗАХРАНВАНЕ" НЕ СЪЩЕСТВУВА
Ти сам ще намериш своя преход към храненето с ръкотворна храна, само не прекъсвай гладуването по време на криза (направи го в добро и хармонично състояние на духа)

9. Гладуването с плодови диети или сокове е за предпочитане (митологема)
ГЛАДУВАНЕТО С ПЛОДОВЕ ИЛИ СОКОВЕ Е ВРЕДНО ЗА ЗДРАВЕТО
Можеш да предпочиташ всякакви диети на плодове (те са прекрасен начин за разтоварване на организма), само ако не си опитвал чистото гладуване.

10. Гладуването е лечебно - лекува почти всички болести (митологема)
ГЛАДУВАНЕТО Е СРЕДСТВО ЗА БАЛАНСИРАНЕ НА ЕНЕРГИЯ - НЕ ЛЕКАРСТВО
Периодичното гладуване от 1-до 3 дни има профилактичен смисъл, гладуванията до 15 дни могат да се използват за сваляне на "излишни килограми"; оздравителния ефект се проявява при гладувания от 15-30 дни, при условие, че вярваш в това; гладуванията над 30 дни оздравяват волята и духа.

ДЕСЕТКИ ГОДИНИ ПРАКТИКА са необходими за да стигнеш постепенно от един до 60 или повече дни, като не забравяш основното, че

ГЛАДУВАНЕТО НЕ Е ЦЕЛ, А СРЕДСТВО, едно от многото средства, с които се комбинира!!

На добър Път, Приятелю!


Публикувано от railleuse на 07.06.2005 @ 13:46:44 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   ANG

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
321 четения | оценка няма

показвания 36696
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Гладуването (финал и обобщения)" | Вход | 3 коментара (10 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Гладуването (финал и обобщения)
от Bright на 08.06.2005 @ 21:00:40
(Профил | Изпрати бележка)
"То не може да ти “даде” нещо, което не притежаваш."
Хареса ми, но си мисля, че по презумпция притежаваме... всичко (но просто не го знаем) :)


Re: Гладуването (финал и обобщения)
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 08.06.2005 @ 21:47:36
(Профил | Изпрати бележка)
Аз съм стигнала до извода, че ГЛАДУВАНЕТО единствено лекува мислите на човека.
По време на глад (разбирай - черешова или с други плодове, особено дини - диета), съм достигала до най-правилните решения в живота си. Поне си мисля, че е така. Мислите ти не само се изчистват, те стават хвъркати. Стават точни, динамични, не зациклят.
ANG, аз от два дена съм само на вода и чай. Даже и мед не слагам. Чувствам се отлично. Казах си - докато се чувствам добре, ще продължавам. Е, да си призная без бой, одеве бях принудена да храня домашните (жувотни) и мирисах кът луда едно печено пиле:-))) Ама се нахраних бързо от миризмата му. Сигурно не трябваше, ама да си запуша носа ли:-)))))
Извън майтапа - аз лично много благодаря за тези три твои теми за гладуването, които пусна тук със съкращения. Мисля, че биха помогнали на много хора да открият верния път към тяхната си Истина.
Бъди жив и здрав!
:-*


Re: Гладуването (финал и обобщения)
от sradev (sradev@о2.pl) на 24.08.2005 @ 10:57:12
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
ta otkakto se vidjahme - ne 4e gladuvam, no se slu4va po 2-3 dena da ne jam ni6to...
noo zahranvaneto s dim e vinagi na nivo