Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 797
ХуЛитери: 3
Всичко: 800

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: Albatros
:: LATINKA-ZLATNA

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаДа взема да спечеля 6-ца от тотото
раздел: Хумор и сатира
автор: femme

Да взема да спечеля 6-ца от тотото! Да, правилно сте разбрали! 6-ца от държавното тото!
Нали сте слушали как завършва излъчването на прякото теглене? - на "печелившите, честито!"…Е, "печелившите" - това съм аз!
Но как именно се случи това….

Историята:

Вървя си аз по главната улица на Стара Загора, зяпам птички и пчелички, кацнали по дръвченца и цветенца и - хоп - на среща ми тотопункт! А на тотопункта голям надпис:
"КЪСМЕТЛИИТЕ, НАСАМ! ЗАЛОГЪТ Е ГОЛЯМ! 5 МИЛИОНА ЖАКПОТ!"... Прочетох надписа и ме трясна предчувствието! Непременно ще спечеля! Трябва да играя….
И тъй, намърдвам се в тотопункта, купувам си фишче и се усамотявам в ъглълчето да си го попълня... Да си го попълня, ама как? Защото, право ви казвам, хич и не се вдъхновявам какви числа да напиша...потя се над фиша и се чудя ..19 ли да e, 20 ли? добре, нека е 20...А дали е възможно 20 да се падне в комбинация с 18? Или може би 20 и 3 е по-вероятно? А всъщност, продължава да ме човърка съмнението, защо 20? Че то 20 може въобще да не се падне! Тогава? Какво пишем?…Най-накрая главата ми гръмна и в яда си надрасквам -1, 2, 3, 4, 5, 6…Готово! Ето че вече имам попълнена комбинация, сега трябва само да платя и ето ме " в играта!"
След малко отново крача по улицата, а на лицето ми цъфнала самоиронична усмивка …
Ама страшна комбинация ми роди главта, а? УЛТРА печаливша!
да взема да напиша 1, 2, 3, 4, 5, 6…хаха, какво абсурдно предположение!

Неделя вечер, 17 часа, Канал 1:

"И така печелившите числа са…
1...
2...
3...
4...
(Аз междувеменно съм пред ТВ-ра и на "4" вече съм с обилна пот по гърба си..
5
(сега и по челото)
И последното число изтеглено в днешния тираж е…
6!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
На печелившите - ЧЕСТИТО!"
С обявяването на 6-цата, такава пот руйна от мене, че все едно бях в сауна!.. Тече вода от мене не се шегува... гръб,.чело, мишници.. абе, представяте си го!
...Мокра,мокра, ама милионер ! 5 милиона ! Какво ще кажете? Е, много ясно, че нищо няма да кажете! Стойте си така със зяпнала уста, докато аз се радвам на късмета си! Залогът беше голям, залогът беше спечелен от мен ! Само от мен!...дали има други печеливши? Има, ама грънци? Кой ще ти се сети да напише такава комбинация! НЯМА КОЙ!
1, 2 , 3, 4, 5, 6 ? ...6 числа , 5 милиончета !Трала -тралала ! Пея си и гледам с влюбен поглед мокрия фиш....1,2, 3, 4, 5, 6...Числата танцуват пред очите ми чуден танц !

1! Уау ! Рим !
2 ! Еха ! Внеция !
3 ! Юпиии ! Рио Де Женейро , идвам !
4 ! честито, прекрасна кола си избирате !
5 ! По-хубав мезонет надали можехте да си купите - тухлен, модерно мебелиран с прекрасна гледка към Витоша... Аз подскачам като таласъм из него и викам - "да, да, да! Нека да видя и тераста!"
6! "Галя, подаръците ти са страхотни! Толова те обичаме! " …Летят целувки и прегръдки към ЩЕДРАДА Галя!
1, 2, 3, 4, 5, 6…
пея си числата, подскачайки из къшата като караконджоло... Левче, левче! Даже 2! 2 ли? Нее,5 милиона!!! …
егати И купона!
На 28-та тазманийска обиколка из апартамента ми хрумва, че трябва да се обадя на майка, за да с кажа новината за моето забогатяване…
- Ало, майко ! Познай какво ? 6-ца ! 6-ца ! 6-ца !
- От какво 6-ца ?
- ...6-ца (и тука правя много дълга пауза, щото съм гледала по филмите, че това произвежда голям ефект) ; и накрая пускам „на воля" голямата новина -
6-ца от ТОТОТО ! Майко, БОГАТА СЪМ!
Ето как научи майка ми....
Тя да каже на колежката си Пенка, която е майка на моя състудентка, наречена Ани. Пенка казала на Ани, Ани пък на Зара! Зара е наша обща позната от квартала, а Лидия е обща позната на мене и Зара от клуба по танци! Та значи Зара казала на Лидето, тя пък "снесла" новината на Мишо!
Той работи в кварталната видеотека, та от там се познаваме…
той казал на сесрта си Нина, която аз никога не съм срещала, но и 2-те познаваме Вяра, та ето как новината достигнала и до Вярчето! Тя пък да каже на Антон, а Антон - на Маша…
Междувременно майка ми звъннала на татко, той- на леля…леля ми се свързала с баба, която казала на дядо! Той предал на новината на вуйна ми Радка, тя - на своята дъщеря Христофорка, която ми се пада 1-ва братовчедка…1-вата братовчедка казала на 2-рата, 2-рата се свързала с 3-тата…И ето как научи и цялата рода!
Та значи, новината се носи по телефонните слушалки, а аз обикалям вкъщи като Тазманийски дявол и се чудя на кого още да се похваля, без да подозирам, че ВСИЧКИ ВЕЧЕ ЗНАЯТ!

(Галя - тотомилионер!!! Телефоните звънят!)

Тогава звънва телефонът…Тамън да го вдигна и мобилният също „пропява" ! ...А в същото това време на външната врата се чука!…. Ами сега?!...

("Овладяването на ситуацията")

... вдигам и 2-та телефона и повеждам успореден разговор по 2те линии ( Ало, Лиде ти ли си? Да? Чакай! Задръж така!; Ванче, мила, секунда само!); същевременно отварям вратата( пред която седи усмихнатата ми братовчедка), като и правя знак да влиза.
Представихте ли си ситуацията? А сега, стойте така, представяйки си я, в следващите 3 часа и ще разберете какво ми е било!!! Телефоните звънят, на вратата се хлопа, а аз, полагайки неимоверни "октоподобни" усилия, гледам да "огрея всички!"... "Огрявам" и си уговарям срещи за кафета като луда - Пенка в 8, Иван - в 9, Ана, Клара и Марина ще са в 10...Докато накрая се оказах с уговорени 47 срещи за кафе ! Което си е направо норматив за покриване! Ама, като ги наблъскате в 3 дни, става не норматив, а олимпийска дисциплина!...!
Накрая си казах - БАСТА!!! Може да съм тотомилионер, ама чуйте това! Ще ви го кажа само с 6 изречения!
1! Оставете ме на мира!
2! Защото тъй или иначе мисля да си харча парите за себе си…Да, точно така - ЗА СЕБЕ СИ!
3 ! ако продължавате така да ми досаждате, ще си сменя самоличността и ще замина да живея в Австралия...
4 ! Или даже в Океания...ама там всъщност няма да мога...тъй, че към Нова Зенландия - пълен напред !
5 ! - и НИКОГО няма да вземам със себе си ! Избийте си го от главата!
6! ...но всъщност може и да не замина, зашото да си харча в България( И САМА) парите левче след левче, ще е кефче!

.... Такива мисли ми минава в тотомилионерската глава, а то да се окаже...

(Развръзката)

Да се окаже, представете си, че още 23 хиляди души като мене са попълнили 1, 2, 3, 4, 5, 6!...което прави точно по 22 лв. и 18 стотининки на всеки ! Да си ги харчим с кеф! Не ми вярвате? То и аз не вярвах, но като отидох в тотопункта, това ми дадоха - 22 лв!...и 18 стотинки! Купих си с тях блузка и така приключи моето "богаташко царство"…

(още малко от историята)

Първи чул новината по "Btw Новините" Андрей….той се обадил на Зара, за да и каже, че всъшност Галя "май не е забогатяла чак толкова, защото…" Шушумушу! Шушумушу!..." Новината се понесла по жиците и след 2 часа вече всички знаели!

(още съвсем малко и вече наистина край)

Като изключим блузката, на мене от цялата тази история, ми остана и спомена за 47 кафета, осъществени в 3 дни И с ВСИЧКИТЕ МОИ познати!
Като "компенсация", ЦЯЛАТА СЛЕДВАЩА СЕДМИЦА никoй не се сети да ме потърси!.... НИКOЙ!Дори и братовчедките - не! май доста бях разочаровала всички … Да вземе Галя да спечели от тото, ама и 23 хиляди души с нея!!!

KРАЙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Публикувано от BlackCat на 07.06.2005 @ 10:17:23 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   femme

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 16:17:50 часа

добави твой текст
"Да взема да спечеля 6-ца от тотото" | Вход | 3 коментара (8 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Да взема да спечеля 6-ца от тотото
от sradev (sradev@о2.pl) на 07.06.2005 @ 12:10:56
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
kato ne mozhe6 da smjata6 - taka e


Re: Да взема да спечеля 6-ца от тотото
от AuCO2 (auco2@abv.bg) на 14.06.2005 @ 19:17:46
(Профил | Изпрати бележка)
Олеле-е-е, ега ти каръка ;))))


Re: Да взема да спечеля 6-ца от тотото
от AuCO2 (auco2@abv.bg) на 14.06.2005 @ 19:18:45
(Профил | Изпрати бележка)
Дано следващият опит е по-успешен, та да има и за почерпка;)