Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: StudioSD
Днес: 1
Вчера: 0
Общо: 14144

Онлайн са:
Анонимни: 468
ХуЛитери: 6
Всичко: 474

Онлайн сега:
:: Marisiema
:: pinkmousy
:: VladKo
:: Icy
:: LeoBedrosian
:: rhymefan

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаАндрей разговаря с майка си
раздел: Хумор и сатира
автор: femme

Хм! Телфонът…кои ли може да ме търси по това време? Петък, 18 и 30…Е,да! Трябва да вдигна глупавия телефон, за да разбера…
(протяга ръката си към слушалката)…
Ама всъщност чакай! Сигурно е майка! Тя има досадния навик да ми звъни на домашния…
Дзън! Дзъъън!
Е, добре, де, майко, чувам те ! Просто се чудя дали да ти вдигна ...това е всичко ! Толкова ли е странно ? Син няма желание да говори с майка си, защото е края на работната седмица и защото е уморен...чудо голямо !
Дзъън !
Добре, бе, ще ти вдигна...сега ще вдигна
(ротяга си пак ръката към слушалката, и я вдига плашливо...
(с гърлен глас) - Ало?
- ало, Андрейчо, здравей! мама е!
(знам, мамо, че си ти, нали затова досега не вдигам!)…
-ауу, да знаеш какво ми се случи днес...отивам следобеда в клуба по плетиво(впрочем, миличък страшно шик плетка ми показаха! Искаш ли да ти оплета пуловерче? Ах, на мама! Много ще си модерен обещавам ти…
- не, мамо, не искам пуловерче…Още си нося този с по-старомодната плетка….
- така ли? Ааа, добре, добре, рекох, да не би да не носиш И НЕГО…сестра ти така прави! Знаеш я каква е кокона - не били хубави, не били модерни...Анини работи !...както и да е...последно, не искаш пуловерче, така ли ?
- не, не искам...
-ами добре, твоя работа, ще оплета на баща ти... просто исках да те зарадвам, това е!...
та, отивам днес в клуба и там срещам леля ти Глория. Нали познаваш леля Глория, миличък...една такава възпълна жена(ама,майко, в клуба по плетиво всички са възпълни !)...руса...сети ли се, миличък ? Андрейии, тука ли си ?
- Да, мамо , сетих се...леля Глория...да, разбира се, че я знам ! руса, възпълна жена...Глория...да, да...(абе, защо само „да" повтарям като идиот ? много странно се чувствам като разговарям с майка си)
- Та тази...леля ти Глория, де, голяма хиена ! Сяда при мене в клуба, понеже знае, че аз най-бързо усвоявам нещата, та иска да я уча ли, кво ли - незнам ! и взема да ми дрънка някакви глупости...дъщеря и била в Щатите …ти това знаеше ли го?
-да, мамо, знам го...тя преди години замина....
-да, точно така, преди 4 години и мнoгo се учила... а малкият и син го приели сега в НАТФИЗ режисура(много талантлив)...ама и ти миличък, беше артистичен като малък ! помниш ли как ми играеш пиески ? На мама момчето ! А ? помниш ли ? ...Андрейии, случаш ли ме ?
- Да, мамо, да ..пиеските...разбира се, че помня...как беше оная твоята любима ?
- Коя за патешкото ако ? Ах, Андрейчо миличък, ама наистина страхотно го играеше това патешко ако...(смее се)…Та малкия и син на леля ти Глория бил сега режисура в Натфиз…тва ми го казва и се пъчи отпреде ми… все едно тя е единствената с артистично дете...нали я знаеш как се пъчи леля ти Глория?
(абе, мамо, коя е тая леля? Откъде мога да знам как се пъчи? Но сигурно се пъчи, щом
казваш)
-да, пъчи се...така е...знам, как да не знам ! аз даже съм я кръстил Леля Глория - пъчещата се...
-Хахахахаха !(смее се много силно, Андрей отлепя слушалката от ухото си) Леля Глория пъчещата се! Ама отива и на пиявицата ! Точно такава е ! Браво моето момче ! ах, мамина главица…чакай сега да ти доразкажа! Та тя (леля ти глория, де) ми вика малкият в Натфиз(това за 3-ти път ли го чувам, или вече полудявам?), големият сега откривал 12-ти хипермаркет в София…12-ти! И кво както открива хипермаркет в София? Защо се радва? Значи е мафиот! То от ясно по-ясно…ама може ли толкова проста жена, бе, Андрейчо? 2 и 2 да не може да върже?...Ти апропо чувал ли си за "Фантастико"...хранителна верига някаква в София…
-ми, да…аз по принцип от там пазаря...
-тъй ли? Ааа, миличък, да не пазаруваш вече от там! Тва е мафиотски магаэин..на сина на леля ти Глория…Недей, миличък, да ходиш повече там, чу ли? Опасно е!
-там е евтино, мамо, аз затова ходя, а и ми харесва…
-евтино е, защотото с мафиотски пари е правено! Ама мафиотските пари накрая най-скъпи излизат…Нали съм ти разказвала за Ванко, сина на леля ти Сашка, който го утрепаха в един такъв мафиотски супермаркет в Щатаите…отивал да си купи салам някакъв...
(не че супермаркетът е бил мафиотски, бе майко, просто е имало кражба! Дали да поспоря? Неее, няма смисъл)
-да, майко, права, добре, няма повече да ходя в този магаэин...Даже в цялата им верига няма да стъпвам !
- Чудесно, Андрейчо, на мама момчето... от малък си ми ти послушен! та какво бях тръгнала да ти разправям(знае ли някои, Боже мой, какво беше тръгнала да ми разправяш ?)...а, да ! малкият и син - в Натфиз, дъщерята в Щатите отлична ученичка, сина-мафиот - успешен биснесмен...
- ами уредили са се децата! Браво на тях!
- Чакай, де, не ме прекъсвай...не съм ти казала целия разговор…та похвалва се с челядта си, а после се обръща към мене и ми вика : „ с твоя Андрей какво стана ? не съм го виждала скоро...пък градът нали е малък... чудя се къде изчезна това момче...аз ли не го виждам, то ли отиде другаде?".. ами, викам, Андрей е в София..." тъй ли - емва ме оная - че кога е заминал ? Не бях чувала ? Той нали уж тука работеше нещо към Тецовете...Какво беше ? Бояджисваше май нещо ?"..Представяш ли си, миличък, направи те бояджия ! Каква харпия !...Нее, казвам и, ама не показвам колко съм ядосана…Ало, Андрей, слушаш ли ме ? Нищо не казваш…
-да, да…направила ме бояджия…ти какво и рече
(с по-силен глас) е, как какво? Казвам и - Андрей е шлосер, не е бояджия!!!…И тя - е, да , де , да - шлосер, бояджия - то на мене ми е близко! Шлосер и бояджия! Близко и било! Идеше ми да я хвана за косата, та да я задърпам! И после -„как го плетеш това? Я да видя? Тука премяташ, тука замяташ…Просто изглежда, пък аз защо не мога като тебе?"Ами незнам, викам и, ама вече ми се ще да я изгоня някак си…трябвало е да и кажа нещо грубо, нали? Пък аз мълча! Като пукал! И и показвам как да плете! Ама тя като е проста и не схваща накъде една кука да преметне! Да, трябваше да и кажа точно това - виж се колко си проста, една кука не можеш да преметнеш…Нали? Ало, Ало, Андрей, слушаш ли ме ?... понякога имам чувството, че си някъде другаде! Ало?
- да, мамо…ъъъ…искам да кажа - не, добре си направила, че си си замълчала…
-така ли ? ами да ! и аз така мисля и затова нищо не и рекох...като е проста, че ко ? мене пречи ли ми?..ама пречи ми да ти кажа, щотото тя вместо да си млъкне и да си гледа плетенето ми вика -„а твой Андрей ожени ли се в софия ?".. кажи ми сега какво и влиза в работата женен ли си, или не? Аз питам ли я такива глупости за нейните хубавци?...викам и не, не се е оженил още...нали знаеш младите как са - все подбират, подбират...наш Андрей иначе много го търсят, де...и софиянки, и другите...абе, всички !
-може би, майко не трябвало така да я лъжеш...
-как лъжа, Андрей ? Че не те ли търсят момичета ? Не те ли харесват ? Ето Петя, Ваня...
-майко, няма Петя и Ваня...
-а, да, те са приятелки на кака ти...ама ти не се ли виждаш с кака си в София ? Кажи и да те заведе някъде...да те запознае с момичета...щом искаш...
-майко, аз не искам кака ми да ме запознава с момичета...
-е, да, ама сина на леля ти Глория - тоя мафиотът - бил женен от 5 години и тя сега 3 -
то внуче чакала...не, че казвам - искам внуци !, но добре ще е да знам, че си имаш поне приятелка...
-майко, аз си имам приятелка - Фани...нали се сещаш - запознах ви веднъж...
- остави я тази, Фани, бе Андрей...нито образованието и като образование и такава една кльощава, кльощава...не се храни ли ? болна ли се е родила, незнам, ама хич не ми харесва ! направо не те разбирам ! и баща ти не те разбира...(провикава се) - Иванеее, нали и ти не харесваш Фани ? Иванеее....Иванеее, бее...(по-тихо) баща ти пак се е запилял нанякъде...все скита ! ...както и да е...ако си беше вкъщи щях да ти го дам да чуеш, че и той не харесва Фани...
-Но Фани, майко, има много качества, които...
- Малкият и син на леля ти Глория- тоя, дето учи в Натфиз, също имал приятелка…Актриса някаква…кои я знае каква развей прах е! те актрисите големи руспетини падат! Ама ми показа снимка на момичето…Доста е хубавичка…Такава една с розови бузи, беличка…Твоята Фани къде я намери такава черна?...
- Защо да е черна?
- Защото не е много бяла затова(смее се)…Голямата и дъщеря обаче си нямала приятел. Ама как ще си има? Сигурно е обратна! Нали помниш в гимназията как се размотаваше все с дънки и все късо подстригана… Веднъж не я видях да се облече като момиче с пола или рокличка! че и все сериона, сериозна ходи…като момче! Тогава още знаех, че е обратно това момиче и ето - оказах се права…Ти помниш ли Стефания, Андрей?...
-да, помн…
-айде, миличък, затварям, затварям, че сериалчето почва! Пак ще се чуем скоро нали? Целувам те, миличък! чао!
Тряс!

Е, това беше свърши се...Другият път няма да вдигна телефона...Господи, как ме боли главата...


Галя Петкова


Публикувано от BlackCat на 06.06.2005 @ 09:49:37 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   femme

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 16:51:52 часа

добави твой текст
"Андрей разговаря с майка си" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Андрей разговаря с майка си
от DIhanie на 06.06.2005 @ 12:17:53
(Профил | Изпрати бележка) http://dihanie.atakmim.com
Въх какъв смях се смях.. не е истина само:") Това е за телевизионен скеч. Най - добре ще го изиграе Татяна Лолова. Много й отива.
Усмивки.