Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 742
ХуЛитери: 3
Всичко: 745

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЕхото_на_Моника
раздел: Разкази
автор: vavilon

Тайнственият размисъл на Сърцето прокуди жестовете на Надеждата.
- Не вярвам вече в Любовта! - раздираше Ехото на Моника смълчаните , притихнали Улици - Махни се от Живота ми! Обеща ми вярност, а получих лъжливи илюзии!....Мразя те, мразя те! - свитите в юмручета нежни ръце удряха мускулестите момчешки гърди, а Хаосът прикриваше сълзите от Болката.

Храстът отсреща скри интуитивно-майчински напъпилите новородени цветове , стреснат от силата на Ехото.
Кълвачът побягна крадешком, разстроен от виковете на Омразата.
Дори любопитната сврака изпусна любимото френско сирене и потърси тишината на съседната паркова Алея.

Люсиен не се опита веднага да успокои истеричния привкус на Мониковото ехо и сякаш гледаше безучастен. Но само на първо време. Реши да се оправдае като типичен донжуан, вярващ в нестихващата Алчност на чара си.
- Моника, престани с тези детинщини! Можеше да не пиеш толкова! Хайде, стига, да не заплачеш сега? Онова момиче просто ме целуна, само една целувка, по дяволите! Какво искаше от мен - нямам представа, кълна се! Знаеш, че само Теб обичам, нали?...
…И дяволската ръка опита да прокара пръсти през дългата махагонова коса.
- Трябва да ми вярваш, чуваш ли! Не бъди толкова чувствителна!
- Махни се! - Ехото на девойката раздвижи секундите на Упоритостта.
- Хайде ела, ела де! Утре ще ти купя онази любима гривна,нали все за нея ми говореше?!
- Пари,пари, само Парите имат значение за тебе! Не се ли срамуваш поне малко от господарското си снизхождение? А моите чувства! - роптаеше Душата и търсеше пролука към Искреността.
- Но Моника, Ти си моето безценно бижу, което толкова рядко се среща! Не бих изневерил на клетвата си! Не вярвай само на очите си, защото откакто сме заедно, другите момичета не ме интересуват!
- Смяташ, че не разбирам Нищо, грубиян такъв! Ти си лъжец,лъжлив мошеник,ще се обадя в предаването "Манипулирай неправилно", за да спечелиш най-бързо джакпота! То пари - имаш достатъчно, а да те видят от цяла България как хамелеонски разиграваш всички около себе си! - Ехото озари простора и отново се върна при Моника.
- Вече прекали! Не смятам да те слушам! Качвай се в колата и спри да мърмориш! - отсече Люсиен.
- Никъде не тръгвам с теб, нагаждач , червей безподобен,Аз… - черните криле на алкохола озаптиха Думите.
Люсиен пренесе припадналата си приятелка в Мерседеса, недоволно тръшна вратата и потегли рязко.

" Ех, жени… - мислеше момчето и неодобрително поклати красиво оформената нарцистична глава. След минути усмивката се сля с присмехулните кафяви очи и намигна на Пътя. - … Как може да им се устои?!..."


Тишината на възвърнатото пролетно равновесие успокои Храста, който се прозя с нежна, жаловита Въздишка.
Кълвачът потърси с непривично нетърпение своята половинка, г-жа Кълвачева, за да и съобщи за видяния побъркан човешки Свят.
А глупавата сврака се върна на кестеновото дърво с парче дюнер в човката, решена този път да не го изпуска, дори ако се влюби.

….Възстановената хармония усили жаждата на Луната и част от повърхността и се потопи в близкото притихнало Езеро.

Ана Янкова - /ориг.1/

13.05.2005 г.


Публикувано от BlackCat на 03.06.2005 @ 14:13:48 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   vavilon

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 15:51:27 часа

добави твой текст
"Ехото_на_Моника" | Вход | 2 коментара (2 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Ехото_на_Моника
от new-born (blue_cube@abv.bg) на 03.06.2005 @ 15:42:07
(Профил | Изпрати бележка) http://www.peta.org
Интересно написано...можеше да го доразвиеш


Re: Ехото_на_Моника
от Dekard на 04.06.2005 @ 20:52:01
(Профил | Изпрати бележка)
Смятам, че е малко сурово и има нужда от още малко работа.
Идеята е добра