Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 857
ХуЛитери: 1
Всичко: 858

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПросто една вечер от моя живот...
раздел: Други ...
автор: detenazaleza

Навън тъмнината вече обви всичко със свойта постеля. Настана тишина .
От вере на време се чуваше шум на преминаваща кола . Някой закъснял за вечеря, някой работил до късно - все едно си помислих в този момент, който и да е няма да разруши тишината настанала в стаята ми . Поглеждам встрани и мъничката котка, която всяка вечер ме чака с трепет на вратата, се бе гушнала в старата блуза хвърлена на леглото. От една година живеем само с тази малка моя любомка и чак сега, в този миг се запитвам - дали и на това мъничко нещо му липсва някой, дали е самотно, дали има нужда от своето друго коте . Понякога ме гледа с красивите си очи и като чели иска да ми каже нещо - но може би аз забързана или обгърната от своите си проблеми немога да я разбера. Дали и тя се чувства така самотна като мен, дали понякога се чуди като мен когато отворя входната врата - да избяга ли от това или да остане ...
Тишината и самотата ме смразяват. Струва ми се, че света е замрял. Изправена пред дилема за своето бъдеще всичко ми се струва все по мрачно и по мрачно, а уж бях близо до изхода на тунела - но дали с всеки миг не влизам все по навътре с надеждата да има изход?! Ами ако няма - Боже, ако съм влязла в тунел без изход - може би там в началото е имало табела оказваща това, но аз заслепена не съм я видяла и сега имам ли истинска причина да не продължа пътя, или само чувството на несигурност ще ме накара да спра и да се върна. От мисли по този път дали има или няма изход главата ме заболя?! Запалвам цигара и обгърната от дима, вдишвайки от така наречената отрова се сещам за едни думите:
„ За да промениш живота си :
Започни веднага
Направи го със замах
Никакви изключения „
Не си спомням кой бе казал това и къде го прочетох.
Излязох на терасата за да подишам чист въздух. Може би щеше да избистри мислите ми, но не нищо неспираше. И защо тази самота - трябваше вече да съм свикнала с нея, толкова години минаха. Налях малка ракия в чаша мислейки си, че така ще спре да боли, тъмнината няма да е толкова мрачна - ще намеря звездичка за мен да искри, ще спра болката, ще спра да чувствам и това желание да полетя през прозореца и да изчезна ще се махне от мен. Отпивайки глътка от чашата, вдишвайки отново отровата, в съзнанието ми се върна отново тази мисъл : „За да промениш нещо, започни веднага ..." от няколко дни се питах имам ли кураж да променя живота си, да продължа ли през тунела чудейки се има ли изход, или да поема обратният път в който бях сигурна, че ще ме отведе отново на онова познатото място от където тръгнах ...
В този миг поглеждайки напред в тъмнината осъзнах, че трябва да направя онази голямата крачка, защото две малки няма да ми позволят да преодолея пропастта и тогава закрачих все по бързо и бързо напред в тунела който бях изградила, осъзнавайки, че ако на мига нетръгна, ако на мига ненаправя неща за да променя съдбата си, никога няма да успея да продължа напред, и винаги за всичко ще намирам оправдание - защо съм избрала пътя назад, онзи познатия а не този неизвестния.И знам, че никога няма да съм сигурна в мига кога точно трябва да усиля крачката си, кога трябва да тръгна, но съм сигурна в това, че ако колкото и да чакам по лесно няма да стане - тишината ще е същата, мракът ще е все по черен, дъжда все по силен, болката ще е още по голяма. Отпивайки и последната глътка от чашата осъзнах, че ако сега ненаправя крачката УТРЕ вечер ще е същото, отново ще съм самотна, отново ще е пусто и тихо, отново всичко ще е същото и аз ще повтарям всеки ден тази вечер, докато мога .... Докато един ден не разбера, че мига си е отишъл - някъде по пътя съм го изпуснала, птицата на съдбата ме е водила по пътя ми, но аз сама съм се отрекла от нея казвай си, че сега не е момента да тръгна и тогава, тогава осъзнавайки това просто ще ми се иска да осъществя полета от прозореца проклинайки и търсейки вината в някой друг за това - а това всъщност ще е моя минал избор - избора да не продължа сега, а да отложа всичко във времето и това време просто сама да пропилея .... Дръпнах отново от цигарата си и си казах - стъпвам смело и правя крачката и ...
Дано утре вече не е същото ....


Публикувано от hixxtam на 18.05.2005 @ 22:25:04 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   detenazaleza

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 03:22:43 часа

добави твой текст
"Просто една вечер от моя живот..." | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.